بنایی و دکوراسیون

رنگ دیوار سالن پذیرایی و نشیمن✔️ هزینه نقاشی خانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

نوبت به انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی که می رسد، خانم ها حرف های زیادی برای گفتن دارند. در اغلب اوقات پیشنهادهای خوبی از سوی خانم های با سلیقه مطرح می شود. انتخاب بهترین رنگ دیوار سالن پذیرایی اصلا کار ساده ای نیست باید خیلی موارد در نظر گرفته شود. این رنگ بدون در نظر گرفتن رنگ کفپوش ها، مبلمان و حتی پرده ها، جلوه خوبی نخواهد داشت. اینجاست که ظرافت و ریزبینی خانم ها را نباید دست کم گرفت. البته مهارت نقاش هم مهم است. حتی بهترین رنگ ها، در صورتی که خوب اجرا نشود اصلا جلوه ای ندارد. برای نقاشی ساختمان تماس بگیرید تا خیال تان بابت کیفیت کار راحت باشد. همه تمرکزتان را روی انتخاب یک رنگ خاص و جذاب بگذارید و کارهای اجرایی را به نقاش با تجربه بسپارید.

جذاب ترین رنگ برای دیوار سالن پذیرایی کدام است؟

این سوال یک جواب مشخص ندارد. دنیای رنگ ها خیلی گسترده و متنوع تر از آن است که بخواهید دست روی یک رنگ خاص بگذارید. موضوع مهم رعایت هارمونی در دکوراسیون داخلی است. هماهنگی در رنگ، بیشترین جلوه بصری را ایجاد می کند. اگر فضای محدودی داشته باشید معمولا فضای اتاق پذیرایی و نشیمن یکی است. ساعات بیداری اعضای خانواده، اغلب در همین فضا سپری می شود. رنگ دیوار سالن پذیرایی روی روحیه افراد تاثیر می گذارد. رنگ ها جذابیت دکوراسیون را چند برابر می کنند. در سبک های قدیمی و کلاسیک یا سبک مدرن همیشه  رنگ آمیزی دیوار بزرگ سالن پذیرایی، اهمیت دارد.

در بسیاری از خانه ها  دیوار پذیرایی با انواع نصب کاغذ دیواری در طرح و رنگ های مختلف ، به زیبایی دیزاین شده است. اما با استفاده از رنگ های ساختمانی این امکان را دارید که تم رنگی مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید. در واقع فقط یک رنگ خاص وجود ندارد بلکه طیف تیره و روشن همان رنگ هم می تواند روی دیوار اجرا شود. نقاش حرفه ای تهران با ترکیب رنگ ها، تناژ رنگ دلخواه تان را اجرا می کند. این رنگ خاص دقیقا همانی است که در ذهن داشتید. رنگ های پیشنهادی جذاب برای دیوار سالن پذیرایی یکی از این رنگ هاست که در ادامه به آن پرداخته شده است.

انواع رنگ های ساختمانی جدید در نقاشی ساختمان

رنگ دیوار اتاق پذیرایی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

رنگ دیوار سالن پذیرایی سبز

سبز رنگ طبیعت است و احساس آرامش و زندگی را به همراه دارد. رنگ درختان، بوته ها و گیاهان آپارتمانی، طیف متنوعی از سبز است. اگر فضای کافی برای نگهداری از گیاهان خانگی را ندارید دیوار اتاق پذیرایی را سبز رنگ کنید. این انتخاب برای افرادی که رنگ های خنثی را دوست ندارند، ایده آل است. دیوارهای سبز در عین تازگی، ظریف و متفاوت هستند. طیف متنوعی از رنگ سبز در طبیعت وجود دارد که می تواند الهام بخش، دکوراسیون داخلی باشد.

از سبز تیره گرفته تا انواع سبز روشن را می توانید در این فضا استفاده کنید. تناژ رنگی بستگی به نور محیط دارد. اگر نورگیر اتاق پذیرایی کم است حتما از رنگ سبز روشن برای دیوارها استفاده کنید. رنگ آمیزی دیوار کرج با سبز تیره، فضا را خاص نشان می دهد برای جلوگیری از تاریک شدن اتاق می توانید بقیه دیوارها را با تناژ روشن تر کار کنید.

رنگ خاکستری برای دیوار سالن پذیرایی

در تصویر زیر نمونه ای از طراحی دیوار و رنگ آمیزی سقف اتاق شیراز با رنگ خاکستری را می بینید. حتی کفپوش هم از همین تناژ انتخاب شده است. این رنگ دارای طیف رنگی وسیعی است و با اغلب رنگ ها نیز هماهنگی دارد. وقتی رنگ دیوار اتاق پذیرایی را طوسی یا خاکستری می کنید دیگر نگرانی بابت دیزاین این فضا وجود ندارد. به راحتی می توانید رنگ مبلمان، پرده ها و حتی کفپوش ها را از رنگ دیگری انتخاب کنید. خاکستری از رنگ های خنثی و محبوب در دکوراسیون داخلی منازل و شرکت هاست.

به طور کلی رنگ خاکستری، فضای پذیرایی را بزرگ تر و جادارتر نشان می دهد. یک اتاق با خاکستری زیبا، مناسب دکوراسیون مدرنیسم و ​​همچنین سبک های قدیمی است. اگر دوست دارید ترکیب رنگی را تجربه کنید بدون تردید خاکستری انتخاب خوبی است و پیچیدگی خاصی ندارد. طوسی، خاکستری، فیلی و … به تنهایی هم برای دیزاین پذیرایی کافی هستند ولی می توانید با انواع کوسن های رنگی، رنگ های بیشتری به این فضا اضافه کنید.

آموزش نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

انتخاب رنگ دیوار سالن پذیرایی

رنگ دیوار سالن پذیرایی آبی

آبی رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد است. خیلی ها آرامش آبی را به رنگ های قرمز، نارنجی و زرد ترجیح می دهند. به خصوص برای دیوارهای اتاق پذیرایی، آبی می تواند معجزه کند. البته در نظر داشته باشید که آبی از رنگ های سرد است و نباید بیش از حد در یک فضا استفاده شود. اگر رنگ همه لوازم و اثاثیه، دیوارها، پرده ها و … آبی باشد قطعا اتاق پذیرایی، فضایی کسل کننده و بیروح می شود. برای جبران این خصیصه می توان از تناژ تیره و روشن آبی در یک فضا استفاده کرد.

طیف رنگی آبی سیر تا آبی کمرنگ را در آبی آسمان و دریای نیلگون می بینید. آیا از نگاه کردن به آسمان آبی یا دریای آبی حس کسالت می کنید؟ طبیعیت به زیبایی تیره و روشن ها را در هم می آمیزد تا از نگاه کردن به آبی لذت ببریم. همین ایده را می توان در خانه نیز اجرا کرد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

یک پیشنهاد جذاب دیگر برای رنگ دیوار سالن پذیرایی اینست که دیوار به طور یک دست آبی باشد ولی رنگ های دیگر نیز به فضا افزوده شود. با استفاده از مکمل های آبی و افزودن رنگ های پر انرژی به این فضا، تعادل رنگی نیز برقرار می شود. در تصویر زیر یکی از جذاب ترین طراحی ها را برای اتاق پذیرایی می بینید. این دکوراسیون در عین سادگی، شیک و لوکس است. طرح با انتخاب آبی تیره برای دیوار، فضایی فوق العاده را طراحی کرده است. برای حفظ بالانس رنگی از مبلمان به رنگ روشن استفاده شده تا فضا بیش از حد تاریک و گرفته نباشد. همچنین هزینه نقاشی ساختمان اصفهان در این مواقع کمتر خواهد شد.

پتینه کاری روی سقف چگونه انجام می شود؟

رنگ و نقاشی اتاق نشیمن

رنگ دیوار سالن پذیرایی بژ

بژ در طراحی از رنگ های خنثی به حساب می آید. رنگ های خنثی بهترین فضا را برای دکوراسیون به وجود می آورند. این رنگ ها با هر سبک و سلیقه ای هماهنگی دارند و به اصطلاح دیزاین منزل با این تم رنگی بسیار ساده تر است. رنگ بژ دارای تنوع زیادی است که معمولا مجموعه ای از این طیف رنگی برای طراحی فضای داخلی به کار گرفته می شود. برای اینکه دکوراسیون خاص و برجسته دیده شود می توانید کفپوش را تیره تر و دیوارها را روشن تر طراحی کنید. نوعی سادگی در رنگ بژ دیده می شود که اغلب در سبک طراحی مینیمالیستی می بینیم. سایده های مختلف بژ دیوار سالن پذیرایی را به نقطه تمرکز طراحی تبدیل می کنند.

در تصویر زیر طراح تک رنگ کار کرده ولی به خوبی می توان طیف تیره و روشن بژ را دید. به همین سادگی یکی از بهترین طراحی های داخلی ایجاد شده است. 

دکوراسیون داخلی منزل مدرن در سال 2023

رنگ جذاب برای سالن پذیرایی

رنگ دیوار سالن پذیرایی مشکی

رنگ مشکی رایج ترین رنگ برای اتاق پذیرایی(living room colors ) نیست ولی قطعا این فضا را خاص و عالی نشان می دهد. یک اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی با دیوارهای سیاه ،غیر منتظره و شگفت آور است.  رنگ مشکی موجب می شود تا جزئیات معماری در اتاق بیشتر به چشم بیاید. مبلمان در پس زمینه تاریکاتاق جلوه بیشتری دارد. اگر اتاق پذیرایی در معرض آفتاب زیادی است به جای کشیدن پرده ها، دیوار را مشکی رنگ کنید. دیوارهای سیاه تابش نور طبیعی را کم می کنند بنابراین برای اتاق های کوچک مناسب نیستند.. روش های زیادی برای طراحی اتاق پذیرایی با رنگ مشکی وجود دارد. در تصویر زیر نمونه ای از این طراحی فوق العاده شیک را می بینید.

نقاشی خانه مشهد و برای رنگ دیوار سالن پذیرایی مشکی چیزی نیست که در هر خانه ای پیدا کنید. این طراحی خاص و با شکوه است. بهترین ایده اینست که دیوار اصلی سالن پذیرایی را مشکی رنگ کنید و بقیه دیوارها سفید رنگ آمیزی شود. به این ترتیب خیلی ساده توانسته اید دکوراسیون سیاه و سفید را اجرا کنید. ترکیب رنگی سیاه و سفید از محبوب ترین طراحی های داخلی به حساب می آید.

طراحی خاص برای اتاق نشیمن

خدمات رنگ و نقاشی ساختمان

بعد از انتخاب رنگ، به یک نقاش حرفه ای و کاربلد نیاز دارید. اینجاست که مثل همیشه می توانید روی کمک هوم سرویز حساب کنید. ما بهترین نقاش های محلی را به شما معرفی می کنیم. اجرای انواع رنگ پلاستیک و روغنی، رنگ اکریلیک، پتینه، کنیتکس و …. توسط نقاش با تجربه انجام می شود. در هر محله ای که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید تا بهترین ها را برای رنگ و نقاشی ساختمان، درب منزل اعزام کنیم. ثبت درخواست از طریق اپ این سامانه رایگان است. پس از ثبت درخواست هماهنگی برای اعزام همیار نقاش انجام می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا