هوم سرویز

نقاشی سقف خانه در کمترین زمان ✔️ رنگ آمیزی سقف خانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

نقاشی سقف خانه یک کار ساده و راحتی نیست ولی با کمی صبر حتما می توانید از پس این کار هم برآیید. سقف را می توان دیوار پنجم خانه نامید که البته رنگ کردنش از 4 دیوار اتاق خیلی سخت تر است. مدت زمانی که برای رنگ کردن دیوارهای یک اتاق صرف می کنید برابر با رنگ کردن سقف هست. رنگ آمیزی ساختمان شامل سقف و دیوارهاست ولی گاهی قصد دارید دیوارها را کاغذ دیواری کنید. در این صورت تنها رنگ آمیزی سقف منزل کافی است و نیازی نیست کل دیوارها را هم رنگ کنید. البته همیشه اول سقف و بعد بقیه قسمت ها رنگ می شود.

نقاشی دیوار و سقف

خدمات نقاشی ساختمان تهران یک پروژه کامل است هرگز کار رنگ آمیزی دیوارها و نقاشی سقف خانه را مجزا و در دو زمان مختلف انجام ندهید. بزرگترین اشتباه اینست که اول دیوارها را رنگ کنید و در فاصله زمانی چند هفته ای به سراغ رنگ آمیزی سقف منزل بروید. در واقع با این کار زحمات خود را چند برابر کرده اید. برای جلوگیری از ریخت و پاش، رنگ و نقاشی ساختمان را یکجا انجام دهید هم سقف و هم دیوارها هر دو در یک زمان باید نقاشی شود.

از نصب کاغذ دیواری سقفی چه می دانید؟

هزینه نقاشی سقف خانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

نقاشی سقف خانه

قبل از شروع به نقاشی ساختمان کرج لازم است تا لوازم اضافی را از اتاق خارج کنید. اگر می توانید همه وسایل را به اتاق دیگری منتقل کنید. البته می توانید روی لوازم را با پارچه های بزرگ بپوشانید. در این صورت نیازی به خارج کردن اثاثیه منزل نیست. پاشیدن قطرات رنگ از سقف در هنگام رنگ آمیزی یکی از بدترین مشکلات است. برای اینکه مجبور به شستشوی همه لوازم نباشید و از رنگی شدن مبلمان و تختخواب و … جلوگیری کنید روی همه وسایل را به طور کامل با پارچه بپوشانید. اگر دیوارها قبلا رنگ یا کاغذ دیواری شده لازم است تا دیوارها را هم بپوشانید.

انتخاب رنگ سقف

رنگ سفید یکی از رنگ های تضمین شده و فراگیر برای نقاشی سقف خانه مشهد است. حتما سقف سفید رنگ را در اکثر خانه ها دیده اید. خیلی ها به دلیل سختی رنگ آمیزی سقف منزل هیچگاه سقف را رنگ نمی کنند و گچ سفید رنگ تنها پوشش سقف است. خیلی ها هم که اهل ریسک نیستند و می خواهند یک کار بی دردسر را تمام کنند. برای اینکه تغییر زیادی در دکوراسیون منزل ایجاد شود می توانید با هزینه ای اندک رنگ سقف را تغییر دهید. هر رنگی به جز سفید می تواند فضای خانه را متحول کند. اگر سایت نقاشی ساختمان را ببینید ظیف وسیعی از رنگ ها برای نقاشی سقف خانه پیشنهاد شده است. البته رنگ سفید سقف هم مزایایی دارد که نمی توان نادیده گرفت.

رفع نم با مواد نانو و رفع نشتی سقف و دیوار بدون تخریب

رنگ آمیزی سقف منزل

مزایای رنگ سفید برای سقف

  • رنگ سفید نور بیشتری را منعکس می دهد و فضا را روشن تر نشان می دهد.
  • رنگ سفید سقف نقطه متمرکز دکوراسیون داخلی است و توجه را حلب می کند.
  • چشم روی رنگ سفید متوقف نمی شود و می توان بارها به آن نگاه کرد.
  • رنگ سفید از رنگ های روشن است و مساحت اتاق را بزرگتر از اندازه واقعی نشان می دهد.

فضایی یکپارچه با سقف همرنگ

رنگ آمیزی سقف منزل با رنگ مشابه دیوارها، فضایی تک رنگ ایجاد می کند که معمولا برای همپوشانی رنگ کفپوش ها و ایجاد تضاد رنگی به کار می رود. استفاده از رنگ های تیره برای دیوارها و سقف فضا را دلگیر و تاریک نشان می دهد. تنها در صورتی که از رنگ های روشن و خنثی استفاده می کنید می توانید سقف و دیوارها را یک رنگ کنید. اگر وقت یا حوصله رنگ آمیزی را ندارید از یک نقاش ساختمان ماهر شیراز بخواهید که همه کارها را انجام دهد.

نقاشی سقف خانه ارزانخلاقیت در رنگ و نقاشی دیوارها و سقف

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

نقاشی سقف خانه با سلیقه شخصی

در نهایت کسی که در خانه زندگی می کند باید رنگ دیوارها و سقف را انتخاب کند. هر رنگی که با آن احساس بهتری دارید را برای سقف خانه در نظر بگیرید. اگر در زمینه انتخاب رنگ سقف و نقاشی ساختمان تردید دارید مشورت بگیرید. خدمات نقاشی ساختمان  همیشه آماده همکاری با شماست. با ثبت سفارش رایگان در این سامانه می توانید از مشورت حرفه ای های این صنعت استفاده کنید.

نردبان برای نقاشی داخل خانه و سقف

در پروژه های بزرگ ساختمانی برای رنگ آمیزی سقف منزل از داربست استفاده می شود. البته برای رنگ کردن خانه های امروزی نیازی به داربست نیست. بهترین وسیله برای رنگ کاری ساختمان اصفهان نردبان دو طرفه است. نردبان های دو طرفه تعادل خوبی دارند و خطر سقوط را کاهش می دهند. یک نردبان مناسب برای نقاشی سقف خانه تهیه کنید بهتر است این نردبان یک زبانه اضافی برای نگهداری سطل رنگ داشته باشد. اگر نردبان بلند ندارید با یک چهارپایه بلند هم می توانید سقف را رنگ آمیزی کنید ولی کار سخت تری در پیش دارید. یادتان باشد نکات ایمنی را رعایت کنید تا دچار سانحه نشوید.

نقاشی ساختمان با غلطک

کار با قلمو برای نقاشی سقف خانه سخت و دشوار است. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید از قلمو برای رنگ آمیزی خانه استفاده نکنید. در این مورد غلطک وسیله مناسب تر و کاربردی تری است. موقع کار با غلطک فشار زیادی به دست ها و شانه ها وارد می شود. بنابر این حتما از یک غلطک سبک تر و دسته بلند کمک بگیرید تا فشار کمتری روی شانه ها وارد شود. هزینه نقاشی ساختمان تبریز با قلمو و غلطک تفاوت دارد.

لباس مناسب برای نقاشی سقف خانه

بدون تردید با همه ترفندهایی که به کار می برید باز هم چکه های رنگ از سقف به پایین می چکد. رنگی شدن لباس موقع رنگ و نقاشی ساختمان اتفاق پیش پا افتاده ای است. اصولا برای نقاشی منزل نیاز به یک دست لباس کار مناسب دارید. مجبور نیستید یک لباس کار حرفه ای برای نقاشی سقف خانه خریداری کنید. یکی از لباس های قدیمی و رنگ و رو رفته برای این کار مناسب است. لباس های آستین بلند بپوشید و موهای سر را با دستمال سر ببندید. برای جلوگیری از تنفس بوی رنگ هم یک ماسک بینی استفاده کنید. استفاده از دستکش و کفش مناسب هم کار را ساده تر می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا