بنایی و دکوراسیون

تعمیر کمد دیواری ✔️ بازسازی کمدهای قدیمی ✔️

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

این روزها کمتر خانه ای را می بینید که حداقل یک کمد دیواری در آن نصب نباشد. حتی کوچکترین کمدهای لباس هم می توانند کلی لوازم شخصی را در خود جای دهند. اگر چه امکان بزرگ کردن سطح اتاق وجود ندارد ولی همیشه می توانید با ساخت کمد دیواری، فضای عمودی را افزایش دهید. خراب شدن لولای درب، لق شدن دستگیره ها ، شکستگی، خوردگی و هر آسیب دیگری موجب می شود تا ظاهر این کمدها، چندان خوشایند نباشد. با تعمیر کمد دیواری می توانید کارایی آن را بیشتر کنید. هزینه تعمیرات کمد دیواری خیلی کمتر از نصب کمد جدید است. 

تعمیر کمد دیواری

کمدهای چوبی و ام دی اف دوام خوبی دارند و در صورت آسیب هم قابل تعمیر و بازسازی هستند. نحوه تعمیرات کمد تهران بستگی به متریال ساخت، طراحی و مدل آن دارد. از نظر جنس مواد اولیه، اغلب کمدهای دیواری با چوب، روکش چوب و یا ام دی اف ساخته شده اند. خرده کاری و تعمیرات لوازم چوبی به مراتب ساده تر از لوازم فلزی است. درب کمد دیواری بیش از سایر قسمت ها در معرض آسیب قرار دارد. ضربه خوردن، ترک برداشتن درب و ساییدگی سطح روکش از مواردی است که خیلی دیده می شود. معمولا موقع اثاث کشی یا جا به جا کردن وسایل در خانه تکانی، بیشترین ضربات به کمد دیواری وارد می شود. قبل از اینکه یک شکاف کوچک به کلی درب کمد را از بین ببرد نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. 

تعمیرات مبل ارزان

قیمت تعمیر کمد دیواری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

خدمات تعمیر کمد دیواری چیست؟

تعمیرات کمد چوبی شیراز، روکش چوب،mdf یا ورق های ملامینه شامل همه بخش های داخلی و قفسه بندی کمد، تجهیزات نصب و قسمت های بیرونی و درب کمد می شود. این سرویس با ساخت کمد دیواری جدید تفاوت دارد و توسط نجاری سیار کرج انجام می شود. برخی از کارهای تعمیراتی و خرده کاری لوازم چوبی و کمد دیواری اینها هستند:

  • رنگ کاری کمد دیواری
  • تعویض دستگیره و لولا
  • تعمیر قفسه بندی کمد
  • ترمیم شکستگی و خراشیدگی سطوح
  • تعویض پایه های کمد دیواری
  • رفع افتادگی و تاب برداشتن درب ها
  • تعمیر کمد دیواری و پوسیدگی های چوب

تعویض درب کمد دیواری

نور خورشید، گرمای بخاری و شوفاژ و … نباید در تماس مستقیم با درب کمد دیواری باشد. رطوبت و آب هم موجب پوسیدگی سطوح چوبی می شود. به غیر از این عوامل لازم است تا هر از گاهی با روغن جلا درب کمد را پوشش دهید. به این ترتیب رنگ و روی کمد دیواری همیشه نو و سالم باقی می ماند. استفاده از مواد اسیدی برای تمیز کردن درب ها هم اصلا توصیه نمی شود. این فضا اصلی ترین عنصر دکوراتیو در اتاق است و می تواند نقطه تمرکز طراحی باشد. اگر از شکل ظاهری درب ها خوش تان نمی آید، آن ها را عوض کنید. تعویض درب لولایی با درب ریلی یکی از رایج ترین کارهایی است که در تغییر دکوراسیون منزل انجام می شود. به این ترتیب با صرف هزینه ای معقول صاحب یک کمد مدل جدید می شوید.

خدمات نجاری سیار شامل چه مواردی می شود؟ 

تعمیر کمد دیواری

قیمت تعمیر کمد دیواری چگونه تعیین می شود؟

یکی از سوالاتی که همیشه در سرویس های تعمیرات پرسیده می شود، ملاک تعیین قیمت تعمیر کمد دیواری مشهد است. در تعمیرات لوازم چوبی یا روکس چوب و ام دی اف هم نرخ هزینه ها بالا، پایین دارد. متاسفانه خیلی دیده شده که نجار برای گرفتن کار، نرخ خیلی پایین تری را اعلام می کند اما در طی تعمیرات بارها نرخ را افزایش می دهد. هیچکس نمی خواهد در پایان با لیست بلند بالایی از هزینه های پیش بینی نشده روبرو شود. برای اینکه قیمت گذاری عادلانه باشد با نجار متخصص و مورد اطمینان هماهنگ کنید. همیاران هوم سرویز همگی از نیروهای مطمئن و کار بلد هستند. قیمت تعمیرات از قبل در اپلیکیشن این سامانه اطلاع رسانی شده است و می توانید حدود هزینه ها را تخمین بزنید. ملاک تعیین قیمت به این صورت است:

  • مشکل چیست؟

برای قیمت گذاری دقیق باید ایتدا مشکل بررسی شود. نجار حرفه ای بعد از دیدن میزان آسیب می تواند هزینه نهایی را تخمین بزند. برای مثال وجود یک سوراخ روی درب کمد به سادگی قابل تعمیر است ولی هزینه تعمیر جای میخ روی درب کمد و با یک شکستگی عمیق روی چوب یکسان نیست. هزینه تعمیرات کمد دیواری تبریز هیچ ارتباطی با اندازه و بزرگی کمد ندارد ولی بزرگی محل آسیب دیده، روی هزینه ها تاثیر می گذارد.

بورس شرکت های کابینت سازی در تهران کجاست؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟
  • مشتری چه سفارشی دارد؟

خرده کاری لوازم چوبی همیشه برای تعمیرات انجام نمی شود. گاهی مشتری سفارش ساخت کشوهای اضافی در کمد لباس را دارد. در برخی از موارد یک کمد رختخواب به جالباسی تبدیل می شود و نیاز به نصب رگال و قفسه های اضافی است. هر چه میزان درخواست ها بیشتر باشد، قیمت ها هم بیشتر خواهد شد. در این مورد لازم است تا مشتری از قبل همه درخواست ها را اعلام کند تا قیمت گذاری منصفانه انجام شود. 

تعمیر کمد دیواری و کابینتتعمیر کمد دیواری

خدمات تعمیر کمد دیواری و خرده کاری نجاری

یکی از کاربردی ترین سرویس های درب منزل هوم سرویز، خدمات نجاری و تعمیر لوازم چوبی است. اگر کمد قدیمی نیاز به تعمیر دارد با ما تماس بگیرید. ساخت درب تمام چوبی، تعویض درب لولایی، قفسه بندی کمد دیواری، تعویض و نصب ریل کمد و کشو و …… همگی توسط تیم نجاری حرفه ای و متخصص انجام می شود. اگر قصد بازسازی کمد دیواری قدیمی را دارید با نجار حرفه ای هماهنگ کنید. خرده کاری کمد و کابینت در شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و رشت پذیرفته می شود. همه سفارش های ثبت شده در اپ هوم سرویز توسط متخصص ماهر انجام می شود. رضایت صد در صدی در سفارش های قبلی، نشان دهنده کیفیت بالای همیار نجار است. هزینه نهایی پش ار بازدید و هماهنگی با مشتری اعلام می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا