جابجایی و حمل بار

حمل جهیزیه عروس در بهترین باربری | خدمات اسباب کشی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

در گذشته حمل جهیزیه عروس طی آداب و رسوم خاصی انجام می شد. در اغلب شهرها و نقاط کشور مراسم خاصی برای جهاز برون وجود داشته که همگی با نوعی شادی و بزن و بکوب همراه بوده است. اما این روزها جابجایی جهیزیه در لیست خدمات شرکت باربری قرار دارد. برای انتقال جهیزیه به خانه نو عروس همیشه با بهترین اتوبارها هماهنگ کنید. هوم سرویز امکانات بهترین باربری های تهران را در اختیار دارد و می تواند بهترین سرویس ویژه جهیزیه را در هر زمان که بخواهید ارائه دهد. برای آشنایی با خدماتی که مخصوص حمل جهیزیه در نظر گرفته شده، مطلبی تهیه کردیم که در آن جواب همه سوالات تان را پیدا خواهید کرد.

حمل جهیزیه عروس

اهمیت حمل جهیزیه عروس

جابجایی جهیزیه با اسباب کشی معمولی تفاوت دارد. در اثاث کشی منزل تهران با لوازم استفاده شده، سر و کار داریم. این وسایل احتمالا آکبند نیستند ولی جهیزیه عروس هنوز در کارتن های خود قرار دارد و باید با احتیاط بیشتری حمل شود تا آسیب نبیند. حتی یک آسیب جزئی هم می تواند موجب کدورت خاطر عروس خانم شود. از طرفی جهیزیه در روزهای آخر به منزل جدید منتقل می شود و تقریبا همیشه وقت محدود است. برنامه ریزی برای حمل وسایل منزل عروس باید دقیق و کاملا حساب شده باشد. هیچ چیزی نباید موجب تاخیر در ارسال وسایل و یا مشکلات حمل و نقل باشد. این کاری نیست که والدین، زوجین و یا خانواده ها بتوانند به تنهایی از عهده اش برآیند. بنابراین لازم است تا از شرکت های باربری با کادر حرفه ای و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

نحوه محاسبه هزینه باربری و اسباب کشی

هزینه حمل جهیزیه عروس
میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

خدمات VIP و حمل جهیزیه عروس هوم سرویز

جهت رضایت مشتری و به دلیل اهمیت حمل و نقل جهیزیه، سرویس ویژه VIP مخصوص حمل جهیزیه در لیست خدمات باربری هوم سرویز قرار گرفت. ما تجربه صدها کار مشابه را داریم و می توانیم کمی از دغدغه های خانواده ها برای حمل اثاثیه عروس را کم کنیم. مدیریت و برنامه ریزی کارها را به حرفه ای ها بسپارید و نگران زمان بندی و انتقال وسایل نباشید. بهترین شرکت باربری کرج در هر منطقه از متخصصین ما هستند.

بسته بندی جهیزیه عروس

بسته­‌بندی جهیزیه عروس از دو جهت خاص است. اول اینکه وسایل به نحو صحیح برای حمل و نقل آماده شوند. در این مورد رعایت استانداردها و موارد ایمنی بسیار ضروری است. استفاده از بابل رپ برای جلوگیری از شکستن وسایل، سلفون کشی لوازم بزرگتر، حمل وسایل سنگین با رعایت احتیاط …. بخش مهم کار هستند. اما تفاوت مهم در نحوه بسته بندی است. برای بسته بندی وسایل موضوع زیبایی نیز به اندازه خود بسته بندی اهمیت دارد. برای این موضوع از کارتن بسته بندی نو و دست اول استفاده می شود. کارتن ها همگی دارای کیفیت بالا و استحکام خوبی هستند. این کارتنها 5 لایه بزرگ و کوچک در 5 سایز مختلف برای حمل جهیزیه در نظر گرفته شده است. کارتن رگال دار برای حمل کت و شلوار و لباس مجلسی در همه سفارش ها استفاده می شود. 

شماره تلفن شرکت خدماتی

جابجایی و حمل جهیزیه عروس

برای اینکه برنامه روزی طبق خواسته تان انجام شود بهتر است از قبل سرویس مورد نظر را رزرو کنید. خدمات اسباب کشی شبانه روزی شیراز انجام می شود ولی از قبل هماهنگی ها انجام خواهد شد. برای مثال بهتر است همسایه ها را در جریان اسباب کشی و حمل جهیزیه قرار دهید. توصیه می شود یک نفر به همراه بار به منزل جدید برود تا وقت اضافی برای پیدا کردن مسیر، تلف نشود. 

حمل جهیزیه عروس به شهرستان

حمل جهیزیه عروس به شهرستان

در بسیاری از موارد ازدواج همراه با انتقال به شهرستان است. باربری خدمات حمل بار به شهرستان را نیز ارائه می دهد. ماشین حمل بار متناسب با حجم جهیزیه متفاوت است ولی در همه موارد کامیون های مسقف یا کانتین دار استفاده می شود. حمل بار به شهرستان شامل بیمه نامه و بارنامه نیز هست.

چیدمان جهیزیه در منزل جدید

در صورت درخواست، باربری این امکان را دارد که وسایل را در منزل نو عروس بچیند. توصیه می شود یک نفر در منزل حضور داشته باشد تا دکوراسیون و چیدمان طبق سلیقه مشتری انجام شود. در سرویس VIP حمل جهیزیه عروس پس از انتقال وسایل به منزل جدید، لوازم از کارتن خارج شده و در مکان مشخص شده، قرار می گیرد. کارگر حمل بار مطابق با خواسته مشتری وسایل را در محل خود قرار می دهد. در صورتی که مایل هستید می توانید هم زمان درخواست نظافت منزل را نیز ثبت کنید تا یک کارگر نظافتچی برای گردگیری و تمیز کردن وسایل به محل اعزام شود. کار اسباب کشی اصفهان و حمل جهیزیه تمام شده و همه وسایل در جای درست قرار گرفته اند. حالا این خانه برای شروع زندگی عروس و داماد، آماده است.

حمل جهیزیه عروس در تهران

حمل جهیزیه عروس

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

خدمات اسباب کشی و باربری

خدمات هوم سرویز توسط بهترین اتوبار و باربری ارائه می شود. بسته بندی لوازم طبق استاندارد و با رعایت احتیاط لازم، انجام می شود تا آسیبی به جهیزیه و لوازم وارد نشود. در صورتی که جهیزیه به شهرستان حمل می شود از قبل این موضوع را با اتوبار در میان بگذارید تا اقدامات لازم برای جلوگیری از آسیب و شکستگی وسایل انجام شود. کلیه خدمات باربری مشهد طبق استانداردهای جهانی ارائه می شود. هزینه حمل بار طبق تعرفه مصوب اتحادیه، تعیین خواهد شد. برای ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. در این مرحله هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. امکان مشاوره حضوری برای بررسی حجم بار و تعداد کارگر باربری یا انتخاب ماشین حمل بار نیز وجود دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا