خانگی و ساختمانی

مزایای توری آهنربایی چیست و مناسب چه فضاهایی می باشد؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

حشرات، یکی از بزرگ‌ترین معضلات انسان‌ها به خصوص در فصل‌های گرم سال مانند تابستان محسوب می‌شوند. در واقع، حشرات ریز و آزادهنده‌ ای که بیشتر در فصل گرما پیدا می‌شوند، می‌توانند به هر طریقی وارد منزل شما شوند. بدیهی است که انسان‌ها در طول فصل‌های گرم سال درهای منزل خود را برای تصفیه هوا باز نگه می‌ دارند؛ که در این‌ صورت ورود حشرات به داخل منزل بیش از قبل افزایش می‌یابد. ورود حشرات برای افراد آزاردهنده است؛ زیرا باعث گزیدگی و خارش پوستی افراد و مخصوصا بچه ها می شود. یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توان در فصل گرم سال در و پنجره را باز گذاشت و در کنار آن، از شر حشرات نیز در امان ماند، استفاده از توری‌ های آهنربایی است. با نصب توری ها مانند توری آهنربایی شما می توانید جلوی ورود حشرات و موجودات موذی به داخل خانه را بگیرید و آرامش و راحتی بیشتری داشته باشید. در واقع، استفاده از توری‌های آهنربایی باعث می‌شود که شما بتوانید درهای منزل خود را بدون مزاحمت حشرات کاملا باز نگه دارید. در این مقاله به ویژگی‌ها و مزایای توری های آهنربایی اشاره شده است. در صورتیکه قصد نصب توری پنجره را دارید و در انتخاب نوع توری و قیمت توری پنجره نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

ویژگی‌ های پرده توری آهنربایی

توری آهنربایی، مدلی پرده است که تعدادی آهنربا دارد که عملکرد این آهنرباها همانند درب‌های اتوماتیک است و زمانی که افراد از پرده‌های آهنربایی عبور می‌کنند، این پرده‌ها به صورت خودکار بسته می‌شوند. این مورد اصلی‌ترین ویژگی پرده‌های توری آهنربایی است که تعبیه آهنربا در این پرده‌ها منجر به ایجاد این عملکرد شده است. همچنین، در کلیه منازلی که دارای درهای چارچوب شکل هستند، می‌توان از پرده‌های توری آهنربایی برای جلوگیری از ورود حشرات استفاده کرد و در این مورد نیز محدودیتی وجود ندارد.  

نصب توری آهنربایی
با نصب توری آهنربایی، جلوی ورود تمام حشرات ریز و درشت را بگیرید!
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

سایر ویژگی‌های بارز پرده‌های توری آهنربایی عبارت هستند از:

1.      نصب آسان و سریع پرده توری آهنربایی

از دیگر ویژگی‌ ها و مزیت‌های مهم این پرده‌ها، نصب آسان و سریع آن‌ها است. همانطور که احتمالا می‌دانید و تجربه کرده اید، نصب پرده به خصوص برای درهای منزل یا سایر اماکن کار سختی است؛ اما شما می‌توانید پرده‌های توری آهنربایی را به‌ سادگی و در کمترین زمان ممکن در چارچوب در نصب کنید. تنها کافی است پرده آهنربایی را خریداری کرده و با استفاده از دستورالعمل ساده آن، پرده را در چارچوب در نصب کنید. در این‌ صورت حتی نیازی به خرید وسیله‌های اضافی برای نصب پرده نخواهید داشت. در واقع، زمان خرید پرده‌های توری آهنربایی یک چسب مخصوص به شما داده می‌شود که شما برای نصب این پرده‌ها می‌توانید به سادگی از این چسب استفاده کنید.  نصب پرده‌های توری آهنربایی تنها چند دقیقه زمان می‌برد و شما حتی بدون کمک سایر افراد نیز می‌توانید این کار را انجام دهید و این پرده ها را در ورودی های خانه خود نصب کنید.

2.      قابلیت عبور هوا از پرده‌ های توری آهنربایی

پرده‌ های آهنربایی غالبا از جنس تور تهیه می‌شوند و به همین دلیل در هنگام استفاده از آن‌ها، هیچ مانعی برای عبور هوا وجود نخواهد داشت. در صورتی‌ که سایر پرده‌ها، مانند پرده‌های پارچه‌ای یا پلاستیکی، به دلیل جنسی که دارند، مانع ورود هوا و در نتیجه آن، مانع تصفیه هوای داخل منزل می‌شوند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که امروزه اغلب افراد از توری های آهنربایی استفاده می‌کنند، عبور هوا است؛ زیرا این ویژگی باعث می‌شود که در کلیه روزهای سال و به خصوص در فصل‌های گرم سال مانند بهار و تابستان، هوای تازه به خوبی وارد منزل شود و هوای مانده و کهنه از خانه بیرون برود.

خیلی وقتها ما از وجود گرد و خاک روی وسایل خانه گلایه می کنیم و وجود گرد و غبار را اصلا دوست نداریم. یکی از مزایای توری آهنربایی این است که هیچ گونه جسم سخت مانند گرد و خاک یا سنگ ریزه نیز نمی‌تواند از این توری ها عبور کند.  این ویژگی توری های آهنربایی باعث شده است که افراد بتوانند در تمامی ساعات روز با اطمینان خاطر، در و پنجره‌های خود را باز بگذارند. تنها کافی است از پرده‌های توری آهنربایی در درب‌ها و پنجره‌های منزل خود استفاده کنند.

کاربرد توری مرغی چیست؟ و در چه مکان هایی نصب می شود؟

3.     ممنوعیت ورود حشرات ریز در توری های آهنربایی

از دیگر ویژگی‌ های مهم و بسیار خوب پرده‌های توری آهنربایی که غالبا اکثر افراد به این دلیل از آن‌ها اسفاده می‌کنند، این است که هیچ حشره ای، حتی حشرات ریز نمی توانند از این پرده ها عبور کنند و در سوراخهای توری گیر می افتند. همانطور که گفته شد، پرده‌های اهنربایی غالبا از جنس تور تشکیل می‌شوند و به همین دلیل، هیچ حشره‌ای نمی‌تواند از این پرده‌ها عبور کند. در این‌ صورت شما با استفاده از پرده‌های توری آهنربایی علاوه‌ بر اینکه می‌توانید هوای منزل خود را تازه و تمیز نگه دارید، همچنین می‌توانید مطمئن باشید که هیچ حشره‌ای از پرده عبور نخواهد کرد و در نتیجه آن، از آزار و اذیت حشرات در کلیه فصول سال و به خصوص در فصل‌های گرم، راحت خواهید بود.

نصب توری آهنربایی

4.      طراحی زیبای توری های آهنربایی

یکی دیگر از ویژگی های متمایز پرده‌های توری آهنربایی، طراحی مخصوص و زیبای آن‌ها است. همانطور که احتمالا می‌دانید، پرده از اجزای مهم منزل محسوب می‌شود که روی زیبایی و دکوراسیون خانه بسیار تاثیرگذار است. در این‌ صورت، طراحی زیبای پرده‌های توری آهنربایی باعث می‌شود که جلوه زیبایی به منزل شما اضافه شود.  غالبا این پرده‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید طبق سلیقه خود یکی از انواع آن را انتخاب کنید.

5.      استقامت بالای پرده‌ های آهنربایی در هنگام وزش باد

پرده‌های توری آهنربایی در برابر وزش باد استقامت بالایی دارند و این مورد نیز می‌تواند از ویژگی‌های عالی این پرده‌ها محسوب شود. بدیهی است که پرده‌های توری با نصب در درب‌های ورودی، به‌ طور مسقیم در معرض وزش باد قرار می‌گیرند؛ اما این پرده‌ها در برابر وزش باد بسیار مقاوم هستند و استقامت بالایی دارند؛ زیرا هما نطور که در بالاتر نیز اشاره شد، پرده‌های توری آهنربایی دارای تعدادی آهنربا هستند که حتی وزش باد نیز نمی‌تواند باعث جدا شدن این آهنرباها باشد. به دلیل استقامت بالای توری های آهنربایی، شما می‌توانید مطمئن باشید که هنگام وزش باید پرده‌های آهنربایی اصلا باز نخواهند شد و هیچ آسیبی به آنها وارد نمی شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

یکی از خوبی های توری آهنربایی این است که می توان آن را جلوی تمام درها از جمله درب ورودی، درب بالکن و پنجره های بزرگ خانه نصب کرد. برای نصب پنجره یو پی وی سی می توانید از خدمات ما استفاده کنید تا پنجره های محکم یو پی وی سی با کیفیت و ظرافت در خانه شما نصب شوند.

نصب توری آهنربایی
توری آهنربایی در برابر وزش بادهای شدید بسیار مقاوم است

نکات قابل توجه در هنگام خرید پرده‌های توری آهنربایی

پرده‌های توری آهنربایی یک سری ویژگی‌های مهم دارند که شما هنگام خرید این پرده‌ها باید این ویژگی‌ها را مدنظر داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید. از جمله نکات قابل توجه در هنگام خرید پرده‌های آهنربایی باید به موارد زیر اشاره کرد:

·         اندازه محل نصب و سایز پرده مورد نظر خود را مدنظر داشته باشید. پرده‌های توری آهنربایی در سایزها و اندازه‌ های مختلفی در بازار موجود هستند. اما غالبا اکثر افراد در قسمت بالکن و در چارچوب‌های در و پنجره‌ها از این توری ها استفاده می‌کنند. به همین دلیل اندازه‌گیری محل نصب پرده آهنربایی قبل از اقدام برای خرید آن، بسیار اهمیت دارد. شما با اندازه‌گیری صحیح چارچوب در یا محل نصب توری آهنربایی، می‌توانید سایز مناسب توری را خریداری کنید.

·         به جنس تور پرده‌های توری آهنربایی موجود در بازار دقت کنید. توری های آهنربایی موجود در بازار، جنس‌های مختلفی دارند و در واقع، تورهایی که برای این پرده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، غالبا متفاوت هستند. هنگام خرید پرده‌های توری آهنربایی شما باید توجه داشته باشید که جنس تور پرده شما نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک باشد. عبور از پرده‌های توری آهنربایی که جنس تور آن‌ها بسیار ضخیم است، سخت می‌باشد و به‌ سادگی نمی‌توان از آن‌ها عبور کرد. از طرفی، پرده‌های آهنربایی که از تورهای نازک نیز ساخته شده‌اند، به‌ مرور زمان دچار پارگی یا فرسودگی می‌شوند. به همین دلیل، توجه به جنس تور پرده‌های آهنربایی در هنگام خرید آن‌ها بسیار اهمیت دارد.

برای خرید پرده‌های توری آهنربایی تنها کافی است این دو خصوصیت مهم را مدنظر داشته باشید؛ یعنی به جنس پرده آهنربایی و اندازه و مدل آن توجه داشته باشید تا توری آهنربایی شما با گذشت زمان سالم بماند و در استفاده از این پرده ها با مشکل خاصی مواجه نشوید.

نصب توری آهنربایی
توری آهنربایی قابلیت و انعطاف زیادی در باز و بسته شدن دارد

نصب توری آهنربایی را به متخصصین ما بسپارید

پرده‌های توری آهنربایی بهترین راه‌حل برای خنک نگه داشتن هوا در روزهای گرم محسوب می‌شوند که در کنار آن، می‌توانند مانع ورود حشرات ریز یا سنگ ریزه و گرد و غبار به داخل منزل شوند.  شما می‌توانید توری های آهنربایی را به سادگی و با اطمینان کامل، در درب‌ها و چارچوب‌های پنجره‌های منزل خود نصب کنید و از ویژگی‌های خاص و فوق العاده این پرده‌ها، که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، لذت ببرید. برای نصب توری آهنربایی می توانید از خدمات هوم سرویز استفاده کنید تا متخصصان و تیم حرفه ای ما، توری آهنربایی موردنظر شما را با نهایت دقت و ظرافت در ورودی های خانه مانند جلوی درب و پنجره نصب کنند. پس برای استفاده از سرویس ساخت توری پنجره تهران، نصب توری کرج، توری پلیسه شیراز، ساخت توری اصفهان و توری پنجره تبریز در منزل خود همین حالا کار را به تیم هوم سرویز بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، توری های آهنربایی در خانه شما نصب شوند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا