لوازم خانگی

معرفی مزایا و معایب تلویزیون های تی سی ال

مزایا و معایب خرید تلویزیون تی سی ال را در هوم سرویز بخوانید

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر تلویزیون هم ارائه میده؟

یکی از دغدغه های کسانی که می خواهند تلویزیون خریداری کنند، این است که بتوانند یک برند مناسب و معتبر با کیفیت و ارزش خرید بالا را پیدا کنند و تلویزیون موردنظرشان را از آن برند بخرند. معمولا اکثر افراد ترجیح می دهند به خاطر ترس از امتحان کردن چیزهای جدید، همان برندهای معتبری که سر زبان افتاده اند را انتخاب کنند و تلویزیون خودشان را از آنها بخرند، اما برخی از افراد هم هستند که ترجیح می دهند برندهای جدیدتر را تست کنند تا بتوانند محصولات دلخواه خودشان را پیدا کنند. برند تی سی ال یکی از برندهای تولید محصولات الکترونیکی در چین است که توانسته جای خود را در بازار جهانی باز کند و سهم خوبی را در این بازار به دست بیاورد. در این مقاله می خواهیم در مورد تلویزیون تی سی ال صحبت کنیم و بگوییم که خرید تلویزیون تی سی ال خوب است یا خیر و اینکه معایب و مزایای این تلویزیون ها چیست و اینکه هرچند وقت یکبار باید برای تعمیر تلویزیون تی سی ال اقدام کرد؟

اگر به فکر خرید تلویزیون از برند تی سی ال هستید و نمی دانید که این برند خوب و معتبر است یا خیر، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نکات جالبی را به شما بگوییم که می توانند در تصمیم گیری شما نقش داشته باشند.

تلویزیون تی سی ال ساخت کجاست؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی تلویزیون تی سی ال و گفتن مزایا و معایب آن برویم، بهتر است کمی با شرکت تولیدکننده این محصول آشنا شویم. شرکت تی سی ال یکی از شرکت های بزرگ در صنعت تولید محصولات الکترونیکی است که در کشور چین فعالیت می کند و توانسته محصولات مختلفی را با کیفیت بالا وارد بازار کند.

جالب است بدانید که این شرکت محصولاتی مانند تلویزیون، تلفن همراه، سیستم های تهویه، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و لوازم الکترونیکی دیگری را تولید می کند و توانسته در سال 2010 به عنوان بیست و پنجمین تولید کننده بزرگ لوازم الکترونیکی در جهان شناخته شود. همچنین در سال 2013 این شرکت توانست در بازار جهانی، عنوان سومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون را از آن خود کند و در این صنعت افتخارات زیادی را به دست بیاورد.

در ادامه می خواهیم به بررسی محصول تلویزیون شرکت تی سی ال بپردازیم و با این محصول بیشتر آشنا شویم و معایب و مزایای آن را باهم بررسی کنیم. پس در ادامه این مقاله جذاب با ما همراه باشید. اگر می خواهید در ارتباط با تعمیر و تعویض پنل تلویزیون اطلاعات جامعی به دست بیاورید سری به سایر مطالب ما بزنید.

تلویزیون هوشمند تی سی ال
راهنمای خرید تلویزیون هوشمند تی سی ال
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر تلویزیون هم ارائه میده؟

تلویزیون هوشمند تی سی ال

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، شرکت تی سی ال یکی از شرکت های معتبر و بزرگ در زمینه محصولات الکترونیکی و مخصوصا تلویزیون است، این شرکت قبلا به تولید تلویزیون های معمولی مشغول بود و به همین خاطر کم کم در حال از دست دادن محبوبیت و بازار خود بود، تا اینکه با همکاری شرکت روکو، توانست اقدام به تولید تلویزیون هوشمند تی سی ال کند و دوباره در بازار محبوبیت خود را به دست بیاورد.

تلویزیون هوشمند این شرکت محبوبیت بسیار زیادی دارد و البته مزایای خیلی خوبی هم نسبت به شرکت های رقیب دارد. در ادامه مزایای این تلویزیون ها را بررسی می کنیم.

تلویزیون تی سی ال
مزایای تلویزیون تی سی ال چیست؟

مزایای تلویزیون تی سی ال چیست؟

1- ارزان بودن:

تلویزیون های تی سی ال با توجه به امکاناتی که دارند، بسیار ارزان تر از بقیه رقبای خودشان هستند و قیمتی بسیار رقابتی در بازار دارند. مثلا اگر بخواهید یک تلویزیون تی سی ال را با امکاناتی که دارد، 10 میلیون تومان خریداری کنید، همان امکانات را با برند سامسونگ، باید 15 تا 20 میلیون تومان خریداری کنید.

این موضوع کمک می کند که افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید تلویزیون بپردازند هم بتوانند از تلویزیون های هوشمند و با امکانات بالا استفاده کنند و از تکنولوژی های جدید لذت ببرند.

2- گارانتی مناسب:

شرکت وارد کننده تلویزیون های تی سی ال در ایران، شرکت مادیران است که قبلا با برندهای بسیار خوبی همکاری داشته و توانسته خودش را در زمینه کیفیت خدمات پس از فروش اثبات کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر تلویزیون هم ارائه میده؟

به همین خاطر شما نگرانی بابت استفاده از این محصولات نخواهید داشت و در صورتی که به مشکلی بخورید، می توانید به راحتی از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنید و مشکلات تلویزیون تی سی ال خودتان را حل کنید.

3- هوشمند بودن:

تلویزیون های تی سی ال با همکاری شرکت روکو، توانسته تلویزیون های هوشمند چندرسانه ای را وارد بازار کند که سیستم عامل دارند برنامه های کاربردی که نیاز خواهید داشت، روی آن نصب هستند.

به همین خاطر می توانید با خیال راحت این تلویزیون های هوشمند تی سی ال را خریداری کنید و با استفاده از آنها، به امکاناتی که یک تلویزیون هوشمند نیاز دارد، دسترسی داشته باشید.

مشکلات تلویزیون تی سی ال
مشکلات تلویزیون تی سی ال

مشکلات تلویزیون تی سی ال چیست؟

تا به اینجا در مورد مزایای تلویزیون های تی سی ال صحبت کردیم، حالا می خواهیم به سراغ این موضوع برویم که مشکلات و معایب این تلویزیون ها را بررسی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

1- نور کم صفحه نمایش:

نوردهی صفحه نمایش تلویزیون های تی سی ال در حد متوسط است و برای استفاده در محیط های با نور معمولی کاملا مناسب است. اما در محیط های پرنور ممکن است که نتوانید به راحتی از این تلویزیون استفاده کنید و با آن به مشکل بخورید.

به همین خاطر توصیه می کنیم که این موضوع را در نظر بگیرید و سپس به خرید تلویزیون تی سی ال بپردازید.

علت سیاه شدن صفحه تلویزیون و نداشتن تصویر چیست؟

2- هنگ کردن تلویزیون تی سی ال:

یکی از ایرادهایی که در هنگام کار با تلویزیون های تی سی ال ممکن است با آن مواجه شوید، هنگ کردن این تلویزیون ها است. گاهی اوقات ممکن است تلویزیون برای چند لحظه هنگ کند و نه تلویزیون و نه کنترل آن کار نکنند و نتوانید از آنها استفاده کنید.

این موضوع به خاطر مشکلات نرم افزاری تلویزیون است و معمولا در نسخه های جدیدتر تلویزیون برطرف خواهد شد.

3- زاویه دید کم:

زاویه دید کم یکی دیگر از مشکلات تلویزیون تی سی ال است که ممکن است با آن برخورد کنید. این تلویزیون نسبت به برندهای معتبر تر، زاویه دید کمی دارد و مثلا از کنار تلویزیون نمی توانید به خوبی تصویر را مشاهده کنید و این موضوع کمی اذیت کننده است.

4- کیفیت ساخت پایین:

تلویزیون تی سی ال یکی از تلویزیون های ارزان قیمت موجود در بازار است و همانطور که گفتیم امکانات خوبی هم دارد، اما در مقایسه با برندهای معتبرتر و گران تر بازار مانند ال جی و سامسونگ، تلویزیون تی سی ال کیفیت ساخت پایین تری دارد و باید این نکته را مدنظر داشته باشید.

قطعا موادی که در ساخت تلویزیون های تی سی ال استفاده شده است، کیفیت بسیار پایین تری نسبت به تلویزیون سامسونگ و تلویزیون ال جی دارد و نمی توانید توقع همان کیفیت و ظرافت را از این تلویزیون ها داشته باشید.

5- دیر روشن شدن:

گاهی اوقات ممکن است در تلویزیون های تی سی ال با این مشکل روبرو شوید که دیر روشن شوند و این موضوع برایتان اذیت کننده باشد.

معمولا این مشکل خیلی شما را آزار نمی دهد و آنقدر مهم نیست، اما این موضوع به ضعیف بودن برد یا پاور تلویزیون بستگی دارد و در مدل های مختلف ممکن است تفاوت داشته باشد.

شما می توانید تعمیر انواع تلویزیون را به تیم حرفه ای و متخصص هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع این کار را برای شما انجام دهند.

 

تعمیر تلویزیون تی سی ال
تلویزیون تی سی ال بهتر است یا ایکس ویژن؟

تلویزیون تی سی ال بهتر است یا ایکس ویژن؟

یکی از سوالاتی که خیلی اوقات پرسیده می شود، این است که در بین تلویزیون های بازار، تلویزیون تی سی ال بهتر است یا ایکس ویژن؟ باید بگوییم که ایکس ویژن یکی از برندهای خوب ایرانی است که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت می کند و توانسته بازار خوبی را از آن خود کند. این تلویزیون هم قیمتی ارزان دارد و امکانات آن نسبت به رقبا بهتر است.

باید بگوییم که تقریبا ارزش خرید تلویزیون تی سی ال و ایکس ویژن باهم برابر است و چون هردوی این تلویزیون ها توسط شرکت مادیران پشتیبانی می شوند، می توانید با خیال راحت هرکدام را که می خواهید خریداری کنید.

تنها مزیت تلویزیون ایکس ویژن نسبت به تی سی ال این است که این تلویزیون در داخل ایران تولید می شود و در صورت وجود مشکل، می توانید به راحتی قطعات موردنیاز را پیدا کنید و به تعمیر تلویزیون بپردازید.

این تلویزیون ها باهم تقریبا کیفیت برابری دارند و جفتشان از نظر کیفیت ساخت، نسبت به برندهای سامسونگ و ال جی ضعیف تر هستند و نمی توانید آنها را باهم مقایسه کنید.

چکیده مطلب

در این مقاله درباره تعمیر تلویزیون تی سی ال و مزایای خرید این مدل تلویزیون صحبت کردیم و گفتیم که برند تی سی ال که یک برند چینی معتبر است، از کجا می آید و چه افتخاراتی را تا به حال به دست آورده است. همچنین در ادامه گفتیم که تلویزیون های تی سی ال چگونه وارد بازار شدند مزایای این تلویزیون ها چیست.

در بخش بعدی هم به بررسی معایب تلویزیون تی سی ال پرداختیم و گفتیم که چه مشکلاتی در این تلویزیون ها وجود دارد. در ادامه هم به مقایسه تلویزیون تی سی ال با ایکس ویژن پرداختیم و گفتیم که این تلویزیون ها تقریبا هم رده هستند و می توانید هر کدام از آنها را که خواستید، خریداری کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با برند تی سی ال و تلویزیون تی سی ال آشنا شوید و با اطلاعاتی که به دست آوردید، بهترین انتخاب ممکن را برای خرید تلویزیون هوشمند داشته باشید. پیشنهاد می کنیم تعمیر تلویزیون تی سی ال را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید

تعمیر انواع تلویزیون هوشمند با هوم سرویز

شما می توانید تعمیر انواع تلویزیون هوشمند تهران، تعمیرکار تلویزیون کرج، تعمیرات تلویزیون شیراز، هزینه تعمیر تلویزیون مشهد, قیمت تعمیر تلویزیون اصفهان, تعمیرات تبریز و رشت را به هوم سرویز بسپارید تا این کار را خیلی سریع و با هزینه مناسب برای شما انجام دهند. همچنین می توانید برای تعمیرات باند خانگی خود، از متخصصان ما کمک بگیرید.

[table id=38 /]

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر تلویزیون هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا