لوازم خانگی

تفاوت کولر گازی جنرال و کولر گازی اجنرال

کولر گازی جنرال بهتر است یا اجنرال؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

حالا که فصل گرما رو به اتمام است، قیمت کولرهای گازی بسیار پایین می آید و به همین دلیل، بسیاری از افراد در اواخر تابستان، به فکر خرید کولر گازی با تخفیف می افتند. اما سوالی که پیش می آید این است که چه کولر گازی با چه برندی از همه بهتر است؟ جنرال و اجنرال، دو برند معروف در تولید انواع کولر گازی هستند که طرفداران زیادی هم دارند، اما تفاوت این دو کولر گازی چیست؟ در این نوشته، درباره تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال با شما صحبت خواهیم کرد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین کولر گازی را برای خانه خود خریداری کنید. همچنین اگر به تعمیرکار کولر گازی نیازدارید از ما کمک بگیرید.

فهرست مطالب

اگر قصد خرید کولر گازی دارید و نمی دانید که برند جنرال بهتر است یا برند اجنرال، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه کسب کنید و بهترین کولر گازی را برای خانه خود انتخاب کنید.

تفاوت میان کولرهای گازی جنرال و کولرهای گازی اجنرال

در ادامه می خواهیم این دو برند کولر گازی را از نظر پارامترهای مهم بررسی کنیم. در نهایت هم تصمیم گیری را به عهده خود شما می گذاریم تا برند کولر گازی برتر با عملکرد بهتر را خودتان انتخاب کرده و خریداری کنید. پس در ادامه این کار با ما همراه باشید.

کولر گازی اجنرال
کولر گازی اجنرال
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال از نظر سرمایش

اگر بخواهیم کولر گازی جنرال و اجنرال را از نظر سرمایش بررسی کنیم، باید بگوییم که این دو کولر از نظر سرمایش در یک سطح هستند. کولر گازی جنرال و اجنرال هردو به صورت دو منظوره هستند و می توانید از آنها به عنوان منبع سرمایشی یا گرمایشی استفاده کنید. کیفیت این کولرها نیز خوب است و می توانید با اطمینان خاطر آنها را برای منزل خود خریداری کنید. همچنین قدرت سرمایشی و گرمایشی آنها تقریبا با هم برابر است.

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال از نظر مصرف برق

یکی از پارامترهای مهمی که در انتخاب کولر گازی وجود دارد، میزان مصرف برق است. بسیاری از افراد که به این پارامتر توجهی ندارند. از قبض های برقی که در فصل تابستان برایشان می آید به شدت شکایت می کنند و ناراضی هستند. در قسمت مصرف برق باید بگوییم که کولر گازی اجنرال ساخت کشور ژاپن است. سیستم برقی اینورتر دارد و به همین خاطر مصرف برق آن بسیار پایین است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

اما کولر گازی جنرال ساخت کشور چین است و مصرف برق آن کمی بالاتر است و در کل می توانیم بگوییم که اگر مصرف برق پایین برایتان اهمیت زیادی دارد، بهتر است از کولر گازی اجنرال استفاده کنید.

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال از نظر سر و صدا

هیچکسی دوست ندارد که کولر گازی را خریداری کند که سر و صدای زیادی تولید می کند و آرامش خانه را به هم می زند. به همین خاطر یکی دیگر از پارامترهای مهمی که در خرید کولر گازی اهمیت دارد، سر و صدایی است که کولر ایجاد می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

در این زمینه باید بگوییم که اگر سر و صدای تولید شده از کولر برایتان اهمیت دارد، باید بدانید کولر گازی اجنرال معمولا سر و صدای بسیار کمی دارد. به صورت بی صدا کار می کند؛ چون کیفیت ساخت آن بسیار بالاتر است.

اما کار کردن کولر گازی جنرال معمولا با سر و صدا همراه است و اگر خیلی روی صدا حساس باشید، ممکن است این برند کولر برایتان گزینه مناسبی نباشد. در صورت علاقه به اطلاع از نکات نگهداری کولر گازی دارید سایر مطالب ما را دنبال کنید.

قدرت و سرعت باد کولر گازی جنرال و اجنرال
قدرت و سرعت باد کولر گازی جنرال و اجنرال

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال از نظر قدرت و سرعت باد

اگر بخواهید برای یک اتاق بزرگ کولر گازی خریداری کنید. قطعا برایتان مهم است که قدرت پرتاب باد این کولر چقدر است و تا چه اندازه می تواند باد را به بخش های مختلف اتاق منتقل کند.

در این زمینه باید بگوییم که باز هم کولر گازی اجنرال به خاطر سیستم توربو که در این کولر تعبیه شده است. قدرت پرتاب باد بسیار بیشتری دارد و قدرت آن چند برابر کولر جنرال است. اما کولر جنرال به خاطر اینکه این امکان را ندارد، نمی تواند به اندازه کولرهای اجنرال، باد را پرتاب کند و قدرت ضعیف تری در این زمینه خواهد داشت.

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال از نظر کیفیت ساخت

کیفیت ساخت، یکی دیگر از پارامترهای مهم در خرید کولر گازی است و افراد باید به این موضوع توجه کنند تا دچار مشکل نشوند و از کیفیت کولر خودشان مطمئن باشند. در این زمینه همانطور که می توانید حدس بزنید، کولر گازی اجنرال چون ساخت کشور ژاپن است، کیفیت ساخت بسیار بهتری دارد و جزئیات زیادی در آن رعایت شده است که باعث می شود این کولر، موتور و بدنه ای بسیار قدرتمند داشته باشد.

همچنین کولر گازی اجنرال دارای گارانتی معتبر است که در صورت خرابی آن می توانید به راحتی از گارانتی استفاده کنید و کولر خودتان را تعمیر کنید. اما کولر گازی جنرال ساخت چین است و کیفیت ساخت پایین تری نسبت به برند دیگر دارد. همچنین معمولا به صورت بدون گارانتی ارائه می شود که این موضوع می تواند کمی مشکل ساز باشد.

البته تعمیر کولر گازی جنرال در ایران انجام می شود و مشکلی بابت این موضوع وجود ندارد. اما دیگر هنگام خرابی کولر نمی توانید از گارانتی استفاده کنید و این موضوع ممکن است هزینه تعمیر کولر گازی را افزایش دهد. همچنین در صورت علاقه مزایا و معایب کولر گازی پرتابل را مطالعه کنید.

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال از نظر نصب آسان

نصب کولر گازی یکی از کارهایی است که باید در ابتدا انجام شود و بر اساس امکاناتی که کولر موردنظر دارد، ممکن است هزینه ای کمتر یا بیشتر داشته باشد. باید بگوییم که کولر گازی اجنرال در این زمینه همچنان پیشتاز است. این کولر به همراه خود 5 متر لوله مسی دارد که کمک می کند به آسان و بدون پرداخت هزینه برای لوله بتوانید کولر خودتان را نصب کنید و نصب آن هم بسیار آسان است.

اما کولر گازی جنرال فاقد این لوله است و این موضوع باعث می شود که هزینه بیشتری بابت آن بپردازید و نصب آن کمی پرهزینه تر و سخت تر باشد.

نصب کولر گازی
نصب کولر گازی

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال از نظر گاز مصرفی

افرادی که به محیط زیست و سلامتی خودشان اهمیت زیادی می دهند، معمولا در مورد گاز مصرفی کولر گازی هم حساس هستند و دوست دارند بدانند که کولر چه نوع گازی مصرف می کند. در این زمینه باید بگوییم که کولر گازی اجنرال از گازی استفاده می کند که کاملا مطابق با قوانین حفاظت است محیط زیست است و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

اما کولر گازی جنرال از گازی استفاده می کند که برای محیط زیست مضر است و این موضوع ممکن است برای خود شما هم مضر باشد و به شما آسیب برساند.

تفاوت کولر جنرال و کولر اجنرال از نظر سیکل تعویض حالت کولر

یکی از موضوعاتی که برای کولرهای چندمنظوره اهمیت دارد. این است که این کولرها در فصل زمستان دچار یخ زدگی نشوند و بتوان به راحتی از آنها هوای گرم را دریافت کرد. اگر کولر سیکل تعویض حالت مناسبی نداشته باشد و موتور آن دچار یخ زدگی شود، در فصل زمستان نمی تواند باد گرم مناسبی را تولید کند و این موضوع آزاردهنده است.

کولر گازی اجنرال دارای سیکل تعویض حالت است که این موضوع باعث می شود در فصل زمستان موتور کولر دچار یخ زدگی نشود. و در فصل تابستان هم زیاد گرم نشود و بتواند هوای متناسب با فصل را تامین کند.

اما متاسفانه کولر گازی جنرال فاقد این امکان است و این موضوع باعث می شود که نتواند به خوبی در فصل گرم و سرد سال، از موتور در برابر یخ زدگی و گرما محافظت کند.

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال
تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

تفاوت کولرهای جنرال و اجنرال از نظر قیمت

نکته آخری که در مورد تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال باقی می ماند. این است که قیمت این دو برند کولر چقدر با هم تفاوت دارد. باید بگوییم که کولر گازی اجنرال از نظر کیفیت و عملکرد بسیار برتر است و به همین خاطر کاملا منطقی است که قیمت این کولر بیشتر از قیمت کولر جنرال باشد.

پس این موضوع را باید در نظر داشته باشید که اگر هزینه شما برای خرید کولر گازی محدود است، شاید کولر جنرال گزینه بهتری باشد اما اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید، کولر گازی اجنرال برایتان مناسب تر خواهد بود.

همچنین باید هنگام خرید این کولر دقت کنید که از فروشنده های معتبر خرید خودتان را انجام دهید تا کولرهای تقلبی و مونتاژی را به جای کولر اصل به شما نفروشند.

جمع بندی مطالب

در این مقاله درباره تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال صحبت کردیم. و گفتیم که این کولرهای گازی چه تفاوت هایی با هم دارند و از نظر پارامترهای مهم، آنها را با هم مقایسه کردیم.

پارامترهای بررسی شده در این مقاله مهمترین پارامترهایی هستند که برای خرید کولر گازی باید به آنها توجه کنید. تا بتوانید به بهترین شکل ممکن انتخاب خود را انجام دهید و کولری به صرفه و مناسب خریداری کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال را به خوبی درک کنید. از بین این دو کولر، بهترین گزینه ممکن را با توجه به بودجه و نیاز خود خریداری کنید.

سرویس کولر گازی
سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی شما با هوم سرویز

اگر مدل مناسب کولر گازی را انتخاب کرده اید. نیاز به خدمات نصب یا تعمیرات کولر ، می توانید سرویس کولر گازی تهران، سرویس اسپلیت کرج، تعمیر کولر گازی شیراز، تعمیر کولر گازی اصفهان را به تیم حرفه ای هوم سرویز بسپارید. تا خیلی سریع و با هزینه مناسب این کار را در منزل شما انجام دهند. تا از وجود هوایی خنک و مطبوع در خانه خود لذت ببرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا