نظافت و پذیرایی

شستن مبل با بخارشو ✔️ خدمات شستشوی مبلمان در منزل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

مبلمان از وسایل اصلی در بسیاری از خانه های امروزی است. این مبل ها در معرض انواع و اقسام آلودگی ها هستند. از گرد و خاک گرفته تا لکه های ریختن چای و شربت و روغن و چربی غذا، پارچه ای رومبلی را کثیف می کند. برای تمیز کردن مبل ها از سرویس مبل شویی با دستگاه استفاده می شود. اگر مبلمان خیلی کثیف و لک نشده می توانید برای شستن مبل با بخارشو هم اقدام کنید. دستگاه بخارشوی مبل برای از بین بردن باکتری ها هم موثر است و بوی بد پارچه مبلمان را هم از بین می برد. اما سوال اینجاست که آیا بخارشوی مبل را تمیز میکند؟ اگر تاکنون از این دستگاه استفاده نکردید با ما همراه باشید تا در مورد طرز استفاده از بخارشوی برای مبل جواب همه سوالات را پیدا کنید

اهمیت شستن مبل با بخارشو

نظافت مبلمان یکی از بخش هایی است که کمتر به آن توجه می شود. تشک و رویه مبلمان در معرض کثیفی و آلودگی زیادی است. برای بالا بردن بهداشت خانوار و حفظ اصول بهداشتی در فضای بسته منازل، لازم است تا همه لوازم از جمله کاناپه و مبل ها هم شستشو داده شوند. با پرداخت هزینه ای اندک می توانید از خدمات حرفه ای خشکشویی مبل در منزل استفاده کنید. وقتی مبل ها پر از لکه های چربی و کثیفی است چاره ای جز شستشوی مبل با دستگاه نیست. احتمالا بارها از سرویس خشک شویی انواع لباس استفاده کرده اید دقیقا به همان راحتی و سادگی، مبل های بزرگ و کاناپه ها را می توانید در خانه تمیز کنید. 

اگر دستگاه بخارشوی خانگی در اختیار دارید، حتما کار شستن مبل با بخارشو را به صورت ماهانه انجام دهید. به این ترتیب از تجمع چربی و کثیفی روی سطح مبل ها و نفوذ لکه ها به بافت و اسفنج مبلمان جلوگیری می شود. همه این مواد آلوده کننده می توانند موجب انتقال بیماری و بروز حساسیت های تنفسی شوند. طرز کار با این دستگاه ها خیلی ساده است. با یک جستجوی ساده می توانید فیلم شستن مبل با بخارشوی خانگی را نیز پیدا کنید و طبق آن کار را انجام دهید.

شستن مبل با بخارشو

این دستگاه با تولید بخار آب، کار شستشوی مبل ها را ساده کرده است. دمای بالای بخار آب همه عوامل بیماری زا را از بین می برد. با بخارشوی خانگی دیگر اثری از ذرات ریز گرد و غبار باقی نمی ماند و همه باکتری ها، ویروس ها و موجودات ریز ذره بینی نیز از بین می روند. حتی ساس خانگی نیز با دمای بخار آب تاب تحمل ندارد. در شرکت های نظافتی از انواع دستگاه بخارشوی صنعتی برای شستشوی مبل در منزل استفاده می شود. این دستگاه ها بزرگ تر هستند و توان تولید بخار بیشتری دارند. اما با دستگاه بخار شوی خانگی نیز می توانید همین کار را با حوصله انجام دهید. قدرت این دستگاه ها در حد، بخارشوهای صنعتی نیست ولی تا حد زیادی کار راه انداز است.

شستشوی مبلمان با بخارشو
میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

استفاده از بخارشوی برای مبل

قبل از شستن مبل با بخارشو روکش مبل ها را تمیز کنید لازم است تا گرد و غبار روی مبل ها را با جاروبرقی بگیرید. موی حیوانات خانگی، پرز و آشغال و … روی پارچه رویه مبل ها را کثیف می کند. چنانچه این آشغال ها را تمیز نکنید، بخار موجب کثیف تر شدن مبلمان می شود. خیس شدن گرد و غبار و … باعث می شود تا این ذرات به بافت پارچه رویه مبل نفوذ کنند. همه قسمت های مبلمان را با حوصله جارو بکشید. تشک ها را برداشته و زیر آن را تمیز کنید. برای اینکه پارچه رومبلی آسیب نبیند حتما از سری مخصوص برای جارو کردن مبل ها استفاده کنید. این کار کمی زمان بر است ولی کیفیت کار را بالا می برد. حتی به صورت هفتگی نیز می توانید برای نظافت بیشتر، روی مبل ها را با جارو برقی تمیز کنید.

تمیز کردن مبل با بخارشو

بخارشوی خانگی قدرت و توان بخارشوهای صنعتی را ندارد. این دستگاه قادر به لکه بری و از بین بردن لکه های قدیمی روی سطح مبلمان نیست. برای بالا بردن کیفیت شستن مبل با بخارشو بهتر است از قبل نسبت به لکه گیری مبلمان اقدام کنید. مقدار کافی پاک کننده مخصوص یا مواد شوینده مبل را روی محل لکه استفاده کنید. بعد از 5 تا 10 دقیقه می توانید محل مورد نظر را با پارچه تمیز کنید. البته بسیاری از لکه های مایعات با همین بخارشوهای خانگی هم تمیز می شوند. اما برای پاک کردن لکه جوهر یا چربی از روی مبل ها بهتر است با شوینده ها لکه را از بین ببرید. در نظر داشته باشید که داخل دستگاه بخار شوی مبل خانگی از هیچ ماده شوینده ای استفاده نمی شود.

راهکار موثر برای رفع جای سوختگی سیگار از روی پارچه مبلی

طریقه شستن مبل با بخارشو

شستن مبل با بخارشو در منزل

شستن مبل با دستگاه بخارشو

نفوذ بخار آب به تار و پود پارچه موجب از بین رفتن آلودگی و از بین بردن عوامل آلرژی زا می شود. کثیفی های زیادی در مبلمان وجود دارند که حتی با چشم هم دیده نمی شوند. نفوذ عرق بدن انسان با بافت پارچه، قابل دید نیست. وقتی در طول روز روی مبل ها می نشینید همه آلودگی ها را به رویه پارچه ای مبلمان انتقال می دهید. برای شست و شوی مبل با دستگاه بخارشوی خانگی محدودیتی وجود ندارد. البته در مورد پارچه های ابریشمی و حساس بهتر است اطلاعات رویه مبلمان را از برچسب پشت مبل ها بخوانید. بهترین روش شستشوی مبل پارچه ای در راهنمای روی برچسب با علائم اختصاری قید شده است. برای مثال حرف ” X” لاتین نشان می دهد که این پارچه در مقابل آب، دچار آسیب می شود. بنابراین در این مورد نمی توانید برای شستن مبل با بخارشو کار کنید.

نحوه ی شستشوی مبلمان اداری چگونه است؟

طرز استفاده از بخارشوی برای مبل

بخارشوهای خانگی دارای محفظه آب و شلنگ مخصوص هستند. برای شستن مبل با بخارشو طبق دستورالعمل و کاتالوگ، دستگاه را راه اندازی کنید. ابتدا درب محفظه آب را باز گرده و با قیف مخصوص، آب تمیز را وارد مخزن دستگاه کنید. هیچگاه آب را تا انتها پر نکنید. دستگاه بخارشو نیازی به افزودن شوینده و مواد پاک کننده ندارد. فقط آب خالص را می توانید در مخزن بریزید. دستگاه را روشن کرده و تا تولید بخار صبر کنید. سری مخصوص دستگاه را برای شستشوی مبل وصل کنید. همه کوسن ها، پشتی ها و قسمت های جدا شونده مبلمان را بردارید و شروع به تمیز کردن مبل ها کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟
هزینه شستن مبل با بخارشو

روش شستشوی مبل پارچه ای با دستگاه بخارشوی مبل

شستن مبل با بخارشو چندان دشوار نیست. با زدن دکمه، بخار آب را روی سطح پارچه ای مبل ها بپاشید. سری دستگاه را روی قسمت های مرطوب بکشید و چند بار این عمل را تکرار کنید. همه قسمت های مبلمان را با حوصله تمیز کنید. مراقب باشید آب زیادی به داخل پارچه نفوذ نکند. حداقل یکبار روی همه قسمت ها را با دستگاه بخارشو تمیز کنید. نگران خیس شدن برخی از قسمت های مبلمان نباشید. هنگام شستن مبل با بخارشو ، پنجره را باز کنید تا این قسمت ها در معرض هوا خشک شود. در نظر بگیرید که برخی قسمت ها اندکی خیس است و نمی توانید بلافاصله روی مبل ها بنشینید. حداقل چند ساعت صبر کنید تا رطوبت پارچه و اسفنج به کلی، خشک بشود. دستگاه مخصوص خشکشویی مبل کیفیت بهتری دارد و قادر است مبل ها را با شوینده نیز تمیز کند.

قیمت بخارشوی مبل در منزل

دستگاه های بخارشوی خانگی تنها با استفاده از آب و حرارت، مبلمان را تمیز می کنند. این دستگاه ها برای نظافت و تمیزکاری هفتگی و ماهانه منزل، مورد استفاده فراروانی دارند. بدون استفاده از هیچ ماده شوینده ای و تنها با بخار داغ می توانید مبلمان را تمیز کنید و عوامل آلرژی زا را از بین ببرید. اما توصیه می شود با توجه به تعداد افراد خانوار و میزان استفاده، حداقل سالی یکبار از سرویس خشکشویی مبل برای نظافت کامل مبلمان استفاده می کنید. هزینه بخارشویی با دستگاه بستگی به تعداد مبلمان دارد. هر چقدر قطعات جدا شونده مبل ها بیشتر باشد، هزینه هم بیشتر می شود. به طور معمول قیمت پایه برای یک دست مبلمان 7 نفره در نظر گرفته می شود.

شستشوی مبل در منزل با بخارشور

خدمات خشکشویی مبل در منزل

اگر با این توضیحات هنوز نمی توانید کار شستن مبل با بخارشو را انجام دهید یا به نظرتان شستشوی مبل ها دشوار است با ما تماس بگیرید. مبل شویی در منزل تهران، شستشوی مبل در منزل کرج، خشکشویی مبل در منزل اصفهان، شستن مبل در منزل مشهد، هزینه مبل شویی شیراز، هزینه شستشوی مبل در منزل​ تبریز و قیمت مبل شویی در منزل رشت توسط متخصصین ما ارائه می شود. در خشکشویی مبل ابتدا مبلمان لکه گیری شده، سپس با بهترین مواد شوینده مبل ، آلودگی ها تمیز می شود. در انتها توسط یک دستگاه صنعتی آب و مواد شوینده باقی مانده روی مبل ها به خوبی برداشته شده و مبلمان تقریبا خشک تحویل داده می شود.

برای ثبت درخواست از طریق سایت و اپ هوم سرویز اقدام کنید. در این مرحله هیچ هزینه ای نمی پردازید. موقع ثبت سفارش هر توضیحی که لازم است را در بخش مربوط یادداشت کنید. پس از هماهنگی، همیار با دستگاه خشکشویی مبلمان درب منزل مراجعه می کند. در صورت نیاز به لکه گیری یا سفید شویی، امکان ارائه این سرویس وجود دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا