نظافت و پذیرایی

سمپاشی موریانه تضمینی و ارزان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

 وقتی موریانه ها به خانه هجوم می آورند تا می توانند چوب ها را می جوند. پایه های مبلمان نفیس، بوفه های لوکس، کابینت های چوبی گرانقیمت و یا هر وسیله چوبی دیگری برای موریانه ها یک غذای خوشمزه است. قبل از اینکه خسارت موریانه ها بیشتر شود با خدمات سمپاشی تماس بگیرید. یکبار برای همیشه با سمپاشی موریانه از شر این موجودات مزاحم و همیشه گرسنه، خلاص شوید.

سمپاشی موریانه را چه زمانی باید انجام دهیم؟

آیا تا کنون در خانه خود توده های از گرد و غبار چوب را که در زیر مبلمان شما انباشته شده است را مشاهده کرده اید؟ این قطعا نشانه اصلی حضور موریانه است آنها به خانه شما حمله میکنند و از لوازم چوبی و یا مبلمان گران قیمتتان تغذیه میکنند و موجب خسارات بالایی می شوند. متاسفانه یافتن آنها نیز به علت ریز بودنشان بسیار دشوار است. انجام سمپاشی خانه  به صورت موثر و به موقع، خانه شما را از شر حضور موریانه یا سایر آفات میتواند نجات دهد.

یکی از مهمترین دلایلی که سمپاشی موریانه ها را بسیار دشوار میکند. این است که تا زمانی که صدمات قابل ملاحظه ای را وارد نکنند نمیتوان حضور آنها را تشخیص داد.از آنجا که هزاران موریانه در این کلونی ها باهم زندگی میکنند. خلاص شدن از آنها بدون کمک از شرکت سمپاشی حرفه ای و تخصصی، قطعا دشوار است.

اما خوشبختانه راهکارهای خانگی ای نیز برای پیشگیری از سمپاشی موریانه وجود دارد .در ادامه لیستی از اقدامات اساسی برای جلوگیری از شیوع موریانه ها و اطمینان از عدم حضور آنها را برایتان گرد آوری کرده ایم.

سمپاشی منزل ارزان و تضمینی

سمپاشی منزل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟
سمپاشی و دفع آفات در ساختمان های مسکونی

6 راه آسان برای پیشگیری از شیوع موریانه ها در منزل

موریانه ها کمی گوشه گیر تر از مورچه ها هستند. معمولا به این زودی ها متوجه حضور موریانه در خانه نمی شوید. وقتی آثار موریانه ها پیدا شود، احتمالا خیلی دیر شده و چاره ای جز سمپاشی منزل تهران  باقی نمی ماند. زیر کتابخانه های چوبی، میزهای بزرگ و یا هر وسیله چوبی دیگری را نگاه کنید. با چک کردن مرتب این مناطق می توانید وجود موریانه را زودتر تشخیص دهید. خاکه های چوب قطعا نشان دهنده حضور صدها موریانه در خانه است. موریانه ها به خانه حمله می کنند و از مبلمان گران قیمتتان تغذیه میکنند. موریانه ها فقط چوب می خورند. تا زمانیکه خسارت زیادی به بار نیاید به ندرت بتوانید متوجه موریانه های خیلی ریز بشوید. اگر به وجود موریانه در خانه شک دارید برای جلوگیری از شیوع موریانه ها این کارها را انجام دهید:

1-مانع ورود رطوبت به منزلتان شوید

رطوبت یکی از اصلی ترین دلایلی است که انواع آفات از جمله موریانه ها را به خانه شما جذب میکند. رطوبت زدایی یا رهایی از رطوبت های اضافی یکی از راه های خلاصی از موریانه هاست. که شما را از هزینه سمپاشی منازل کرج بی نیاز میکند.

اگر در یک محیط مرطوب زندگی میکنید ، استفاده از دستگاه های تهویه هوا (رطوبت زدا)میتواند مفید باشد.در تابستان میتوانید از این دستگاه های تهویه هوا را به صورت دوره ای در طول روز روشن کنید تا رطوبت اضافی را از بین ببرد.

2-تمام عوامل نشتی در منزل را از بین ببرید 

به هرگونه نشتی یا پوسیدگی در خانه توجه کنید.سقف های نم خورده یا دیوارهای مرطوب مانند میزبانی مناسب برای موریانه ها هستند.فورا به رفع نم و نشتی بپردازید. و حتما به صورت مکرر از این نواحی بازدید کنید. خصوصا زیر زمین ها.این نواحی اولین قسمت هایی هستند که آفات را به خود جذب میکنند.رطوبت های زیر زمین بسیار برای موریانه ها جذاب است زیرا که زیر زمین به زمین هم نزدیکتر است و کار آنها هم آسان تر است. برای سمپاشی موریانه از زیر زمین شروع کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

3- برای سمپاشی موریانه وسایل حانه را جابجا نکنید

اگر شما از یک تیم حرفه ای برای خدمات سم پاشی منزل شیراز کمک گرفته اید، انجام یک سری تغییر در منزل نیاز است. به مقالات ، مقواها ، مجلات و روزنامه های قدیمی بی فایده توجه کنید، زیرا این وسایل محیط مناسبی یرای رشد آفاتی نظیر موریانه ها را فراهم می آورد.

اگر یکی از اتاق ها ی شما مورد حمله ی موریانه قرار گرفت ،مطمئن شوید که هرگز وسایل آن اتاق از جمله مبلمان را به سایر قسمت های خانه که تحت تاثیر موریانه قرار نگرفته، نبرید. با انتقال لوازم، کلونی موریانه ها را به اتاق دیگر هدایت می کنید و به این ترتیب منبع غذایی بیشتری در اختیارشان قرار می گیرد.

روش تضمینی از بین بردن موریانه چیست؟

4-بین وسایل چوبی وخاک  فاصله خالی ایجاد کنید

اگر یک باغچه دارید حتما میان خاک و چوب فاصله ایجاد کنید. شرکت سمپاشی منزل تبریز و ذفع آفات ، معتقدند باید فاصله ی 15 سانتی میان باغچه و وسایل چوبی وجود داشته باشد. این کار سبب میشود که از هرگونه حمله موریانه ها به پایه مبلمان شما جلوگیری شود.میتوانید از سنگ یا سیمان برای ایجاد فاصله استفاده کنید. این راهکار مخصوص افرادی است که مبلمان و یا صندلی های چوبی در حیاط یا باغچه قرار داده اند. البته در مورد مبلمان داخل پذیرایی این کار توصیه نمی شود. تنها برای مبلمان حیاط لازم است تا بین پایه های مبل و خاک فاصله ایجاد کنید.

5-قبل از شروع کار نقاشی یا بتونه کاری از جوهر نمک استفاده کنید.

جوهر نمک از موثر ترین دفع کننده ی موریانه است. میتوانید قبل از نقاشی یا بتونه کاری جوهر نمک را روی چوب اسپری کنید.

*با این کار درون چوب خیس میشود* و مانع از حمله ی موریانه ها و اندک اندک خوردن چوب میشود.

میتوانید از این اسپری به طور عادی برای سطوح چوبی قاب پنجره و درها و مبلمان و سایر نواحی چوبی استفاده کنید.

6-وسایل آلوده به موریانه را در معرض تابش خورشید قرار دهید.

اگر فهمیدید که موریانه ها به یک قسمتی  از مبل شما حمله کرده اند حتما مبل را به صورت سه روز متوالی در معرض تابش خورشید قرار دهید.این روش میتواند در تابستان بسیار موثر باشد زیرا موریانه ها نمیتوانند گرما را تحمل کنند.

با نگه داشتن مبلمان آلوده در آفتاب ،گرما موریانه ها را از بین میبرد و رطوبت مبلمان را خشک میکند و مانع از احتمال آلودگی مجدد میشود.

و نکته مهم اینجاست که پس از خالی شدن و پاک شدن مبلمان آلوده میتوانید از اسپری موریانه استفاده کنید و سپس آن را به داخل خانه بازگردانید و میتوانید  همین کار را با سایر وسایل چوبی که ممکن است مورد حمله ی موریانه ها قرار  بگیرند انجام دهید تا از سمپاشی موریانه پیشگیری کنید.

سمپاشی خانه

بهترین شرکت سمپاشی موریانه

اگر موریانه به خانه شما حمله کرده است اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که با یک شرکت کنترل آفات و یا سمپاشی موریانه تماس بگیرید. تا یک بازدید و بررسی کلی از منزل شما انجام دهند و سپس روش های موثر کنترل موریانه را در خانه انجام دهند.

با توجه به این که حمله ی موریانه ها میتواند آسیب و خسارات مالی زیادی را وارد کند پس هزینه سمپاشی خانه رشت در مقابل صدمات احتمالی بسیار ناچیز است.

پس از سمپاشی  و ریشه کن کردن موریانه های داخل منزل، میتوانید با تمیزکاری مستمر مبلمان و استفاده از روغن از بین برنده موریانه از خانه خود مراقبت کنید. همچنین با کمک گیری از بازرسین و مشاورین شرکت سمپاشی موریانه  و کنترل آفات هوم سرویز به صورت سالانه خانه خود را بازرسی کنید و خیال خود را از هر جهت راحت کنید.

اگر به جز موریانه با مشکل سوسک ریز آشپزخانه، ساس رختخوابی یا مورچه مواجه هستید با ما تماس بگیرید تا فوری به کمک تان بیاییم.

خدمات سمپاشی موریانه

برای خلاص شدن از شر موریانه ها با ما تماس بگیرید. پس از ثبت سفارش هماهنگی برای بازدیدو مشاوره اولیه رایگان از محل انجام می شود. پس از تعیین میزان آلودگی و در صورت درخواست مشتری امکان انجام تست حساسیت برای تشخیص سموم مناسب انجام می شود. اگر موریانه ها در یکی از اتاق ها دیده شدند بهتر است همه اتاق ها و کلیه لوازم چوبی سمپاشی شود. در صورت نیاز کارشناس اعزامی پیشنهاد سمپاشی دوم برای ریشه کنی حشرات را پیشنهاد می کند. معمولا برای ساس این اقدام ضروری است. همه سموم به کار رفته در سمپاشی منازل به تایید وزارت بهداشت رسیده و دارای مجوزهای قانونی است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا