خانگی و ساختمانی

خدمات کلید سازی در محل شبانه روزی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

همه ما حداقل یکبار طعم پشت در ماندن را چشیده ایم. جا گذاشتن یا گم کردن کلید یک اتفاق کاملا عادی است که راه حل ساده ای هم دارد. خیلی راحت با همین گوشی موبایل می توانید از خدمات کلید سازی در محل استفاده کنید. با نصب اپلیکیشن هوم سرویز به صدها سرویس فنی- خدماتی دست پیدا می کنید. قفل و کلید  یکی از همین سرویس های کاربردی است که درخواست کننده زیادی دارد. دیگر نگران جا ماندن سوئیچ، بسته شدن درب گاو صندوق و گم کردن کلید در خانه نباشید. در هر کجای تهران که هستید ما در یک قدمی شما هستیم. 

کلید ساز کیست؟

با وجود تولید انواع قفل های دیجیتالی و هوشمند هنوز هم هر محله ای به یک کلید ساز وارد نیاز دارد. کلید ساز کسی است که در زمینه ساخت و کپی کلیدها تخصص دارد و می تواند هر نوع قفلی را باز و بسته کند. این روزها کلیدسازها هم با پیشرفت تکنولوژی همگام شده اند و خدمات متنوع تری را ارائه می دهند. باز کردن قفل های هوشمند درب ساختمان، باز کردن درب گاو صندوق و همچنین خدمات ویژه گشودن درب اتومبیل از کاربردی ترین خدمات کلید سازی در محل است. با توجه به حساس بودن حرفه کلید سازی لازم است تا افراد شاغل در این حرفه مجوزهای لازم و پروانه کسب را دریافت کنند. 

خدمات کلید سازی شبانه روزی تهران

خدمات کلید سازی در تهران

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

خدمات کلید سازی در محل

کلیدسازها در دو حیطه کپی کردن کلید و باز کردن قفل درب فعالیت دارند. داشتن یک کلید یدکی همه لازم است برخی افراد برای همه اعضای خانواده یک کلید یدک تهیه می کنند. در گذشته کار کلید سازها به همین حد محدود می شد اما این روها سرویس های خدماتی کلید سازی سیار بخش بزرگی از مشکلات را برطرف می کنند. کلید ساز حرفه ای در تمام زمینه های ساخت و تعمیر قفل و کلید مهارت دارد. شاغلین در این حرفه علاوه بر توانایی کار با دستگاه ها و ابزار ماشین کلید زن می توانند هر نوع قفلی را باز کنند. با توجه به این موضوع همیشه از کلید سازهای شرکتی کمک بگیرید زیرا استاد هویتی این افراد توسط شرکت خدماتی بررسی می شود. کلیدسازهای دوره گرد قابل پیگیری و شناسایی نیستند. این نکته را هم در نظر بگیرید که قفل سازهای خوب همگی جذب شرکت های معتبر می شوند.

قیمت کلیدسازی سیار

برخی از خدمات کلید سازی  اینها هستند :

  • حضور به موقع در محل و توانایی انجام کارهای اولیه
  • توانایی تشخیص مشکل و ارائه راه حل های مقرون به صرفه تر
  • خدمات کلید سازی در محل برای هر نوع کلید برای هر نوع قفل
  • ساخت کلید یدک از روی کلید اصلی
  • توانایی گرفتن پلیسه کلید های ساخته شده
  • تعمیر انواع قفل های ساده و پیچیده
  • توانایی کار با ابزار های کلید سازی (ماشین کلیدزن، کولیس و…)
  • مهارت کار با اره کمان و برش کاری با اره

کلید ساز موظف است همه ابزارهای مورد نیاز را با خود به محل بیاورد این ابزار تخصصی هستند و چیزی نیست که در هر خانه ای پیدا شود.

تعویض قفل درب در محل کرج

خدمات کلید سازی سیار در محل خدمات کلید سازی در محل

نکات ضروری در کلید سازی و باز کردن قفل ها

کلید سازی و قفل سازی یک حرفه تخصصی است که نیاز به مهارت و گذراندن دوره آموزشی دارد. کسانی که در این زمینه تجربه ای ندارند نباید در موقع اضطراری اقدام به باز کردن قفل کنند. برای مثال دیده می شود که خیلی از افراد سعی دارند با وسایل نوک تیز، قفل درب  را باز کنند این در حالی است که ناخواسته موجب آسیب بیشتر به قفل می شوند . در این صورت دیگر قفل قابل تعمیر نیست و حتما می بایست قفل را تعویض کرد. استفاده از دیگر کلیدها هم برای باز کردن درب، امکان پذیر نیست به ندرت بتوانید یک کلید را برای درب دیگری استفاده کنید. هر گونه سماجت برای باز کردن درب با یک کلید دیگر می تواند مشکل دیگری به همراه داشته باشد و آن شکستن کلید در قفل باشد. هزینه خدمات کلیدسازی در مقابل آسیب هایی که به قفل وارد می کنید بسیار کمتر است.

کلیدساز سیار شیراز

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

هزینه خدمات کلید سازی در محل

در اغلب اوقات، افراد حاضرند برای رهایی از مشکلات قفل و کلید هر مبلغی را پرداخت کنند. همین موضوع دستاویزی شده تا بر خی از سودجویان هزینه های هنگفتی را طلب کنند. کلیدساز هوم سرویز قیمت ها را طبق تعرفه مصوب دریافت می کند. با اطلاع از نحوه قیمت گذاری می توانید متوجه بالا بودن دستمزد و یا منصفانه بودن ان بشوید. هزینه این خدمات در مقایسه با کلیدسازهای سنتی کمی بیشتر است زیرا کلید ساز در هر ساعت از شبانه روز به محل مراجعه می کند. قیمتی که کلید ساز در قبال باز کردن و یا تعمیر قفل دریافت می کند به خیلی موارد متعددی ارتباط دارد از جمله اینها:

  • قیمت خدمات کلید سازی در محل برای قفل های پیچیده

این روزها قفل های پیچیده تری تولید می شود و باز کردن قفل ها، به سادگی دوران گذشته نیست. قفل ها که پیچیده تر می شوند، کلید سازها هم باید مهارت بیشتری داشته باشند. کلید سازهای قدیمی و سنتی تمی توانند قفل های پیچیده و دیجیتال را باز کنند. قفل های دیجیتال در مقایسه با قفل های ساده و مکانیکی پیچیدگی بیشتری دارند و برای باز کردن یا تعمیر این قفل ها نیاز به مهارت بیشتری است. اصلی ترین مولفه در تعیین قیمت از نظر کلید سازها، پیچیدگی قفل و دشواری باز کردن یا تعمیر آن است. برای مثال هزینه باز کردن گاو صندوق در مقایسه با باز کردن قفل درب ورودی آپارتمان، بیشتر است.

آموزش باز کردن قفل گاو صندوق

  • جنس آلیاژ به کار رفته در ساخت کلید

یکی از مواردی که در قیمت ساخت کلید، تاثیر می گذارد متریال ساخت و موادی است که برای درست کردن کلیدهای یدکی به کار می رود. نوع آلیاژ کلیدها متفاوت است کار کردن روی برخی از انواع آلیاژهای سخت تر می تواند هزینه های پرداختی به کلید ساز را افزایش دهد. از قبل با کلید ساز در مورد قیمت قفل و کلید توافق کنید. به این ترتیب دیگر جایی برای مشکلات بعدی باقی نمی ماند.

  • خدمات کلید سازی در محل و زمان

هر چه قدر برای تعمیر قفل و کلید زمان بیشتری صرف شود، دستمزد کلید ساز هم بیشتر خواهد شد. معمولا در قفل های پیچیده، با توجه به سطح دشواری کار، هزینه ها هم متفاوت است. در این مورد زمان تاثیر زیادی دارد. برای مثال استفاده از خدمات کلید سازی و قفل بازکنی در ساعات غیر معمول مثل نیمه شب ها، بیش از روز روشن است. خدمات کلیدسازی هوم سرویز به صورت 24 ساعته و در همه روزهای هفته ارائه می شود.

  • تعداد کلیدها

برای ساخت یا تعمیر کلید، هزینه ها به صورت تعدادی سنجیده می شود. بنابراین اگر تعداد کلیدها بیشتر باشد بدون تردید مبلغ بیشتری باید بپردازید. برای مثال گاهی لازم است تا قفل های ورودی کل ساختمان به دلایل امنیتی تعویض شود در این صورت هزینه های پرداختی بیشتر از یک قفل تکی است. این هزینه بین همه ساکنین تقسیم می شود. اگر بخواهید همه قفل های قدیمی درب های منزل را با قفل های رمزدار و جدیدف عوض کنید نیز به همین ترتیب هزینه بیشتری می پردازید که کاملا منطقی است.

کلیدسازی شبانه روزی مشهد

خدمات کلید سازی در غرب تهرانخدمات کلید سازی در محل

خدمات کلیدسازی شبانه روزی

تیم کلید سازی هوم سرویز همگی دارای پروانه کسب و مجوزهای لازم هستند. کلید سازی سیار هوم سرویز یک سرویس تخصصی است.  جهت ثبت سفارش از طریق اپ این سامانه اقدام کنید. به محض ثبت سفارش رایگان در اپ این سامانه نزدیکترین کلیدساز  در محل حاضر می شود. برای حفظ امنیت همراه داشتن کارت شناسایی و یا شناسایی توسط همسایه ها برای باز کردن قفل درب ورودی آپارتمان الزامی است. به همین ترتیب برای باز کردن درب خودرو نیاز به ارائه کارت شناسایی معتبر و کارت ماشین می باشد. در مورد سفارش های باز کردن درب گاو صندوق در صورت نداشتن اسناد تاییدیه می بایست با نیروی انتظامی هماهنگ شود. هزینه این سرویس طبق تعرفه دریافت می شود. لیست آخرین تغییرات هزینه را در جدول منتشر شده مشاهده می کنید. در همه ساعات شبانه روز این سرویس فعال است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا