خانگی و ساختمانی

باز کردن قفل گاو صندوق بدون کلید✔️ خدمات قفل و کلیدسازی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

باز کردن قفل گاو صندوق از آن کارهایی است که نمی توانید آن را به هر کسی بسپارید. در این مورد علاوه به مهارت بالا، بحث امنیت نیز پیش می آید. به سادگی نمی توان به کلید ساز سیار و افراد ناشناس، اعتماد کرد. اسناد مهم یا جواهرات و یا هر شی ارزشمندی که در گاو صندوق نگه داشته می شود باید از دسترس افراد غریبه دور باشد. قفل گاو صندوق ها نسبت به قفل های کتابی و درب های معمولی، پیچیدگی بیشتری دارند پس شاید کلیدساز قدیمی محل هم نتواند کار را انجام دهد.

اگر با قفل و رمز گاو‎صندوق مشکل پیدا کردید با ما تماس بگیرید. قفل ساز حرفه ای هوم سرویز در تعمیرات هر نوع قفل و کلیدی مهارت دارد. در ضمن خیال تان بابت همیاران هوم سرویز راحت باشد. همه اسناد هویتی و سلامت اخلاقی این افراد از قبل بررسی شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

باز کردن قفل گاو صندوق

انواع گاوصندوق با سیستم بازشوی متفاوتی در اندازه های کوچک و بزرگ وجود دارد. بعضی از این گاو صندوق ها با قفل و کلید باز و بسته می شوند ولی قفل های دیجیتال و سیستم های پیشرفته تری نیز روی برخی از برندهای گاو صندوق نصب شده است. البته اغلب گاوصندوق های رمز دیجیتال هم برای بالا بردن ایمنی، مجهز به قفل و کلید هستند و در واقع با هر دو سیستم کار می کنند. هر نوع قفلی هم پیچیدگی های خاص خودش را دارد. به طور کلی برای بالا بردن امنیت در همه گاو صندوق ها از قفل های پیچیده تری استفاده می شود.

به این ترتیب هر کسی نمی تواند قفل یک گاو صندوق را باز کند. حالا وقتی کلید را گم کرده باشید یا رمز را فراموش کنید دچار یک دردسر بزرگ شده اید. البته همیشه می توانید از کلیدسازی سیار تهران استفاده کنید و با یک متخصص تماس بگیرید. در ادامه شیوه های مختلف باز کردن قفل های گاو صندوقی بررسی می شود.

ویژگی کلید ساز خوب

نحوه باز کردن قفل گاو صندوق

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

نحوه باز کردن قفل گاو صندوق کلیدی

در فیلم های هالیوودی برای باز کردن گاو صندوق ها از دینامیت استفاده می شود. در این روش خود گاو صندوق هم تخریب می شد. این روزها مواد منفجره استفاده نمی شود ولی روش های تخریبی برای باز کردن درب گاو صندوق توسط برخی افراد انجام می شود. به طور کلی در همه این روش ها، محل اتصال درب با بدنه تخریب می شود.

البته ما نمی خواهیم گاو صندوق را منفجر کنیم یا آن را به کلی تخریب کنیم. این روزها قیمت گاو صندوق هم خودش جای بحث دارد. حتی نمونه های کوچکتر نیز با قیمت بالایی به فروش می رسند. گاو صندوق ها چه رمزدار باشند چه کلیدی در هر صورت برای باز کردن آن باید از یک متخصص کمک بگیرید. کلیدسازهای معمولی نمی توانند قفل های پیچیده را باز کنند. 

باز کردن قفل گاو صندوق های قدیمی

در روش های تخریبی با پتک به لولا و محل اتصال درب، ضربه زده می شود. جدا کردن درب نیز با دیلم و خم کردن آن انجام می شود. این کار از لحاظ حرفه ای اصلا توصیه نمی شود زیرا به کلی باید قید گاو صندوق را بزنید. کلیدساز حرفه ای کرج ساز و کار دیگری را انتخاب می کنند که در آن به حاشیه و بدنه گاو صندوق هیچ صدمه ای وارد نمی شود. به طور کلی گاو صندوق های قدیمی قفل های ساده تری داشتند ولی مدل های جدیدتر از قفل های پیشرفته تری استفاده می کنند. باز کردن این قفل های قدیمی به نسبت ساده تر است و در زمان کوتاه تری نیز انجام می شود.

قفل و کلید سازی سیار

باز کردن قفل گاو صندوق با دریل

این وسیله با دریل هایی که برای پیچ و رولپلاک کردن استفاده می شود، تفاوت دارد. در واقع این نوع درل در اختیار افراد عادی قرار ندارند و مخصوص همینکار است. قیمت این دستگاه نیز بسیار بالاست و جز ابزار بسیار تخصصی به حساب می آید. این دستگاه به درل دو وضعیته معروف است و طراحی خاصی دارد. متخصص قفل بازکن با وارد کردن مته درل در قفل و روشن کردن دستگاه می تواند قفل را تخریب کند. به این ترتیب بدون اینکه آسیبی به بدنه و یا محل اتصال درب و … وارد شود. با پیچاندن دسته گاو صندوق، درب دستگاه باز می شود. 

باز کردن قفل گاوصندوق با کلید چند محور

این وسیله در واقع یک دستگاه الکترونیکی پیشرفته است.  فناوری هوش مصنوعی و  الکترونیک کامپیوتری و مکانیک در ساختار کلید چند محور به کار گرفته شده است. ساختار این کلیدهای چند محور طوری است که وقتی وارد قفل می شوند طبق وضعیت قفل تغییر می کنند. در واقع شیارها و محورهای روی کلید و شکل هندسی آن قابل تغییر است. کلید ساز با چرخاندن کلید در قفل می تواند به سادگی ان را باز کند. کلیدها چند محور با پر کردن فضای خالی داخل قفل، وضعیت را شبیه به کلید اصلی طراحی می کند و پس از چرخیدن قفل، درب گاو صندوق باز خواهد شد. کلید سازی سیار شیراز را به هوم سرویز بسپارید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

با توجه به اهمیت این کلیدهای چند محوره، استفاده از آن منوط به داشتن مجوزهای لازم از مراجع قانونی است. به این ترتیب افراد عادی نمی توانند این دستگاه را تهیه کنند. با استفاده از کلید چند محوره در کمتر از 2 ساعت متخصص شرکت کلید سازی قفل را باز می کند. در این شیوه هیچ نوع تخریب صورت نمی گیرد و آسیبی به قفل یا بدنه دستگاه وارد نمی شود.

قیمت کلیدسازی چقدر است؟

روش باز کردن قفل گاو صندوق

خدمات کلیدسازی شبانه روزی

کلید سازی سیار شبانه روزی اصفهان همه مناطق خدمات تعمیرات قفل و کلید را بر عهده دارد. تعمیر انواع قفل کتابی، قفل های رمزدار و دیجیتالی، قفل برقی درب پارکینگ و انواع قفل های درب ضد سرقت پذیرفته می شود. در هر کجا که هستید سفارش خود را در اپ هوم سرویز ثبت کنید تا بلافاصله بهترین قفل ساز در محل حاضر شود. سرویس کلیدسازی هوم سرویز به صورت شبانه روزی و در همه ایام هفته ( حتی تعطیلات) ارائه می شود. ثبت سفارش کاملا رایگان است. همیار متخصص پس از بررسی وضعیت قفل و مشکل، قبل از شروع به کار تعیین قیمت می کند. هیچگونه هزینه اضافی پس از پایان دریافت نخواهد شد. این سرویس به صورت صد در صد تضمین شده ارائه می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا