بنایی و دکوراسیون

اجرای نور مخفی کابینت ✔️ ساخت و نصب کابینت آشپزخانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

کابینت ها نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه های اوپن دارند. طرح و رنگ کابینت متناسب با دکوراسیون سالن پذیرایی انتخاب می شود تا فضا بزرگتر و لوکس تر باشد. استفاده از یراق آلات مدرن، طراحی های حرفه ای و مواد اولیه مرغوب همگی به بهتر دیده شدن این فضا کمک می کند. اما نورپردازی آشپزخانه را نباید دست کم گرفت. انواع نور مخفی کابینت هم کارایی کابینت ها و فضای میز کار را افزایش می دهند و هم دکوراسیون آشپزخانه را شکیل تر نشان می دهند. موقع ساخت کابینت آشپزخانه به نورپردازی و جلوه های نوری کابینت ها نیز توجه کنید. 

نور مخفی کابینت چیست؟

نورپردازی سقفی در آشپزخانه به عنوان تنها منبع نوری، بسیار رایج است. در بسیاری از موارد نور مخفی سقفی برای روشنایی آشپزخانه استفاده می شود که جلوه های بصری بیشتری دارد. سیستم نورمخفی کابینت نوعی نورپردازی به سبک متفاوت تر است. در این شیوه، منبع نوری در جلوی چشم و دید قرار ندارد. در واقع نحوه سیم کشی و جاگذاری لامپ ها و منابع نور به گونه ای است که بیننده نمی تواند آن را ببیند. در این صورت با روشن کردن نور مخفی، تنها هاله ای از نور دیده می شود. در اغلب موارد نور مخفی روی کابینت دیواری اجرا می شود و فضای بین کابینت دیواری و زمینی را پوشش می دهد. در این وضعیت به هیچوجه منبع نوری دیده نمی شود اما نورپردازی کانتر آشپزخانه از همین طریق انجام می شود.

نحوه طراحی کمد دیواری اتاق خواب کوچک

نور مخفی کابینت آشپزخانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

اجرای نور مخفی کابینت آشپزخانه

در بسیاری خانه ها نور پردازی اصلا مورد توجه قرار نگرفته است. به طور سنتی لامپ و لوستر سقفی نور مورد نظر آشپزخانه را تامین می کند. منظور از نورپردازی خرید لوسترهای گران قیمت و یا آویزهای سقفی بزرگ و سنگین نیست. یک نور پردازی اصولی به استفاده بجا و مناسب از نورهای کوچک نقطه ای در فضاهای کور آشپزخانه ارتباط دارد. با همین نورهای ساده و ارزان قیمت می توان دیزاین آشپزخانه را لوکس و با شکوه نشان داد. در واقع نور پردازی آشپزخانه و نور مخفی چیز عجیب و غریب و تازه ای نیست. همین نورهای زیر کابینتی نوعی نور پردازی عالی با پوشش دهی بالا هستند که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برخی از انواع نور زیر کابینتی عبارتند از:

  • نور مخفی کابینت با چراغ فلورسنت

چراغ‌های فلورسنت به صورت نواری در فروشگاه ها عرضه می شوند. این محصولات از بهترین گزینه ها برای اجرای نور زیر کابینتی هستند. نصب این چراغ های نواری و سیم کشی آن چندان دشوار نیست و بسیاری از افراد می توانند ان را انجام دهند. نورهای ایجاد شده در این سبک، قدرت خوبی دارد و به خوبی فضای زیر کابینت را تحت پوشش قرار می دهد. در صورت خرابی به راحتی می توان لامپ سوخته را تعویض کرد اما مشکل ار مصرف برق بالای چراغ فلورسنت نواری است. در مقایسه با لامپی های led  هزینه ها گاهی سرسام آور است. از طرفی نور ایجاد شده بسایر زیادتر از حد معقول است در واقع به این شدت نوری برای نور مخفی اصلا نیازی ندارید شاید بد نباشد گزینه های دیگر را نیز بررسی کنید.

قیمت ساخت کابینت ام دی اف تهران

هزینه نور مخفی کابینت

  • اجرای نور مخفی کابینت با لامپ‌های هالوژن

لامپ‌های هالوژن داخل یک باکس قرار می گیرند و این مجموعه به صفحه بالایی پیچ می شود. نور تابیده از لامپ های هالوژن از نوع نقطه ای و متمرکز است. بنابراین برای پوشش فضای نورانی بیشتر ناچارید از باکس های بیشتری استفاده کنید که چندان جالب نیست. این نور پدازی نیز به سادگی و بدون نیاز به دانش فنی قابل انجام است. در اغلب کاتالوگ های خارجی می توان نمونه های این نوع نورمخفی را دید ولی در داخل کشور، استقبال خوبی از لامپ های هالوژن نشده است. دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک  سبک و سیاق متفاوتی دارد. 

ساخت کابینت ارزان کرج

  • لامپ‌های LED با SMD برای نور مخفی کابینت

این لامپ ها در بین عموم به لامپ های ریسه ای شناخته می شوند. معمولا لامپ های ال ای دی باری اجرای نور مخفی به صورت شلنگی تولید می شوند. در اجرای نور مخفی سقف و نورهای بین کابینتی می توان از لامپ‌های LED با SMD استفاده کرد. از نظر ظاهری زیبایی فوق العاده این نوع نورپردازی توجه را جلب می کند. با توجه به شکل ظاهری لین لامپ ها استفاده از ان در بالای کابینت آشپزخانه رایج تر است. برای لامپ زیر کابینتی می توان از انواع لامپ نواری SMD استفاده کرد ولی انواع LED شلنگی برای زیر کابینت ها انتخاب خوبی نیست. لامپ نواری SMD به صورت پشت چسب دار در بازار به فروش می رسد و به سادگی قابلیت نصب در زیر کابینت را دارد. در واقع محدودیتی در نصب این نوارها نیست و در هر بخشی از کابینت می توانید از آن استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

نورپردازی بین کابینتی، داخل قفسه های کابینت دیواری و … با استفاده از لامپ نواری SMD امکان پذیر است. این لامپ ها خیلی امن و بی خطر هستند و مصرف برق بسیار کمتری دارند. البته دردسرهای سیم کشی باری این نور پردازی دست کمی از موارد دیگر ندارد.

قیمت ساخت کابینت آشپزخانه مشهد

نور مخفی کابینت دیوارینور مخفی کابینت

خدمات ساخت کابینت آشپزخانه

جهت ثبت سفارش ساخت کابینت های مدل جدید از اپ هوم سرویز اقدام کنید. ثبت سفارش در این سامانه کاملا رایگان است. چنانچه در مورد انتخاب کابینت نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی آماده انجام مشاوره رایگان به شماست. انواع کابینت آشپزخانه با متریال دلخواه مشتری توسط بهترین تیم کابینت ساز، طراحی می شود. همه مراحل ساخت زیر نظر اساتید با تجربه و با استفاده از دستگاه های برش و سنباده زنی پیشرفته انجام می شود. استفاده از مواد اولیه مرغوب، ساخت حرفه ای و بدون ایراد به همراه طراحی فوق العاده شیک را از حرفه ای های هوم سرویز بخواهید. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا