بنایی و دکوراسیون

چگونه کمد دیواری اتاق خواب کوچک را طراحی کنیم؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

کمد دیواری از ضروری ترین موارد در هر خانه ای است. بسیاری از لوازم و خرده ریزها را می توانید داخل همین کمدهای جمع و جور جای دهید. اصلا خانه بدون کمد دیواری انگار چیزی کم دارد و همیشه ریخت و پاش است. کمد دیواری اتاق خواب کوچک که از واجبات است. بدون تردید ساخت کمد دیواری در خانه های کوچک ضرورت بیشتری دارد. به نظرم در هر اتاقی باید یک کمد لباس وجود داشته باشد. به این ترتیب حتی در یک اتاق کوچک هم کلی جا برای وسایل تان خواهید داشت. همین امروز برای طراحی یک کمد دیواری جدید، تصمیم گیری کنید.

کمد دیواری اتاق خواب کوچک

شاید بسیاری از ما تجربه زندگی در یک خانه نقلی را داشته باشیم. فضای کم خانه و اتاق های کوچک، اصلا چیز جالبی نیست ولی به راحتی می توانید از فضای عمودی ساختمان به نحو احسن استفاده کنید. متراژ خانه هر چقدر که باشد، هنوز کلی جا در فضاهای عمودی و بالاتر از سطح وجود دارد. با ساخت یک کمد دیواری کوچک در اتاق خواب، کلی جا برای لباس ها و وسایل خواهید داشت. این کمد دیواری تنها بخش کوچکی از اتاق را اشغال کرده ولی کلی جا برای جای دادن وسایل در اختیارتان می گذارد. یکی از دیوارهای اتاق را برای نصب کمد دیواری در نظر بگیرید. جهت استفاده از خدمات نصب کمد دیواری ارزان کرج کلیک کنید.

فرض کنید دیوار 2 متری و عمق کمد هم 70 سانتی متری باشد. در همین متراژ کم هم می شود یک کمد دیواری جادار ساخت. بلندی این کمد تا سقف ادامه دارد و کلی طبقه و کشو و … به فضای اتاق اضافه می شود.

انواع کمد دیواری اتاق نوجوان با طرح های فانتزی و جذاب

کمد دیواری اتاق برای خواب کوچک

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

ایده های ساخت کمد دیواری در اتاق خواب کوچک

برای اینکه کمد دیواری، اتاق را از این که هست کوچکتر نشان ندهد باید کمی خلاقیت نشان دهید. به هر حال این کمد قرار است کلی کمک حال تان باشد پس بد نیست از قبل در مورد طراحی داخل کمد دیواری، طرح داشته باشید. به طور معمول کمد رختخوابی بدون هیچ طبقه و قفسه ای ساخته می شود و طراحی خاصی ندارد. در کمد را که باز می کنید یک فضای خالی می بینید اما برای کمد لباس ایده های زیادی وجود دارد. 

نحوه رگلاژ درب کابینت، کشو و کمد

قفسه بندی کمد دیواری اتاق خواب کوچک

همه چیز به این مرحله بستگی دارد. هر چه قفسه بندی کاربردی تری داشته باشید پس از ساخت فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل دارید. با تجه به اینکه اتاق خواب متراژ کمی دارد احتمالا برای ساخت کمد لباس هم دست تان کمی بسته است. اصلا مشکلی نیست و می توانید همه چیزهایی را که لازم دارید در همین کمد طراحی کنید! اینجا هیچ فضایی نباید پرت و بدون استفاده باشد از همه فضای درون کمد دیواری استفاده کنید. طراحی و ساخت کمد دیواری ریلی شیراز را به متخصصین ماهر بسپارید.

  • رگال لباس در کمد دیواری

همه کمدهای لباس یک رگال خوب دارند. رگال یک میله چوبی یا فلزی ساده است که در سرتاسر کمد، نصب می شود و می توانید کلی لباس را در آن جای دهید. حذف رگال اصلا توصیه نمی شود مگر اینکه برای لباس ها جای دیگری در نظر گرفته باشید.

  • کشوهای کمد دیواری اتاق خواب کوچک

قسمت پایین رگال و کف کمد دیواری یک فضای عالی برای طراحی کشوهای کوچک است. می توانید بخشی را برای کشوها در نظر بگیرید و تا بالای کمد را با کشو کار کنید. یک ایده دیگر اینست که یکی دو کشوی کوچک را در طول کمد طراحی کنید تا فضای پایین لباس ها با کشو، پر شود. کشوی کمد دیواری خیلی به درد بخور است این کشوها کار دراور را انجام می دهند می توانید دست بند، گیره های مو، سشوار و … را در این کشوها قرار دهید. 

  • قفسه های کوچک بالای کمد دیواری

هنوز فضای زیادی برای کار باقی مانده است. قسمت بالای رگال را با طبقات یا قفسه های کوتاه طراحی کنید. این قفسه ها برای قرار دادن کیف و کفش و لباس های زمستانی عالی هستند. با توجه به اندازه قفسه ها، محدودیتی در تعداد یا اجرای آن ندارید. بزرگی و کوچکی قفسه ها هم کاملا بستگی به کاربردشان دارد. ساخت کمد لباس اصفهان با بهترین متریال در کمترین زمان….

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

نصب کابینت هایگلاس چه مزایایی دارد؟

کمد دیواری اتاق خواب کوچک

درب کمد دیواری اتاق خواب کوچک

دو نوع درب لولایی و درب ریلی برای کمد دیواری کار می شود. با توجه به اندازه کوچک اتاق، کمد دیواری درب لولایی اصلا مناسب نیست. این درب ها موقع باز شدن فضای زیادی را اشغال می کنند. با سفارش ساخت کمد دیواری ریلی دیگر نگران اشغال فضا موقع باز کردن درب کمد نیستید! این درب ها روی ریل حرکت می کنند و هیچ فضای اضافی را اشغال نخواهند کرد.

 رنگ کمد دیواری اتاق خواب کوچک

و در نهایت رنگ کمد دیواری را هماهنگ با دکوراسیون و از طیف رنگی روشن انتخاب کنید تا فضا بزرگ تر دیده شود. حتی می توانید درب کمد دیواری را همرنگ دیوارهای اتاق انتخاب کنید تا زیاد در دید نباشد. البته امکان نصب درب های آینه ای هم هست که اتاق را بزرگتر نشان می دهند ولی مراقب باشید که آینه ها هر چیزی را در معرض دید قرار می دهند حتی ریخت و پاش اتاق خواب هم در آینه پنهان نمی ماند. اگر فضای اتاق خیلی کوچک است می توانید از closet که نوعی ساخت کمد دیواری بدون درب مشهد است، نیز استفاده کنید.

ساخت کمد دیواری اتاق کوچککمد دیواری اتاق خواب کوچک

خدمات ساخت کمد دیواری

طراحی و ساخت کمد دیواری در تهران از خدماتی است که هوم سرویز در همه مناطق ارائه می دهد. این سرویس فصلی نیست و در همه ایام سال سفارش می پذیرد. ساخت کمد لباس، کمد رختخوابی، کمدهای فانتزی کودک و انواع کمد دیواری های مدل جدید توسط بهترین های این حرفه و با استفاده از ابزار پیشرفته انجام می شود. سفارش ساخت کمد دیواری را از طریق اپ هوم سرویز به رایگان ثبت کنید! پس از اندازه گیری، عملیات ساخت در محل کارگاه انجام شده و کمد دیواری در محل مونتاژ می شود.این سرویس به صورت تضمین کیفیت ارائه می شود و از بهترین مواد اولیه در ساخت و اجرای کمدها استفاده شده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا