نظافت و پذیرایی

نکات مهم در شستشوی مبلمان خانگی

شستشوی مبلمان خانگی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

شستشوی مبلمان خانگی به آن سختی که فکر می کنید نیست. خیلی ساده می توانید با شرکت های خدماتی که کار خشکشویی مبل را انجام می دهند، تماس بگیرید. زمان زیادی طول نمی کشد که یک تکنیسین با تجربه همراه با دستگاهی نسبتا کوچک به درب منزل مراجعه می کند. از شروع عملیات مبل شویی تنها دو ساعت طول می کشد تا مبلمان تمیز و پاکیزه شوند. این دستگاه ها هیچ ریخت و پاشی ندارند و آب و آلودگی را در خانه پخش نمی کنند. از این ساده تر چه می خواهید؟ اما اگر می خواهید خودتان کار نظافت مبل های منزل را انجام دهید با ما همراه شوید تا راه و رسم این کار را یاد بگیریم.

شستشوی مبلمان خانگی

شستن سالانه مبلمان خانگی توصیه شده است. نظافت موجب افزایش طول عمر و ماندگاری مبل ها می شود. با توجه به قیمت های سرسام آور خرید مبلمان خانگی به نظر می رسد چاره ای جز نگهداری مبل های مرغوب قبلی نباشد. لکه های بزرگ و کوچک ظاهر مبل ها را کثیف و کهنه نشان می دهد. بهتر است هر لکه ای را تا زمانی که تازه هست، تمیز کنید به این ترتیب کار ساده تر است. لکه های چای، قهوه، جوهر، خون و …. به سرعت در بافت پارچه رویه مبل نفوذ می کند. پس از خشک شدن مایعات به سختی می توانید با روش های خانگی مبل ها را تمیز کنید. برای نظافت سالانه مبل ها با شرکت خدمات مبل شویی تهران هماهنگ کنید. در فواصل بین دو شستشو می توانید با رعایت برخی نکات مبل ها را تمیز و پاکیزه نگه دارید.

بهترین راه شستن مبل سلطنتی در منزل

پاک کردن لکه های مبل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

موگیری قبل از شستشوی مبلمان خانگی

وسیله ای که در تصویر می بینید برای گرفتن موهای روی مبلمان عالی است. اگر چند بار این وسیله را روی مبل ها بکشید همه پرز و موهای لا به لای پارچه مبل را بر می دارد. بدون تردید با دیدن اینهمه پرز و مو شگفت زده می شوید. به خصوص در کناره ها و درز مبلمان پر از موهای بلند و کوتاه است. اگر از حیوانات خانگی نگهداری می کنید حتما به صورت منظم مبلمان را موگیری کنید. موهای بدن سگ و گربه خانگی به شدت ریزش دارد. اگر گربه خانگی تان همیشه روی کاناپه می نشیند حتما روزانه با این وسیله یا هر وسیله دیگری مبل ها را تمیز کنید. اگر چنین وسیله ای در اختیار ندارید یک دستکش معمولی آشپزخانه را دست کنید و با آن روی مبل ها دست بکشید. همه موها جذب لاستیک دستکش خواهد شد.

برای شستشوی مبلمان در منزل کرج می توانید از متخصصین ما کمک بگیرید.

گردگیری مبلمان خانگی

برخلاف تصور عمومی نظافت مبل ها اصلا کار دشواری نیست بلکه بیشتر کار زمان بری است. در واقع وقت زیادی برای تمیز کردن و شستشوی مبلمان خانگی صرف می شود. اگر وقت یا حوصله این کار را ندارید از سرویس های شستشوی مبل با دستگاه استفاده کنید تا کارهای تمیزکاری سریع تر و راحت تر انجام شود. پس از موگیری نوبت به گردگیری مبل هاست. برای تمیز کردن دسته های چوبی و استیل مبلمان از دستمال میکروفایبر می توانید استفاده کنید. اما برای گردگیری پارچه رومبلی، جاروبرقی وسیله مناسب تری است. با دستمال گردگیری نمی توانید همه غبارات مبلمان را تمیز کنید. از سری مخصوص جاروبرقی و مکش قوی برای گرفتن غبارهای ریز می توانید کمک بگیرید. همه جاروبرقی ها دارای سری ویژه برای گردگیری مبل و پرده ها هستند.

بهترین راهکارهای از بین بردن لکه تشک 

قیمت شست و شوی مبل

شستشوی مبلمان خانگی با شوینده مناسب

برای شستن مبل ها باید یک محلول شوینده خوب داشته باشید. نوعی اسپری های تمیز کننده در فروشگاه ها برای نظافت مبلمان به فروش می رسد. این اسپری ها برای تمیز کردن لکه ها مناسب هستند. قبل از به کار بردن هر ماده شستشویی حتما مقداری از آن را در قسمت پشت مبلمان امتحان کنید. برخی از پارچه های مبلی ظریف و حساس تر هستند و نباید با شوینده های رایج تمیز شوند. اگر پارچه مبلمان قابلیت شستشو با آب را دارد از یک محلول تمیز کننده خانگی استفاده کنید. 

این محلول هیچ آسیبی به رویه مبل وارد نمی کند و حتی لکه های تازه را نیز از بین می برد. برای تهیه این محلول به کمی آب و چند قطره مایع ظرفشویی نیاز دارید. 2 تا 3 قطره برای یک لیتر آب کافی است حالا به این محلول به اندازه یک تا دو قاشق سرکه سفید اضافه کنید. محلول خانگی برای شستن مبل ها را در بطری اسپری ریخته و با آن روی لکه ها را تمیز کنید. یادتان باشد بعد از حذف لکه ها حتما محل را با پارچه نمدار به خوبی آبکشی کنید تا سرکه کامل پاک شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

مبل شویی در منزل مشهد با دستگاه بدون کثیف کاری

شستشوی مبلمان خانگی با دستگاه

حداقل سالی یکبار مبلمان نیاز به شستشو دارند. حتی اگر ظاهر مبل ها تمیز باشد نیز باید برای نظافت عمقی مبلمان این کار را انجام دهید. با نزدیک ترین شرکت خشکشویی مبلمان برای شستن مبل ها در تعطیلات آخر هفته هماهنگ کنید. نتیجه کار از چیزی که فکر می کنید بسیار بهتر است. دستگاه مبل شویی با سیستم خاصی که دارد هم کارهای شستشو و هم آبکشی و خشک کردن مبل ها را در زمان بسیار کوتاهی انجام می دهد.

بهترین مبل شویی در شیراز با قیمت مناسب

قیمت خشکشویی مبلشستشوی مبلمان خانگی

خدمات خشک شویی مبلمان در محل

 هوم سرویز خدمات شستشوی مبلمان اداری و خانگی را ارائه می دهد. امکان سفارش دهی با چند کلیک ساده از طریق اپ این سامانه فراهم شده است. این سرویس شامل لکه بری، شستشو با مواد شوینده خارجی، آبکشی و خشک کردن مبلمان است. همیار اعزامی با دستگاه مبلشویی در کمتز از دو ساعت مبل ها را تمیز و شسته شده تحویل می شود. هیچگونه آب ریزش یا کثیف کری در محل اتفاق نمی افتد و نیازی به حمل مبل ها به مکان خاصی نیست. مبلمان در همان محل با دستگاه مخصوص به صورت خشکشویی تمیز می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا