خانگی و ساختمانی

نصب توری پنجره آکاردئونی ✔️ قیمت ساخت و نصب توری پشه ای

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

توری پنجره آکاردئونی یکی از جدیدترین مدل های توری پشه ای است. طریقه نصب توری و شکل ظاهری آن با انواع قدیمی تر تفاوت زیادی دارد. حالت باز و بسته شدن توری شاید مهم ترین عامل محبوبیت آن باشد. این روزها استفاده از طرح های جدید توری پنجره به دلیل هماهنگی خوبی که با دکوراسیون داخلی دارد، بسیار با استقبال روبرو شده است. به خصوص اینکه ساختار توری های جدید کیفیت بالاتری از مدل های قدیمی دارد. تفاوت اصلی در مواد اولیه برای ساخت و نحوه اجرای توری بوده که کارایی آن را افزایش داده است.

توری پنجره آکاردئونی

علت نام گذاری این محصول به دلیل شکل ظاهری خود توری است. به این ترتیب که توری شبیه به بادبزن یا چین های پلیسه و یا ساز آکاردئون روی هم جمع می شود. برخی از افراد این محصول را با نام توری پلیسه ای می شناسند. حالا چه آکاردئونی یا پلیسه ای، هر چه که بنامیم فرقی ندارد مهم کارایی توری است که در اصل برای جلوگیری از ورود حشرات به کار می رود. ساخت توری پلیسه ای تهران طوری است که جلوی ورود هوا به فضای داخلی را نمی گیرند ولی اجازه عبور کوچکترین حشرات و جانوران موذی را نیز نمی دهند. به طور معمول این محصول برای پنجره های دوجداره مناسب تر است. با توجه ب ساختار پنجره های مدل جدید لازم است تا توری های شکیل تری نیز روی پنجره نصب باشد. توری های فلزی قدیمی اصلا با پنجره upvc و دوجداره های مدرن همخوانی ندارد.

طریقه اندازه گیری و نصب توری آکاردئونی چگونه است؟

نصب توری پنجره آکاردئونی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

نصب توری پنجره آکاردئونی

این توری ها قابلیت نصب روی پنجره های ثابت و متحرک را دارند. از نظر بزرگی یا کوچکی ابعاد پنجره نیز، مشکلی وجود ندارد. از پنجره های بزرگ اتاق پذیرایی گرفته تا پنجره های کوچک سرویس بهداشتی و حمام را می توان با توری پشه ای، محافظت کرد. قبل از نصب توری پنجره باید اندازه گیری دقیق چارچوب و قاب پنجره انجام شود. طول پنجره، بلندی بالا تا پایین پنجره است که از روی قاب( نه شیشه) اندازه گیری می شود. در مورد عرض پنجره نیز، ابعاد قاب هم اندازه گیری می شود. اندازه گیری توری پلیسه ای قبل از نصب، موضوع مهمی است. اگر خود توری را از نزدیک دیده باشید متوجه خواهید شد که نمی توان اندازه ها را حدودی محاسبه کرد. تصویر بعدی نمایی از توری آکاردئونی است که برای نصب به فریم و اتصال به پنجره، آماده شده است.

به راحتی با چند کلیک می توانید با بهترین نصاب توری پلیسه ای در کرج ارتباط برقرار کنید.

مزایای نصب توری پنجره آکاردئونی

نصب همه انواع توری پنجره مانع از ورود حشرات به فضای داخلی می شود. این توری ها یک محافظ عالی در برابر شکستن و آسیب احتمالی به شیشه پنجره هستند. اگر به طور اتفاقی و یا در اثر حوادث طبیعی نظیر زلزله، شیشه ها بشکند، توری های پشت پنجره از پرتاب شدن شیشه ها جلوگیری می کنند. توری آکاردئونی از قاب آلومینیومی و توری با جنس پلی استرن تولید می شود. این ماده، گرد و خاک را در خود نگه نمی دارد. در مقایسه با اتواع توری پشه ای، طریقه نگهداری و نظافت از توری آکاردئونی بسیار ساده تر است. برخی از مزایای نصب توری پنجره ای آکاردئونی مشهد اینها هستند:

  • قابلیت ساخت در ابعاد متفاوت با توجه به سفارش مشتری
  •  تطابق رنگ پروفیل قاب با رنگ پنجره
  • عدم جلوگیری از دید منظره
  • نصب و مونتاژ آسان و سریع
  • قابلیت نصب روی پنجره های مختلف
  • شستشوی راحت در فریم یا بیرون از فریم
  •  قابلیت جابجایی در سری دبل فریم توری پنجره
  • مقاومت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی
  • بدون زنگ زدگی در برابر رطوبت
  • دارای رنگ ثابت در برابر نور خورشید
  • اشغال فضای کم
  • ماندگاری بسیار بالا

مناسب ترین توری برای بالکن کدام است؟

توری آکاردئونی پنجرهنمایی از توری پنجره آکاردئونی با جنس پلی استرین

بهترین مکان برای نصب توری آکاردئونی

توری پلیسه یا آکاردئونی را می توان برای همه پنجره ها استفاده کرد. این توری ها قابلیت نصب افقی و عمودی را دارند. به این صورت که می توان توری را از راست به چپ و یا چپ به راست، نصب کرد. در پنجره های بزرگتر با عرض زیاد، این مدل باز شو ایده آل است. برای پنجره هایی که ارتفاع کمتری دارند، نصب توری عمودی پیشنهاد می شود. برخی از مکان های نصب توری عبارتند از:

  •  تمامی پنجره های بزرگ و کوچک
  • تمامی درب های بالکن و تراس

قیمت نصب توری پنجره آکاردئونی

همانطور که در این تصویر می بینید، ظاهر توری بسیار چشم نواز است. حتی می توانید پنجره آشپزخانه و اتاق خواب ها را هم با این توری های پلیسه دار، محافظت کنید. هزینه ساخت و نصب این توری ها بر اساس متر مربع محاسبه می شود. در ادامه جدول آخرین تغییرات نرخ ساخت توری کشویی اصفهان منتشر شده است. به این ترتیب حتما برای نصب توری در یک پنجره بزرگ، مبلغ بیشتری می پردازید. مواد اولیه با کیفیت، قیمت بالاتری دارند ولی در برابر دوام و ماندگاری بالای توری آکاردئونی، این هزینه بسیار مقرون به صرفه است. در واقع ب سفارش ساخت توری پنجره پلیسه ای یک محصول بدون نقص را دریافت می کنید که در اثر گرما و رطوبت و …. هیچ تغییری نمی کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

توری آکاردئونیتوری پنجره آکاردئونی

خدمات نصب و تعمیر توری پنجره

ساخت و نصب انواع توری پنجره ثابت، لولایی، ریلی، پلیسه ای و … در همه شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و رشت پذیرفته می شود. در هر منطقه ای که زندگی می کنید سفارش خود را از طریق اپ هوم سرویز ثبت کنید تا بلافاصله تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرد. پس از هماهنگی ها اولیه، همیار برای اندازه گیری پنجره به محل اعزام می شود. مراحل ساخت توری آکاردئونی در شیراز یا پلیسه ای در کارخانه بوده و با توجه به طول و عرض پنجره انجام می شود. استفاده از بهترین متریال موجود در بازار، کفیت عالی ساخت و اجرای حرفه ای توری پنجره، از مزایای کاری ماست. همه سفارش های ثبت شده در اپ این سامانه دارای گارانتی و تضمین کیفیت خدمات هستند در صورتی که از نتیجه کار رضایت داشتید، هزینه ها را پرداخت کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا