بنایی و دکوراسیون

✔️ بندکشی سرامیک حمام | ثبت سفارش فوری و رایگان

دوغاب سرامیک

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوغاب حمام و دستشویی هم ارائه میده؟

درز و شکاف های بین کاشی و سرامیک به مرور آب و رطوبت را به خود جذب می کند. در بسیاری از اوقات تنها دلیل نم زدن از بین رفتن دوغاب کف حمام است. با اجرای دوباره دوغاب و بندکشی سرامیک حمام نم و رطوبت ساختمان هم برطرف می شود. خسارت ناشی از نم می تواند هزینه زیادی به همراه داشته باشد. هر وقت متوجه درز بین سرامیک کف شدید با یک دوغاب ساده، جلوی مشکلات بعدی را بگیرید. در اولین تعطیلات خودتان شروع به ترمیم دوغاب حمام کنید. آیا طرز تهیه دوغاب بندکشی را بلد هستید؟ در این مطلب طریقه صحیح آب بندی سرویس بهداشتی با دوغاب آموزش داده شده است.

دوغاب بندکشی سرامیک حمام

دوغاب ماده ای پر کننده است که برای ترمیم درز بین سرامیک به کار می رود. از دوغاب برای بندکشی بین کاشی و سرامیک کف و دیوارها استفاده می شود. بین بندکشی، فاصله بین سرامیک ها دیده می شود و ظاهر خوبی ندارد. اما از زیبایی و ظاهر که بگذریم موضوع نم زدگی ساختمان از طریق همین شکاف است. محیط حمام با آب و رطوبت ارتباط دارد. رطوبت از طریق درز بین سرامیک کف وارد لایه های زیرین شده و به مرور از عایق بندی عبور می کند. در این صورت خسارت وارد شده بسیار زیاد است. با یک دوغاب ساده می توانید بندکشی سرامیک کف حمام را انجام دهید و از هزینه های تعمیرات جلوگیری کنید. قبل از اجرای دوغاب لازم است محیط را آماده کنید.

رفع نم دیوار حمام بدون تخریب را تجربه کرده اید؟

آموزش بندکشی سرامیک حمام
بندکشی سرامیک حمام
میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوغاب حمام و دستشویی هم ارائه میده؟

قبل از دوغاب سرامیک حمام

نصاب کاشی و سرامیک موقع اجرای سرامیک کف از دوغاب استفاده می کند. اما به مرور و در اثر شستشوی زیاد یا قدیمی بودن ساختمان، دوغاب کف حمام از بین می رود. گاهی حتی یک سوراخ کوچک در دوغاب هم می تواند نم و نشتی ذیوار و سقف را به همراه داشته باشد. برای انجام دوباره دوغاب لازم است ابتدا ایرادات موجود در دیوار یا کف حمام را برطرف کنید. اگر به دلیل رطوبت، سرامیک ها لق شده یا کاشی های حمام دچار ناهمواری و برجستگی شده باشد حتما قبل از بندکشی، کاشی و سرامیک را تعمیر کنید. از کاشیکار حرفه ای در این زمینه کمک کنید. شرکت های ساختمانی که خدمات بنایی را انجام می دهند خدمات کاشیکاری و دوغاب را هم ارائه می کنند.

روش رفع نم و نشتی سقف در بارندگی چگونه است؟

انواع دوغاب و بندکشی سرامیک حمام و سرویس بهداشتی

  • بندکشی سرامیک با سیمان سفید و پودر سنگ
  • بندکشی سرامیک با خمیر بندکشی واتر پروف

بندکشی با سیمان سفید و پودر سنگ

موقع نصب سرامیک بلافاصله از دوغاب استفاده نمی شود تقریبا یک تا سه روز بعد بهترین زمان برای بندکشی سرامیک های تازه نصب شده است. در مورد ترمیم سرامیک های ساختمان، اوضاع به کلی فرق دارد. به محض اینکه متوجه نم و نشتی شدید یا دوغاب مشکل دار شد می توانید اقدام به بازسازی دوغاب و بندکشی سرامیک حمام کنید. ابتدا مقدار کافی دوغاب سیمان و پودر سنگ را تهیه کنید و با دست، کار بندکشی را انجام دهید. در این مرحله حتما از دستکش استفده کنید، سیمان به شدت به پوست دست آسیب می زند. در نهایت با یک چوب بلند یا تی روی کاشی ها بکشید به این ترتیب بندکشی ها و دوغاب کاملا صاف و تراز خواهد شد.

قیمت نصب کاشی چقدر است؟

بندکشی سرامیک حمام
طرز تهیه دوغاب

طرز تهیه دوغاب برای بندکشی سرامیک

تقریبا برای هر متر مربع به یک لیتر دوغاب نیاز دارید. برای تهیه دوغاب مقدار پودر سنگ و سیمان را به نسبت 3 به 1 مخلوط کنید. این میزان بسیار مهم است زیرا در صورت عدم توازن، دوغاب حالت چسبندگی خوبی نخواهد داشت و بعد از هر بار حمام و شستشوی کف، به راحتی جدا می شود. به این مخلوط، کم کم آب اضافه کنید و به آرامی مخلوط را هم بزنید تا حالت خمیری شکل پیدا کند. دوغاب خمیری برای پر کردن بین کاشی و سرامیک عالی است. امکان رنگ دهی به دوغاب هم وجود دارد. پس از بندکشی سرامیک حمام تا زمان خشک شدن دوغاب، از تردد روی سرامیک ها خودداری کنید.

بندکشی سرامیک با خمیر بندکشی واتر پروف

خمیر واتر پروف نوعی دوغاب آماده سرامیک می باشد که به جای روش دوغاب و بندکشی سنتی استفاده می شود. این محصول نیاز به آماده سازی خاصی و ترکیب با آب و سیمان ندارد. تکونولوژی نانو در تهیه و تولید خمیر واترپروف به کار رفته است. ترکیبی از فیلرهای معدنی و رزین های اکریلیک در این محصول وجود دارد. خمیر واتر پروف تنوع رنگی بالایی داشته و می توانید یک خمیر همرنگ با سرامیک را استفاده کنید. اجرای این خمیر با قلم، کاردک یا دستگاه کوچکی است که طرز کار ساده ای دارد.

جالب است بدانید که خمیر واترپروف به نسبت ملات های سنتی 5 برابر ماندگاری بیشتر دارد. این ماده برای بندکشی سرامیک حمام و سرویس بهداشتی بسیار عالی است و در اثر شستشو و مواد شوینده مقاومت خود را از دست نمی دهد. از لحاظ تمیزکاری و ریخت و پاش نیز کار با این خمیرها خیلی راحت است. 

آب بندی سرویس بهداشتی
بندکشی و دوغاب حمام

خدمات بندکشی و دوغاب حمام و سرویس بهداشتی

دوغاب کف حمام و سرویس بهداشتی یکی از صدها سرویس درب منزل هوم سرویز است. این سرویس جهت پیشگیری از نم زدن حمام و دستشویی و پر کردن درز کاشی و سرامیک کاربرد دارد. خدمات دوغاب سرامیک تهران، بند کشی سرامیک کرج، دوغاب حمام شیراز، دوغاب دستشویی اصفهان، قیمت دوغاب سرامیک مشهد و دوغاب ریزی حمام رشت قابل انجام است. پس از ثبت سفارش از طرف تیم پشتیبانی طی تماسی، هماهنگی های لازم انجام خواهد شد. همیار پس از بازدید در مورد هزینه های سرویس به صورت شفاف اطلاع رسانی خواهد کرد. در صورت درخواست، امکان تهیه مصالح توسط همیار نیز وجود دارد. کلیه هزینه ها طبق تعرفه دریافت می شود. پس از اتمام بندکشی و دوغاب، محل تمیز تحویل داده شد. خرده کاری های منزل را به حرفه ای های هوم سرویز بسپارید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوغاب حمام و دستشویی هم ارائه میده؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوغاب حمام و دستشویی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا