خانگی و ساختمانیهوم سرویز

✔️ لیست قیمت دوخت پرده برای هر متر مربع | نرخ اتحادیه خیاطان

دوخت و نصب پرده هوم سرویز

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوخت و نصب پرده هم ارائه میده؟

قیمت دوخت پرده سفارشی چگونه تعیین می شود؟

عوض کردن پرده ها و یا دوخت پرده جدید معمولا اولین اقدامی است. که برای تغییر در دکوراسیون منزل به ذهن همه افراد نفوذ می کند. اما خوب قبل از هر تصمیمی، سوالاتی از قبیل اینکه قیمت دوخت پرده چقدر است ؟ هزینه نصب پرده چقدر تمام می شود؟ و اینکه دوزنده ماهر پرده را چطور بیابیم مطرح می شود؟ جهت پاسخ به تمام این سوالات از این قبیل  با تیم هوم سرویز همراه باشید…

 قیمت دوخت پرده از 8000 تومان شروع می شود. تا متری چند ده هزار تومان! پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق دوخت پرده یه سری به سایت ما بزنید و قیمت ها را مشاهده کنید و یا اینکه یک سرویس رایگان ثبت کنید که متخصص دوخت پرده با شما تماس گرفته و مشاوره لازم را به شما بدهند.

 خوب سوالی که در این بین مطرح می شود، این است که چه عواملی موجب این حجم از این اختلاف هستند. برای رسیدن به پاسخ این پرسش باید عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوخت پرده تهران را بشناسیم.

قیمت پرده

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوخت و نصب پرده هم ارائه میده؟

فاکتورهای تعیین کننده قیمت دوخت پرده چیست؟

این موضوع تماما بستگی به نوع پرده هایی که انتخاب می کنید، بستگی دارد. برخی پرده ها برای دوخت انرژی بیشتری صرف میکنند و طبیعتا قیمت پرده چند صد هزار تومان تمام می شود. البته قیمت دوخت پرده به پارچه ای که شما مد نظر دارید، نیز بسیار بستگی دارد.

جنس پارچه:

یکی از عواملی که در ساخت پرده ها دخیل است، نوع پارچه ای است که مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه پرده ای سبک و نازک هم قیمت هر طول پارچه کمتر تمام می شود، هم دوخت پارچه راحت تر است. در نتیجه هزینه دوخت پرده کرج نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

تأثیرگذارترین جنبه بر قیمت دوخت پرده، نوع پارچه ای است که از آن استفاده می شود. دوخت پارچه مجلل و گران قیمت از آنجایی که ریسک دوخت بالاتری دارد هزینه بالاتر می رود.

مقدار پارچه :

در ارزیابی قیمت دوخت پرده، عرض پارچه پرده تاثیر گذار است. هرچه پارچه عرض بیشتری داشته باشد. هزینه دوخت پرده کاهش پیدا می کند. پارچه های پرده ای موجود در بازار دارای عرض 2 یا 3 متر هستند. طرح پارچه و مدل پرده در مقدار پارچه مورد نیاز برای دوخت پرده بسیار موثر است.

به عنوان مثال برای دوخت پرده ساده مشهد با پارچه های حاشیه دار دو برابر پارچه توری یا ساده، پارچه استفاده می شود. در پرده های طرحدار، طرح نباید طوری در دوخت قرار بگیرد، که با جمع شدن پرده از زیبایی پرده کاسته شود. برای انتخاب طرح پارچه پرده، پارچه را تا کرده و امتحان کنید که طرح پارچه در انتهای دوخت نیز به زیبایی خود پارچه خواهد شد یا خیر..

 مدل و طرح پرده در برش پرده تاثیر دارد. اگر پارچه پرده گلدار باشد، بعنوان طول پرده استفاده می شود و در مدل حاشیه دارهای ترک بصورت تخته ای برش داده می شود.

قیمت نصب انواع پرده

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوخت و نصب پرده هم ارائه میده؟

قیمت دوخت پرده پانچ و پلیسه چگونه تعیین می شود؟

مدل پلیسه و پانج به طور معمول 3 برابر عرض پنچره، نیاز به پارچه دارند. قیمت دوخت پرده پانچ اصفهان به صورت حلقه ای محاسبه می شود. به طور مثال اگر 30 حلقه دوخته شود. مبلغ ثابتی در عدد 30 ضرب می شود.  ولی مدل چین خور و پلیسه  به مقدار چین پرده بستگی دارد.  که به صورت متوسط دو برابر عرض پنجره پارچه مصرف می شود.  قیمت دوخت پرده پلیسه ای بر اساس متر طول محاسبه می شود.

دوزنده پرده:

دومین جنبه تأثیرگذار بر هزینه دوخت پرده، سطح کار و مهارت دوزنده پرده است. هرچه مهارت آنها بالاتر باشد، طبعا قیمت آنها نیز بالاتر می رود و کار زیباتر و شکیل تری نیز در اختیار شما قرار خواهند داد.

شاید به عقیده خیلی از افراد دوخت پرده یک راست دوزی ساده است، اما باید بدانیم مهارت در دوخت و تمیزی دوخت بسیار در زیبایی پرده موثر است. دوخت پارچه در متراژ بالا نیازمند دقت بالا و مهارت است.

قیمت نصب پرده چگونه محاسبه می شود؟

گاهی نیز فقط برای نصب پرده نیاز به یک نصاب پرده حرفه ای است. اینکه قیمت نصب پرده و هزینه دستمزد نصاب پرده چقدر می شود؟  فقط و فقط به نوع پرده و اندازه پرده منزل شما بستگی دارد. در ادامه به توضیح انواع نصب پرده و هزینه نصب پرده را برایتان به تفضیل شرح خواهیم داد.

عوامل موثر بر هزینه نصب پرده و قیمت دوخت پرده  را با هم بررسی کنیم :

تاثیر اندازه و ابعاد پنجره بر قیمت دوخت پرده و هزینه نصب انواع پرده :

یکی از مهم ترین عوملی که در مبحث دوخت و نصب پرده مطرح می شود، هزینه نصب پرده است. پیش از آن که تصمیم به خرید مجدد و یا تعویض پرده های خانه بگیرید، باید به محاسبه  هزینه دوخت پرده و یا هزینه نصب پرده بپردازید. تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. هزینه نصب پرده و قیمت دوخت پرده به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 پس بهتر است قبل از خرید پرده با عوامل موثر بر هزینه نصب پرده و هزینه دوخت به تفضیل آشنا شوید.

یکی از مهمترین عوامل تا ثیرگذار در برآیند قیمت دوخت انواع پرده و هزینه نصب پرده ابعاد و اندازه پنچره مورد نظر است. همانطور که میدانیم که هرچه درها و پنجره ها ابعاد بزرگ تری داشته باشند، طبیعتا  هزینه دوخت پرده و قیمت نصب پرده بیشتر می شود. به عبارت دیگر قیمت پرده با ابعاد در و پنجره ای که می خواهید برای آن پرده نصب کنید، رابطه ی مستقیم دارد.

قیمت نصب پرده هایی با ابعاد بزرگ بیشتر است، چون که برای نصب آن زمان و انرژی بیشتری لازم است و دستمزد نصاب پرده افزایش می یابد.

نصاب پرده

تاثیر مدل پرده و جنس پرده بر قیمت دوخت پرده :

  • دوخت پرده ساده و نصب پرده ساده:

ارزانترین و محبوبترین نوع دوخت و نصب پرده، نوع ساده است. هزینه نصب پرده ساده چون پیچیدگی خاصی ندارد و به مهارت خاصی نیاز ندارد، طبعا دستمزد نصاب پرده نیز ناچیز خواهد بود.

  • دوخت و نصب پرده شید و زبرا

دوخت و نصب پرده شید و زبرا نیز نسبت به قیمت نصب پرده های زینتی دیگر کمتر است. زیرا این نوع پرده نیز در صورتی که خود کادر پرده مشکلی نداشته باشد و نیاز به تغییر نداشته باشد، به راحتی قاب پرده قاب نصب می باشد.

  • دوخت پرده سلطنتی و مجلل :

قیمت دوخت پرده سلطنتی تبریز از میان تمامی انواع پرده ها از همه بیشتر است. در این نوع پرده به علت استفاده از چندین نوع پارچه و نصب چندین نوع میل پرده قیمت نصب پرده سلطنتی نیز بالا می رود. طرح هایی که در دوخت پرده سلطنتی استفاده می شود، نیز بسیار حساس و زمانبر خواهد بود.

 استفاده از پارچه های لوکس و گران قیمت نیز ، هزینه نصب پرده و قیمت دوخت پرده را افزایش می دهد.

دستمزد نصاب پرده چگونه تعیین می شود؟

مبلغی که تحت عنوان اجرت نصاب پرده دریافت می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال برای نصب پرده های عریض و طویل نیاز به اکیپ نصاب پرده نیاز است. در این صورت قیمت نصب پرده شید و غیره قطعا افزایش پیدا خواهد کرد. هرچه یک پرده زیبا دوخته شود ولی در صورتی که درست نصب نشود یا به عبارت دیگر به درستی در قاب چارچوب درب یا پنجره قرار نگیرد ، جلوه نخواهد داشت. اینجاست که به مهارت نصاب پرده نیاز خواهید داشت. 

قیمت نصب ریل پرده بر اساس متر طول محاسبه و اعلام میشود.

دکوراسیون داخلی منزل مدرن در سال 2023 چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاثیر هزینه ایاب و ذهاب بر قیمت دوخت پرده:

عامل ایاب و ذهاب از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت پرده و هزینه نصب پرده است. هوم سرویز برای حذف این هزینه نزدیکترین نصاب پرده را به محل اقامت یا مورد نظر شما اعزام می کنند، تا این هزینه به کلی حذف یا به کمترین مقدار خود تعدیل پیدا کند.

قیمت شستشوی پرده

قیمت شستشوی انواع پرده چگونه است؟

خوب اگر از مبحث خرید و قیمت دوخت پرده بگذریم، مهم ترین سرویس دیگری که در کمترین حالت، حداقل سالی یکبار به آن نیاز پیدا خواهیم کرد، شستشوی پرده است.

قیمت شستشوی پرده و تعمیرات پرده همانطور که میدانیم به نوع پرده و میزان حساسیت پارچه پرده ای بستگی دارد. شستشوی پرده در اغلب موارد در منزل با رعایت پرتکل های لازم امکان پذیر است، اما گاهی قیمت دوخت پرده به حدی بالا بوده است که ریسک شستشوی پرده در منزل بسیار بالاست و می تواند خسارات جبران ناپذیری به بافت پارچه وارد کند.

عوامل موثر بر قیمت شستشوی پرده چیست؟

تاثیر اندازه و متراژ پرده بر قیمت شستشوی پرده:

اندازه و ابعاد پرده جنس پارچه پرده  از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت شستشوی پرده است. هرچه تعداد پرده ها بیشتر باشد یا هر پرده عریض تر باشد، هزینه خشکشویی پرده و پرده شویی نیز بالاتر  می رود. قیمت شستشوی پرده بر حسب متر مربع یا تخته محاسبه می­ شود.

تاثیر جنس پارچه بر قیمت شستشوی پرده

از عوامل مهم و تاثیر گزار بر قیمت شستشوی پرده، جنس پارچه است. طبیعتا هرچه جنس پارچه گران تر باشد، حساسیت شستشوی پرده بالاتر می رود. در نتیجه  قیمت شستشوی پرده نیز بیشتر می شود. هرچه قیمت دوخت انواع پرده بالا باشد، برای شستشوی آن نیز باید بیشتر هزینه کنید.

در ارتباط با تفاوت پرده شید و زبرا چه می دانید؟

چه خدماتی در سرویس دوخت و نصب پرده هوم سرویز ارائه می شود؟

  • دوخت و نصب پرده تزیینی
  • دوخت پرده توری
  • دوخت پرده پانچ
  • دوخت آستر پرده
  • نصب ریل پرده ساده سقفی
  • نصب پرده ساده و نصب ریل پرد تزیینی
  • نصب پرده شید و زبرا
  • نصب کتیبه
  • شسشوی پرده توری
  • شستشوی پرده مخمل
  • شستشوی پرده زبرا
  • شسشوی پرده کرکره ای
  • و …

تمامی خدمات مربوط به پرده را بدون واسطه و با بهترین قیمت دوخت پرده  دربافت کنید:

تمامی خدمات از طراحی و دوخت پرده تا شستشوی پرده را با بهترین قیمت دوخت پرده دریافت کنید. قیمت دوخت پرده بر اساس نرخ مصوبه اتحادیه تعیین و اعلام می شود. 

همیار شماییم تا پایان سرویس…

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوخت و نصب پرده هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا