خانگی و ساختمانی

کلید ساز خوب ✔️قفل ساز حرفه ای و ارزن

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

گم شدن یا جا گذاشتن کلید از اتفاقات رایج است که حداقل یکبار در زندگی پیش می آید. هر چقدر هم که حواس جمع باشید باز امکان اینکه کلید در خانه یا شرکت جا بماند، هست. از این که بگذریم، باز هم اتفاقات غیر منتظره نظیر شکستن کلید در قفل یا خرابی قفل و کلید را نمی توان نادیده گرفت. در چنین اوضاعی تنها کسی که می تواند کمک کند، کلید ساز خوب و کار بلد است. پیدا کردن کلید ساز خوب در هر ساعت از شبانه روز، کار ساده ای نیست. اما هر مشکلی راه حلی دارد. با خدمات کلید سازی سیار دیگر در پشت هیچ دری نمی مانید. 

کلید ساز کیست؟

کلید سازی تهران از حرفه های تخصصی و فنی است. افرادی که در این زمینه آموزش دیده اند می توانند هر نوع قفل و کلیدی را تعمیر کنند. در واقع کلید ساز، فردی با مهارت های بالا در فلزکاری و ساخت کلید و تعمیرات قفل است. این روزها با ورود قفل های دیجیتال و رمزدار، کلید سازی دچار تحول زیادی شده است. کلیدساز خوب و کار بلد با علم روز آشناست و به صورت حرفه ای در زمینه تعمیر قفل های پیشرفته فعالیت دارد. کلیدساز ماهر کرج با استفاده از ابزار گوناگون کارهای حساس قفل و کلید را انجام می دهد. استفاده از ابزارهای پیشرفته و فناوری های روز دنیا، در این حرفه، از یک کلید ساز معمولی یک کلید ساز خوب و متخصص می سازد.

قیمت کلیدسازی چقدر است؟

ویزگی های کلید ساز خوب

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

 کلید ساز خوب چه ویژگی هایی دارد؟

داشتن مهارت حرفه ای لازمه موفقیت در شغل کلیدسازی است. یک کلیدساز حرفه ای در تمام زمینه های قفل سازی و ساخت کلید مهارت دارد. ساخت کلید برای همه نوع قفل، تخصص در زمینه ساخت کلید یدکی برای همه قفل ها و تعمیر انواع قفل از اصلی ترین مهارت ها در کلید سازی مشهد است. اما یک کلید ساز خوب علاوه بر این موارد، توانایی کار با انواع دستگاه های کلید سازی و ماشین های کلید زن پیشرفته و مدرن را دارد. افرادی که بتوانند پا به پای پیشرفت فناوری های روز، خدمات لازم را در این زمینه ارائه دهند، مهارت لازم را برای کلید سازی دارند. شیوه های سنتی در کلیدسازی به تنهایی نمی تواند راهگشا باشد. صنعت قفل و کلید در سال های اخیر، پیشرفت زیادی داشته است کلید ساز نمی تواند با تکیه بر دانش گذشته، خدمات مورد نیاز مشتری را ارائه دهد.

نحوه ست کردن ریموت درب پارکینگ چگونه است؟

یک کلید ساز خوب چه مهارت هایی دارد؟

  • مهارت در ساخت انواع کلید یدک برای کلید اصلی
  • مهارت در گرفتن پلیسه کلیدهای ساخته شده
  • توانایی ساخت کلید برای انواع قفل ها
  • مهارت در تعمیر کردن قفل های متفاوت
  • توانایی کار با ابزار برش کاری و اره کمان
  • شناخت و استفاده از ابزارهای کلیدسازی

کلید سازی خوب

وظایف کلید ساز خوب چیست؟

آیا می دانستید برای کلید سازی باید مجوزهای لازم را دریافت کرد؟ کلید سازها افرادی مطمئن و امین هستند که درب منزل یا محل کار مراجعه می کنند و وارد شرکت یا خانه شهروندان می شوند. این افراد همگی از قوانین اتحادیه اصناف پیروی می کنند و دارای حسن شهرت در کار هستند. برای اینکه خیال تان بابت کلید ساز راحت باشد از شرکت های معتبر، کمک بگیرید. کلید ساز سیار اصفهان تحت نظارت شرکت کار می کند و در هر زمان که بخواهید در محل حضور دارد. افراد فعال در این حوزه از متخصصین محسوب می شوند ولی باید مواردی را رعایت کنند. برخی از وظایف کلیدساز خوب اینها هستند:

  • حضور به موقع در محل حتی در ساعات غیر معمول
  • به همراه داشتن ابزار های لازم برای باز کردن قفل یا تعمیرات
  • توانایی تشخیص مشکلات قفل و ارائه خدمات مقرون به صرفه
  •  مهارت در ساخت انواع کلید 

قیمت خدمات کلیدسازی چقدر است؟

کلیدساز خوب با توجه به مورد خاص در هر پروژه، قیمت گذاری را انجام می دهد. برخی موارد می تواند قیمت ها را افزایش دهد. از جمله میزان پیچیدگی قفل، روی قیمت تعمیرات تاثیر می گذارد. قفل های پیچیده، سخت تر باز می شوند برای مثال باز کردن قفل های دیجیتال بسیار دشوارتر از قفل های مکانیکی است.

جنس کلید و نوع آلیاژی که در ساخت کلید استفاده می شود نیز، روی قیمت ها اثرگذار است. همین حالا به دسته کلیدتان نگاهی بیندازید. جنس همه کلیدها یکسان نیست. مواد اولیه به کار رفته در ساخت کلید، اصلی ترین عامل در هزینه های دریافتی است.

یکی دیگر از موارد مهم مربوط به تعداد کلیدهایی است که سفارش داده اید. به طور معمول هزینه های دریافتی بر حسب تعداد کلیدها، تعیین می شود. اگر کلیدهای بیشتری سفارش دهید، قیمت نهایی بیشتر از ساخت یک کلید است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

زمانی که صرف تعمیرات قفل و کلید می شود نیز از عوامل مهم در تعیین قیمت است. در واقع هر چه کار کلیدساز، بیشتر طول بکشد دستمزد کلید ساز هم بیشتر خواهد شد. معمولا قفل های پیچیده، به زمان بیشتری برای تعمیرات نیاز دارند.

گاهی مشتری خود به کلید ساز مراجعه می کند و سفارش ساخت کلید و یا تعمیر را دارد ولی در مواردی مثل تعمیر قفل، کلید ساز با حضور در محل، کار مشتری را انجام می دهد. در این مورد هزینه ها اندکی بیشتر خواهد شد.

کلید سازی خوب در تهرانکلید ساز خوب

خدمات کلیدسازی شبانه روزی

کلید سازی سیار هوم سرویز شامل باز کردن قفل های شکسته و معیوب، تعمیرات قفل و کلید در محل است. باز کردن انواع قفل های ساده، رمزدار و ضد سرقت در همه ساعات شبانه روز، پذیرفته می شود. جهت ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. کلیه هزینه ها طبق تعرفه مصوب، قیمت گذاری می شود. قبل از تعمیرات هزینه های دریافتی به صورت شفاف اطلاع رسانی می شود.

کلیدساز ابتدا موقعیت و ایراد قفل و کلید را بررسی کرده و سپس قیمت نهایی را اعلام می کند. در صورت توافق با مشتری، بلافاصله کار شروع خواهد شد. برای باز کردن قفل گاو صندوق، به همراه داشتن تاییدیه از مراجعه ذیصلاح، الزامی است. خدمات قفل و کلید هوم سرویز شامل گارانتی صد در صد است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قفل و کلید هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا