لوازم خانگی

تعمیر بخاری گازی توسط سرویسکار حرفه ای✔️ سرویس بخاری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر بخاری گازی هم ارائه میده؟

قبل از اینکه سوز و سرمای زمستان از راه برسد باید لوازم گرمایشی را آماده کرد. توصیه می شود سرویس بخاری گازی را به موقع انجام دهید زیرا پیدا کردن یک تعمیرکار خوب وقتی برف همه جا را سفید پوش کرده، کار ساده ای نیست. در بسیاری از ساختمان ها بخاری گازسوز تنها منبع تامین گرماست و خراب شدن آن مشکلات زیادی را به وجود می آورد. برای تعمیر بخاری گازی در تهران باید با یک متخصص تماس بگیرید. تعمیرات لوازم گازسوز کاری نیست که بدون تجربه و آموزش آن را انجام دهید. تعمیرکار حرفه ای و با تجربه لوازم گازسوز تنها کسی است که صلاحیت تعمیر بخاری گازی را دارد. اگر در این زمینه مهارتی ندارید کار را به کاردان بسپارید.

تعمیر بخاری گازی

بخاری گازی چه ساخت داخل باشد یا از برندهای خارجی، به هر حال دیر یا زود نیاز به تعمیر دارد. کارکرد مداوم و روشن بودن شبانه روزی بخاری، عمر قطعات را کاهش داده و به مرور برخی قطعه ها دچار مشکل می شوند. تقریبا همه مشکلات بخاری های گازسوز به سادگی قابل رفع شدن هستند و حتی پس از تعمیرات نیز سال های زیادی می توانید از بخاری گازی استفاده کنید. سهولت و سادگی تعمیر بخاری گازی تهران به این معنا نیست که بخاری را به هر آچار به دستی بسپارید. شاید بهتر باشد که بگویم کارهای تعمیرات این بخاری های گازسوز برای کسی که دوره آموزش و تعمیرات را گذرانده، ساده است. در واقع هر وقت با کارکرد بخاری گازی مشکل داشتید حتما باید از یک متخصص کمک بگیرید.

هزینه تعمیر شوفاژ چقدر است؟

هزینه تعمیر بخاری گازی در تهران

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر بخاری گازی هم ارائه میده؟

چه موقع بخاری گازی نیاز به تعمیر دارد؟

گاهی به ظاهر بخاری روشن است ولی به نظر می رسد مشکلی پیش آمده. اگر بوی گاز در خانه پیچیده یا بعد از روشن کردن بخاری بوی ناخوشایندی حس می شود، شک نکنید که بخاری گازی دچار عیب و ایرادی شده است.

اگر بخاری اصلا روشن نمی شود که دیگر وضع روشن است. وقتی سیستم فندک و ترموکوبل دچار مشکل باشد، بخاری نیاز به تعمیر دارد. تعمیر بخاری گازی در کرج شامل عیب یابی و سپس تعمیرات است. ابتدا باید علت خرابی و روشن نشدن بخاری مشخص شود.

آیا گاز در لوله ها جریان دارد؟ قطع شدن گاز ساختمان به دلیل تعمیرات لوله ها و یا مشکلات داخلی ساختمان و بدهی ها پیش می آید ولی در این مورد کاری از دست تعمیرکار بر نمی آید. قبل از تماس با تعمیرکار بخاری گازی شیراز حتما از وصل بودن جریان گاز ساختمان مطمئن شوید. 

نصب و تعمیر بخاری گازی

کرسی ها و بخاری های نفتی قدیمی جای خود را به انواع بخاری های گازی مدرن داده اند. نسل امروزی حتی تصوری از نشستن دور کرسی در روزهای سرد زمستان ندارد. ساخت لوازم خانگی گازسوز به سرعت در حال پیشرفت و تحول است. هر روزه شاهد محصولی جدید در این زمینه هستیم. انواع بخاری گازی زمینی و دیواری به همراه شومینه های گازی مدل جدید نیاز به نصب دارند. وقتی یکی از این دستگاه ها را خریداری می کنید باید از یک حرفه ای برای نصب بخاری کمک بگیرید. برای نصب بخاری گازی به کمک نیاز دارید؟ با خدمات فنی و تعمیراتی هوم سرویز تماس بگیرید تا نزدیکترین تعمیرکار و نصاب بخاری گازی بلافاصله به محل مراجعه کند.

سرویس بخاری گاز سوز در محل

خدمات تعمیر بخاری گازی در تهران

تعمیرات بخاری گازی شامل چه مواردی است؟

هوم سرویز خدمات تعمیرات لوازم گاز سوز را در دو بخش ارائه می دهد. هر دو این بخش ها توسط همیار اعزامی به محل انجام می شود. در واقع تعمیرکاران متخصص هوم سرویز توانایی صفر تا صد کارهای تعمیرات بخاری گازی مشهد را در محل انجام می دهند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر بخاری گازی هم ارائه میده؟

الف- نصب بخاری گازی

ب- عیب یابی و تعمیر

الف- نصب بخاری گازی

اگر محل نصب دارای لوله کشی گاز نباشد لازم است از قبل عملیات لوله کشی انجام شود. لوله کشی های گاز غیر استاندارد و بدون مجوز خطرناک هستند بنابراین بخاری در محلی نصب می شود که از قبل دارای لوله کشی مناسب و لوله خروج گاز باشد. دودکش بخاری نباید دارای قطری کمتر از قطر لوله بخاری باشد. هر گونه مشکل در دودکش و سیستم لوله بخاری می تواند خطرات رگباری را به همراه داشته باشد. گاز منو اکسید کربن حاصل از سوخت بخاری گازی، به شدت خطرناک است.

ب- عیب یابی و تعمیر بخاری گازی

در مورد بخاری های قدیمی که دچار مشکل شده اند ابتدا عیب یابی انجام می شود. در این مرحله تعمیرکار بخاری را بررسی کرده و ایراد را پیدا می کند. برای تعمیرات بخاری گازی گاهی لازم است تا قطعه فرسوده و معیوب تعویض شود. عوض کردن قطعات نیز در محل انجام می شود و نیازی به خارج کردن بخاری از محل و حمل به تعمیرگاه نیست. بیشترین اشکال در سیستم ترموکوبل بخاری گازی به وجود می آید. این قسمت در روشن شدن شعله و کیفیت آن تاثیر دارد.فندک و ترموکوبل در همه وسایل گازسوز وجود دارند برای مثال اجاق گاز آشپزخانه یا پکیج هم مجهز به ترموکوبل هستند. این وسیله نوعی سیستم هشدار دهنده و محافظتی هم به حساب می آید. در صورت خراب شدن ترموکوبل، گاز رسانی کامل قطع می شود.

نصب، سرویس و تعمیرات شوفاژخانه مرکزی

تعویض قطعات بخاری گازی

خدمات نصب و تعمیرات بخاری گازسوز

تعمیر انواع بخاری گازسوز و شومینه های دیواری از خدمات درب منزل هوم سرویز است. تعمیرات بخاری های گازی ایرانی و داخلی پذیرفته می شود. جهت ثبت سفارش از اپ هوم سرویز استفاده کنید. پس از سفارش، نزدیکترین متخصص تعمیرات بخاری گازی به محل اعزام می شود. هنگام سفارش دهی هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. تکنسین اعزامی به محل پس از بررسی مشکل، قیمت تعمیرات را به طور شفاف اعلام می کند. چنانچه نیاز به تعویض قطعات باشد، امکان تهیه قطعه اصل و گارانتی دار توسط همیار هست. در این صورت هزینه خرید قطعات طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر بخاری گازی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا