لوازم خانگی

سرویس بخاری گازسوز ✔️ تعمیرات ارزان بخاری گازی در محل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر بخاری گازی هم ارائه میده؟

با وجود انواع وسایل گرمایشی، هنوز هم بخاری های گازسوز در اغلب منازل نصب شده است. سهولت دسترسی به سوخت ارزان قیمت موجب شده تا بسیاری از شرکت ها و ساختمان های اداری نیز، بخاری گازی را به دیگر تجهیزات گرمایشی، ترجیح دهند. برندهای با کیفیت بخاری گازسوز طول عمر زیادی دارند و در صورت رسیدگی بدون مشکل، گرمای ساختمان را تامین می کنند. سرویس بخاری گازسوز قبل از فصل سرما یک راه ساده برای افزایش کارایی بخاری است. اگر تکنیسین متوجه مشکلی در یکی از قطعات شود می تواند تعمیرات بخاری گازی را نیز انجام دهد. تقریبا اغلب قطعات بخاری گازی قابل تعمیر یا تعویض هستند و می توان هر ایرادی را برطرف کرد.

نحوه سرویس بخاری گازسوز

سرویس لوازم خانگی موجب می شود تا سال های زیادی بتوانید از وسایل خانه، استفاده کنید. در مورد لوازم برقی و گازی این موضوع اهمیت بیشتری دارد. در موقع سرویس بخاری گازی، ابتدا همه قسمت های بخاری یک به یک بررسی می شود. برخی قطعات باید تمیز شوند و برخی دیگر باید از نظر فنی و کارکرد، تست شوند. سرویسکار بخاری تهران مراحل کار را طبق اصول انجام می شود. در این مرحله اگر مشکلی در بخاری باشد به سادگی شناسایی می شود. بخاری گازی از وسایلی است که تقریبا یک سال بدون استفاده در انباری بوده است و احتمال اینکه دچار ایرادی شده باشد، هست. اگر می خواهید در طول زمستان، گرمای بخاری گازسوز را داشته باشید از یک متخصص با تجربه برای سرویس بخاری گازی کرج کمک بگیرید.

آموزش نصب رادیاتور شوفاژ و حوله خشک کن

هزینه تعمیر بخاری گازسوز

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر بخاری گازی هم ارائه میده؟

اهمیت سرویس بخاری گازسوز

  • آیا بخاری گازی روشن نمی شود یا بلافاصله پس از رها کردن دکمه استارت، شعله خاموش می شود؟
  • آیا بعد از روشن شدن، بخاری گازی بویی شبیه به گاز خام منتشر می کند؟
  • آیا بخاری گازسوز شعله خوبی ندارد و گاهی به طور خود به خودی، خاموش می شود؟
  • آیا اخیرا مدام خانه بوی سوخت ناقص می دهد؟
  • آیا با وجود وجود جریان گاز در لوله ها، گاز قطع و شمعک خاموش می شود؟

در مورد سرویس بخاری گازی مشهد همه این موارد بررسی شده و مشکل برطرف می شود. احتمال وجود اشکال در سیستم شمعک و ترموکوبل را دست کم نگیرید. در اغلب سفارش های تعمیر بخاری گازی، ردپای اشکال در ترموکوبل و شعله و پیلوت دیده می شود. گاز طبیعی به خودی خود، بویی ندارد. سوخت ناقص گاز، موجب افزایش گازهای سمی در محیط می شود. در بسیاری از موارد حتی ساکنین متوجه اشکال در سوخت بخاری نمی شوند. طبق آمارهای منتشر شده، هرساله با فرا رسیدن فصل سرما شاهد مرگ های خاموش در اثر گازهای سمی بخاری های گازسوز هستیم. تنها با استفاده از خدمات سرویس دوره ای بخاری گازی، امکان جلوگیری از این وقایع دلخراش وجود داشت. صد افسوس که گاهی خیلی دیر می شود.

تعمیر شوفاژ برقی فوری

خدمات تعمیر بخاری گازیسرویس بخاری گازسوز

اجزای بخاری گازسوز

انواع بخاری گازی داخلی و خارجی در بازار به فروش می رسند. کیفیت و میزان بازدهی حرارتی این محصولات با توجه به برند، متفاوت است. به طور معمول بیشترین بازدهی بخاری گازسوز در شرایطی است که این وسیله در مکانی با متراژ متناسب دستگاه، نصب شود. برای مثال یک بخاری کوچک توان گرم کردن سالن پذیرایی با ابعاد بزرگتر را ندارد. از این نظر می توان بخاری گازی را با نصب آبگرمکن دیواری مقایسه کرد که آن هم به متراژ ارتباط دارد. صرف نظر از این موضوع، طرز کار و نحوه تعمیر همه بخاری های گازی به یک صورت است. در واقع قطعات مشابهی در بخاری گازسوز وجود دارد که کارکردی شبیه به همه دستگاه های دیگر دارد.

سرویس اجزای بخاری گازسوز

  • بدنه فولادی بخاری که با رنگ های کوره ای و شیوه استاتیک، پوشیده شده است. این بخش تنها جنبه زیبایی دارد و روی راندمان و کارکرد بخاری تاثیر نمی گذارد.
  • شیشه سکوریت که جنبه زیبایی داشته و در بدنه دستگاه نصب شده است. این شیشه در برابر شوک حرارتی، مقاومت بالایی دارد. البته توصیه می شود از خشک کردن لباس روی بخاری گازسوز به دلایل ایمنی خودداری شود در ضمن خطر شکستن شیشه بخاری نیز بیشتر می شود.
  • محفظه احتراق یا همان کوره که در کیفیت حرارت و همچنین دوام بدنه نیز تاثیر دارد. کوره از ورق فولادی مقاوم ساخته می شود.
  • تجهیزات پیلوت، ترموکوبل و فندک که وظیفه هدایت گاز، ایجاد شعله و قطع کردن گاز در مواقع ضروری را دارد. این بخش در معرض آسیب های بیشتری قرار دارد و حتما در سرویس بخاری گازی با دقت بررسی می شود.
  • شیر کنترل با کاربراتور بخاری گازی که روشن بودن دائم شمعک را تحت کنترل دارد. صحت کارکرد این بخش روی مکانیزم ترموکوبل، عبور جریان گاز، هدایت گاز به مشعل اصلی و سیستم جرقه زنی، تاثیر می گذارد.
  • لوله های رابط مسی یا آلومینیومی که برای انتقال گاز از شیر کنترل به مشعل اصلی و پیلوت استفاده می شود.
  • مسیرهای کنترل حرارت و هدایت سوخت به دودکش که می بایست در سرویس بخاری گازسوز حتما بررسی شود. ایراد در این قسمت و یا مسدود بودن دودکش، خطرات جدی به همراه دارد

خدمات نصب و تعمیرات بخاری گازی

تعمیر انواع بخاری گازسوز و شومینه های دیواری در لیست خدمات درب منزل هوم سرویز قرار دارد. پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن هوم سرویز، تکنیسین تعمبرات بخاری گازی به محل اعزام می شود. ابتدا تعمیرکار بخاری گازی اصفهان را بررسی کرده و با رضایت مشتری، کارهای تعمیرات انجام می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعات سعی می شود از قطعات گارانتی دار استفاده شود. حتما برگه گارانتی به همراه فاکتور خرید را از همیار دریافت کنید. هزینه تعمیرات بعد از اتمام کار، دریافت می شود. قیمت گذاری طبق تعرفه مصوب انجام شده و از قبل به مشتری اطلاع رسانی می شود. لیست هزینه ها را در جدول، مشاهده می کنید.

لازم به ذکر است این قیمت ها بدون در نظر گرفتن هزینه خرید قطعات لحاظ می شود. به دلیل نوسانان بازار از قبل نمی توان در مورد قیمت تهیه قطعات، نرخ دقیقی را مشخص کرد. درخواست برای روزهای تعطیل، به شرط موافقت تعمیرکار پذیرفته می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر بخاری گازی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا