لوازم خانگی

اجرت تعمیرات پکیج چقدر است؟✔️ نصب و سرویس انواع پکیج ارزان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

پکیج های دیواری و زمینی ساختمان به ظاهر ساده و اجزای پیچیده ای دارند. انواع قطعات الکتریکی، گازی و هیدرولیکی در پکیج وجود دارد. هر کدام از این قطعات می توانند دچار ایراد شوند. برای جلوگیری از خرابی قطعات داخلی، سرویس پکیج پیشنهاد می شود. موقع سرویس بسیاری از ایرادات دستگاه مشخص می شود. با توجه به پر کاربرد بودن پکیج های خانگی، فرسودگی قطعات اصلی، بیشتر است اما بسیاری از این بخش ها را می توان تعمیر کرد. بیشتر اجزای داخلی پکیج هم قابل تعویض هستند. تعمیرکار متخصص می تواند قطعه آسیب دیده را خارج کرده و یک قطعه فابریک را جایگزین کند. در صورتی که نسبت به سرویس دوره ای و یا خرابی دستگاه بی توجه باشید، اجرت تعمیرات پکیج بیشتر می شود. اما تشخیص به موقع و تعمیر می تواند هزینه ها را کاهش دهد.

عوامل مهم در تعیین اجرت تعمیرات پکیج

هزینه تعمیرات لوازم خانگی گاهی خیلی بیشتر از پیش بینی می شود. علت اینست که از قبل با نحوه قیمت گذاری آشنا نیستیم و افراد سودجو نیز از این قضیه سوء استفاده می کنند. در مورد هزینه تعمیرات پکیج تهران هم تفاوتی ندارد گاهی برخی از تعمیرکاران مبالغ هنگفتی دریافت می کنند که اصلا منطقی نیست. برای کاهش هزینه ها همیشه از شرکت های خدماتی ارائه دهنده سرویس تعمیرات پکیج، کمک بگیرید. تعمیرکاران متخصص شرکتی، هزینه ها را طبق تعرفه تعیین می کنند. همه اصناف اتحادیه دارند و ابتدای سال نرخ دستمزدها از سوی اتحادیه ابلاغ می شود. این نرخ پایه همه قیمت گذاری ها باید باشد. شرکت های تعمیراتی عضو اتحادیه ملزم به رعایت این نرخ هستند. در ادامه مواردی که موجب افزایش یا کاهش قیمت دستمزد تعمیر پکیج کرج می شوند را بررسی می کنیم.

راهنمای نصب آبگرمکن دیواری در فضای بسته

اجرت تعمیرات پکیج خانگی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

اجرت تعمیرات پکیج دیواری و زمینی

هم اکنون انواع پکیج دیواری و زمینی در بازار موجود است. استفاده از پکیج دیواری به دلیل اندازه مناسب و کاربرد ساده تر در آپارتمان ها رایج تر است اما پکیج های زمینی در خانه های بزرگتر و متراژ بالاتر استفاده می شوند. علاوه بر آن از لحاظ سوخت و کارکرد نیز تفاوت هایی بین دستگاه های پکیج وجود دارد. معمولا پکیج های دیواری در داخل منزل نصب می شوند و گازسوز هستند. برای روشن شدن این دستگاه ها باید آب، برق و گاز در محل وجود داشته باشد. پکیج های برقی و گازوئیل سوز هم در بازار موحود است. دستگاه های پکیج گازوئیل سوز در زیر زمین و فضایی خارج از محوطه داخلی خانه نصب می شوند. هر کدام از این دستگاه از نظر فنی متفاوت هستند و نیاز به تعمیرات تخصصی دارند. هزینه تعمیرات پکیج مشهد در هر مورد متفاوت از دیگری تعیین می شود. 

اجرت سرویس پکیج

سرویس پکیج ضروری است اگر به صورت منظم پکیج بررسی و سرویس نشود، هزینه های تعمیرات در آینده بیشتر خواهد شد. در سرویس دوره ای تعمیرکار یک به یک قطعات را بررسی می کند و در صورت وجود قطعه معیوب آن را تعویض می کند. به این ترتیب هزینه تعویض قطعه فرسوده نیز به دستمزد سرویس افزوده می شود. همین موضوع ساده می تواند اجرت تعمیرات پکیج را بیشتر کند. در دستگاه های قدیمی، مشکلات بیشتری وجود دارد و تعمیرکار در حین سرویس متوجه خرابی و ایرادات زیادی می شود. البته در دستگاه های جدیدتر به دلیل کارکرد کمتر سرویس دوره ای پکیج شیراز کم هزینه تر است. 

آموزش نصب رادیاتور شوفاژ

اجرت تعمیرات پکیج در تهران

اجرت تعمیرات برد پکیج

برد  یک قطعه الکترونیکی و حساس با کارکردی شبیه به مغز در بدن انسان است. این قطعه ظریف کلیه کارهای پکیج را هدایت می کند. هزینه تعمیرات برد پکیج اصفهان بیش از دیگر قطعات الکترونیکی و داخلی دستگاه است. در واقع برد پکیج گرانقیمت ترین وسیله در دستگاه است قیمت این قطعه و تعمیرات آن در برندهای مختلف نیز تفاوت دارد. پروسه عیب یابی و تعمیر برد، طولانی و دشوارتر است روی همین اصل دستمزد تعمیرکار نیز بیشتر خواهد شد.

اجرت تعمیرات برندهای مختلف پکیج

انواع پکیج دیواری و زمینی توسط تولید کننده های داخلی و خارجی تولید شده اند. برندهای مختلف هر کدام از سازوکار مشخصی برای تولیدات خود استفاده می کنند. معمولا بعد از خرید پکیج و در دوره گارانتی، سرویس و تعمیر پکیج توسط تعمیرکار شرکت به رایگان انجام می شود. در دوره بعد از گارانتی نیز می بایست از تعمیرکار متخصص در همان برند کمک بگیرید. تعمیرات پکیج از خدمات تخصصی به حساب می آید و باید از قطعات اصل مربوط به همان برند برای تعویض قطعات فرسوده استفاده کرد. هزینه خرید قطعات فیک کمتر است اما طول عمر دستگاه را کاهش می دهد. 

هزینه تعمیرات پکیج

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

خدمات نصب و تعمیر پکیج دیواری و ایستاده

سرویس پکیج دیواری در تبریز شامل بازدید کامل پکیج و سیستم دودکش آن می باشد. انواع پکیج دیواری و زمینی ابتدا عیب یابی شده و بعد قیمت تعمیرات محاسبه می شود. پس از توافق اولیه، مراحل سرویس یا تعویض قطعات در حضور مشتری انجام خواهد شد. تعویض رسوب گیرهای ورودی، باز کردن فیلتر سه راهی ورودی، کنترل و بازدید مشعل، بازدید پمپ، کنترل فیلتر و تعویض، تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت، کنترل قطعات داخلی همگی توسط تعمیرکار متخصص انجام می شود. درخواست خود را به رایگان از طریق اپ هوم سرویز ثبت کنید. هماهنگی جهت اعزام همیار متخصص به محل، بعد از ثبت سفارش انجام می شود. هزینه ها با توجه به ایراد دستگاه و طبق نرخ مصوب اتحادیه اعلام خواهد شد.

هزینه خرید قطعات تعویضی بر عهده مشتری است و هزینه ها تنها شامل دستمزد تعمیرکار می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا