لوله کشی و تاسیسات

نصب رادیاتور شوفاژ فوری✔️ نصب حوله خشک شدن و رادیاتور دیواری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

رادیاتورها از وسایل گرمایشی پر کاربرد در ساختمان هستند. با نصب رادیاتور شوفاژ همیشه هوایی متعادل و مطبوع در ساختمان جریان دارد. در اغلب مجنمع های مسکونی یا اداری-تجاری، رادیاتورها به سیستم موتورخانه مرکزی متصل هستند و حرارت لازم را از شوفاژخانه دریافت می کنند. سرویس شوفاژ و رادیاتور قبل از فرا رسیدن فصل زمستان موجب می شود تا در طول سرما، گرمایش ساختمان دچار مشکل نشود.

در ساختمان هایی که فاقد موتورخانه مرکزی هستند با نصب پکیج دیواری در هر واحد می توان منبع آبگرم رادیاتور شوفاژ را تامین کرد. نحوه نصب رادیاتورها در هر دو مورد مشابه است اما از لحاظ سیستم لوله کشی ساختمان، تفاوت هایی وجود دارد. 

مزایای نصب رادیاتور شوفاژ در ساختمان

با وجود انواع و اقسام وسایل گرمایشی، بسیاری از مالکین تمایل دارند از سیستم شوفاژ و رادیاتور استفاده کنند. نکته مهم اینست که هزینه نصب شوفاژ تهران هزینه زیادی ندارد و این یک امتیاز بزرگ به حساب می آید. به خصوص در ساختمان های اداری که ده ها رادیاتور نصب شده است، بحث نگهداری و هزینه ها اهمیت بیشتری دارد. اما موضوع ایمنی برای خانواده ها دارای اهمیت بیشتری است. برخلاف وسایل گرمایشی گازی یا نفتی، رادیاتورها خطر گاز گرفتگی یا آتش سوزی به همراه ندارند. در اغلب ساختمان های نوساز و حتی قدیمی از انواع رادیاتور و حوله خشک کن به عنوان تنها منبع گرمایشی در ساختمان استفاده می شود. ضریب ایمنی رادیاتورها بسیار بالاست و نیاز به سیستم دودکش برای خروج سوخت، ندارند. 

همه چیز در ارتباط با راه اندازی سیستم گرمایش از کف

آموزش نصب رادیاتور شوفاژ

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

مراحل نصب رادیاتور شوفاژ

برای صرفه جویی در هزینه های سوخت باید اندازه رادیاتورها و تعداد آن را متناسب با ابعاد فضای داخل انتخاب کرد. رادیاتورهای جدید دارای برچسب انرژی هستند که کار انتخاب را راحت تر کرده است. همه رادیاتورها دارای دو مجرا برای ورود و خروج آب هستند. آب گرم از طریق لوله ها به مجرای ورودی رادیاتور منتقل شده و پس از چرخش در همه پره ها از طریق خروجی به منبع اصلی بر می گردد.  نصاب خروجی و ورودی رادیاتورها را به لوله های رفت و برگشت ساختمان متصل می کند. 

لوله کشی برای رادیاتورها

 پیش از نصب رادیاتور کرج باید تجهیزات لوله کشی و لوله ها را نصب کرد. لوله کشی ها در زمان ساخت بنا و یا بازسازی ساختمان انجام می شود. استفاده از لوله های 5 لایه  پلیمری برای جلوگیری از پوسیدگی لوله های فلزی، پیشنهاد می شود. در اغلب ساختمان های قدیمی سیستم لوله کشی شوفاژ دچار نشتی و ایراد است که به دلیل فرسودگی لوله های فلزی اتفاق افتاده است.

مراحل نصب رادیاتور شوفاژ

مراحل نصب رادیاتور شوفاژ

نصاب رادیاتور شیراز یک لوله کش ماهر است که صفر تا صد اجرای لوله گذاری و نصب رادیاتورها را انجام می دهد. برای این کار نیاز به ابزار آلات و تجهیزات مناسبی است. کیفیت تجیهزات نصب، روی روند کار تاثیر دارد و لوله کش باید از ابزارهای اختصاصی برای نصب استفاده کند. اگر رادیاتورهای قدیمی را با مدل جدیدتر تعویض کرده اید نیازی به لوله کشی مجدد نیست و می توان از همان لوله های قبلی برای ورودی و خروجی آب به رادیاتور استفاده کرد. مراحل نصب رادیاتور شوفاژ به طور خلاصه به این ترتیب است:

ابتدا محل پایه های دیواری روی دیوار، نشانه گذاری می شود. سپس محل علامت گذاری شده توسط درل و رولپلاک برای نصب، آکاده می شود. محل سوراخ دیوار نباید در نزدیکی سیمکشی برق باشد. پایه های دیواری بزرگ برای نگهداری رادیاتور در بالا نصب می شوند و پایه های کوچکتر در پایین قرار می گیرند. تعداد پایه ها با توجه به عرض رادیاتور گاهی بیشتر است.

برای اتصال رادیاتور به لوله کشی آب گرم و خروجی، لازم است تا همه مغزی ها و اتصالات با نوار تفلون، پوشیده شود. مهم ترین بخش کار مربوط به طریقه صحیح اتصال لوله های رادیاتور است. پس از اتصال لوله ها، رادیاتور از حلقه پشت به پایه های دیواری، نصب می شوند. این کار نیاز به دقت زیادی دارد.

هزینه نصب رادیاتورهای شوفاژ

قبل از هر چیز باید بدانید که رادیاتورها توسط لوله کش ماهر نصب می شوند. اگر قبلا تجربه ای در این زمینه ندارید هرگز اقدام به نصب رایداتورها نکنید. یک اشتباه ساده می تواند موجب شکستگی یا ترک در پره های شوفاژ شود. در این صورت رادیاتور سوراخ شده و چکه می کند و ناچارید هزینه تعمیرات رادیاتور را هم بپردازید. برای نصب شوفاژ مشهد با خدمات هوم سرویز هماهنگ کنید در زمان کوتاهی نصاب حرفه ای به محل مراجعه می کند و کارها طبق برنامه انجام می شود. هزینه های دریافتی به ازای هر رادیاتور به طور جداگانه محاسبه می شود. به این ترتیب هرچه تعداد رادیاتورهای شوفاژ بیشتر باشد، مبلغ پرداختی هم بیشتر خواهد شد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

قبل از بارش برف و باران نسبت به سرویس و تعمیرات شوفاژ اقدام کنید، تقاضا در روزهای سرد سال بسیار بیشتر است و از طرفی پیدا کردن تعمیرکار هم در اوج سرما، چندان کار ساده ای نیست. این سرویس شامل نصب، سرویس و تعمیرات رادیاتور شوفاژ نیز هست. 

هزینه نصب رادیاتور شوفاژ

خدمات نصب و تعمیر رادیاتور شوفاژ

نصب انواع شوفاژ و رادیاتورهای جدید توسط نصاب حرفه ای انجام می شود. خدمات نصب و تعمیرات شوفاژ و حوله خشک کن، سریع و ارزان تر از همه جا. سفارش خود را از طریق اپ هوم سرویز به رایگان ثبت کنید. پس از اعزام همیار به محل و در صورت توافق، کارهای تعمیرات رادیاتور و هواگیری و … شروع می شود. ما یک تیم حرفه ای و با تجربه از بهترین تعمیرکاران تهران را  در اختیار داریم. جهت صرفه جویی در زمان و هزینه ها،نزدیکترین تکنیسین به محل اعزام می شود. نگران هزینه های بالا نباشید. در کلیه سفارش ها هزینه دریافتی طبق نرخ مصوب اتحادیه دریافت می شود. شرکت های همکار همگی عضو اتحادیه هستند و هزینه های معقول دریافت می کنند. جهت رضایت مشتری این سرویس به صورت تضمینی ارائه می شود. امکان رزرو سرویس مورد نظر از قبل وجود دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا