بنایی و دکوراسیون

تعمیر کابینت آشپزخانه ✔️قیمت گیری و ثبت سفارش رایگان

تعمیرات کابینت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

کابینت آشپزخانه در معرض رطوبت و بخار مواد غذایی است. پوسیدگی، باد کردن کابینت ها، خط و خراش های روی کابینت چوبی و دیگر مشکلات، ظاهر آنها را کهنه نشان می دهد. اگر در حال حاضر بودجه کافی برای ساخت کابینت جدید را ندارید می توانید کابینت های قدیمی را بازسازی و تعمیر کنید. با صرف هزینه بسیار کمتری کارهای تعمیر کابینت آشپزخانه انجام می شود. حتی اگر از رنگ و رو یا مدل کابینت ها هم خسته شده اید باز هم می توانید با استفاده از سرویس تعمیرات کابینت، چهره کابینت ها و دکوراسیون آشپزخانه را نونوار کنید.

تعمیر کابینت آشپزخانه

در همه آشپزخانه ها چه کوچک و چه بزرگ، کابینت نصب شده است. بدون کابینت آشپزخانه اصلا این فضا شباهتی به خانه ندارد. انواع کابینت زمینی و دیواری از متریال مختلف ساخته می شوند. کابینت های فلزی ارزان تر از سایر متریال هستند ولی کابینت چوبی قیمت بالاتری دارند. کابینت آشپزخانه روکش چوب، ساخت کابینت ام دی اف، هایگلاس، ممبران و … از جدیدترین مدل های روز دنیا ساخته می شوند. کابینت ها اولین قسمتی هستند که در بازسازی آشپزخانه، تعویض می شوند. یک راه ساده تر هم برای تغییرات دکوراسیون وجود دارد که البته هزینه کمتری دارد. لولاهای خراب، درب کابینت شل شده، ریل و غلطک های فرسوده با قیمت بسیار کمتری قابل تعمیر هستند.

قیمت تعمیرات کابینت تهران همیشه از ساخت کابینت جدید، ارزان تر تمام می شود و نتیجه نیز بسیار راضی کننده است. مهم ترین مواردی که در تعمیرات کابینت آشپزخانه کرج مورد توجه قرار می گیرد، در ادامه آورده شده است.

تعمیر یا تعویض کابینت کدام بهتر است؟

تعمیر کابینت آشپزخانه ارزان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

تعمیر درب کابینت آشپزخانه

تراز نبودن درهای کابینت به دلیل شل شدن پیچ لولای کابینت اتفاق می افتد. با باز کردن درب کابینت پیچ های لولا دیده می شوند. این پیچ ها اتصال در به بدنه کابینت را برقرار می کنند. به طور کلی هر وقت درب ها از کابینت های مجاور بالاتر یا پایین تر هستند باید پیچ لولای درب تنظیم شود. به طور کلی بیشترین مشکلات مربوط به خراب شدن لولا و یا به هم خوردن تنظیمات درب کابینت است که به سادگی قابل تعمیرات درب کابینت مشهد و بررسی است.

دستگیره های شل شده یکی دیگر از مشکلات کابینت های قدیمی هستند. روزانه چندین بار درب کابینت ها باز و بسته می شود. در همه موارد هم این دستگیره ها هستند که تحت کشش و فضار قرار می گیرند. اگر یکبار دستگیره درب کابینت شل شد دیگر برای همیشه این وضعیت باقی می ماند. در این مورد لازم است تا ابتدا با چسب دستگیره به بدنه محکم شود و بعد پیچ دستگیره بسته شود.

قبل و بعد از بازسازی خانه های قدیمی به چه نکاتی باید توجه شود؟

آیا موقع باز و بسته کردن درب کابینت، صدای به هم خوردن کابینت ها زیاد است؟ در کابینت های جدید از لولاهای مخصوص استفاده می شود که قابلیت کنترل باز و بسته شدن را دارند. درب های آرام بند کابینت آشپزخانه، مانع برخورد شدید درب به بدنه کابینت می شوند. اگر بر روی کابینت ها از این نوع تجهیزات استفاده نشده باشد کابینت ساز می تواند تجهیزات باز و بسته شوی درب ها را عوض کند. البته با استفاده از ضربه گیر کابینت نیز می توانید این مشکل را برطرف کنید. ضربه گیر به سطح داخلی کابینت و در گوشه بالا و پایین درب ها می چسبد.

هزینه تعمیر کابینت آشپزخانه

تعمیر کابینت آشپزخانه : ریل ها و کشوها

کشوهای کابینت برای قرار دادن قاشق و چنگال و … عالی هستند. در دو طرف هر کشو، ریل هایی کار گذاشته شده است. کشوها روی غلطک قرار گرفته و موقع باز و بسته شدن روی ریل حرکت می کنند. برای حرکت راحت کشوها، ریل و غلطک ها باید کاملا سالم باشد. بنابراین لازم است تا هر از گاهی قسمت ریل کشو را روغن کاری کنید. برای روغن کاری باید کشوها را بیرون بیاورید سپس شیارها و ریل کشو را تمیز کنید. در انتها این قسمت های متحرک را کاملا چرب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

اگر بعد از روغن کاری هنوز هم با باز و بسته کردن کشو و حرکت آن مشکل دارید با خدمات کابینت سازی  هماهنگ کنید تا کابینت ساز سیار همه غلطک های شسکته و ریل فرسوده را برای تان تعویض کند. ریل های جدید طرز کار مشابهی دارند و مشکل به طور کامل بر طرف می شود.

جعبه شکسته کشو یکی دیگر از مشکلاتی است که در کابینت های آشپزخانه دیده می شود. معمولا در اثر فشار، جعبه کشو آسیب می بیند. با جدا کردن قسمت شکسته و تعمیر کابینت آشپزخانه اصفهان می توان جلوی آسیب های بیشتر را گرفت. به محض اینکه متوجه شکستگی جعبه شدید برای تعمیرات اقدام کنید زیرا فشار وارده موجب شکسته شدن دیگر قسمت ها هم می شود. در این صورت هزینه تعمیرات بیشتر خواهد شد. برای تعمیر کشوی شکسته کابینت ساز کشو را بیرون آورده و با خارج کردن قسمت معیوب، کار را شروع می کند. سپس قسمت جدید به جای شکستگی قرار گرفته و با میخ و چسب و بست، محکم می شود.

مراحل تعمیر کابینت آشپزخانه

خدمات تعمیر کابینت آشپزخانه و خرده کاری نجاری

تیم حرفه ای نجاری سیار هوم سرویز برای خرده کاری نجاری، تعمیرات کابینت شیراز و تعمیر لوازم چوبی سفارش می پذیرد. در هر کجای تهران که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. پس از ثبت درخواست تعمیرات لوازم چوبی، هماهنگی برای اعزام بهترین نجار تهران به محل انجام می شود.

کلیه خرده کاری های لوازم چوبی در محل انجام خواهد شد. رنگ کردن کابینت های قدیمی، تعمیر کابینت باد کرده، رفع پوسیدگی درب کابینت، برطرف کردن ایرادات لولا، دستگیره و ریل کشوها طبق نرخ مصوب و ارزان تر از دیگران را با ما تجربه کنید. هزینه تعمیرات کابینت پس از بررسی میزان آسیب . قبل از شروع به کار اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت توافق با مشتری کارهای تعمیراتی در همان روز قابل انجام است. امکان تماس تلفنی از طریق شماره تلفن درج شده در همین صفحه نیز وجود دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا