بنایی و دکوراسیون

تعمیر کابینت و خرده کاری کابینت✔️ قیمت توافقی طبق تعرفه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

آیا کابینت های آشپزخانه دچار مشکل شده اند؟ وجود بخار، ذرات چربی و رطوبت در آشپزخانه کاملا طبیعی است ولی این موارد به مرور به کابینت ها، آسیب می زنند. باد کردگی کابینت آشپزخانه، پوسیدگی کابینت زیر سینک، خط و خراش های روی کانتر همگی ظاهر کابینت ها را قدیمی و کهنه نشان می دهند. بسیاری از این مشکلات را می توان برطرف کرد. تعمیر کابینت به جای تعویض آن یک پیشنهاد مقرون به صرفه است ولی اگر امکان تعمیر کابینت نباشد، چاره ای جر تعویض کابینت های قدیمی باقی نمی ماند. در نظر داشته باشید که تعمیرات کابینت ها با قیمت خیلی کمتری انجام می شود ولی ساخت کابینت جدید آشپزخانه برای تان حسابی گران تمام می شود. موضوع مهمی است و نمی توان در این مورد عجولانه تصمیم گرفت.

تعمیر کابینت یا تعویض کابینت؟

اگر بحث بودجه را در نظر بگیرید به طور حتم و یقین، هزینه تعمیر کابینت قدیمی تهران بسیار کمتر خواهد شد. از طرفی در اغلب موارد اشکالات و ایرادات کابینت ها، چندان اساسی نیستند و به سادگی برطرف می شوند. به خصوص در مورد کابینت های چوبی و ام دی اف اصلا مشکلی وجود ندارد زیرا چوب قابلیت تعمیر و ترمیم زیادی دارد.

این را هم در نظر بگیرید که حتی با نصب کابینت های جدید، باز هم دیر یا زود همین مشکلات تکرار خواهد شد. کابینت ها به طور دائم استفاده می شوند و این امر استهلاک آن را افزایش می دهد. خراب شدن لولای درب، شل شدن دستگیره ها یا مات و بد رنگ شدن کابینت ها، چیزی نیست که به خاطرش آنها را تعویض کنید. اگر با یک کابینت ساز خوب، تماس بگیرید همه این ایرادات برطرف می شود و کابینت ها مثل روز اول به نظر می رسند. البته در مورد کابینت های فلزی، قضیه به این سادگی ها نیست.

نحوه رگلاژ درب کابینت و کشو چگونه است؟

تعمیر کابینت قدیمی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

چه مواردی را می توان تعمیر کرد؟

یک کابینت ساز خوب می تواند همه ایرادهای کابینت چوبی را برطرف کند اما کابینت سازهای بی تجربه و ناوارد، فقط خسارت بیشتری به کابینت ها وارد می کنند. هرگز برای کاهش هزینه ها از نجار ناوارد و ناشی کمک نگیرید. کابینت های آشپزخانه مورد استفاده روزانه دارند و باید با بهترین متریال و به بهترین وجهی تعمیر شوند. اگر وضعیت کلی کابینت های آشپزخانه خوب است ولی از لحاظ رنگ یا لقی کابینت و برخی ایرادات جزئی نگرانی دارید، با ما تماس بگیرید. تغییر در رنگ کابینت های قدیمی، تعمیرات کابینت کرج و لوازم چوبی از سرویس های درب منزل هوم سرویز است. همه مدل کابینت آشپزخانه و mdf با کمترین هزینه قابل تعمیر است. 

ساخت کابینت هایگلاس چه مزایا و معایبی دارد؟

تعمیر کابینت ام دی اف

کابینت های ام دی اف در اغلب آشپزخانه ها نصب شده است. این کابینت ها نسبت به دیگر لوازم منزل، طول عمر بیشتری دارند و به این سادگی ها مستعمل نمی شوند. آب و رطوبت می تواند آسیب زیادی به کابینت ها وارد کند. بادگردگی کابینت نشان می دهد که رطوبت وارد بافت ام دی اف شده است. پوسیدگی نیز یکی دیگر از مواردی است که در وسایل چوبی دیده می شود. با نگهداری و مراقبت از وسایل چوبی و کابینت ها می توان سالیان سال از این لوازم استفاده کرد. برای مثال با یک تهویه مناسب می توانید بخارات مواد غذایی را از آشپزخانه خارج کنید تا رطوبت به کابینت ها صدمه نزند. به هر حال این اتفاقی نیست که به خاطرش کابینت ها را تعویض کنید. تعمیر کابینت بادکرده مشهد قابل انجام است و ظاهر کابینت ها مثل روز اول می شود. 

تعمیر کابینت شکسته

تعمیر یراق آلات کابینت

بیشترین خرابی مربوط به یراق آلات و تجهیرات اتصالی کابینت ها است. استفاده از یراق آلات مرغوب در هنگام تعمیرات کابینت آشپزخانه اصفهان، روی کیفیت کار تاثیر می گذارد. همیشه بهترین لوازم را انتخاب کنید تا طول عمر کابینت ها بیشتر شود. به خصوص لولاای درب کابینت در معرض آسیب بیشتری است زیرا درب ها روزانه بارها و بارها باز و بسته می شوند. گاهی حتی با یک رگلاژ ساده، مشکلات درب کابینت برطرف می شود. برای برطرف کردن ایرادات کابینت در این موارد با ما تماس بگیرید:

  • تعمیر لقی کابینت ها
  • تعویض لوللای شکسته
  • تعمیر و تعویض دستگیره کابینت
  • تعمیرات کشوهای شکسته

تعویض رنگ کابینت های قدیمی

اگر کابینت ها متریال خوبی دارند ولی به نظر قدیمی می رسند می توانید رنگ کابینت ها را عوض کنید. این کار چندان هزینه ای ندارد ولی در دکوراسیون آشپزخانه تاثیر زیادی می گذارد. رنگ کردن کابینت ها در مواردی که از طراحی و مدل کابینت رضایت دارید و یا کیفیت مواد اولیه، خوب است راه حل خوبی است. کابینت های چوبی قابلیت رنگ پذیری خوبی دارند و این یک مزیت به حساب می آید. کافیست رنگ دلخواه تان را انتخاب کنید و بقیه کارها را به ما بسپارید.

خرید کمد دیواری آماده و سفارشی با بهترین متریال و قیمت مناسب

تعمیر درب کابینت

خدمات تعمیر کابینت آشپزخانه و خرده کاری نجاری

 نجاری سیار تبریز هوم سرویز آماده انجام خرده کاری های کمد و کابینت در محل است. در هر منطقه ای که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید تا یک کابینت ساز ماهر و با تجربه را درب منزل اعزام کنیم. کلیه کارهای چوب اعم از تعمیرات کابینت آشپزخانه، تعمیر کمدهای قدیمی و لوازم چوبی پذیرفته می شود. ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. هزینه ها همیشه به صورت توافقی و پس از بررسی میزان آسیب، تعیین می شود. همه کارها در محل انجام می شود و نیازی به خروج کابینت ها از محل نیست. خرده کاری کابینت شامل رنگ کردن، تعمیرات شکستگی کابینت، تعویض یراق آلات و تجهیزات جانبی می باشد. این سرویس در همه روزهای هفته سفارش می پذیرد. برای روزهای تعطیل از قبل سرویس مورد نظر را رزرو کنید تا هماهنگی انجام شود. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا