نظافت و پذیرایی

سمپاشی سوسک فاضلابی با سموم استاندارد و بی خطر

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

سوسک درشت فاضلابی رنگی بین قهوه ای و قرمز دارد ولی فریب ظاهرش را نخورید.. طول عمر سوسک فاضلابی تقریبا 6 ماه است و در همین مدت سوسک ماده می تواند صدها کپسول حاوی تخم های زیاد را در محیط رها کند. برای از بین بردن سوسک فاضلاب، معدوم کردن خود حشره کافی نیست. خیلی زود نوزادان سر از تخم در آورده و صدها سوسک ریز و درشت در خانه دیده می شوند. وقتی تعداد سوسک ها خیلی زیاد باشد، کنترل کردن آنها نیز مشکل تر می شود. اسپری های حشره کش خانگی نمی تواند انبوهی از سوسک های فاضلاب را نابود کند. برای ریشه کنی سوسک فاضلاب با شرکت سمپاشی ساختمان تماس بگیرید. در این شرکت ها یک گروه متخصص بر روی انواع سموم بررسی می کنند و مناسب ترین و ایمن ترین سم را برای نابودی سوسک فاضلاب به کار می برند.

اهمیت سمپاشی سوسک فاضلابی

سوسک درشت فاضلابی یکی از چندش آورترین حشرات است که در اغلب خانه ها سر و کله اش پیدا می شود. به محض اینکه شرایط برای زندگی و آب و غذای سوسک فاضلاب فراهم باشد، این موجودات خانه تان را اشغال می کنند. سوسک های درشت از فاضلاب سرویس بهداشتی و آشپزخانه وارد منازل می شوند. سوسک های درشت به مواد غذایی حمله می کنند و تقریبا هر چیزی را می خورند. رشد و زاد و ولد این سوسک ها بسیار سریع است و خیلی زود همه اتاق ها و لا به لای کابینت های آشپزخانه پر از سوسک های ریز و درشت می شود. برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده باید محل زندگی را تمیز نگهدارید و در صورت ازدحام سوسک و دیگر حشرات، محل را سمپاشی کنید.

سوسک فاضلاب، میکروب ها را با پا حمل کرده و وارد خانه می کنند. سوسک ها عامل انتقال بیماری های میکروبی و ویروسی هستند. طاعون، وبا، جذام، تب تیفوئید و انواع اسهال خونی می تواند در اثر رفت و آمد سوسک ها منتقل شود.

بهترین زمان سمپاشی سوسک چه موقع است؟

سمپاشی سوسک فاضلابی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟
خدمات سمپاشی سوسک فاضلابی

نشانه های وجود سوسک فاضلابی در منازل

سوسک فاضلابی در طول روز به ندرت دیده می شود. این جانورهای مزاحم در درزها و شکاف های ریز پنهان می شوند. محل زندگی سوسک ها در جاهای تاریک و کثیف است. زیر زمین خانه ها، انباری ها و حتی زباله های آشپزخانه نیز می تواند جای مناسبی برای زندگی سوسک آمریکایی ( فاضلابی) باشد. سمپاشی سوسک درشت تهران فاضلابی می تواند پروازهای کوتاه انجام دهد و معمولا شب ها از مخفیگاه خارج می شود. بر خلاف کک خانگی این سوسک ها رد خون به جای نمی گذارند ولی راه های دیگری برای پیدا کردن سوسک ها وجود دارد. از روی این نشانه ها می توانید به وجود سوسک در خانه پی ببرید:

سوسک فاضلابی دارای بوی خاصی است که از آن برای جذب جفت استفاده می کند. اگر بویی شبیه به کپک یا ترشیدگی در زیر زمین، آشپزخانه یا … به مشام می رسد احتمالا با کلونی سوسک های درشت آمریکایی مواجه هستید. 

سوسک آمریکایی فضله های بزرگی از خود به جا می گذارد. این فضولات شیه به فضله موش هستند. مواد زائد سوسک در انتها حالت ناهموار دارد و در کناره ها نیز باریک تر از فضله موش است. فضولات موش ها به حالت موزون و هموارتری است.

به دنبال کپسول تخم ها بگردید. این کپسول ها تقریبا 3-4 میلی متری هستند. از هر کپسول تقریبا 16 عدد سوسک ریز خارج می شود. در مناطق تاریک و مرطوب می توانید کپسول های سوسک را ببینید. 

معرفی انواع نصب توری برای بالکن با قیمت مناسب 

سمپاشی سوسک درشت حمام

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک فاضلابی

سمپاشی منازل کرج برای از بین بردن سوسک درشت حمام و سرویس بهداشتی باید در زمان مناسبی انجام شود در غیر این صورت سوسک ها کامل ریشه کن نمی شوند. بهتر است زمان سمپاشی را به صبح موکول کنید و تا شب در لوله های فاضلاب، آب نریزید. تیم سمپاشی علاوه بر کل خانه، راه های ورودی و فاضلاب را نیز سمپاشی می کند و در صورت باز کردن آب، بخش زیادی از سم شسته خواهد شد. در حین سمپاشی برای چند ساعت خانه را ترک کنید و قبل از تمیز کردن کلی وارد ساختمان نشوید. شب ها زمان مناسبی برای استفاده از سموم شیمیایی نیست زیرا نمی توانید مزاحم استراحت همسایه ها شوید. به هر حال امکان آبریزش در فاضلاب وجود دارد.

برای سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه شیراز تنها کافیست کلیک کنید.

دفعات سمپاشی برای ریشه کنی سوسک فاضلابی

با گرم شدن هوا زاد و ولد سوسک ها هم بیشتر می شود. معمولا در زمستان و هوای سرد کمتر با مشکل سوسک فاضلاب روبرو می شوید ولی در هوای گرم، تقریبا مهار این سوسک ها غیر ممکن است. نیمه اول فصل بهار تا اواخر اردیبهشت برای سمپاشی سوسک اصفهان، زمان مناسبی است. البته با یکبار سمپاشی نمی توانید از شر سوسک آمریکایی خلاص شوید. سمپاشی تضمینی دو بار در سال انجام می شود. نوبت دوم سمپاشی سوسک در ماه های تیر و مرداد است. برای ریشه کنی کامل سوسک فاضلاب بهتر است کل ساختمان، سمپاشی شود. سیستم فاضلابی به هم مرتبط است و سوسک ها می توانند از دیگر واحدها وارد منزل شوند. 

هزینه سمپاشی سوسک فاضلابیسمپاشی سوسک فاضلابی

خدمات سمپاشی منزل با کمک بهترین شرکت سمپاشی ساختمان

سمپاشی تضمینی مشهد، شیراز، اصفهان، کرج، تبریز، تهران و رشت برای انواع آفات و حشرات مزاحم از سرویس های پر طرفدار هوم سرویز است. در حال حاضر خدمات سمپاشی منزل و محل کار در سطح تهران بزرگ و شهرک های حومه، سفارش می پذیرد. به زودی سرویس دهی به سایر نقاط کشور نیز در لیست خدمات این سامانه قرار خواهد گرفت. جهت ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. با نصب اپ کم حجم اندرویدی بر روی گوشی موبایل به بیش از صد سرویس کاربردی دسترسی دارید. پس از انتخاب خدمات سمپاشی رشت می توانید طبق راهنمایی اپلیکیشن سفارش خود را به رایگان ثبت کنید. سمپاشی مورچه و موریانه، موش و مارمولک، ساس، کنه، کک و سوسک درشت حمام و سوسک ریز آشپزخانه بخشی از خدمات ما است که به نرخ مصوب ارائه می شود. این سرویس تضمین شده است اگر رضایت نداشتید هیچ پولی پرداخت کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا