لوله کشی و تاسیسات

پر شدن چاه فاضلاب ✔️تخلیه چاه و لوله بازکنی ارزان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟

 پر شدن چاه فاضلاب در ساختمان های قدیمی، طبیعی است. به مرور چاه ، با مواد زائد پر می شود و باید عملیات تخلیه چاه فاضلاب انجام شود. اما گاهی با وجودی که زمان زیادی از تخلیه چاه نمی گذرد، خیلی زود دوباره چاه، پُر می شود. پر شدن زود به زود چاه  اصلا عادی نیست و هزینه تخلیه چاه فاضلاب را افزایش می دهد. برای پیدا کردن علت، پر شدن چاه باید از نزدیک چاه، دهنه و دیگر موارد در ساختمان، بررسی شود. گاهی مشکلات جدی تری وجود دارد. پیچیدن بوی بد در ساختمان  به عنوان اولین نشانه و هشدار جدی، برای اقدام سریع است. به طور کلی قبل از بررسی نمی توان علت را پیدا کرد. با ما تماس بگیرید تا بلافاصله تیم کارشناسی به محل اعزام شود.

نشانه های پر شدن چاه فاضلاب

از روی برخی علائم و نشانه ها می توان پی برد که چاه ساختمان پر شده است. همیشه بوی بد فاضلاب را جدی بگیرید. فضولات، مواد زائد و پسماندهای انسانی و مواد غذایی، گاز منتشر می کنند. این گاز بوی بسیار بدی دارد. در یک چاه خالی، مقدار گاز اندک است ولی وقتی چاه پر می شود گاز منتشر شده از لوله ونت( لوله های هواکش فاضلاب) خارج شده و بوی زننده در ساختمان می پیچد.  برای رفع ترکیدگی لوله لوله کش تماس می گیرید. کارهای مربوط به چاه هم توسط مقنی انجام می شود. در نظر داشته باشید که لوله کش ها به طور حرفه ای در کارهای تخلیه چاه کار نمی کنند. به جز بوی فاضلاب از روی این نشانه ها نیز می توان متوجه پر شدن زائدات شد.

  • نم و رطوبت زمین و دیوار اطراف چاه فاضلاب
  • بالا زدن فاضلاب از لوله ها
  • شنیدن صدای آب

بهترین روش رفع نم لوله فاضلاب چیست؟

"علت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟

علت پر شدن چاه فاضلاب

همه ساختمان ها اعم از مسکونی، اداری، تجاری، کارگاه ها و انبارها و … نیاز به چاه فاضلاب دارند. این چاه ها برای دفع پسماندها به کار می روند. بدون وجود چاهی کارامد، عمیلات ساختمان سازی تکمیل نمی شود. با توجه به گنجایش چاه، دیر یا زود چاه پر خواهد شد و نیاز به تخلیه چاه فوری تهران خواهد بود. اما وقتی این فرایند در بازه های زمانی نزدیکتر اتفاق بیفتد باید علت را در جای دیگری جستجو کرد. در ادامه مهم ترین مواردی که در پر شدن زودتر از موعد چاه، موثرند را بررسی می کنیم.

بهترین روش بازکردن لوله فاضلاب بدون تخریب

  • ورود آب باران به چاه فاضلاب

این مشکل در مناطق پر باران بیشتر دیده می شود. اگر تخلیه چاه خانگی کرج با سیستم تخلیه آب باران یکی باشد، چاه خیلی زود به زود پر می شود. در اغلب موارد دو چاه مجزا حفر می شود تا چنین مشکلی پیش نیاید. به خصوص اگر خاک منطقه دارای قدرت جذب کمتری باشد، مواد انباشته بیشتری در چاه جمع می شود. در این مورد لازم است تا پیش از حفر چاه، اقدامات و بررسی های اصولی انجام شود.

"پر

  • کوچک بودن انباره چاه فاضلاب

انباره چاه در واقع گنجایش چاه را تعیین می کند. برای اینکه چاه زودتر پر نشود باید حجم انباره با ظرفیت ساختمان متناسب باشد. در غیر این صورت چاه خیلی زود پر می شود و باید برای تخلیه چاه و انباره مشهد اقدام شود. وقتی تناسب بین تعداد جمعیت و حجم چاه، رعایت نشود نیز مشکل پیش می آید. فاضلاب تولید شده ارتباط مستقیم با جمعیت ساکن در ساختمان دارد. چاه هایی که ظرفیت کمتری دارند برای برج های مسکونی یا واحدهای تجاری بزرگ، مناسب نیستند و خیلی زود شاهد پر شدن چاه خواهیم بود.

  • پر شدن چاه فاضلاب از مواد زائد

محتویات فاضلاب مهم ترین عامل در پر شدن حجم چاه است. مواد جامد فاضلابی به مرور به دیواره های چاه می چسبند و ورودی فاضلاب را مسدود می کنند. مواد جامد فضولات روی دیواره ها، به لایه ای مقاوم و سخت در برابر آب تبدیل می شوند و این مشکل ساز است. در واقع به نظر می رسد که چاه فاضلاب پر شده در حالی که دهانه و ورودی، با مواد جامد مسدود شده است. همین مشکل در کف چاه نیز به وجود می آید. به این ترتیب که لایه های مواد جامد، روی هم انباشته شده و بخش زیادی از حجم چاه فاضلاب را اشغال می کند. در این وضعیت چاه دیگر قادر به جذب نیست و خیلی زود، پر خواهد شد. در این مورد لازم است تا به همراه تخلیه چاه از خدمات لایروبی و کفتراشی نیز استفاده شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟

رفع نم سرویس بهداشتی بدون تخریب

لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب

عملیات کف تراشی و لایروبی توسط نیروی انسانی و با کمک دستگاه انجام می شود. مقنی وارد چاه شده و میزان تراش دیواره ها و کف را تعیین می کند. در چاه های قدیمی که سال ها تخلیه نشده اند، این مشکل همیشه وجود دارد. اگر چاه فاضلاب منزل دچار مشکل شده و یا بوی بدی در ساختمان پیچیده، با شماره تخلیه چاه اصفهان تماس بگیرید. بررسی حرفه ای وضعیت چاه توسط مقنی با تجربه انجام می شود. در صورت نیاز به تخیله چاه و لایروبی همه موارد بلافاصله هماهنگ خواهد شد.

تخلیه چاه فاضلابپر شدن چاه فاضلاب

خدمات تخلیه چاه و باز کردن لوله های فاضلاب

تیم تخلیه چاه و لوله بازکنی هوم سرویز در همه روزهای هفته، آماده سرویس دهی هستند. تنها با یک تماس برای بازدید از چاه، اقدام می شود. عملیات تخلیه با دستگاه های مکش و تانکرهای حمل نخاله، انجام می شود. در صورت نیاز لایروبی و کفتراشی چاه نیز انجام خواهد شد. جهت ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. در این مرحله هیچ پولی دریافت نمی شود. پس از اعزام همیار به محل و بازدید از چاه، با توجه به میزان آسیب و مشکل ایجاد شده، هزینه ها اطلاع رسانی می شود. این سرویس شامل حمل نخاله از محل نیز می باشد. یکبار برای همیشه مشکلات چاه و فاضلاب را اصولی برطرف کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا