بنایی و دکوراسیون

رفع نم سرویس بهداشتی ✔️ لیست قیمت و ثبت سفارش فوری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

سرویس بهداشتی که شامل حمام و دستشویی می شود، مکان هایی هستند که در ارتباط مستقیم با رطوبت هستند و باید احتمال نم زدگی آنها بسیار زیاد است. مثلا ممکن است در حمام بخار آب جمع شود و چون هیچ راهی برای بیرون رفتن این بخار آب وجود ندارد، باعث ایجاد نم در سقف و دیوار سرویس بهداشتی شما خواهد شد. برای اینکه بتوانید این مشکل را حل کنید باید از روش های مناسب برای رفع نم سرویس بهداشتی استفاده کنید.

اگر روش اصولی رفع نم دیوار سرویس بهداشتی را بدانید و سریعا برای این موضوع اقدام کنید، احتمالا خیلی سریع می توانید پیشگیری را انجام دهید و مشکل بزرگی برایتان ایجاد نخواهد شد، اما اگر با این موضوع آشنا نباشید ممکن است نم باعث ریزش سقف یا دیوارها شود و خسارات شدیدی را به شما وارد کند.

در این مقاله می خواهیم در مورد رفع نم سرویس بهداشتی صحبت کنیم و بگوییم که این موضوع را چطور می توانید انجام دهید تا دیگر مشکلی برای سرویس بهداشتی شما ایجاد نشود. پس اگر میخواهید مشکل نم سرویس بهداشتی خودتان را برطرف کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رفع نم سرویس بهداشتی چه اهمیتی دارد؟

نم زدگی سرویس بهداشتی، معمولا به خاطر دلایل مختلفی اتفاق می افتد اما این موضوع باید سریعا برطرف شود. خیلی از افراد فکر می کنند رفع نم سرویس بهداشتی چیز مهمی نیست و این کار را مدام به تعویق می اندازند، اما باید بدانید که به تعویق انداختن این کار می تواند باعث شود خسارت های خیلی شدیدی به شما وارد شود.

مثلا اگر نم زدگی به خاطر ترکیدگی لوله آب باشد، ممکن است این مشکل باعث شود که قسمت موردنظر سقف یا دیوار به صورت کامل از جای خود کنده شود و تخریب شود و برای ترمیم آن باید هزینه بسیار زیادی را بپردازید.

اما اگر رفع نم سرویس بهداشتی را جدی بگیرید و برای انجام این کار از همان ابتدا اقدام کنید، احتمالا بدون مشکل زیادی می توانید رفع نم را انجام دهید و با هزینه ای خیلی کم این موضوع برطرف خواهد شد.

به همین خاطر توصیه ما این است که اگر می خواهید از خسارات جدی پیشگیری کنید و از ضرر زدن به خودتان جلوگیری کنید، حتما در صورت مشاهده نم زدگی سرویس بهداشتی، سریعا برای برطرف کردن و بررسی آن اقدام کنید.

رفع نم دیوار
میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

رفع نم و رطوبت بدون نیاز به تخریب

یکی از سوالات که خیلی از افراد می پرسند و بسیار هم مهم است، این است که آیا رفع نم بدون تخریب دیوار یا سقف هم امکان پذیر است؟ باید بگوییم که بله این موضوع کاملا امکان پذیر است. البته در برخی موارد اگر نم زدگی خیلی شدید باشد یا ترکیدگی لوله باعث این مشکل شده باشد، نیاز است که تخریب انجام شود تا بتوانید قسمت موردنظر را ترمیم کنید.

اما در اکثر موارد می توانید بدون نیاز به تخریب این مشکل را حل کنید و از شر نم زدگی خلاص شوید. حتی جالب است بدانید که برای ترکیدگی لوله هم بدون تخریب می توانید تعمیر انجام دهید. به این صورت که اتصالات لوله کشی قبلی را قطع کنید و لوله کشی جدیدی را به صورت روکار انجام دهید و به این ترتیب می توانید به راحتی مشکل لوله کشی خودتان را برطرف کنید.

نحوه تشخیص رطوبت در دیواره ها

برای تشخیص نم سرویس بهداشتی بهترین روش این است که به نشانه های نم توجه کنید. نشانه هایی مانند ترک خوردن رنگ دیوار، تغییر رنگ دیوار به زرد یا قهوه ای، پوسته پوسته شدن رنگ دیوار و یا حتی لق شدن کاشی ها می توانند نشانه های نم سرویس بهداشتی باشند.

البته سفیدک زدن هم جزو این نشانه ها هست و گاهی اوقات ممکن است کپک زدگی را هم مشاهده کنید که تمام این موارد جزو نشانه های نم هستند و در صورتی که این نشانه ها را مشاهده کردید، سریعا باید برای رفع نم سرویس بهداشتی خودتان اقدام کنید تا این موضوع شدیدتر نشود.

این نکته را مدنظر داشته باشید که اگر از همان ابتدای کار رفع نم را انجام دهید و سرویس بهداشتی خودتان را ترمیم کنید، دیگری نیاز به هزینه های بالا نخواهید داشت اما اگر این موضوع را جدی نگیرید و این کار را به تعویق بیندازید، حتما مشکلات بیشتری برایتان پیش خواهد آمد.

رفع نم ساختمان بدون تخریب چگونه انجام می شود ؟

برای رفع نم سرویس بهداشتی، اولین نکته مهمی که وجود دارد این است که منشا این نم زدگی پیدا شود. خیلی اوقات افراد خودشان اقدام به خرید مواد ضد نم و رطوبت می کنند و آن را در بخش موردنظر استفاده می کنند. تا جلوی نم گرفته شود، این موضوع برای مدتی خیال آنها را راحت خواهد کرد اما پس از مدتی کوتاه دوباره نم زدگی خودش را نشان می دهد و باید همان مراحل را تکرار کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

این مشکل به خاطر این ایجاد می شود که افراد به خوبی و به صورت حرفه ای کار رفع نم سرویس بهداشتی را انجام نمی دهند. و این مشکل را از ریشه حل نمی کنند. برای رفع نم بدون تخریب ابتدا باید منشا این مشکل پیدا شده و برطرف شود. سپس به تعمیر و ترمیم ظاهر ساختمان بپردازید تا این مشکل را به صورت کامل حل کنید.

تشخیص نم و رطوبت در سرویس های بهداشتی

برای تشخیص منشا نم و رطوبت در سرویس بهداشتی، باید بدانید که عواملی مانند پوسیدگی لوله های فاضلاب، نشتی و شکستگی لوله های آب، ترک کاسه توالت، درز کاشی و سرامیک کف دستشویی و حمام، نشتی از توالت فرنگی و سیفون، از بین رفتن عایق کف و… می توانند باعث ایجاد نم در سرویس شوند و باید این عوامل را بررسی کنید تا بتوانید منشا دقیق این مشکل را پیدا کنید.

رفع نم و رطوبت بدون نیاز به تخریب

رفع نم دیوار

دیوار سرویس بهداشتی معمولا با کاشی پوشانده می شود. اگر این کاشی ها دچار لقی باشند و یا به خوبی نچسبیده باشند و بندکشی آنها انجام نشده باشد، احتمال ورود رطوبت به سرویس بهداشتی زیادی خواهد شد.

برای حل این مشکل باید ابتدا با استفاده از سیمان سفید کاشی ها را به خوبی به دیوار بچسبانید تا مشکلی برای آنها وجود نداشته باشد. همچنین در مرحله بعدی می توانید با استفاده از سیمان سفید و عایق نانو که یکی از بهترین عایق های موجود در بازار است، بندکشی و درزگیری کاشی ها را انجام دهید. تا بتوانید به صورت کامل راه ورود رطوبت و نم به داخل ساختمان و مخصوصا سرویس بهداشتی خودتان را ببندید.

روش رفع نم و نشتی سقف در زمان بارندگی چگونه است؟

رفع نم توالت

یکی از مشکلات اذیت کننده ای که ممکن است برایتان ایجاد شود، وجود نم در کاسه توالت است. نصب نادرست و عدم رعایت اصول کاری در نصب کاسه توالت، می تواند باعث ایجاد چنین مشکلاتی شود و اگر در سقف سرویس همسایه پایین دقیقا در زیر کاسه توالت شما نشانه های نم زدگی وجود دارد، احتمالا باید کاسه توالت خودتان را تعمیر کنید.

برای این موضوع باید ابتدا کار ریشه یابی را انجام دهید و پس از پیدا کردن محل نم می توانید با استفاده از مواد نانو عایق محل نشتی را پوشانده با استفاده از بندکشی سرامیک حمام نیز در اغلب موارد مشکل حل می شود . در غیر این صورت باید مجددا کار نصب را به صورت اصولی انجام دهید. البته اگر خودتان تخصصی در این زمینه ندارید، بهترین کار این است که از یک متخصص کمک بگیرید تا این کار را سریع و بی دردسر برایتان انجام دهد.

رفع نم روشویی

روشویی هم یکی دیگر از قسمت هایی است که می تواند باعث ایجاد نم شود. نصب نادرست روشویی و عدم آب بندی مناسب آن، می تواند باعث شود که آب به بیرون نفوذ کرده و باعث ایجاد نم در دیوار یا سقف ساختمان پایین شود. برای رفع این مشکل هم می توانید به همان ترتیب توالت عمل کنید و ابتدا نیاز است که ریشه یابی را انجام دهید. پس از این موضوع می توانید به راحتی با استفاده از مواد نانو کار آب بندی و عایق کاری روشویی را انجام دهید.

راه تهویه در حمام را فراموش نکنید!

خیلی اوقات در حمام چیزی به نام تهویه تعبیه نمی شود. این موضوع باعث می شود که بخار آب در حمام باقی بماند و باعث ایجاد کپک و سفیدک شود و نم زدگی را به وجود بیاورد. در این زمینه برای جلوگیری از نم سرویس بهداشتی، خیلی خوب است اگر در حمام خود پنجره یا تهویه ای را تعبیه کنید. تا بخار آب موجود خارج شود و باعث ایجاد خرابی در حمام نشود. همچنین اگر تهویه ندارید، بهترین راه این است که پس از حمام تا چند ساعت درب حمام را باز بگذارید تا رطوبت خارج شود و بخار آب باعث خرابی حمام نشود.

رفع نم لوله فاضلاب
رفع نم دیوار

رفع نم لوله فاضلاب

لوله فاضلاب یکی از مهمترین دلایل وجود نشتی و نم زدگی در ساختمان است. چون لوله های سیستم فاضلاب معمولا پلاستیکی هستند و با چسب به هم متصل می شوند، احتمال وجود نشتی در این سیستم زیاد خواهد بود. برای اینکه بتوانید این مشکل را برطرف کنید، ابتدا باید مطمئن شوید که نم از سیستم فاضلاب است و لوله فاضلاب باعث ایجاد نم شده است.

پس از اینکه مطمئن شدید باید محل نشتی را پیدا کنید و سریعا این محل را به صورت کامل تعمیر کنید تا دیگر نشتی وجود نداشته باشد. برای این کار ممکن است نیاز به تخریب داشته باشید چون معمولا لوله های فاضلاب از طریق دیوار و به صورت توکار کشیده می شوند. در صورتی که در این سیستم نشتی وجود داشته باشد، باید سریعا نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

بهترین روش رفع بوی نم ساختمان چیست؟

تعمیر سرویس توالت فرنگی و ایرانی

در بسیاری از ساختمان های مسکونی هر دو نوع توالت سنتی و توالت فرنگی کار شده است. هر کونه شکستگی، ترک و آسیب در کاسه توالت باید به سرعت تعمیر شود. برای رفع نم سقف همسایه شاید لازم است تا کاسه توالت را عوض کنید. البته در اغلب موارد نیازی به تعویض توالت فرنگی نیست و علت نم و رطوبت، نشتی آب از زیر توالت فرنگی است. برای رفع نم سرویس بهداشتی امروز و فردا نکنید. هر گونه نم و رطوبت در این فضا می تواند منجر به مشکلی جدی در ساختمان شود. دشواری های بیشتری را برای ساکنین ایجاد کند. رفع نم دستشویی هوم سرویز از سرویس های دائمی در همه ایام سال است.

رفع نم با مواد نانو

از شیوه های نوین برای رفع نم سرویس بهداشتی می توان استفاده از عایق رطوبتی نانو و رنگ های نانو را نام برد. نانو رنگ ها و عایق های نانو از پر مصرف ترین مواد در صنعت ساختمان سازی هستند. که این روزها در سطح گسترده تری به کار گرفته می شوند. برای مثال عایق رطوبتی استخر با استفاده از مواد نانو بسیار متداول شده است. عمر عایق های رطوبتی نانو حداقل بیست سال بیشتر از مواد قدیمی است. به این ترتیب هزینه رفع نم سرویس بهداشتی بسسیار مقرون به صرفه تر می شود. با یکبار هزینه خیالتان برای نم و رطوبت از کف و دیوارها راحت خواهد شد. جالب است بدانید که فرآورده های نانو از مواد سازگار با محیط زیست هم می باشند.

رفع نم ساختمان بدون خرابی

رفع نم ساختمان بدون خرابی

دلیل نم و رطوبت در همه ساختمان ها یکسان نیست. از وجود نقص و ایراد در سیستم لوله کشی گرفته تا شکستگی اتصالات آب و فاضلاب و حتی خراب بودن لوازم و شکستگی دریچه های آب و تهویه می تواند علت نم و رطوبت در حمام و توالت باشد. دیوارهای زرد و کپک زده چهره خانه را زشت و کثیف نشان می دهند. رفع نم خانه و رفع نم سرویس بهداشتی یک کار اضافی نیست بلکه با سلامت اعضای خانواده و طول عمر ساختمان ارتباط دارد. با ضد آب سازی ساختمان و عایق بندی حمام و توالت می توان مانع نفوذ آب به داخل دیوارها و سقف شد.

رفع نم فوری

سرویس رفع نم حمام و دستشویی هوم سرویز شامل این موارد است: تشخیص علت و محل نم زدگی با دستگاه، رفع نشتی و نم از زیر کاسه توالت، تعمیر و عیب یابی فلاش تانک، رفع نم حمام و توالت، تعویض و تعمیر لوله های آب و فاضلاب سرویس های بهداشتی و رفع نم فوری است. موارد رفع نم ساختمان تهران، رفع نم دیوار کرج، رفع نم توالت مشهد، رفع نم فوری شیراز، رفع نم دیوار گچی اصفهان، رفع نم زدگی دیوار تبریز و رفع نم سقف دستشویی رشت را به متخصصین ما بسپارید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا