بنایی و دکوراسیون

انواع طراحی دیوار پشت تلویزیون✔️ هزینه بازسازی خانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

آیا فضای خانه خسته کننده و تکراری شده است؟ با تغییر دکوراسیون و بازسازی خانه می توانید حس و حال خانه را عوض کنید. تغییرات را از اتاق پذیرایی شروع کنید. نیازی به صرف بودجه زیاد برای خرید وسایل نو یا تغییر لوازم نیست. با هر میزان بودجه ای می توانید دیوار پشت تلویزیون را به سبک جدید، طراحی کنید. طراحی دیوار پشت تلویزیون یکی از چالش برانگیرترین بخش های دکوراسیون داخلی است. ایده های زیادی برای دیوار پشت LCD و TV وجود دارد از طرح های ساده گرفته تا طراحی های سه بعدی و حجمی برای این فضا مناسب هستند. موقع بازسازی و تعمیرات ساختمان وسواس زیادی روی این دیوار نشان دهید زیرا این دیوار نقطه تمرکز طراحی در اتاق پذیرایی است. در ادامه جدیدترین طرح های دیوار پشت تلویزیون، برای ایده گرفتن معرفی شده است.

طراحی شیک برای دیوار پشت تلویزیون

با توجه به اینکه تلویزیون معمولا در اتاق پذیرایی قرار دارد، اهمیت این طراحی بیشتر می شود. سبک انتخابی باید با سایر عناصر دکوراتیو در این فضا هماهنگی داشته باشد در غیر این صورت اتاق پذیرایی نامنظم دیده می شود. آیا به طرح های سنتی علاقه مندید با طرح های جدید و ابتکاری را می پسندید؟ نوع چیدمان اتاق پذیرایی، جنس مبلمان، رنگ پرده ها، طرح کفپوش ها و …. را طوری انتخاب کنید تا نوعی همخوانی بین آنها وجود داشته باشد. در ایده های جدید طراحی دیوار پشت تلویزیون همه نوع مصالح به کار گرفته شده و محدودیتی در انتخاب ندارید.

ایده های جدید برای ساخت تراش شیشه ای لاکچری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

طراحی دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری

انواع نصب کاغذ دیواری را می توان برای دیزاین اتاق پذیرایی و دیوار پشت TV استفاد کرد. برخی تصور می کنند دوران کاغذ دیواری ها به پایان رسیده ولی در نظر بگیرید که کاغذ دیواری های جدید اصلا قابل مقایسه با مدل های قدیمی نیستند. پیشرفت تکنولوژی در صنعت چاپ در عرصه دکوراسیون داخلی هم وارد شده است. این روزها انواع پوستر دیواری سه بعدی، طراحی داخلی را متحول کرده اند. طرح روی این پوسترها به نظر جان دار و زنده است. نوعی خطای دید در چاپ به کار گرفته شده که از فاصله یکی دو متری، طرح روی کاغذ دیواری برجسته دیده می شود.

پوستر دیواری سه بعدی نسل جدید و مدرن کاغذ دیواری های قدیمی است که برای دیوار پشت LCD ایده آل است. با توجه به بعد دار بودن این تصاویر، تنها یکی از دیوارهای اصلی با این متریال، دیزاین می شود. در زمان بازسازی ساختمان تهران برخلاف کاغذ دیواری های ساده، پوستر سه بعدی برای پوشش کل دیوارها به کار نمی رود. طرح های متنوع سه بعدی در فروشگاه های لوازم دکوراسیون موجود است که با همه نوع سبک دکوراسیون نیز هماهنگی دارد. نصب این پوسترها سریع و ساده تر از بقیه متریال است و در کمتر از نصف روز می توان طراحی دیوار را تمام کرد.

جذاب ترین طرح های پوستر دیواری سه بعدی اینها هستند:

  • پوستر دیواری طرح گل
  • پوستر دیواری جنگل
  • پوستر دیواری طرح دریا
  • پوستر دیواری حیوانات
  • پوستر دیواری انتزاعی
  • پوستر دیواری خط نستعلیق
دیوار پشت تلویزیون رنگی

استفاده از رنگ و نقاشی برای دیوار TV

رنگ کردن دیوار سادگی و صفای خاصی به فضا می دهد. این طراحی جدید نیست ولی هنوز هم پر طرفدار و خاص است. کارهای زیادی می توان با رنگ های متنوع انجام داد که یک فضای کسل کننده را به اتاقی شاد و هیجان انگیز تبدیل کند. برای تضاد رنگی بین صفحه سیاه تلویزیون و رنگ دیوارها، هیچ متریالی به اندازه رنگ ساختمانی جذابیت ندارد. اگر ابعاد اتاق پذیرایی کوچک است و نور محیط هم کم است با استفاده از رنگ روشن می توانید فضا را بزرگ تر و پر نورتر نشان دهید. رنگ روشن دیوارها، ابعاد اتاق را بزرگتر از اندازه واقعی نشان می دهد. برای اینکه جلوه دیوار تلویزیون بیشتر باشد حتما رنگ این دیوار را متفاوت از بقیه دیوارها انتخاب کنید. هماهنگی رنگ دیوار با تم رنگی دکوراسیون نیز به زیبایی کار اضافه می کند. 

حجم سازی با گچبری برای دیوار پشت تلویزیون

گچبری روی دیوار و سقف در دکوراسیون کلاسیک در بازسازی منزل کرج جایگاه ویژه ای دارد. در بسیاری از ساختمان های قدیمی هم می توان گچبری های هنرمندانه اساتید این حرفه را دید. گچبری هرگز قدیمی نمی شود. البته این روزها طرح های گچبری دستی اجرا نمی شوند. معمولا پانل های گچی در کارخانه تولید شده و برای نصب و مونتاژ به محل آورده می شوند. گجبر با کنار هم قرار دادن پانل های گچی، طرح نهایی را شکل می دهد. گچبری را می توان بدون رنگ و ساده نیز طراحی کرد اما امکان رنگ کردن طرح های گچبری نیز وجود دارد. ساده یا رنگی بودن گچبری بستگی به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی دارد.

علت خاموش شدن تلویزیون چیست؟

دکوراسیون داخلی با سنگ آنتیک

طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک

این طرح، زیبا و لوکس است. سنگ های ساختمانی در طراحی و معماری مورد استفاده فراوانی دارند. سنگ آنتیک از انواع سنگ تزئینی است که به جهت زیبایی و جلوه های بصری مورد توجه دکوراتیوها قرار گرفته است. تنوع سنگ های آنتیک و ترئینی بسیار زیاد است حتی ابعاد این سنگ آنتیک هم همیشه یکسان نیست. تنوع بافت، طرح، رنگ و قیمت ها را در موقع انتخاب در نظر بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

این طراحی در چند سال گذشته در بازسازی منزل شیراز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در اغلب خانه های لوکس حداقل یکی از دیوارها با سنگ آنتیک طراحی شده است. دیوار بالای شومینه و طرح دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک جذابیت فوق العاده ای دارد. این طراحی خاص و متفاوت است. سنگ آنتیک دارای برجستگی است و پس از نصب ، دیوار دارای پستی و بلندی های ظریف و زیبایی می شود که چشم را خیره می کند. برای جذابیت بیشتر دیوار، پیشنهاد می کنم از نورپردازی نقطه ای بر روی دیوار سنگ آنتیک استفاده کنید. به این ترتیب یک دیوار ساده تبدیل به مرکز توجه طراحی در اتاق پذیرایی خواهد شد. این طراحی نه چشم را اذیت می کند و نه تکراری می شود. 

کناف سقف و دیوار پشت تلویزیون

کناف بندی در طراحی داخلی و بازسازی آپارتمان مشهد ، کاربرد فراوانی دارد. از سقف تا دیوارها را می توان توسط کناف به صورت حرفه ای طراحی کرد. خوبی این کناف ها اینست که می توانید سیم های اضافی و تجهیزات روشنایی را نیز در زیر کناف پنهان کنید. با ایجاد باکس هایی بر روی دیوار، محل نصب تلویزیون مشخص می شود ولی همه این کارها باید بتواند جلوه های بصری بیشتری ایجاد کند. این دیوار مرکز توجه است پس کوچکترین موارد را نیز نادیده نگیرید. برای کار کناف می توانید از مواد اولیه متفاوتی استفاده کنید. از پنل های چوبی و گچی گرفته تا سازه های کامپوزیتی و جدید برای تزئین سقف و دیوارها مناسب هستند. جالب تر اینکه کناف ها قابلیت رنگ آمیزی و تغییر رنگ را هم دارند پس هر وقت که بخواهید می توانید یک رنگ جدید را انتخاب کنید.

هزینه طراحی دیوار پشت تلویزیون

طراحی دیوار پشت تلویزیون با MDF

صنعت دکوراسیون داخلی بدون ورق های ام دی اف، هرگز تا به این حد پیشرفت نیم کرد. در بسیاری از طراحی ها و لوازم منزل، ام دی اف را به شکلی متنوع می توان دیده. از کابینت آشپزخانه mdf گرفته تا کمد دیواری و کتابخانه و میز تلویزیون ام دی اف را می توان در اغلب خانه ها دید. اگر به کارهای طرح چوب علاقه دارید این ایده را اجرا کنید. با استفاده از روق های ام دی اف می توانید دیوار پشت تی وی را به زیباترین شکل، طراحی کنید. تنوع رنگی ام دی اف زیاد است. با توجه به اینکه صفحه ال سی دی در حالت خاموش سیاه است، پیشنهاد می کنم از ام دی اف رنگ روشن برای دیزاین دیوار استفاده کنید. به خصوص وقتی فضا کوچک و کم نور باشد، mdf رنگ روشن انتخاب بهتری است.

در تصویر زیر نمونه ای از طراحی دیوار پشت تلویزیون را می بینید که در آن از ترکیب دو رنگ ام دی اف استفاده شده است. این تضاد رنگی تیره و روشن، طراحی را شیک تر نشان می دهد و از خستگی بصری جلوگیری می کند. 

بهترین ایده ها برای حیاط سازی ویلا و محوطه سازی حیاط ساختمان

جدیدترین طراحی دیوار پشت تلویزیون

خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان با تیم حرفه ای

یکی از مشکلاتی که اغلب در پروژه های بازسازی و تغییر دکوراسیون به وجود می آید بحث زمان بندی و تحویل کار است. پیمانکاران هوم سرویز پس از بررسی اولیه و براورد بودجه و زمانبندی، قرارداد تنظیم می کنند. در این قرارداد همه جزئیات نوشته می شود. از زمان تحویل پروژه بازسازی گرفته تا مصالح به کار رفته به طور دقیق در قرارداد منعکس می شود. در صورت عدم تعهدات پیمانکار، مالک می تواند قرارداد را فسخ کند. ما به کار همیاران اعتماد داریم و کلیه سفارش های بازسازی و نوسازی را تضمین شده ارائه می دهیم. جهت ثبت درخواست بازسازی، از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. در اولین فرصت هماهنگی جهت بازدید از محل و مشاوره حضوری انجام خواهد شد. قیمت دقیق دستمزدها به هنگام عقد قرارداد، اعلام می شود. هزینه خرید مصالح بر عهده مالک است و بستگی به نوسانات بازار دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا