بنایی و دکوراسیون

ایده هایی نو برای داشتن یک تراس شیشه ای

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

استفاده از شیشه در طراحی نمای ساختمان بسیار رایج است. شیشه های رنگی، سکوریت و … ساختمان را لوکس تر نشان می دهند. یکی از مکان های خاص برای استفاده از شیشه در تراس و بالکن است. ایده های زیادی برای دکوراسیون تراس شیشه ای وجود دارد که قابل اجرا در ساختمان های مسکونی است. این فضا را به بهترین و زیباترین شکل، طراحی کنید تا لذت نشستن در تراس دو چندان شود. حتی موقع بازسازی ساختمان  هم می توانید تراس خانه های قدیمی را با شیشه های مدرن تغییر دهید. این ترفند موجب می شود تا موقع فروش ساختمان، توجه خریداران را جلب کنید.

اهمیت دکوراسیون تراس شیشه ای

این تراس ها بهترین مکان برای استراحت و خلوت هستند. شیشه های ساده، مشجر یا رفلکس فضای تراس را دلبازتر نشان می دهند و حس محبوس بودن و دیوارهای سخت، در این تراس ها وجود ندارد. شفاف بودن شیشه این امکان را فراهم کرده که همه زیبایی تراس را در معرض دید قرار دهید. اگر فضایی باز و بزرگ در اختیار دارید که از نیکان روزگارید و حسابی دست تان برای دکوراسیون باز است. البته چیدمان و طراحی تراس شیشه ای کوچک نیز به سادگی امکان پذیر است. ایده های زیادی وجود دارد که می تواند چشم انداز ساختمان را جذاب تر کند اما هیچکدام به اندازه دکوراسیون تراس، ساده و سهل الوصول نیستند.

اگر بعد از تغییر دکوراسیون داخلی به نیروی نظافتی نیاز دارید با ما تماس بگیرید. این سرویس شامل صفر تا صد خدمات نظافتی و فنی منزل است. از نظافت داخل منزل و راه پله ها گرفته تا شستشوی فرش و موکت و پرده شویی ارائه می شود.

ایده های جذاب برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک را از دست ندهید.

دکوراسیون کف تراس شیشه ای

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

دکوراسیون تراس شیشه ای کوچک

در این فضا هیچ جایی برای از دست دادن نیست. همه گوشه و کنارهای تراس کوچک بخشی قابل استفاده و کاربردی هستند. در نظر داشته باشید که علاوه بر سطح افقی، فضای عمودی را نیز در اختیار دارید. برخی از تراس های کوچک فقط در قسمت جلویی دارای شیشه هستند و بقیه قسمت ها دیوار آجری است. اما تراس هایی با 3 دیوار شیشه ای نیز در اغلب نقاط شهر دیده می شوند. نوع طراحی در هر مورد متفاوت است. همه سطوح کف، سقف و دیوارها برای اجرای ایده های جدید به کارتان می آیند.

در سطح اینترنت جستجو کنید هر چقدر تصاویر بیشتری ببینید ایده های خلاقانه بیشتری به ذهن تان می آید. اینجا فضایی مختص شماست پس تا حد امکان ان را مطابق سلیقه تان طراحی کنید. قبل از هر چیز سبک دکوراسیون تراس شیشه ای را در نظر بگیرید. به طور کلی دو سبک سنتی و مدرن برای اجرا مناسب هستند اما هر کدام به شیوه ای متفاوت و با استفاده از وسایل منحصر به خود، طراحی می شوند. طراحی دکوراسیون داخلی تهران را به متخصصین ما بسپارید.

دکوراسیون کف تراس شیشه ای

مهم نیست اندازه و ابعاد تراس چقدر بزرگ یا کوچک است. آنچه اهمیت دارد توجه به کفپوش تراس است. بدون یک کفپوش مناسب این فضا کاربری مناسب را ندارد. معمولا تراس در معرض بارندگی و نور خورشید است. استحکام، دوام، ضد آب بودن و طول عمر کفپوش تراس شیشه ای اهمیت زیادی دارد. در نظر داشته باشید که شیشه نمی تواند مانع تابش نور خورشید بشود. کفپوش های چوبی بسیار زیبا و چشم نواز هستند اما در مقابل آب و رطوبت دوام خوبی ندارند. در تصویر زیر نمایی از یک تراس با کف ترموود را مشاهده می کنید. ترموود نوعی چوب فراوری شده است که استحکام بسیار بیشتری از چوب طبیعی دارد. این کفپوش، تراس شیشه ای را بسیار شیک نشان می دهد. ترموود در برابر رطوبت، حشرات و موریانه و تغییرات جوی بسیار مقاوم است.

چمن مصنوعی نیز ایده ای جدید برای دکوراسیون تراس شیشه ای است. این محصول به صورت تولید می شود. طریقه نصب چمن مصنوعی در تراس بسیار ساده است. حتی می توانید از کفپوش چمنی مثل موکت استفاده کنید. به این ترتیب نیازی به چسب زدن برای نصب چمن مصنوعی نیست. کفپوش را روی زمین پهن کنید این چمن ها قابل شستشو هستند و چشم انداز همیشه سبزی را ایجاد می کنند.

بهترین کفپوش برای تراس و بالکن چیست؟

نحوه دکوراسیون تراس و بالکن

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

اجرای دیوار سبز تراس شیشه ای

دیوارها این امکان را فراهم می کنند که از سطوح عمودی برای افزایش متراژ تراس بهره ببرید. دیوار سبز از جذاب ترین دکوراسیون ها برای تراس شیشه ای است. از استندهای چوبی برای قرار دادن گلدان ها استفاده کنید. یکی از دیوارها را به طور کامل با طبقات کوچک و بزرگ طراحی کنید تا فضایی برای قرار دادن گلدان های بیشتر باشد. گل های فصلی خوشه ای، گلدان هایی که برگ های آویز و بلند دارند همگی برای دیزاین دیوار سبز تراس ایده آل هستند. برای دسترسی به بهترین شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی کرج کافیست کلیک کنید.

چیدمان تراس شیشه ای

اگر فضای تراس به اندازه کافی بزرگ است بخشی از آن را مبلمان کنید. یک مبل راحتی و چند کوسن فضایی دنج و خاص را برای مطالعه یا استراحت فراهم می کند. حتما یک میز کوچک برای قرار دادن مواد خوراکی یا کتاب و … در نزدیکی مبلمان قرار دهید. در صورتی که ویوی ساختمان چشم انداز خوبی داشته باشید می توانید ساعت ها بر روی مبل های راحتی تراس وقت بگذرانید بدون اینکه متوجه گذشت اوقات باشید.

حتی در تراس کوچک نیز امکان طراحی و استفاده از میز و صندلی هست. برای این منظور باید از صندلی های تاشو استفاده کنید. میزهای کوچک را نیز می توانید به لبه های تراس متصل کنید. میز و صندلی های تاشو جای زیادی را اشغال نمی کنند و کارایی خوبی دارند. تراس شیشه ای را به هر نوعی که می خواهید چیدمان کنید. پشتی های سنتی، کوسن و … انتخاب مناسبی برای این فضا هستند. با توجه به اابعاد تراس در مورد تعداد و نوع مبلمان تصمیم گیری کنید. لذت نوشیدن چای عصر در این تراس را از دست ندهید.

چیدمان تراس شیشه ای

دکوراسیون  سقف تراس شیشه ای

سقف تراس را فراموش نکنید به جای سقف های سفید و گچی ایده های بهتری هم وجود دارد. در تصویر زیر سقف تراس شبه چوب را مشاهده می کنید که هماهنگی خوبی با کف ترموود دارد. سقف در واقع چوب نیست بلکه از تایل های pvc کار شده که دارای لایه دکوراتیو شبیه به چوب است. پی وی سی از جنس پلیمری است. پلیمرها نوعی پلاستیک به حساب می آیند. پی وی سی در ساخت کفپوش و دیوارپوش ها به وفور استفاده می شود. این محصول در برابر رطوبت و تغییرات دما مقاوم است. با این طراحی خیال تان از بابت حمله حشرات و یا کپک و قارچ راحت است.

ایده دیگر در مورد نورپردازی سقف تراس است. استفاده از نورهای نقطه ای فضا را شاعرانه تر نشان می دهد. نور عمومی سقف را نیز در نظر بگیرید. در مواقع ضروری باید نور شب تامین باشد. استفاده از نورهای رنگی، لامپ های هالوژن، ریسه ها و …. از ابتکاراتی است که یک تراس شیشه ای را خاص و شکیل تر می کند.

ایده های ابتکاری برای دکوراسیون تراس شیشه ای

همه فضای تراس در اختیارتان است هر طرحی را که دوست دارید اجرا کنید مانند یک طراح دکوراسیون داخلی اصفهان رفتار کنید. . اینجا می تواند محلی برای پرورش چند گلدان گل باشد یا اینکه یک کتابخانه کوچک را در تراس طراحی کنید. در این موردی هیچ باید و نبایدی وجود ندارد. برخی از ایده ای جالب برای دیزاین تراس شیشه ای اینها هستند:

  • نصب آویزهای کنفی برای قرار دادن گلدان ها در جلوی تراس
  • نصب آبنما در گوشه ای از تراس
  • استفاده از ریسه های نوری در لبه های شیشه
  • طراحی کاشی در دیوار و سقف
  • نصب یک کتابخانه کوچک دیواری در یکی از دیوارهای کناری
  • دیزاین تراس با شیشه های رنگی
  • نصب لوسترهای لوکس و بزرگ
  • ایجاد سایه روشن با نصب سایبان
  • نصب تاب در بالکن کوچک
  • ساخت خانه برای حیوانات خانگی در گوشه تراس

اینها تنها نمونه هایی از ایده های طراحی تراس شیشه ای است. به کارگیری هر کدام از این ایده ها می تواند ساختمان را در معرض دید بیشتری قرار دهد. این نکته از چشم خریداران نیز پنهان نخواهند ماند. حتی اگر قصد استفاده از تراس را ندارید نیز با طراحی و دیزاین تراس تبریز، ارزش ملک را افزایش داده اید.

دکوراسیون داخلی منزل مدرن 2023 چگونه است؟

دیزاین بالکن

خدمات طراحی دکوراسیون داخلی

اگر قصد طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، کرج و تهران را دارید با بهترین ها کار کنید. هزینه کارهای طراحی و دکوراسیون کم نیست افراد بی تجربه و غیر حرفه ای تنها وقت و پول تان را تلف می کنند. کافیست ایده های ذهنی تان را به پیمانکار معرفی شده هوم سرویز اطلاع دهید تا دکوراسیون لوکس و رویایی تان را طراحی کند. سرویس طراحی دکوراسیون داخلی رشت شامل طراحی اولیه و ارائه طرح گرافیکی و سه بعدی است. قبل از شروع می توانید با دیدن طرح سه بعدی، تغییرات لازم را انجام دهید. به این ترتیب پس از اتمام کار، نگرانی بابت سبک دکوراسیون و انتظارات تان وجود ندارد.

کلیه هزینه ها توافقی و بر اساس ایده مورد نظر مشتری، تعیین می شود. نرخ های منصفانه و تضمین کیفیت خدمات جهت احترام به مشتری مداری در همه سفارش ها در نظر گرفته می شود. برای تحویل بهترین کار با بهترین های این حرفه تماس بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا