بنایی و دکوراسیون

نصب کاغذ دیواری سه‌ بعدی با نصاب حرفه ای | ثبت سفارش رایگان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

به کار بردن وسایل دکوری و عناصر زیبا می تواند دکوراسیون فضای داخلی خانه را بسیار زیباتر و جذاب تر کند. با استفاده از کاغذ دیواری، کفپوش، تابلو و اکسسوری های زیبا می توان دکوراسیون خانه را کاملا تغییر داد و زیبایی محیط را چندین برابر کرد. کاغذ دیواری ‌های سه ‌بعدی نوعی از کاغذ دیواری ها هستند که طرح‌های سه‌ بعدی دارند و طرح‌های آن‌ها به صورت عمق‌دار دیده می‌ شود. در حال حاضر، کیفیت چاپ و متریال کاغذ دیواری‌ های سه‌ بعدی بسیار پیشرفت کرده است؛ تا حدی ‌که به راحتی نمی ‌توان تفاوت آن‌ها را با نمونه واقعی منظره تشخیص داد.

ساخت کاغذ دیواری های جذاب با سایه ‌پردازی‌ های حرفه‌ای در طرح و همچنین استفاده از فناوری پیشرفته چاپ امکان‌ پذیر است. نصب پوستر سه ‌بعدی، طرح های باورپذیرتر و واقعی ‌تری نسبت به سایر کاغذ دیواری ها دارند و به‌ همین دلیل، تاثیرگذاری بیشتری داشته و حس مثبتی را به فضای داخلی منزل منتقل می‌ کنند. شما می توانید بعد از انتخاب طرح و مدل کاغذ دیواری سه بعدی خود، از متخصصان هوم سرویز برای نصب کاغذ دیواری هایتان استفاده کنید تا کار نصب کاغذ دیواری های شما با کیفیت عالی و هزینه مناسب انجام شود.

نکات کاربردی برای طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه را از دست ندهید.

کاغذ دیواری سه بعدی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

تفاوت کاغذ دیواری‌های ساده با کاغذ دیواری ‌های سه‌ بعدی چیست؟

همانطور که از نام کاغذ دیواری‌ های سه ‌بعدی پیداست، اولین ویژگی و مشخصه بارز آن‌ها، سه ‌بعدی بودنشان است. اما علاوه ‌بر این مورد، تفاوت ‌های اساسی دیگری نیز بین کاغذ دیواری ‌های سه ‌بعدی و ساده وجود دارد.

کاغذ دیواری ‌های ساده به صورت رول تولید شده و طرح آن‌ها تکرار می‌ شود. طرح روی کاغذ دیواری‌های ساده غالبا کوچک است و طرح‌هایی شامل، گل، برگ، راه‌ راه، چهارخانه و… دارند؛ در صورتی‌که کاغذ دیواری ‌های سه ‌بعدی کاملا با آن‌ها متفاوت هستند. طرح کاغذ دیواری ‌های سه ‌بعدی کاملا یکپارچه است و در آن تکرار نمی ‌شود. تنوع رنگ موجود در کاغذ دیواری‌ های سه‌ بعدی بسیار بیشتر از کاغذ دیواری‌ های ساده رولی است. توجه داشته باشید که نصب کاغذ دیواری ‌های سه‌بعدی به افراد متخصص نیاز دارد؛ زیرا این کار به ظرافت و دقت شما نیاز دارد.

معمولا هزینه خرید کاغذ دیواری های سه بعدی از کاغذ دیواری های معمولی بیشتر است؛ اما مزایای خاص خودش را هم دارد. یکی از مزایای نصب کاغذ دیواری این است که باعث تغییر دکوراسیون منزل شما می شود و نصب کاغذ دیواری سه بعدی در خانه فضا را بسیار زیبا و جذاب می کند. برای اطلاع از بازه قیمت نصب کاغذ دیواری، کلیک کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی

ویژگی‌ های کاغذ دیواری سه ‌بعدی

برای اینکه بدانیم کاغذ دیواری سه‌بعدی مناسب چه مکان ‌هایی از خانه است، ابتدا باید ویژگی‌های آن را شناسایی کنیم. این کاغذ دیواری ‌ها از زمانی که وارد بازار شدند، طرفداران زیادی پیدا کردند و این استقبال، به دلیل ویژگی‌های این کاغذ دیواری ها است. ویژگی‌های کاغذ دیواری‌های سه ‌بعدی را می‌توان در موارد زیر بیان کرد:

  1. تنوع بسیار بالای طرح کاغذ دیواری ها

اولین ویژگی و مزیت کاغذ دیواری‌های سه بعدی، تنوع بسیار بالای طرح و شکل آنها است. این ویژگی باعث شده است که شما بتوانید از کاغذ دیواری‌ های سه ‌بعدی در هر فضایی، از فضاهای رسمی گرفته تا فضاهای آرام و اتاق خواب‌ها، بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. تنوع طرح کاغذ دیواری‌های سه ‌بعدی بسیار بالاست و شما می‌توانید طبق سلیقه خود یکی از انواع آن را انتخاب کنید.

  1. ایجاد فضایی زنده و جذاب

ایجاد طرح ‌های سه بعدی در کاغذ دیواری ‌ها و نصب آن‌ها روی دیوار قسمت‌های مختلف فضای داخلی، باعث می‌شود که فضایی زنده، پرنشاط و جذاب ایجاد شود. شما می‌توانید از طرح‌های جنگل، دریا و ساحل، کوهستان و… این کاغذ دیواری‌ ها استفاده کنید و نشاط ذاتی این تصاویر باعث می‎شوند که حس خوب و آرامش بخشی به فضای داخلی اضافه شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟
  1. قابلیت شستشو

کاغذ دیواری‌های سه‌ بعدی قابل شستشو هستند و شما دیگر نگران کثیفی آن‌ها نخواهید شد. حتی در صورت گرفتن گرد و غبار و یا ایجاد لکه، شما می‌ توانید به سادگی آن‌ها را تمیز کنید. علاوه ‌بر آن، این کاغذ دیواری ‌ها در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم و بادوام هستند.

  1. هزینه مناسب

در ایران بسیاری از خانه ها با گچ بری، نمای آجری و به کار بردن سنگ آنتیک در خانه ساخته و دکور می شود. گچ‌بری، نمای آجری روی دیوار و استفاده از سنگ‌های آنتیک، اگرچه جلوه زیبا و شیکی دارد؛ اما خرید و نصب آن‌ها هزینه‌های زیادی هم دارند و برای بسیاری از افراد مقرون به‌صرفه نیستند. در حالی که کاغذ دیواری‌های سه ‌بعدی، در طرح‌های متنوع ارائه می‌شوند. از جمله این طرح ها می‌ توان به کاغذ دیواری ‌های سه بعدی طرح گچ ‌بری و مجسمه گچی، طرح آجری و طرح سنگ آنتیک در رنگ‌های متفاوت اشاره کرد.

می‌توان گفت کاغذ دیواری‌های سه بعدی محدودیت‌های دکوراسیون داخلی را از بین برده است؛ تا حدی‌ که برخی از طرح‌ های این کاغذ دیواری‌ ها منحصر به خودشان است و در محصولات دیگر موجود نیست. مثلا یکی از این طرح‌ ها، طرح بتن یا حتی طرح تونل است که به جز کاغذ دیواری‌های سه بعدی، در سایر المان‌ها نمی‌توان آن‌ها را یافت.

آموزش مراحل نصب پوستر دیواری مدرن را از دست ندهید.

کاغذ دیواری سه بعدی

اما کاغذ دیواری سه بعدی مناسب چه مکان‌ هایی از خانه است؟

در حالت کلی کاغذ دیواری را می‌توان در مکان‌های مختلف خانه، طبق نظر و سلیقه افراد خانواده استفاده کرد؛ اما غالبا کاغذ دیواری‌های سه بعدی در مکان‌های زیر کاربرد بیشتری دارند:

  • سالن پذیرایی

شما می‌توانید طرح مورد علاقه خود را از میان انواع مدل ‌های کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، برای دیوارهای اتاق نشیمن خود انتخاب کنید. در حال حاضر، کاغذ دیواری‌های سه بعدی، برای پوشش دیوارهای اتاق پذیرایی و سایر فضاها، بهترین انتخاب محسوب می‌شوند و استفاده از آن‌ها در سالن پذیرایی، یکی از روندهای محبوب و پرطرفداری است که ارزش زیبایی‌شناسی بالایی دارد.

طرح‌های خلاقانه و شیک برای پذیرایی‌های مدرن و پیشرفته انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند. برای دکوراسیون‌های کلاسیک نیز تصاویر پاناروما بیشتر توصیه شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ گرچه تصویر در پاناروما باید با قوانین دیزاین کلی اتاق پذیرایی مطابقت داشته باشد. می توانید نکات مهم برای دکوراسیون داخلی منزل را در هوم سرویز بخوانید.

یکی از ویژگی ‌های جذاب استفاده از کاغذ دیواری ‌های سه بعدی در اتاق پذیرایی، تغییر دید بصری توسط نورپردازی مناسب در اتاق پذیرایی است. در واقع، تعادل نور و سایه که با تصویر زمینه مناسب کاغذ دیواری‌ های سه بعدی ارائه می‌شود، کار سختی نیست و شما تنها باید بدانید که چه سبک و چه رنگی از این نوع کاغذ دیواری‌ها برای اتاق نشیمن شما مناسب است و با دکوراسیون کلی آن همخوانی دارد.

غالبا طرح ‌های بزرگ کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق پذیرایی بزرگ به منظور تقسیم فضا به‌ کار برده می‌ شوند. طرح‌ هایی که رنگ‌های گرم دارند نیز فضایی صمیمانه و دنج‌ تر ایجاد می‌کنند و طرح ‌هایی با رنگ‌های سرد، باعث می‌ شوند که فضای نشیمن بزرگ‌تر به نظر برسد.

به نصب پوستر نقشه جهان و متفاوت بودن فکر کردید؟ جهت آشنایی با این طرح مهیج سایر مطالب ما را مطالعه کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی

  • پشت ال‌ سی‌ دی:

شما با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق نشیمن می‌توانید حال و هوای فضای منزل خود را تغییر دهید. از طرفی، جلوه این کاغذ دیواری‌ها زمانی زیبا به نظر می ‌رسد که علاوه ‌بر طرح، مکان قرارگیری کاغذ دیواری نیز به درستی انتخاب شود. غالبا افراد برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی دیوار پشتی تلویزیون را در نظر می‌گیرند و می‌توان گفت این مورد یکی از بهترین گزینه‌ها برای نصب این کاغذ دیواری‌ است؛ به خصوص اگر تلویزیون شما روی دیوار نصب شده باشد.

  • اتاق خواب:

معمولا طرح کاغذ دیواری متناسب با اندازه فضا انتخاب می ‌شود؛ به همین دلیل بهتر است در اتاق‌های کوچک از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های ظریف استفاده کنید. استفاده از الگوهای کوچک و ظریف کاغذ دیواری‌ها برای اتاق‌های کوچک مناسب نیست و وسعت بصری فضا را کاهش می‌دهد. در اتاق‌های کوچک از طرح‌های زیبا و بزرگ کاغذ دیواری‌های سه بعدی استفاده کنید تا بتوانید فضا را وسیع‌تر جلوه دهید. این مورد برای اتاق نشیمن و یا هر قسمت دیگر از منزل نیز صدق می‌کند و تنها مخصوص اتاق‌های کوچک نیست. در این‌صورت، شما می‌توانید با استفاده از الگوهای بزرگ‌تر کاغذ دیواری ‌های سه بعدی، فضای کوچک نشیمن خود را بزرگ ‌تر جلوه دهید. نکات مهم در دکوراسیون منزل کوچک را در هوم سرویز بخوانید.

  • اتاق نوجوان:

یکی از بهترین فضاهای کاربردی برای کاغذ دیواری‌ های سه بعدی، اتاق خواب نوجوانان است. در سنین نوجوانی درک سه بعدی فرزند شما افزایش می‌یابد و در این‌صورت انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برای نوجوان، می‌تواند انتخاب صحیح و مدرنی با توجه به محدوده سنی و جنس نوجوان باشد. همانطور که گفته شد، کاغذ دیواری ‌های سه بعدی طرح ‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند. همچنین طرح های متعددی هم برای دختران و هم برای پسران دارند که با توجه به سن و جنسشان می توانید کاغذ دیواری مناسب را خریداری کنید. البته بهتر است به خود نوجوان اجازه دهید تا با سلیقه و علائقش طرح کاغذ دیواری سه بعدی موردنظرش را انتخاب کند.

  • اتاق کودک:

برای اتاق کودکان نیز، کاغذ دیواری‌های سه بعدی متنوعی طراحی و تولید شده‌اند که رنگ ‌های شاد و پرنشاط‌تری نسبت ‌به سایر انواع کاغذ دیواری‌ها دارند. طرح‌های کارتونی و شاد کاغذ دیواری های سه بعدی باعث شده است که اغلب افراد در اتاق کودکشان از این کاغذ دیواری‌ها استفاده کنند.

کاغذ دیواری های سه بعدی، از نظر طرح و رنگ تنوع زیادی دارند و به همین خاطر در انواع فضاهای مختلف می توان آنها را نصب کرد. از فضاهای لاکچری با دکوراسیون کلاسیک گرفته تا فضاهای اداری و رسمی می توان کاغذ دیواری سه بعدی مناسب را انتخاب و خریداری کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی

پس متوجه شدید که نصب کاغذ دیواری سه بعدی در کنار تعمیرات و نقاشی ساختمان چقدر می تواند باعث تغییر خانه شما و زیباتر شدن آن شود. برای سفارش نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان خود نیز می توانید از خدمات نقاشی ساختمان هوم سرویز استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در سایت هوم سرویس اطلاعات بیشتر را به دست آورید.

خدمات نصب انواع کاغذ دیواری را به متخصصین ما بسپارید

با وجود تمام ویژگی‌ های کاغذ دیواری ‌های سه بعدی، می‌توان گفت که این کاغذ دیواری ها در زیبایی دکوراسیون فضای داخلی، تاثیر بسیاری دارند. می توان تمام ایده‌هایی که برای دکوراسیون منزلتان در ذهن شما وجود دارد را با خرید و نصب کاغذ دیواری سه بعدی اجرا کنید. امکان اجرای هرگونه طرحی در کاغذ دیواری‌های سه بعدی وجود دارد؛ از طرح‌های مدرن و لاکچری و کلاسیک گرفته تا طرح‌های طبیعت و نماهای اجری و سنگی و… در میان مدلهای کاغذ دیواری سه بعدی وجود دارند.

 امروزه، اغلب مردم در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند و به‌همین دلیل، داشتن یک فضای دلباز و بزرگ برایشان غیر ممکن است. به همین خاطر بزرگ‌تر و دلبازتر شدن خانه برای افراد بسیار اهمیت دارد. کاغذ دیواری ‌های سه بعدی با ویژگی سه بعدی بودن و عمق داشتن، می ‌توانند باعث شوند که فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. کاغذ دیواری های سه بعدی نقش مهمی در دکوراسیون فضای داخلی ایجاد می کنند و می توانند باعث افزایش جذابیت و نشاط درون فضا باشند. 

برای نصب کاغذ دیواری تهران، نصاب کاغذ دیواری کرج، نصب کاغذ دیواری ارزان مشهد، قیمت کاغذ دیواری شیراز، قیمت کاغذ دیواری اصفهان، هزینه نصب کاغذ دیواری تبریز و قیمت نصب کاغذ دیواری رشت می توانید از خدمات نصب انواع کاغذ دیواری در هوم سرویز استفاده کنید و خانه خود را با این کاغذ دیواریهای جدید، زیباتر و جذاب تر کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا