رایانه و تکنولوژی

درباره تعمیرات گوشی موبایل سامسونگ چه می دانید؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

دیدن گوشی موبایل شکسته، اصلا لذت بخش نیست. حتی شاید دردناک باشد. تکلیف همه با گوشی‌های شکسته‌ی اپل مشخص است. اما تعمیر گوشی‌های سامسونگ هیچ راه دقیقی ندارد. در این مقاله ما به بررسی تعمیرات گوشی های سامسونگ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

برای تعمیر گوشی‌ های سامسونگ راه‌های متعددی وجود دارد. اما شاید یکی از جذاب‌ترین این روش‌ها، تعمیر موبایل سامسونگ در محل باشد. شما می‌توانید با متخصصان تماس بگیرید تا به شما در این زمینه توضیحاتی ارائه دهند. همچنین متخصصان ما آماده اند که در صورت نیاز به نصب نرم افزار نیز به شما کمک برسانند.

همه چیز درباره‌ی سامسونگ

گوشی های سامسونگ
گوشی های سامسونگ
میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

سامسونگ الکترونیک برای اولین بار شبکه‌ی مخابراتی خود را  در سال 1977 راه‌اندازی کرد. اولین گوشی سامسونگ، گوشی با نام‌SC-100 بود که در سال 1986 عرضه شد. این تلفن همراه به دلیل کیفیت بسیار پایین بیشتر شبیه به یک شکست محسوب می‌شد. 

سامسونگ اولین تلفن همراه دیجیتالی CDMA (تقسیم کد چند منظوره) خود را در مارس 1996 با نام SCH-100 منتشر کرد. اما امروزه سامسونگ با توسعه تلفن‌های سبک و باریکی که امکان برقراری ارتباط صوتی روشن به کاربر ارائه می‌دهند، به یک رهبر در بازار خدمات ارتباطات شخصی (PCS) تبدیل شد. 

سامسونگ تلفن‌های همراه خود را به سمت نسل‌های جوانی سوق می‌دهد که بیشترین تقاضا را در قبال گوشی‌ های سامسونگ دارند.

سامسونگ اولین گوشی‌های صفحه لمسی خود را در سال 2009 منتشر کرد. تلفن Galaxy S در سال 2010  اولین سری گوشی های سامسونگ بود که در چند مدل به بازار عرضه  و با نام  Galaxy معرفی شد. اولین تلفن Galaxy S شامل قابلیت پخش جریانی موبایل، ویرایش ویدئو، تصویربرداری و قابلیت‌های YouTube بود. تلفن‌های هوشمند سامسونگ از سیستم عامل اندروید و توسط گوگل پشتیبانی می‌شوند.

مسیر تعمیر گوشی های سامسونگ

اگر گوشی سامسونگ شما از نظر نرم افزاری دچار مشکل است، به سادگی می‌توانید به صورت آنلاین آن را تعمیر کنید. برای این کار کافی است وارد سایت هوم سرویز شوید و درخواست پشتیبانی یا رزرو سرویس کنید. اما اگر دقیقا نمی‌دانید مشکل از کجاست هم می‌توانید از همین راه اقدام نمایید.

اما داستان درباره‌ی گوشی‌های شکسته، کمی متفاوت است. برای صفحات گوشی شکسته، می‌توانید وارد سایت شوید. شما هم می‌توانید با ایجاد حساب کاربری یا به عنوان مهمان، وارد این سایت شوید. باید در قسمت سرچ خدمات تعمیر در محل گوشی‌های سامسونگ را سرچ کنید و از این طریق درخواست خود را وارد نمایید.

راه دیگری نیز وجود دارد که به دلیل تحریم‌ها برای ایرانیان مناسب نیست. دارندگان گوشی‌های سامسونگ، در صورتی که صفحه نمایش گوشی‌هایشان شکسته باشد، می‌توانند آن را به مرکز اصلی ارسال کنند.

اما شما می‌توانید آن را به تعمیرکاران مجاز و دارای پروانه‌ی ثبت ببرید تا آن را برای شما تعمیر کنند.

علت نصب نشدن برنامه روی گوشی اندروید چیست؟ راه حلش رو اینجا پیدا کن!

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟
گوشی شکسته
گوشی شکسته

تعمیر گوشی های سامسونگ چقدر هزینه دارد؟

نمی‌توانید لیست دقیقی بیابید که نشان دهد تعمیر گوشی های سامسونگ چقدر هزینه دربردارد. اما بد نیست بدانید تعمیر گوشی های سامسونگ به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • مدل و سن دستگاه
  • آیا دستگاه شما از ضمانت‌نامه برخوردار است یا خیر.
  • دستگاه به واسطه‌ی خطای تولیدکننده دچار این‌ مسئله شده یا به دلیل سهل‌انگاری شما این اتفاق افتاده است.
  • میزان خسارت
  • نوع آسیب

در برخی موارد، چنانچه گارانتی گوشی شما هنوز به پایان نرسیده است، و مشکل از روند تولید باشد، احتمالا تعمیر گوشی کاملا رایگان خواهد بود.

البته این‌که تعمیرکار مجاز شما چقدر با این قوانین هماهنگ باشد و آن را اجرا کند، می‌تواند متفاوت باشد.

با این حال که در بالاتر هم ذکر کردیم، لیست دقیقی از هزینه‌ی تعمیرات وجود ندارد، اما هزینه‌ی تعمیر صفحه نمایش، بسته به سن دستگاه و اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش، افزایش یا کاهش می‌یابد و متفاوت است.

هرچه گوشی پیشرفته‌تر باشد، هزینه‌ی تعمیر آن نیز بیشتر خواهد بود. 

می‌توانید از طریق مشاوره‌ی آنلاین نیز برآورد قیمت و سپس درخواست نمایید که خدمات به شما ارائه داده شود.

اغلب چه مشکلاتی برای گوشی‌های سامسونگ ایجاد می‌شود؟

مشکل تخلیه باتری زیاد در موبایل‌های سامسونگ یکی از اساسی‌ترین مشکلات گوشی های سامسونگ است. گاه این مشکل به سلامت باتری شما ارتباطی ندارد و دلایل دیگری در پس آن نهفته است. می‌توانید برای رفع آن اتصالاتی مانند بلوتوث و وای فای را خاموش کرده و برنامه‌هایی که در پس زمینه روشن مانده‌اند را خاموش کنید‌. روشنایی صفحه را کم کنید. اگر این راهکارها کاری از پیش نبرد، به متخصص تعمیرکار مراجعه کنید

صفحه‌ی سامسونگ ما گیر کرده است و هیچ عکس‌العملی به ضربه‌های شما نشان نمی‌دهد. اغلب علت این مشکل در پس حافظه‌ی پنهان نهفته است. بهتر است با کمک دکمه‌ی پاور صفحه را قفل و دوباره باز کنید. اگر مشکل شما رفع نشد دکمه‌ی پاور را ۱۰ ثانیه نگه دارید. اما اگر باز هم نتوانستید با روش های ذکر شده آن را حل کنید از متخصص تعمیرکار کمک بگیرید.

مشکل گرم شدن بیش از حد گوشی. البته این مشکل بیشتر مربوط به گوشی‌هایی است که صفحه‌های بزرگتری دارند و ناشی از باتری‌های بزرگ‌تر آنان است‌. در اینگونه موارد بهتر است حتما توجه کنید در حین شارژ با گوشی خود کار نکنید. اما بهترین کار این است که با مراجعه به متخصصین باتری گوشی خود را تعمیر کنید.

بهترین گوشی های موبایل گیمینگ کدامند؟

خدمات مراقبت از محصولات سامسونگ
خدمات مراقبت از محصولات سامسونگ

سرعت تضمینی گوشی های سامسونگ

Speed ​​Assured یا سرعت تضمینی، به معنای تعمیر 24 ساعته محصولات مرتبط با گوشی‌ های سامسونگ مانند تلفن، تبلت، ساعت‌های مچی و هوشمند است.

پاسخ فوری

مطمئن باشید که مشاوران حاضر در سایت پس از ثبت درخواست، به سرعت به شما پاسخ داده خواهد شد. اما اگر به سایت مراجعه کنید می‌توانید از بخش چت آنلاین سوال خود را از طریق این پنجره از متخصصان سامسونگ بپرسید.

تحویل بدون دردسر

اگر در شعاع ۳۰ کیلومتری محل تعمیر‌مجاز زندگی می‌کنید، می‌توانند از این گزینه استفاده کنند و دستگاه تعمیر شده‌ی خود را در محل زندگی دریافت نمایند.

شرایط تعمیر رایگان گوشی های سامسونگ

قانونی کلی درباره‌ی پرداخت تعمیرات رایگان گوشی های سامسونگ وجود ندارد و در شرایط بسیار خاص امکان دارد که گوشی شما از تعمیرات رایگان بهره‌مند شود.

یکی از شرایطی که می‌تواند باعث شود مجبور به پرداخت هزینه‌ی تعمیرات نباشید، این است که تلفن همراه شما همچنان دارای ضمانت نامه‌ی معتبر باشد.

از دیگر‌مواردی که باعث می‌شود بتوانید از خدمات رایگان تعمیرات موبایل برخوردار باشید این است که گوشی همراه شما، زودتر از آنچه که مد نظر سازنده است، خراب شود.

بر اساس ضمانت نامه‌های قانونی سامسونگ: اگر محصول شما دچار خسارت یا نقص بزرگی شود که از قبل پیش بینی شده باشد، می‌توانید محصول خود را سترد کرده یا آن را تعویض نمایید. همچنین اگر محصول خریداری شده از کیفیت قابل قبول برخوردار نباشد نیز این حق در اختیار شما قرار می‌گیرد.

به عنوان مثال انفجار در مدل‌های Note 7 جزو مواردی بود که می‌توانستید آن را تعویض یا مسترد نمایید. این مسئله آشکارا بر عهده‌ی تولید کننده بوده و سامسونگ‌ با قبول مسئولیت آن، بازپرداخت را کاملا بر عهده گرفت. 

البته مواردی نیز وجود دارد که سامسونگ آن‌ها را بر عهده نخواهد گرفت. 

رایج ترین مشکلات گوشی های موبایل و راهکارهای تعمیر آن ها را در سایر مطالب ما مطالعه کنید.

کدام موارد شامل تعمیرات رایگان نمی‌شود

گوشی های سامسونگ خود را از نمایندگی‌های رسمی تهیه نکرده باشید.

به دلیل عدم‌ پایبندی به موارد ذکر شده در ضمانت‌نامه‌ی قانونی، به گوشی آسیب زده باشید.

نقصی که به خاطر آن‌ مراجعه نموده‌اید، قبل از خرید محصول وجود داشته است و سهل‌انگاری متوجه شما بوده است.

نقص مورد نظر به این دلیل به وجود آمده است که شما به خوبی از دستگاه استفاده نکرده‌اید.

تعمیر گوشی های سامسونگ چقدر طول می کشد؟

همانطور که گفتیم، در اغلب موارد می توانید انتظار داشته باشید که پس از گذشت ۲۴ ساعت گوشی خود را پس بگیرید. اما در موارد دیگر قطعا زمان انتظارتان بسته به عواملی است که می‌تواند به تعمیرکار ارتباط داشته باشد.

برای تعمیر گوشی های سامسونگ به کدام تعمیرکاران باید مراجعه نمود؟

قطعا تعمیرکاران مجاز، همیشه بهترین گزینه هستند اما فراموش نکنید اگر هنوز گوشی شما دارای کارت گارانتی معتبر است، مراجعه به تعمیرکاران غیرمجاز باعث می‌شود اعتبار گارانتی‌تان از بین برود. بهترین گزینه این است که طی ۲۴ ماه اولیه به تعمیرکاران مجاز سامسونگ مراجعه نمایید.

کلام آخر

بازار گوشی‌های همراه امروزه میان دست اپل و سامسونگ در حال چرخش است. تفاوت این دو گوشی فقط‌ در قیمتی که باید برای بدست آوردنشان بپردازید خلاصه نمی‌شود. سیستم عامل‌های که این دو گوشی از آن پشتیبانی می‌کنند هم با هم متفاوت است. 

اما اگر گوشی‌های اپل خراب شود، تکلیف دارندگان آن مشخص است. ولی دارندگان سامسونگ کمی این میان سردرگم می‌مانند. کمک گرفتن از تعمیرکاران غیر مجاز سامسونگ باعث از بین رفتن گارانتی می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود از تعمیرکارانی کمک بگیرید که در زمینه‌ی تعمیر گوشی‌های سامسونگ آموزش دیده‌اند.

اگر هنوز هم نتوانسته‌اید گوشی خود را به دست افرادی بسپارید که مطمئن باشند و البته در کارشان حرفه‌ای باشند، کافی است اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کنید و  از تعمیرات موبایل تهران، تعمیر موبایل کرج، تعمیر گوشی اصفهان، تعمیرات موبایل سامسونگ مشهد، تعمیرات موبایل در محل شیراز  و تعمیرکار موبایل تبریز را انتخاب کنید و از امنیت و صحت کار تعمیرکاران هوم سرویز لذت ببرید

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا