رایانه و تکنولوژی

رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل و نحوه تعمیر آن‌ها

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

در حال حاظر کمتر کسی را پیدا می‌کنید که صاحب یک گوشی موبایل نباشد و بخش زیادی از زمان خود را با آن سپری نکند. همچنین کمتر کسی را پیدا می‌کنید که حداقل با یکی از این رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل مواجه نشده باشد.

گوشی‌های موبایل دیگر به بخشی جدانشدنی از زندگی همه‌ی ما تبدیل شده‌اند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی گوشی‌های موبایل روز به روز ارتقا یافتند و به روز شدند. همچنین سازنده‌های موبایل همواره سعی می‌کنند با عرضه‌ی آپدیت‌های متعدد مشکلات محصولات خود را برطرف کنند. با اینکه این آپدیت‌ها همیشه نقش مثبتی در ارتقای گوشی‌های موبایل داشتند اما همچنان مشکلاتی وجود دارد که بعید است هیچ آپدیتی بتواند آن‌ها را رفع کند و یا حداقل شاید سازندگان علاقه‌ای به برطرف کردن آن‌ها ندارند. اما رایج‌ترین این مشکلات کدام‌اند؟ و آیا راه‌حلی برای تعمیرات تخصصی موبایل و برطرف کردن آ‌ن‌ها وجود دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

1- مشکل اتمام سریع شارژ باتری موبایل

زود تمام شدن شارژ باتری یکی از رایج‌ترین مشکلات موبایل است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

یکی از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های‌ موبایل، تمام شدن سریع شارژ باتری آن‌ها است. اصلی‌ترین دلیل بروز این مشکل مربوط به چگونگی و میزان استفاده شما از گوشی موبایل است. هرچقدر به میزان بیشتری از گوشی خود استفاده کنید و یا تسک‌های سنگینی بر روی آن اجرا کنید؛ در نتیجه شارژ آن نیز زودتر تمام می‌شود.

راه‌حل‌های رایج ترین مشکلات گوشی موبایل:

اولین راه برای حل این مشکل، استفاده کمتر از گوشی و عدم اجرا‌ی برنامه‌ها و بازی‌های سنگین بر روی آن است. چراکه اجرای بازی و برنامه‌های سنگین به شدت از شارژ باتری موبایل شما می‌کاهد.

همچنین سعی کنید با انجام کار‌های ساده‌ای همچون کم کردن نور صفحه نمایش و قطع اتصال‌های غیر ضروری همچون بلوتوث، وای فای، موبایل دیتا و ….. شارژ گوشی موبایل خود را حفظ کرده و آن را برای مواقع ضروری ذخیره کنید.

همچنین رعایت مواردی مانند خنک نگه داشتن بدنه‌ی گوشی، بستن اپلیکیشن‌هایی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید و در پس زمینه در حال اجرا شدن هستند، عدم استفاده از ویجت‌ها و…. نیز می‌تواند تاثیر به‌سزایی در حل این مشکل و حفظ شارژ باتری گوشی موبایل شما داشته باشد.

همینطور سعی کنید همیشه سیستم عامل و اپلیکیشن‌های خود را آپدیت کنید و آن‌ها را به روز نگه دارید. چراکه توسعه دهندگان همواره با عرضه‌ی آپدیت مواردی را اضافه و یا بهبود می‌بخشند که باعث بهینه‌تر شدن اپلیکیشن‌ها و در نتیجه مصرف کمتر شارژ باتری گوشی موبایل شما می‌شود. همچنین سعی کنید از سلامت شارژر گوشی موبایل خود و کابل آن اطمینان حاصل کنید.

اما اگر…

اما اگر مشکل شما با رعایت تمامی موارد گفته شده نیز حل نشد، احتملاً مشکل شما سخت افزاری است. خراب شدن برد USB و سوکت شارژ گوشی و یا خرابی خود باتری موبایل از جمله این مشکلات سخت افزاری است.

حل تمامی این مشکلات سخت افزاری امری تخصصی بوده و نیاز به دانش، مهارت و تجربه خاصی دارد.

فلذا اگر شما به چنین مشکلات سخت افزاری برخورد کرده‌اید و نمی‌دانید گوشی خود را برای تعمیر به کجا بسپارید می‌توانید با هوم سرویز تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناس مربوطه در میان بگذارید. همچنین می‌توانید با تماس با هوم سرویز و یا ثبت درخواست، از هزینه‌ی تعمیر آن مطلع شوید.

در صورت تمایل شما، گوشی خود را برای تعمیر به کارشناسان ما بسپارید. چراکه آن‌ها با بالاترین کیفیت ممکن گوشی شما را تعمیر و در حداقل زمان آن‌ را برای شما ارسال می‌کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

 مقالات مرتبط: 10 راهکار ساده برای کاهش مصرف باتری موبایل

2- پرشدن حافظه‌ی گوشی موبایل

یکی دیگر از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل، پر شدن حافظه‌ی آن‌ها است. این مشکل مخصوصاً در گوشی‌های قدیمی‌تر و یا پایین رده که حجم حافظه‌ی محدود‌تری دارند، رایج‌تر است.

راه‌حل‌ها:

یکی از اولین کار‌هایی که باید برای افزایش حافظه‌ی گوشی خود و حل این مشکل انجام دهید؛ جستجو برای اپلیکیشن‌های سنگین و بازی‌هایی است که بر روی گوشی خود نصب کرده‌اید.

بعضی از بازی‌های گوشی موبایل حجمی بالغ بر 2 گیگابایت و یا حتی بیشتر دارند. در نتیجه با حذف این نوع اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها و همینطور پاک کردن حافظه‌ی کش و دیتا اپلیکیشن‌ها از پر شدن حافظه‌ی گوشی خود جلوگیری و مشکل کمبود فضای آن را برطرف می‌کنید.

با پیشرفت تکنولوژی کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند افزایش پیدا کرده است. به گونه‌ای که اگر شما یک گوشی بالارده داشته باشید، شاید دیگر نیازی به یک دوربین عکاسی یا فیلمبرداری نداشته باشید. اما این افزایش کیفیت دوربین منجر به افزایش بسیار زیاد حجم عکس‌ها و ویدیو‌های ضبط شده توسط آن نیز شده است.

استفاده از حافظه‌های جانبی و سرویس‌های ابری:

به منظور جلوگیری از این مشکل پیشنهاد می‌کنیم که عکس‌ها و ویدیو‌های خود را از گوشی به حافظه‌ی کامپیوتر، لپ تاپ و یا یک حافظه‌ی جانبی همچون هارد‌های اکسترنال منتقل کنید. شما می‌توانید از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری نیز استفاده کنید و فایل‌های خود را در آنجا آپلود کنید. از بهترین این سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری می‌توان به Flickr و Google Photo اشاره کرد.

یکی دیگر از راه‌حل‌های مشکل پرشدن حافظه، استفاده از فلش‌های مجهز به پورت میکرو یو اس بی است. در این حالت فلش نقش یک نوع هارد اکسترنال را برای شما ایفا می‌کند. اما مزیت آن نسبت به هارد این است که فلش به راحتی قابل جابه‌جایی و حمل است و می‌توانید همیشه آن را به همراه داشته باشید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

البته برای استفاده از این روش گوشی شما باید از قابلیت OTG پشتیبانی کند. خوشبختانه اکثر گوشی‌های موجود در بازار از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

تماشای فیلم و ویدیو به صورت آنلاین

یکی دیگر از روش‌های پیشنهادی ما برای جلوگیری از بروز این مشکل، تماشای فیلم‌ها و ویدیو‌ها به صورت آنلاین به جای دانلود و تماشای آن‌ها به صورت آفلاین است.

درست است که استفاده از این روش ملزم یک اینترنت پرسرعت است اما از جهت دیگر استفاده از این روش کمک شایانی به افزایش حجم گوشی موبایل شما می‌کند. چراکه بار‌ها پیش می‌آید که ویدیو و یا فیلمی را دانلود کرده اما پس از مدتی فراموش می‌کنید که آن را پاک کنید و با این کار مقدار حافظه‌ی ذخیره‌سازی و در دسترس گوشی شما به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

یکی دیگر از روش‌هایی که تنها برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی کاربرد دارد؛ روت‌کردن گوشی موبایل است. چراکه شما می‌توانید با حذف اپلیکیشن‌هایی که به طور پیشفرض بر روی موبایل شما هستند حافظه گوشی خود را افزایش دهید.

شما همچنین با روت کردن گوشی و نصب کاستوم رام‌های سبک‌تر به جای رام اصلی گوشی، بخش زیادی از حافظه‌ی گوشی خود را آزاد کنید.

3- کند شدن و کاهش سرعت گوشی‌های موبایل

مشکل سرعت کم گوشی‌های موبایل

یکی دیگر از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل، کاهش سرعت عملکرد آن‌ها است. درست است که کم و بیش اکثر گوشی‌های موبایل با این مشکل مواجه می‌شوند اما این مشکل در گوشی پایین رده و با حافظه‌ی کمتر، رایج‌تر و جدی‌تر است. البته که این مشکل در گوشی‌های بالارده و پرچم‌دار نیز به مراتب رخ می‌دهد.

به عبارت دیگر تنها تفاوت گوشی‌ها در ابتلا به این معضل، مسئله زمان است. بدین شکل که گوشی‌های پایین رده و میان رده زودتر از گوشی‌‌های بالارده و پرچم‌دار کند می‌شوند و سرعت عملکردشان کاهش می‌یابد.

راه‌حل‌ها:

برای رفع این مشکل ابتدا باید از پرشدن حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی خود جلوگیری کنید. چراکه اگر حافظه‌ی گوشی به سمت پرشدن سوق پیدا کند؛ کم کم مشکلاتی همچون کند شدن، لگ، باگ و تاخیر نیز در آن نمایان می‌شود.

افزایش حافظه‌ی گوشی موبایل

بنابراین برای جلوگیری از بروز این مشکل تا حدامکان حافظه‌ی گوشی خود را خالی کنید و مقدار فضای در دسترس را در آن افزایش دهید. همانطور که در مورد قبل اشاره کردیم برای پیشگیری از وقوع چنین مشکلی می‌توانید از این موارد بهره ببرید.

مواردی همچون حذف اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها، پاک‌کردن عکس‌ها، ویدیو‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های سنگین و یا انتقال آن‌ها به حافظه‌ی لپ تاپ و کامپیوتر و یا یک حافظه‌ی جانبی همچون هارد اکسترنال و یا فلش مموری.

محدود کردن اپلیکیشن‌ها و انیمیشن‌ها و عدم استفاده از ویجت

محدود کردن و غیرفعال کردن اپلیکیشن‌های پس زمینه نیز یکی از راهکار‌های حل این مشکل است. چراکه این اپلیکیشن‌ها در پس زمینه در حال اجرا شدن هستند و بدون اینکه شما بدانید در حال اشغال کردن فضای رم شما هستند. چراکه این اشغال فضای رم و مصرف آن منجر به کند شدن سرعت گوشی موبایل شما می‌شود.

از راه‌حل‌های دیگری که برای حل این مشکل توصیه می‌شود می‌توان به: پاکسازی حافظه‌ی کش و دیتا اپلیکیشن‌ها، حذف ویجت‌های غیر ضروری، محدود‌کردن انیمیشن‌ها و جلوه‌های بصری و غیرفعال کردن همگام سازی اتوماتیک و یا همان Auto Sync اشاره کرد.

آپدیت‌کردن گوشی و استفاده از Cleanerها

همچنین سعی کنید همیشه سیستم عامل گوشی خود را به روز نگه دارید. چراکه توسعه‌دهندگان همواره تدابیری را برای حل این مشکل می‌اندیشند که خود را در قالب آپدیت‌های سیستمی نمایان می‌کند. همینطور می‌توانید از اپلیکیشن‌های افزایش سرعت گوشی و یا برنامه‌های پاکسازی یا همان Cleaner ها استفاده کنید.

ری‌استارت کردن گوشی موبایل نیز می‌تواند راه‌حلی موقت اما موثر باشد. پس سعی کنید هر چند روز یکبار گوشی خود را ری‌استارت کنید. همچنین فکتوری ریست کردن گوشی موبایل نیز می‌تواند برای حل این مشکل مفید واقع شود.

4- هنگ کردن گوشی‌های موبایل

هنگ کردن علاوه بر اینکه یکی از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل است، شاید آزار دهنده‌ترین آن‌ها نیز محسوب شود.

هنگ کردن گوشی‌های موبایل بیشتر در میان گوشی‌های اندرویدی رایج است. همینطور هنگ کردن موبایل پدیده‌ای است که بیشتر در بین گوشی‌های میان رده و پایین رده رواج دارد و کمتر کاربر گوشی بالارده‌ای وجود دارد که از این مشکل رنج ببرد.

علت اصلی وقوع این مشکل نیز به دلیل سخت افزار ضعیف و توانایی پایین پردازنده و رم آن‌ها اتفاق می‌افتد.

راه‌حل‌ها:

از جمله راهکار‌هایی که برای حل این مشکل توصیه می‌شود می‌توان به خالی کردن حافظه، کمتر کردن تعداد اپ‌های نصب شده و همینطور خودداری از نصب و اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین اشاره کرد.

همچنین عدم استفاده از لانچر‌ها، ویجت‌ها و بستن برنامه‌های پس زمینه و محدود کردن آن‌ها نیز از جمله مواردی است که می‌تواند کمک شایانی به حل این مشکل بکند. ری‌استارت کردن و ریست فکتوری گوشی موبایل هم می‌تواند راه‌حل مناسبی باشد.

اما اگر تمامی این ‌راه‌ها را امتحان کردید اما همچنان مشکل شما حل نشده بود، تنها راه شما فلش‌کردن گوشی موبایل و نصب برخی کاستوم رام‌های خاص بر روی آن است.

 

 

5- آب خوردگی گوشی موبایل

مشکل آب‌ خوردگی از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل است.

در این مورد به یکی دیگر از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل می‌رسیم. گوشی‌های موبایل از اجزا و قطعات بسیار حساس الکترونیکی تشکیل شده‌اند که بسیار به آب حساس‌اند. در نتیجه تماس آب با آن‌ها می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به گوشی موبایل شما وارد کند.

با اینکه برخی از گوشی‌ها مجهز به قابلیت ضد آب هستند اما آن‌ها تنها تعداد محدودی از گوشی‌های موجود در بازار را تشکیل می‌دهند و این قابلیت هنوز آنطور که باید همه‌گیر نشده است. در اکثر اوقات برخورد آب با گوشی آن را از کار می‌اندازد و هیچ راهی برای نجات خود گوشی و یا اطلاعات درون آن نیست.

 مهم‌ترین کار برای نجات گوشی آب خورده چیزی نیست جز سرعت عمل. بدین شکل که بلافاصله و در سریع‌ترین زمان ممکن باید از مراحلی که در آن مقاله و به طور مفصل شرح دادیم، پیروی کنید.

اما اگر تمام آن مراحل را به درستی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دادید اما باز هم به نتیجه‌ای نرسیدید بهتر است قبل از ناامید شدن با متخصصین ما تماس گرفته و از کارشناسان ما کمک بخواهید. همیاران ما در حداقل زمان ممکن مشکل شما را بررسی و نتیجه آن را با شما در میان می‌گذارند.

 در صورتی که با مشکل داغ شدن لپ تاپ و راه حل تعمیر آن سوالاتی دارید سری به سایر مطالب ما هم بزنید.

6- شکسته شدن صفحه نمایش گوشی موبایل

مشکل شکسته شدن صفحه نمایش گوشی موبایل

یکی دیگر از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل که آن هم مشکلی سخت افزاری و فیزیکی است؛ شکسته شدن صفحه نمایش است.

این اتفاق که اکثر اوقات به علت سقوط و همینطور سهل انگاری کاربران رخ می‌دهد منجر به شکسته شدن ال سی دی گوشی خواهد شد. اما تعمیر ال سی دی کاری تخصصی است که نیاز به دانش، مهارت و تجربه خاصی دارد.

بنابراین اگر با چنین مشکلی مواجه شدید بهتر است با ما تماس گرفته و تعمیر گوشی موبایل خود را به کارشناسان مجرب ما بسپارید. همینطور پیشنهاد می‌کنم در صورت بروز این اتفاق حتماً مقاله‌ اگر صفحه نمایش گوشی موبایلتان شکست، چه باید بکنید» را مطالعه کنید.

7- رایج ترین مشکلات گوشی موبایل و داغ شدن بدنه‌ی گوشی موبایل

داغ شدن بدنه‌‌ هم یکی دیگر از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل است. البته اگر شما مدت زمان زیادی از گوشی خود استفاده کنید و یا در حال اجرای برنامه یا بازی سنگینی بر روی آن باشید؛ گوشی خود به خود داغ می‌شود اما مقصود ما از داغ شدن گوشی؛ اتفاق افتادن آن در اغلب اوقات و معمولاً بدون دلیل یا استفاده‌ی زیاد از گوشی است.

داغ شدن گوشی موبایل علاوه بر اینکه به خودی خود مشکلی آزار دهنده است بلکه می‌تواند باعث بروز مشکلات دیگری نیز بشود. مشکلاتی نظیر سریع‌تر خالی شدن باتری موبایل یا کاهش عمر مفید آن. بنابراین داغ شدن از آن دست مشکلاتی است که باید جدی گرفته و حل بشود.

علل شکل گیری و راه‌حل‌های آن:

اصلی‌ترین و عمده‌ترین دلیل این داغ شدن نیز چیزی نیست جز اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین بر روی گوشی موبایل. به عنوان مثال اگر در هنگام شارژ زیاد از گوشی خود استفاده کنید و یا اکثر اوقات بازی‌های سنگین بر روی آن اجرا کنید باعث می‌شود که این مشکل بروز کند و علاوه بر داغ شدن گوشی شما عملکرد آن را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

اما اگر شما نه بازی و برنامه‌ی خاص و سنگینی بر روی گوشی خود نصب دارید اما همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید؛ احتملاً علت آن نه نرم افزاری بلکه سخت افزاری است. ممکن است باتری موبایل شما فاسد شده باشد و یا در مدار پاور آن اختلال‌هایی به وجود آمده باشد. در چنین مواقعی باید گوشی خود را به یک تعمیرکار باتجربه بسپارید چراکه باید در صورت نیاز قطعاتی از مدار پاور، شارژر موبایل و یا باتری آن تویض شود. به یاد داشته باشید که داغ شدن بدنه‌ی گوشی موبایل هیچوقت بی دلیل رخ نمی‌دهد. فلذا باید بسیار جدی گرفته شود.

به دنبال نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی هستید؟ کلیک کنید.

8- رایج ترین مشکلات گوشی موبایل و درست کار نکردن دوربین گوشی موبایل

با رشد چشمگیر شبکه‌های اجتماعی و مخصوصاً اینستاگرام اهمیت دوربین‌های موبایل دوچندان شده است. از همین رو دست کار نکردن دوربین آن را به مشکلی آزار دهنده تبدیل کرده که از قضا جز رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل نیز محسوب می‌شود.

درست کار نکردن دوربین گوشی‌های موبایل علل مختلف و متفاوتی دارد. ممکن است دوربین گوشی شما از کیفیت بالایی برخوردار نباشد که در این شرایط راهی جز خرید یک گوشی بالارده‌تر و با دوربین بهتر ندارید.

اما از طرفی ممکن است دوربین گوشی شما کیفیت خوبی داشته باشد اما به مرور زمان عملکرد آن مختل شده و کیفیت آن کاهش پیدا کرده است. برای مثال خط و خش افتادن بر روی لنز دوربین و یا ضربه خوردن می‌تواند منجر به خرابی آن گردد. در برخی شرایط هم هاله‌ای رنگی بر روی دوربین گوشی قرار می‌گیرد و دوربین گوشی از کار می‌اندازد.

از آنجا که علل شکل‌گیری این مشکل فیزیکی و خود مشکل نیز سخت افزاری است، تنها راه شما رجوع به یک تعمیرکار خوب و باتجربه برای تعمیر گوشی موبایل است.

همیاران و کارشناسان هوم سرویز در این زمینه نیز می‌توانند به شما کمک کند. در صورت وقوع این مشکل می‌توانید با آن‌ها تماس گرفته و مشکل خود را بیان کنید. در صورت تمایل، گوشی موبایل شما در حداقل زمان ممکن تعمیر و برای شما ارسال خواهد شد.

9- تایپ اشتباه کلمات در گوشی‌های موبایل

یکی دیگر از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل مربوط به تایپ اشتباه کلمات است.

اگر علت این مشکل برای شما، آشنا نبودن با صفحه کیبورد مجازی گوشی‌ها و یا کوچک بودن دکمه‌های آن است بهتر است مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید چراکه هیچ راه دیگری برای حل این مشکل وجود ندارد.

اما علت دیگر بروز این مشکل مربوط به پیش بینی اشتباه کلمات توسط کیبورد مجازی است. با اینکه قابلیت پیش بینی کلمات ویژگی هوشمند و کاربردی است اما می‌تواند در اکثر اوقات برای ما دردسر ساز شود. آن هم در حالیکه برخی از ما به اصطلاع فینگلیش تایپ می‌کنیم و همین هم باعث پیش بینی کلمات غلط توسط صفحه کیبورد می‌شود.

برای برطرف کردن این مشکل آزاردهنده کافی است قابلیت پیش بینی کلمات را از تنظیمات صفحه کیبورد خود غیرفعال کنید.

 

10- اعتیاد به گوشی‌های موبایل

اعتیاد به موبایل شاید رایج‌ترین و اصلی‌ترین مشکل مربوط به آن باشد.

آخرین مشکلی که به عنوان یکی از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل قصد معرفی آن به شما در این مقاله را داریم اصلاً به خود گوشی‌های موبایل مربوط نمی‌شود. در واقع علت اصلی این وقوع این مشکل که شاید رایج‌ترین آن‌ها نیز باشد نه گوشی‌ها بلکه خود کاربران آن هستند.

با پیشرفت تکنولوژی و گذر زمان گوشی‌های موبایل میزبان قابلیت و ویژگی‌هایی شدند که تا آن زمان تنها محدود به برخی ابرکامپیوتر‌ها و دستگاه‌های دیگر می‌شد. همه‌ی این‌ قابلیت‌ها در کنار هم آن هم در شرایطی که گوشی‌های موبایل تنها وسیله‌ای برای تماس گرفتن بودند و کاربرد دیگه‌ای نداشتند آن‌ها را به یک گجت و ابزار همه کاره‌ی قابل حمل تبدیل کرد.

مقالات مرتبط: مروری بر تاریخچه گوشی‌های موبایل هوشمند

اما شاید مهم‌ترین علت این وابستگی شدید و اعتیاد برخی از مردم به موبایل برمی‌گردد به ظهور اینترنت و امکان استفاده از آن در گوشی‌های موبایل. عمده‌ترین دلیل استفاده مردم از اینترنت نیز برمی‌گردد به شبکه‌های اجتماعی. وجود شبکه‌های مجازی نظیر فیسبوک، توییتر، تلگرام، اینستاگرام و … با اینکه در عمل به هدف نزدیک‌تر کردن مردم به همدیگر و ایجاد یک دنیای مجازی برای تبادل نظر بوده است اما با پیشرفت این شبکه‌های مجازی آن‌ها کم کم جای زندگی واقعی کاربران خود را نیز گرفتند.

راستش را بخواهید تقریباً هیچ راه‌حل و راهکاری برای حل این مشکل وجود ندارد و هیچگونه نمی‌توان از طریق راهی به جز کمک خودمان آن را حل کرد. بنابراین سعی کنید وقت خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که هم از دنیای مجازی خود استفاه کنید و از آن لذت برید و هم در دنیای واقعی زندگی کنید.

کلام آخر در رایج ترین مشکلات گوشی موبایل

ما در این مقاله سعی کردیم برخی از مهم‌ترین و رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل را برای شما شرح و راه‌حل‌های آن را نیز به شما آموزش دهیم. چنانچه به هر دلیلی مشکل گوشی موبایل شما با راهکار‌های گفته شده حل نشد، می‌توانید با هوم سرویز تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. آن‌ها در حداقل زمان مشکل شما را بررسی و در صورت تمایل شما آن را برطرف می‌کنند.

همینطور اگر با مشکلات گوشی و به تعمیر موبایل تهران، تعمیرات موبایل کرج، تعمیر گوشی شیراز، تعمیرکار گوشی موبایل مشهد، تعمیرات موبایل سامسونگ اصفهان و تعمیرات موبایل در محل تبریز در کمترین زمان نیاز دارید و یا هر گونه درخواست دیگر نظیر نصب نرم افزار داشتید، همیاران هوم سرویز آماده خدمت رسانی به شما هستند.

 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا