تعمیر و سرویس خودرو

بدون حضور در فروشگاه، قطعات مورد نیاز خودروی خود را تامین کنید

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تامین قطعات خودرو هم ارائه میده؟

تامین قطعات خودرو یکی از موضوعاتی است که صاحبان خودروها همیشه دغدغه آن را دارند و این کار با دردسرها و مشکلات خاص خود همراه است. مثلا ممکن است قطعات خودرو را از جایی خریداری کنید که اصل نباشند و نتوانید کیفیت آنها را تشخیص دهید، ممکن است قطعات را به قیمتی گران تر به شما بفروشند و بسیاری مشکلات دیگر که باعث می شود تامین قطعات خودرو کاری سخت و زمان بر باشد. در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید تامین قطعات خودرو خودتان را بدون حضور در فروشگاه و با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید. اگر همیشه دغدغه خرید بهترین قطعات برای خودروی خودتان را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

تامین قطعات خودرو از کجا بهتر است؟

یکی از سوالات مهمی که برای خیلی از صاحبان خودروها در هنگام تعمیر خودرو وجود دارد، این است که تامین قطعات خودرو از کجا بهتر است و چطور باید بهترین قطعات را برای خودروی خودشان تامین کنند؟

معمولا جواب این سوال این است که بهتری است لوازم یدکی خودرو را از شرکت سازنده آن خریداری کنید و یا اگر نمی توانید به شرکت سازنده دسترسی داشته باشید، سعی کنید از نمایندگی لوازم یدکی خودرو هر شرکت، قطعات را تهیه کنید. با این کار خیال شما راحت تر است که حداقل قطعات از جنس بهتری هستند و می توانید به اصل بودن آنها اطمینان داشته باشید.

تامین قطعات خودرو
برای تامین قطعات خودرو به کدام فروشگاه مراجعه کنید؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات تامین قطعات خودرو هم ارائه میده؟

ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو!!!

از قدیم گفته اند هیچ ارزانی بی حکمت نیست؛ پس باید حواستان باشد که اگر به دنبال قطعات ارزان هستید و به دنبال ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو می گردید، سرتان کلاه نرود و قطعات بی کیفیت و نامناسب را تهیه نکنید.

خیلی از اوقات صاحبان خودرو پیش خودشان می گویند مثلا قطعات کمتر فرق خاصی ندارد و مشکلی ایجاد نمی کند، اما اینطور فکر کنید که اگر قطعه ای در خودرو دچار مشکل شود و به بخش های دیگر خودرو مانند موتور و… آسیب بزند، آنوقت شما به خاطر هزینه ای ناچیز و تهیه نکردن قطعات اصلی، باید چندین میلیون یا شاید چند ده میلیون هزینه کنید تا دوباره خودروی خودتان را تعمیر کنید.

پس بهتر است در زمان تهیه قطعات خودروی خودتان، همیشه به دنبال قطعات اصل و با کیفیت باشید تا عمر مفید قطعه و خودروی خودتان را بیشتر کنید.

جهت اطلاع از بهترین زمان تعویض روغن موتور کوییک کلیک کنید.

تامین قطعات خودرو
تامین لوازم یدکی ایران خودرو

لوازم یدکی ایران خودرو را از کجا تهیه کنیم؟

در بازار لوازم یدکی خودرو و مخصوصا لوازم یدکی خودروهای ایرانی، قطعات بی کیفیت بسیار زیادی وجود دارد و با تهیه این قطعات، ممکن است خودروی شما دچار مشکلات جدی شود.

اگر از محصولات شرکت ایران خودرو استفاده می کنید و به دنبال لوازم یدکی ایران خودرو هستید، بهتر است سعی کنید از خود شرکت ایران خودرو یا از نمایندگی قطعات ایساکو، قطعات موردنیاز خودروی خودتان را تهیه کنید تا خیالتان بابت این موضوع راحت باشد.

البته حواستان باشد که تمامی قطعات اصل ایران خودرو، دارای هولوگرام مخصوص هستند و باید آنها را با جعبه اصل و پلمپ تهیه کنید تا قطعات دستکاری شده و نامرغوب به شما داده نشود.

خرید اینترنتی قطعات ایران خودرو

خرید اینترنتی قطعات یکی از روش هایی است که کمک می کند شما با خیال راحت تامین قطعات خودرو را انجام دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تامین قطعات خودرو هم ارائه میده؟

البته باید حواستان باشد که از فروشگاه اینترنتی مناسبی قطعات را تهیه کنید و اطمینان حاصل کنید که فروشگاه موردنظر گارانتی بازگشت و تعویض داشته باشد و در صورت مناسب نبودن قطعه، بتوانید آن را تعویض کنید یا پولتان را پس بگیرید.

خرید قطعات خودرو
خرید اینترنتی قطعات خودرو

مزایای خرید اینترنتی قطعات خودرو

خرید اینترنتی قطعات خودرو، مزایای بسیاری دارد که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

1.     ضمانت تعویض:

معمولا فروشگاه های اینترنتی تامین قطعات خودرو، ضمانت تعویض دارند و اگر قطعه ای که دریافت می کنید مناسب نباشد یا ایرادی داشته باشد، با خیال راحت می توانید آن را تعویض کنید، در صورتی که خیلی از نمایندگی های لوازم یدکی بعد از باز شدن جعبه، محصول موردنظر را پس نمی گیرند یا تعویض نمی کنند.

2.     ضمانت بازگشت وجه:

کم پیش می آید که شما یک قطعه را خریداری کنید و در صورتی که بخواهید، بتوانید آن را پس بدهید و پولتان را دریافت کنید؛ اما در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو به راحتی می توانید این کار را انجام دهید و از ضمانت بازگشت وجه استفاده کنید.

3.     تحویل در محل:

وقتی خودروی شما دارای مشکل باشد، بسیار سخت است که با تاکسی به سراغ خرید لوازم یدکی بروید و درگیر این کار شوید. با خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو، شما می توانید به راحتی سفارش خودتان را ثبت کنید و در محل موردنظرتان قطعات موردنیازتان را دریافت کنید و سپس پول آنها را پرداخت کنید.

4.     ضمانت اصل بودن:

فروشگاه های اینترنتی به خاطر نظارتی که روی آنها انجام می شود، معمولا صادقانه فعالیت می کنند و نوع جنس قطعات را می نویسند تا شما هوشمندانه تر و با چشم بازتر انتخاب کنید. معمولا فروشگاه های اینترنتی قطعات را به صورت درجه 1، 2 و 3 به فروش می رسانند و شما می توانید براساس نیاز و بودجه خودتان، بهترین نوع را خریداری کنید.

5.     پرداخت در محل:

پرداخت در محل یکی از امکانات بسیار عالی در فروشگاه های اینترنتی است که باعث می شود با خیال راحت خرید خودتان را انجام دهید. کافیست شما سفارش خودتان را ثبت کنید و سپس فروشگاه موردنظر قطعات را با پیک برایتان ارسال می کند و می توانید در هنگام تحویل، هزینه را پرداخت کنید.

خدمات کارواش در محل شامل چه مواردی است؟ کلیک کنید تا با خدمات درب محل ما بیشتر آشنا شوید.

تامین قطعات خودرو
بورس قطعات خودرو

بورس قطعات خودرو بهتر است یا خرید اینترنتی؟

بورس قطعات خودرو معمولا به این صورت است که شما باید به مکانی بروید و در آنجا چندین فروشگاه قطعات خودرو قرار دارند و قطعات مختلف را می توانید در آنجا پیدا کنید. این موضوع خیلی خوب است اما از طرفی دیگر، معمولا در چنین مکان هایی، قیمت ها بسیار بالاتر از جاهای دیگر است و چون بازار آن منطقه دست چندین مغازه دار است، آنها قیمت را تعیین می کنند و باید قیمت موردنظرشان را پرداخت کنید تا بتوانید قطعات موردنیازتان را تامین کنید.

اما در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو، همه چیز واضح و شفاف است و شما می توانید قطعات موجود را بررسی کنید و آنها را با قیمت مقایسه کنید و سپس براساس نیاز خودتان، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. این موضوع به خودی خود باعث می شود شفافیت بیشتری وجود داشته باشد و شما با خیال راحت بتوانید قطعات موردنظرتان را خریداری کنید.

این نکته را هم باید در نظر بگیرید که فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی معمولا نفوذ خوبی در بازار لوازم یدکی دارند و می توانند قطعات موردنظر شما را قیمتی بسیار بهتر و به صرفه تر برایتان تامین کنند.

نصب دزدگیر خودرو  را به ما بسپارید تا خیلی سریع و راحت امنیت وسیله شما چندین برابر شود.

بهترین مرکز پخش لوازم یدکی خودرو

در تهران مراکز پخش لوازم یدکی بسیار زیادی وجود دارند و شما می توانید بورس لوازم یدکی موردنظرتان را پیدا کنید و به آنجا مراجعه کنید.

شما می توانید هم تامین قطعات خودرو در تهران را به صورت آنلاین انجام دهید و هم می توانید به مرکز پخش لوازم یدکی خودرو در تهران مراجعه کنید؛ اگر مراجعه حضوری را ترجیح می دهید، سعی کنید مواردی را که در ادامه گفته می شود رعایت کنید تا بتوانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید:

1.     عجله نکنید: سعی کنید در هنگام خرید حضوری، به چندین فروشگاه سر بزنید و قطعات مختلف را از نظر کیفیت و قیمت باهم بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. این کار در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی راحت تر است اما در بازار زمان زیادی از شما می گیرد، ولی اگر انجامش ندهید، ممکن است بعدها پشیمان شوید.

2.     از شرایط تعویض و بازگشت مطمئن شوید: از فروشنده ای که از آن در حال خرید هستید، سوال کنید که در صورتی که قطعه موردنظر مورد تایید مکانیک نباشد، آیا می توانید آن را تعویض کنید یا پس بدهید؟ چون اگر امکان تعویض یا پس گرفتن کالا وجود نداشته باشد، ممکن است قطعه توسط مکانیک شما تایید نشود و آنوقت است که شما پول قطعه ای را داده اید و به دردتان هم نمی خورد و نمی توانید آن را پس بدهید یا تعویض کنید.

3.     تشخیص اصالت لوازم یدکی: بعضی از شرکت های خودروسازی مانند ایران خودرو و سایپا، سامانه هایی را طراحی کرده اند که شما می توانید با ارسال مشخصات قطعه موردنظر خودتان به آن سامانه، اصالت کالا را تشخیص دهید. سعی کنید از قطعاتی خریداری کنید که این امکان را داشته باشند تا خیالتان راحت شود که کالای موردنظرتان از اصالت کافی برخوردار است.

4.     بسته بندی مناسب: معمولا لوازم یدکی خودرو اصل بسته بندی پلمپ و باز نشده دارد، به همین خاطر خیلی مهم است که به این موضوع توجه کنید که جعبه قطعه موردنظرتان باز نباشد. چون ممکن است قطعه ای استفاده شده باشد یا دارای مشکل باشد و در صورت خریداری آن قطعه، به دردسر بیفتید. قطعات اصلی معمولا دارای هولوگرام هستند.

5.     کیفیت ساخت: اگر قطعه ای را خریداری می کنید که باز است و می توانید آن را بررسی کنید، حتما کیفیت ساخت آن را چک کنید. مثلا جوشکاری ها، اتصالات، سطح بدنه و… را بررسی کنید تا مطمئن شوید از کیفیت خوبی برخوردار است. چون معمولا شرکت های بزرگ و معتبر هرگز قطعاتی با کیفیت ساخت پایین را در بازار عرضه نمی کنند و اعتبار خودشان را زیر سوال نمی برند.

تامین قطعات خودرو
تامین قطعات خودروی شما با هوم سرویز

تامین قطعات خودرو را به ما بسپارید

در این مقاله در مورد تامین قطعات خودرو صحبت کردیم و گفتیم که چطور و از کجا باید خرید لوازم یدکی خودرو را انجام دهید.در ادامه گفتیم که مزایای خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو چیست و چطور می توانید با خرید اینترنتی به اصالت کالای موردنظرتان اطمینان کنید. همچنین در ادامه در مورد نکات مهم در خرید قطعات خودرو به صورت حضوری صحبت کردیم. اگر دوست دارید خیلی سریع و راحت بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در خرید و  تامین قطعات خودرو تهران، لوازم یدکی کرج ، نمایندگی لوازم یدکی مشهد، انواع لنت ترمز شیراز، قطعات یدکی خودرو اصفهان و فروشگاه لوازم یدکی تبریز داشته باشید و قطعات موردنیاز خودروی خود را سریعا تهیه کنید، می توانید از ما برای تامین قطعات خودرو و ماشین خود کمک بگیرید.

 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تامین قطعات خودرو هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا