تعمیر و سرویس خودرو

خدمات کارواش در محل | قیمت گیری و ثبت سفارش رایگان

کارهای انجام شده در زمان شستشوی ماشین

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کارواش در محل هم ارائه میده؟

قبلا برای اینکه بتوانید ماشین خودتان را تمیز کنید و گرد و غبار روی آن را بشویید، یا باید خودتان دست به کار می شدید که این موضوع می توانست باعث هدر رفتن آب زیادی شود و خیلی از افراد ممکن بود وقت این کار را نداشته باشند، یا باید به کارواش می رفتید که این کار هم وقت گیر بود و ممکن بود وقت رفتن به کارواش را نداشته باشید. خدمات کارواش در محل یکی از خدمات جدیدی است که کار افراد پرمشغله را راحت کرده و این افراد می توانند به راحتی و در هرجایی با درخواست خدمات کارواش در محل، ماشین خودتان را تمیز کرده و آن را شستشو دهند. اما سوالی که وجود دارد این است که در خدمات کارواش سیار چه کارهایی انجام می شود و چه قسمت هایی از خودرو شسته می شوند؟

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که بعد از دریافت خدمات کارواش در محل، چه قسمتهایی از خودرو تمیز می شود و به صورت کامل بخش های مختلفی که در این خدمات تحت پوشش قرار می گیرند را بررسی می کنیم تا در صورت استفاده از این خدمات، بتوانید به خوبی با شرایط کار آشنایی داشته باشید و بهترین خدمات ممکن را دریافت کنید.

اگر می خواهید از خدمات کارواش در محل استفاده کنید و نمی دانید که چه قسمت هایی از خودرو در هنگام کارواش تمیز می شوند، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

کارواش نانو یا با آب؟

در خدمات کارواش در محل، دو نوع خدمت وجود دارد که شما می توانید یکی از آنها را برای تمیز کردن ماشین خودتان انتخاب کنید. خدمت اول کارواش با آب است که در این خدمت، ماشین شما با استفاده از آب شسته می شود. این روش معمولا هزینه بیشتری دارد. همچنین اگر خودرو در مکان هایی مانند پارکینگ باشد، ممکن است برای استفاده از این خدمات محدودیت وجود داشته باشد.

روش دوم خدمات نیز کارواش نانو است که در این حالت به جای آب، از مواد پاک کننده نانو استفاده می شود که این مواد می توانند به راحتی ماشین شما را تمیز کرده و تمامی گرد و غبار موجود روی آن را از بین ببرند. این روش معمولا هزینه کمتری نسبت به روش قبلی دارد و در هر مکانی هم قابل انجام است؛ زیرا نیازی به ریخت و پاش و کثیف کاری نیست و به راحتی با استفاده از مواد نانو، کار شستشوی ماشین انجام خواهد شد.

شما می توانید بر اساس حجم گرد و غبار موجود روی ماشین خودتان، خدمات کارواش در محل را با با استفاده از نانو یا با آب سفارش دهید. شما می توانید کارواش ماشین خود را به تیم هوم سرویز بسپارید.

قیمت کارواش خودرو
قیمت کارواش خودرو
میدونستی که هوم سرویز، خدمات کارواش در محل هم ارائه میده؟

قیمت کارواش در محل چگونه محاسبه می شود؟

قیمت کارواش در محل به روش های متفاوتی محاسبه می شود، اما پارامترهایی وجود دارند که بر اساس آنها می توانید متوجه شوید که قیمت این خدمات چگونه محاسبه خواهد شد. در ادامه با هم این پارامترها را بررسی خواهیم کرد.

1- نوع کارواش:

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، اولین موضوعی که در قیمت کارواش تاثیرگذار است، نوع کارواش است. قیمت کارواش با آب با قیمت کارواش نانو متفاوت است؛ اگر نوع کارواش با آب را انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری برای این کار بپردازید. این اولین پارامتری است که در قیمت کارواش در محل تاثیرگذار خواهد بود.

2- اندازه ماشین:

معمولا در خدمات کارواش سیار، یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار، اندازه ماشین است. در این خدمات، ماشینها بر اساس هاچ بک، نیمه شاسی و شاسی دسته بندی می شوند و به همان اندازه قیمت کارواش افزایش می یابد. چون در ماشین های هاچ بک به خاطر کوچک بودن ماشین، کار نظافت و تمیزکاری راحت تر انجام می شود؛ در حالی که در ماشین های شاسی چون بزرگتر هستند و فضای بیشتری دارند، کار بیشتری نیز برای شستشوی ماشین باید انجام شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کارواش در محل هم ارائه میده؟

اندازه ماشین در کارواش
اهمیت اندازه ماشین در کارواش

3- کشور سازنده ماشین:

هر شرکت سازنده خودرو، طراحی متفاوتی برای داخل و خارج خودرو در نظر می گیرد. برخی از خودروها مخصوصا خودروهای چینی هستند که فضایی پیچیده تری دارند و این موضوع ممکن است روی قیمت کارواش در محل تاثیرگذار باشد. به همین خاطر باید به این موضوع دقت کنید که کشور سازنده ماشین شما هم می تواند در قیمت نهایی کارواش در محل تاثیر داشته باشد!

4- حدود خدمات:

همانطور که می دانید، کارواش ماشین، شامل خدمات مختلفی می شود و شما می توانید در هنگام کارواش تعیین کنید که به چه خدماتی نیاز دارید. مثلا خدماتی مانند صفرشویی، کارواش کامل، روشویی، پولیش، واکس، موتورشویی و… هر کدام قیمت جداگانه ای دارند و در صورتی که همه این خدمات را نیاز داشته باشید، قطعا باید هزینه بیشتری نیز برای این موضوع پرداخت کنید. پس نیاز است که این پارامتر را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید قیمت را بهتر محاسبه کنید.

مواردی که تا اینجا گفتیم، در قیمت کارواش در محل تاثیرگذار هستند و به همین خاطر باید آنها را مدنظر داشته باشید تا بتوانید بهتر قیمت خدمات دریافتی خودتان را محاسبه کنید. توصیه می کنیم که از سامانه هایی مانند هوم سرویز، خدمات کارواش در محل و صفرشویی خودرو را دریافت کنید که قیمت را قبل از انجام خدمات به شما اعلام می کنند و پس از انجام کار، هزینه اضافی از شما دریافت نمی کنند.

این مورد را هم باید مدنظر داشته باشید که هزینه اعلام شده توسط سامانه هوم سرویز هزینه نهایی است و نیازی به پرداختی مبلغ دیگری به عنوان انعام یا هر عنوان دیگری نیست.

مزایای کارواش خودرو در محل
مزایای کارواش خودرو در محل

مزایای استفاده از خدمات کارواش در محل چیست؟

در ابتدای این مقاله نیز به این موضوع اشاره کردیم که کارواش در محل مزایای مختلفی دارد، در ادامه می خواهیم چند مورد از مهمترین مزیت های این خدمت را با هم بررسی کنیم. پس همچنان با ما همراه باشید.

1- صرفه جویی در زمان:

اولین و مهمترین مزیت این خدمت این است که تا حد زیادی در زمان شما صرفه جویی خواهد شد. همانطور که گفتیم نیازی نیست شما به کارواش مراجعه کنید و وقت خودتان را برای این کار بگذارید، می توانید در خانه یا محل کار خودتان با خیال راحت بنشینید و ماشین خودتان را به خدمات دهنده بسپارید تا به خوبی آن را تمیز کرده و خدمات موردنظرتان را ارائه کند.

2- هزینه مشخص:

اگر خدمات کارواش در محل را از یک شرکت مناسب و معتبر دریافت کنید، هزینه ها کاملا مشخص خواهد بود و شما فقط هزینه تعیین شده برای خدمات را پرداخت می کنید. به همین دلیل، دیگر هزینه های پنهان برای کارواش ماشین وجود نخواهد داشت.

اگر به کارواش رفته باشید، احتمالا به این موضوع توجه کرده اید که تک تک کارگران کارواش از شما توقع انعام دارند و می خواهند که در ازای کار انجام شده مبلغی را پرداخت کنید؛ معمولا اگر انعام ندهید کار خود را به خوبی انجام نمی دهند. این موضوع در کارواش در محل وجود ندارد و تمام کارها با هزینه مشخص انجام خواهد شد.

3- صرفه جویی در مصرف آب:

کارواش نانو یا کارواش بخار خدماتی هستند که باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود و این موضوع کمک می کند که به محیط زیست آسیبی وارد نشود و آب بدون دلیل مصرف نشود.

در این موضوع علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، شما می توانید شستشوی خودروی خودتان را بدون هیچگونه کثیف کاری و شلوغی انجام دهید که این موضوع نیز از مزیت های دیگر کارواش در محل است.

کارواش
کارواش و شستشوی خودرو

بعد از دریافت خدمات کارواش در محل، چه قسمتهایی از خودرو تمیز می شود؟

تا به اینجا در مورد مزیت های کارواش سیار صحبت کردیم، حالا می خواهیم در این مورد صحبت کنیم که اصلا خدمات کارواش در محل شامل شستشوی چه قسمت هایی از خودرو می شود.

به صورت کلی کارواش در محل شامل روشویی و شستشوی داخلی است و خدمات اضافه دیگری نیز در کنار این موارد قرار دارند که با هم این خدمات را بررسی خواهیم کرد.

خدمات روشویی کارواش در محل شامل چیست؟

این خدمات شامل شستشوی تمامی قسمت های بیرونی خودرو خواهد شد که شامل موارد زیر هستند:

1- بدنه خودرو:

قسمت های مختلف بدنه خودرو، درب کاپوت، صندوق و… که جزو بدنه خودرو محاسبه می شوند، به صورت کامل در کارواش در محل شسته خواهند شد و گرد و غبار و آلودگی موجود در این قسمت ها از بین خواهد رفت.

2- رینگ ها:

رینگ ها نیز جزو بدنه خودرو به حساب می آیند و در شستشوی بدنه کاملا شسته و تمیز می شوند. در صورتی که چنین خدماتی انجام نشد، می توانید از فرد موردنظر درخواست کنید که این کار را برایتان انجام دهد و نیاز به پرداخت هزینه اضافه هم نیست.

3- لاستیک ها:

در کنار رینگ ها، لاستیک ها نیز در هنگام شستشوی بدنه یا روشویی، شسته و تمیز می شوند. اگر چنین خدماتی برایتان انجام نشد، باید درخواست دهید تا این کار را برایتان انجام دهند.

توشویی خودرو
توشویی خودرو

خدمات توشویی یا شستشوی داخلی خودرو شامل چیست؟

خدماتی که در کارواش در محل شامل شستشوی داخلی خودرو می شوند، شامل مواردی هستند که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد:

1- جاروی کامل ماشین:

ابتدا تمامی قسمت های داخل ماشین با جاروبرقی تمیز می شوند و آشغال های موجود در کف ماشین و روی صندلی ها به صورت کامل تمیز می شود. همچنین روی داشبورد نیز با این روش تمیز خواهد شد.

2- شستشوی کفپوش ها:

کفپوش های خودرو باید کاملا از خودرو خارج شده و کاملا تمیز و شسته شوند تا پس از خشک شدن مجددا به جای خود بازگردانده شوند. این کار نیز جزو خدمات کارواش در محل برای شستشوی داخلی ماشین است.

3- شستشو و جرم گیری داشبورد:

داشبورد خودرو یکی از جاهایی است که همیشه در معرض گرد و غبار و خاک قرار می گیرد و به همین خاطر در شستشوی داخلی خودرو، این قسمت باید به صورت کامل شستشو و جرم گیری شود تا هیچگونه آلودگی روی آن باقی نماند.

4- شستشوی صندلی ها:

این خدمات معمولا در هنگام کارواش در محل ارائه می شود؛ اما برخی از شرکت ها ممکن است آن را ارائه ندهند. در این خدمت تمام صندلی های خودرو باید با استفاده از دستگاه بخارشو شسته شوند و آلودگی ها و کثیفی روی آنها از بین برود. این کار ممکن است نیاز به خشک شدن صندلی های خودرو داشته باشد و کمی زمان ببرد تا صندلی ها به صورت کامل خشک شوند.

5- نظافت صندوق عقب ماشین:

صندوق عقب ماشین نیز جزو شستشوی داخلی به حساب می آید و به همین خاطر باید این قسمت به صورت کامل شسته و جارو شود و گردگیری این قسمت نیز به عهده خدمات دهندگان است.

6- واکس داشبورد:

آخرین کاری که در شستشوی داخلی خودرو انجام می شود، این است که داخل خودرو و در قسمت های داشبورد واکس کاری می شود تا ماشین شما هم خوشبو و هم زیبا شود و بتوانید از دیدن آن لذت ببرید.

خدمات اضافی کارواش در محل
خدمات اضافی کارواش در محل

خدمات اضافی که در کارواش در محل انجام می شوند شامل چه چیزهایی می شود؟

همانطور که گفتیم تعدادی خدمات اضافی نیز وجود دارد که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید و شستشوی خودروی خودتان را کامل تر انجام دهید. در ادامه این خدمات را با هم بررسی خواهیم کرد.

1- صفرشویی:

صفرشویی خودرو یعنی اینکه تمامی قسمت های خودرو، چه بدنه و چه داخل و چه محتویات موجود در کاپوت، به صورت کامل شسته شوند. معمولا صفرشویی برای زمانی استفاده می شود که می خواهید ماشین خودتان را به نمایشگاه اتومبیل ببرید و برای فروش بگذارید یا به مشتری تحویل دهید. این خدمات کمک می کند که خودروی خودتان را به روز اول برگردانید و تمامی قسمت های آن را به صورت کامل تمیز کنید.

2- موتورشویی:

موتورشویی خدمت دیگری است که شما می توانید در هنگام کارواش و شستشوی ماشین دریافت کنید. موتورشویی خودرو شامل شستشوی کامل تمامی محتویات کاپوت ماشین می شود و این قسمت به صورت کامل تمیز می شود. البته در این خدمت هیچکدام از قطعات جابه‌جا و کنده نمی شوند و فقط با آب سطح آنها تمیز می شود.

3- پولیش:

اگر می خواهید خودروی شما سطح آینه ای و زیبایی پیدا کند و از مات بودن خارج شود، بهترین راهکار این است که از پولیش استفاده کنید. پولیش با استفاده از دستگاه و مواد براق کننده انجام می شود. خودرو به دلیل جمع شدن گرد و غبار و آلودگی مات و کثیف می شود؛ اما با پولیش خودرو، ماشین شما کاملا براق می شود و مات بودن آن به صورت کامل از بین خواهد رفت.

کارواش سیار
کارواش سیار

شستشوی ماشین و کارواش در محل

اگر دوست دارید خودروی شما تمیزتر شود و از نشستن و رانندگی در ماشینتان لذت بیشتری ببرید، می توانید کار شستشو و کارواش خودروی خود را به تیم هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع و با هزینه مناسب این کار را برای شما انجام دهند. برای سفارش خدمات کارواش در محل به تیم هوم سرویز، روی دکمه های زیر کلیک کنید:

جمع بندی

در این مقاله در مورد این صحبت کردیم که بعد از دریافت خدمات کارواش در محل، چه قسمتهایی از خودرو تمیز می شود؟ و گفتیم که اصلا خدمات کارواش در محل به چه صورتی است و چه مزیت هایی نسبت به کارواش عادی یا شستشوی خودرو در خانه دارد.

همچنین با هم بررسی کردیم که قیمت کارواش در محل چگونه تعیین می شود و چه عواملی در این خدمات تاثیرگذار هستند. در ادامه نیز با هم به این موضوع پرداختیم که در این خدمات کدام قسمت های خودرو شسته می شوند و این خدمت شامل چه کارهایی است. در کنار این خدمات تعویض روکش صندلی ماشین نیر ارائه می شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که در مورد کارواش در محل اطلاعات مناسبی به دست بیاورید و بتوانید در صورت نیاز از این خدمات به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. شما می توانید کار شستشو و تمیز کردن ماشین خود را به تیم ما بسپارید که در شهرهای کارواش سیار تهران، کرج، مشهد، اصفهان و شیراز ارائه می شود. به این ترتیب با بهترین شکل ممکن و با هزینه مناسب این کار را برای شما در محل انجام می شوند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کارواش در محل هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا