لوازم خانگی

نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ در سریع ترین زمان ممکن

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر تلویزیون هم ارائه میده؟

تلویزیون سامسونگ یکی از پر استفاده ترین تلویزیون ها در بین ایرانی ها است. تلویزیون سامسونگ معمولا ماندگاری خوبی دارد و خیلی کم دچار مشکل و خرابی می شود؛ اما به هر حال ممکن است زمانی پیش بیاید که تلویزیون شما نیاز به یک تعمیرکار تلویزیون سامسونگ داشته باشد. در این مقاله می خواهیم در مورد نکات مهم در نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ صحبت کنیم و بگوییم که چطور هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ چگونه محاسبه می شود و چطور می توانید بهترین تعمیرکار تلویزیون را پیدا کنید. اگر تلویزیون سامسونگ شما دارای مشکل است و می خواهید آن را به یک تعمیرکار مطمئن بسپارید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ
تلویزیون سامسونگ
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر تلویزیون هم ارائه میده؟

نصب تلویزیون سامسونگ

تمامی تلویزیون های سامسونگ دارای گارانتی هستند و به همین خاطر، یکی از قوانین شرکت سازنده این است که نصب تلویزیون سامسونگ توسط نمایندگی تلویزیون سامسونگ انجام شود تا برگه ضمانت شما مهر خورده و تاریخ نصب به صورت کامل در آن ثبت شود.

در صورتی که خودتان تلویزیون را نصب کنید، ممکن است نتوانید از گارانتی آن استفاده کنید و این موضوع برایتان مشکل ساز باشد. البته بعضی اوقات می توانید خودتان تلویزیون را نصب کنید و ضمانت نامه را به یک نمایندگی معتبر ببرید و با پرداخت مبلغی ناچیز، ضمانت نامه خودتان را توسط نماینده معتبر کنید. پس حواستان باشد که به این موضوع دقت کنید و نصب تلویزیون سامسونگ را حتما توسط نمایندگی انجام دهید تا مشکلی در گارانتی شما ایجاد نشود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

اگر تلویزیون سامسونگ شما دچار مشکل شده است، باید آن را به یک نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود و به شما تحویل داده شود؛ اما نکات مهمی وجود دارند که برای انتخاب یک تعمیرکار تلویزیون سامسونگ، باید به آنها توجه کنید تا مشکلی برای تلویزیون شما ایجاد نشود. در ادامه با ما همراه باشید تا این نکات را به صورت کامل باهم بررسی کنیم.

راهنمای تعمیر و تعویض پنل تلویزیون را بخوانید.

1- مورد اعتماد بودن:

یکی از ترس های بزرگ مردم این است که تلویزیون خود را به تعمیرگاه ببرند و تعمیرکار آن را به خوبی تعمیر نکند یا قطعات اصلی آن را با قطعات بی کیفیت جایگزین کند.

باید بگوییم که این موضوع خیلی کم اتفاق می افتد اما متاسفانه هستند افرادی که این کار را انجام می دهند و بدون دلیل برای شما هزینه تراشی می کنند؛ به همین خاطر خیلی مهم است که با پرس و جو درست حتما تعمیرکار تلویزیون سامسونگ مورد اعتمادی را پیدا کنید.

اگر فردی را پیدا کنید که قبل دوستان یا آشنایان شما پیش او تلویزیونی برده اند و از او راضی هستند، قطعا بسیار بهتر و مطمئن تر خواهد بود.

انتخاب تعمیرکار برای تعمیر تلویزیون
انتخاب تعمیرکار برای تعمیر تلویزیون

2- داشتن نمایندگی رسمی:

معمولا نمایندگان رسمی شرکت سامسونگ، یک مجوز فعالیت از شرکت سام سرویس دارند که نشان می دهد آنها نماینده رسمی و مورد اعتماد شرکت سامسونگ هستند. همچنین اگر این امکان وجود نداشت، می توانید به وبسایت سام سرویس مراجعه کنید و چک کنید که نام شخص موردنظرتان در قسمت نمایندگان این وبسایت باشد.

وقتی شما نماینده مجاز این شرکت را انتخاب می کنید، هم خیالتان راحت است که می توانید از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه استفاده کنید و هم مطمئن هستید که این فرد به خوبی آموزش دیده است و توسط شرکت سامسونگ مورد تایید است.

این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که اگر شما تعمیر تلویزیون سامسونگ خودتان را به شخصی بسپارید که نماینده رسمی این شرکت نیست و تلویزیون دچار مشکل دیگری شود، نمی توانید از گارانتی تلویزیون خودتان استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر تلویزیون هم ارائه میده؟

برای اطلاع از کیفیت تلویزیون تی سی ال سایر مطالب مرتبط ما را مطالعه کنید.

3- دریافت برگه گارانتی:

خیلی مهم است که از شخصی که تلویزیون سامسونگ شما را تعمیر می کند، یک برگه گارانتی دریافت کنید که اثبات می کند کار خود را درست انجام داده است. معمولا افراد حرفه ای در تعمیر تلویزیون سامسونگ، با ضمانت این کار را انجام می دهند و تضمین می کنند که اگر تا مدت خاصی تلویزیون شما دچار مشکل مجدد شود، تعمیر آن را به صورت رایگان انجام می دهند. اگر چنین ضمانت نامه ای را دریافت کنید، خیالتان راحت خواهد بود.

4- مشورت با متخصصان قبل از تعمیر تلویزیون:

قبل از اینکه تلویزیون خودتان را به دست یک تعمیرکار بسپارید، خیلی بهتر است که از چندین تعمیرکار کمک بگیرید و نظر بخواهید که مطمئن شوید یک قطعه خاص خراب است.

وقتی شما نظر چندین نفر را بخواهید و همه آنها به یک قطعه خاص اشاره کنند، خیالتان راحت خواهد بود که حتما مشکل از آن قطعه است و راحت تر می توانید به تعمیرکار خودتان اعتماد کنید.

انتخاب تعمیرکار تلویزیون سامسونگ کاری نیست که به راحتی از کنار آن بگذرید و وقت کافی برایش اختصاص ندهید.

5- نوشتن قرارداد تعمیر:

خیلی از نمایندگی های معتبر تعمیر تلویزیون سامسونگ، هنگام تحویل گرفتن تلویزیون به شما یک برگه قرارداد یا یک رسید می دهند که در آن قید شده دقیقا مشکل تلویزیون شما چیست و به چه کارهایی نیاز دارد.

همچنین اگر مشکل کاملا مشخص باشد، معمولا در قرارداد یا برگه رسید، هزینه تعمیر هم نوشته می شود و می توانید با خیال راحت و اطلاع از مشکل تلویزیون خودتان و مبلغ موردنیاز برای تعمیر، آن را به تعمیرکار بسپارید.

هزینه تعمیر تلویزیون
هزینه تعمیر تلویزیون

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه چندین مورد از مهمترین آنها را به شما توضیح خواهیم داد:

1- نوع خرابی تلویزیون:

معمولا نوع خرابی تلویزیون سامسونگ بر هزینه تعمیر آن هم موثر است.

یعنی مثلا اگر یک تلویزیون سامسونگ مشکل سوختگی ال سی دی داشته باشد، به راحتی می توان ال سی دی آن را تعویض کرد و مشکل را حل کرد و این موضوع نیاز به عیب یابی و هزینه اضافی نخواهد داشت.

اما اگر یک تلویزیون سامسونگ بر اثر ضربه شدید دچار شکستگی ال سی دی شده باشد، باید کامل بررسی شود که قطعات زیر ال سی دی آسیب ندیده باشند و مشکل جدی برای آنها پیش نیامده باشد و قطعا این نوع تعمیر هزینه بیشتری خواهد داشت.

برای پیدا کردن علت سیاه شدن صفحه تلویزیون کلیک کنید.

سرویس تلویزیون سامسونگ
هزینه تعمیر تلویزیون

2- قطعه خراب یا دارای مشکل:

دومین موردی که در هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ نقش دارد، قطعه ای است که دچار خرابی شده است.

گاهی اوقات ممکن است تلویزیون شما نیاز به یک سرویس داشته باشد و بدون تعویض قطعه مشکل آن حل شود، اما اگر قطعه ای در تلویزیون دچار آسیب و یا سوختگی شده باشد، باید تعویض شود و این موضوع هزینه تعمیر را افزایش می دهد.

3- هزینه حمل و نقل:

اگر حمل و نقل تلویزیون شما به عهده تعمیرگاه باشد، هزینه آن هم به هزینه اصلی تعمیر اضافه خواهد شد و این موضوع باعث افزایش هزینه می شود.

اگر می خواهید هزینه کمتری بابت تعمیر تلویزیون بپردازید، یکی از راه هایش این است که تلویزیون را خودتان به تعمیرگاه ببرید تا هزینه حمل و نقل را پرداخت نکنید.

تعمیر تلویزیون در منزل
تعمیر تلویزیون در منزل

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل

برخی از تعمیرکاران حاضر هستند تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل را برای شما انجام دهند. این کار ممکن است برای هرنوع تعمیری مناسب نباشد و معمولا برای تعمیرات کوچک انجام می شود. اما مزایایی دارد که در ادامه آنها را می گوییم:

1- مطمئن بودن:

اولین و مهمترین مزیت تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل این است که دیگر از برداشته شدن قطعات اصلی تلویزیون خودتان نمی ترسید و خیالتان راحت است که تلویزیون در جلوی شما تعمیر می شود و مشکلی برایش ایجاد نخواهد شد.

2- سرعت بیشتر:

اگر به دنبال تعمیر فوری تلویزیون سامسونگ هستید، می توانید از تعمیر تلویزیون در منزل استفاده کنید تا خیلی سریع تلویزیون شما تعمیر شده و بتوانید از آن استفاده کنید.

در این حالت تعمیرکار تلویزیون تنها روی تعمیر تلویزیون شما تمرکز می کند و حواس پرتی نخواهد داشت و این موضوع باعث می شود در زمانی سریعتر بتوانید تلویزیون خودتان را تعمیر کنید و از آن استفاده کنید.

تعمیر تلویزیون
مزایای تعمیر تلویزیون در منزل

3- یادگیری روش تعمیر تلویزیون سامسونگ و رفع مشکلات آن:

مشکلات سخت افزاری تلویزیون معمولا باید توسط تعمیرکار معتبر حل شود، اما اگر تلویزیون شما مشکل نرم افزاری داشته باشد، می توانید به راحتی به کارهایی که تعمیرکار انجام می دهد نگاه کنید تا در دفعات بعدی، خودتان بدانید چطور باید مشکل را حل کنید و نیازی به تعمیرکار نداشته باشید.

اما شدیدا توصیه می کنیم از انجام کارهای سخت افزاری و تعویض قطعات تلویزیون بدون داشتن تخصص کافی خودداری کنید، چون این کار می تواند شدیدا به تلویزیون شما آسیب بزند و حتی باعث سوختگی آن شود.

4- عدم نیاز به حمل و نقل:

با تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل، شما دیگر نیازی به حمل و نقل تلویزیون نخواهید داشت و این موضوع می تواند تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی کند و باعث شود هزینه کمتری بابت تعمیر تلویزیون سامسونگ بپردازید. البته ممکن است تعمیرکار مبلغی را بابت هزینه حمل و نقل از شما دریافت کند که معمولا مبلغ زیادی نخواهد بود.

شما می توانید تعمیر سینمای خانگی و ساندبار در منزل خود را به متخصصان ما بسپارید تا خیلی سریع و راحت این کار را برای شما انجام دهند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل
تعمیر تلویزیون شما با هوم سرویز

سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ شما با تعمیرکار تلویزیون ماهر

در این مقاله در مورد نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ صحبت کردیم و گفتیم که برای انتخاب یک تعمیرکار خوب، به چه نکاتی باید توجه کنید. همچنین گفتیم که چه عواملی در هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ موثر هستند و چطور می توانید تشخیص دهید هزینه تعمیر چقدر خواهد بود. در ادامه در مورد تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل صحبت کردیم و گفتیم که استفاده از این خدمات چقدر می تواند در تعمیر فوری تلویزیون سامسونگ موثر باشد و کمک کند سریعتر کار تعمیر انجام شود. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تعمیرکار مناسبی را برای تلویزیون خودتان پیدا کنید و بتوانید به راحتی تلویزیون خودتان را تعمیر کنید. برای نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ تهران، تعمیرکار تلویزیون کرج، تعمیرات تلویزیون مشهد، تعمیر تلویزیون هوشمند شیراز، تعمیر تلویزیون ال سی دی اصفهان و تبریز  خود می توانید از تیم حرفه ای و متخصص ما برای این موضوع کمک بگیرید و تعمیر تلویزیون خود را به متخصصان باتجربه هوم سرویز بسپارید تا خیلی راحت و سریع تلویزیون شما تعمیر شود و بتوانید از آن استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر تلویزیون هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا