بنایی و دکوراسیون

ساخت سرویس خواب چوبی نوزاد به سلیقه خودتان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت سرویس خواب چوبی هم ارائه میده؟

 سرویس خواب نوزاد، یکی از مهمترین کالاهایی است که باید برای نوزادان تهیه شود تا هم خوابی راحت را در آن تجربه کنند و هم امنیت کافی را در آن داشته باشند. سرویس خواب چوبی نوزاد از پرطرفدارترین انواع سرویس خواب است. انتخاب سرویس خواب مناسب براساس فضای اتاق و جنسیت نوزاد و مدلی که می خواهید، خیلی اهمیت دارد. خیلی از افراد فکر می کنند سرویس خواب چوبی نوزاد فقط به صورت آماده قابل خریداری است، اما شما می توانید ساخت سرویس خواب چوبی نوزاد را به سلیقه خودتان انجام دهید و یک سرویس خواب سفارشی داشته باشید. خیلی از مادران دوست دارند یک سرویس خواب رویایی برایوزاد خود تهیه کنند و فضای گرم و نرم و دلنشینی را برای کودکشان بسازند و امکان ساخت سرویس خواب چوبی نوزاد به صورت سفارشی، می تواند آنها را به این رویایشان برساند. در این مقاله می خواهیم در مورد اصول مهم در سفارش سرویس خواب چوبی نوزاد صحبت کنیم و بگوییم که برای این کار باید به چه چیزهایی توجه کنید. اگر در حال حاضر نوزادی دارید یا نوزادی در راه دارید که می خواهید برایش سرویس خواب چوبی تهیه کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سرویس خواب چوبی نوزاد
سرویس خواب چوبی نوزاد
میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت سرویس خواب چوبی هم ارائه میده؟

چرا سرویس خواب نوزاد چوبی بهتر است؟

در بازار پرتنوع سیسمونی و سرویس خواب نوزاد، از متریال های مختلفی بای ساخت سرویس خواب نوزاد استفاده می شود. با مراجعه به بازار می توانید سرویس خواب فلزی، سرویس خواب ام دی اف، سرویس خواب نئوپان و… را ببینید و هرکدام از این موارد تفاوت های زیادی با دیگری دارد.

اما چرا سرویس خواب نوزاد پرطرفدارتر است؟ در ادامه چند دلیل به شما می گوییم که کمک می کند این تفاوت را متوجه شوید.

1- ماندگاری بیشتر:

نوزاد معمولا از ابتدای تولد تا حدود 2 سالگی یا بیشتر، در تخت سرویس خواب خودش می خوابد و از آن استفاده خواهد کرد. به همین خاطر خیلی مهم است که سرویس خواب نوزاد ماندگاری مناسبی داشته باشد؛ دلیل اینکه سرویس خواب چوبی نوزاد را به شما توصیه می کنیم، این است که چوب می تواند ماندگاری بیشتری داشته باشد و مقاومت آن در شرایط آب و هوایی مختلف، بالاتر از بقیه انواع سرویس خواب نوزاد است.

سرویس خواب جالب
سرویس خواب های شیک و زیبا

2- مقاومت در برابر رطوبت:

اگر در محیطی مرطوب زندگی کنید، احتمال اینکه سرویس خواب نوزاد فلزی دارای زنگ زدگی شود، بسیار زیاد است. ام دی ام هم نمی تواند در برابر رطوبت مقاومت زیادی داشته باشد و ممکن است قبل از 2 سالگی کودک خودتان، نیاز به یک سرویس خواب جدید داشته باشید.

اما چوب به خاطر مقاومت بالایی که دارد، می تواند در برابر رطوبت مقاومت بیشتری از خود نشان دهد و به راحتی خراب نخواهد شد.

3- زیبایی بیشتر:

چوب همیشه زیبایی خود را داشته و دارد و می تواند فضای لوکس و زیبا به اتاق کودک شما ببخشد. همچنین می توانید با ساخت سرویس خواب چوبی نوزاد به سلیقه خودتان، طرح های دلخواه خودتان را روی چوب اجرا کنید و از داشتن یک سرویس خواب شیک و زیبا لذت ببرید. اما این موضوع برای سرویس خواب ام دی اف و فلزی خیلی امکان پذیر نخواهد بود.

جهت مطالعه ایده های جالب برای تزئین تخت خواب نوزاد کلیک کنید.

هزینه سرویس خواب نوزاد
هزینه مناسب سرویس خواب چوبی برای نوزاد

4- هزینه مناسب و انعطاف پذیر:

در سرویس خواب نوزاد فلزی و ام دی اف، معمولا هزینه به صورت ثابت است و قیمت متریال ها کاملا مشخص است. اما در ساخت سرویس خواب چوبی نوزاد، شما می توانید براساس بودجه خودتان سرویس خواب را انتخاب کنید. مثلا می شود با انتخاب جنس چوب کمی ضعیف تر، هزینه را کاهش داد یا با انتخاب طرح های ساده تر، می توانید هزینه کمتری را پرداخت کنید. به علاوه شما می توانید برای ساخت میز و صندلی چوبی کودک هم اقدام کنید و با این کار، هماهنگی بیشتری را در دکوراسیون اتاق کودک ایجاد کنید.

تا به اینجا در مورد مزایای سرویس خواب چوبی نوزاد صحبت کردیم و گفتیم که این نوع سرویس خواب، چه مزیت هایی را نسبت به جنس های دیگر دارد. حالا می خواهیم سراغ این برویم که برای ساخت سفارشی سرویس خواب چوبی نوزاد، چه نکات و پارامترهایی را باید رعایت کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. حتی اگر نخواهید سرویس خواب سفارشی داشته باشید، برای خرید سرویس های آماده هم مهم است که این نکات رعایت شود تا انتخاب بهتری داشته باشید.

مدلهای متنوع سرویس خواب برای نوزاد
مدلهای متنوع سرویس خواب برای نوزاد

نکات مهم در انتخاب و ساخت سرویس خواب چوبی نوزاد

برای انتخاب سرویس خواب نوزاد به این موارد توجه داشته باشید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت سرویس خواب چوبی هم ارائه میده؟

1- جنس سرویس خواب نوزاد:

همانطور که قبل تر هم توضیح دادیم، یکی از نکات مهم در انتخاب سرویس خواب نوزاد، جنس سرویس خواب است. معمولا سرویس خواب بیشتر به صورت ام دی اف و چوب ساخته می شود که در بین این دو، چوب از کیفیت بسیار بیشتری برخوردار است و برای نوزادان مناسب تر است. به همین خاطر بهتر است سعی کنید تا حد امکان از سرویس خواب چوبی برای نوزاد استفاده کنید.

2- ارتفاع سرویس خواب نوزاد:

نکته مهمی که برای انتخاب سرویس خواب نوزاد مهم است، ارتفاع سرویس خواب نوزاد است. ارتفاع سرویس خواب نوزاد باید حدود 34 تا 40 سانتیمتر باشد تا نوزاد زمانی که شروع به راه رفتن کرد، بتواند به راحتی از آن بالا برود و داخت تخت خود قرار بگیرد. همچنین اگر ارتفاع سرویس خواب بیشتر از این مقدار باشد و کودک شما هم کمی بازیگوش باشد، همیشه نگران افتادن او از تخت خواهید بود و این موضوع برایتان نگرانی زیادی ایجاد می کند. پس دقت کنید که ارتفاع تخت نوزاد متناسب باشد و بیشتر از این مقدار نباشد.

3- کمد لباس نوزاد:

سرویس خواب معمولا شامل کمد هم می شود و در ساخت کمد لباس نوزاد هم باید نکاتی را رعایت کنید. باید دقت کنید که کمد شما از استحکام مناسبی برخوردار باشد و بتواند به خوبی بایستد، چون نوزاد شما وقتی شروع به راه رفتن می کند، دوست دارد چیزهای مختلف را بگیرد تا بتواند بایستد و اگر کمد شما به خوبی محکم نباشد و تعادل خوبی نداشته باشد، ممکن است همیشه نگران افتادنش روی نوزاد خودتان باشید. پس سعی کنید کمدی استاندارد و مناسب را تهیه کنید که خیالتان بابت امنیت نوزاد راحت باشد و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

جهت اطلاع از رایج ترین مشکلات کمد ریلی و روش حل آنها کلیک کنید.

نکات مهم در انتخاب تخت نوزاد
نکات مهم در انتخاب تخت نوزاد

4- میله های تخت خواب:

معمولا تخت خواب نوزاد میله هایی دارد که به عنوان محافظ عمل می کنند؛ باید دقت کنید که فاصله بین این نرده ها، کمتر از 5 سانتی متر و بیشتر از 10 سانتی متر نباشد تا نوزاد بتواند به راحتی آنها را گرفته و از تخت بالا برود یا در تخت خودش بازی کند. همچنین معمولا ارتفاع میله های تخت خواب نوزاد، 70 سانتی متر در نظر گرفته می شود که اندازه مناسبی است و می تواند محافظ خوبی برای نوزادان بازیگوش باشد. به این نکته هم باید دقت کنید که میله های تخت خواب کاملا محکم و بدون ترک باشند و در سرویس خواب چوبی، به خوبی صاف شده باشند تا تکه های ریز چوب به دست نوزاد فرو نرود.

5- سرویس خواب چوبی نوزاد به صورت چرخ دار:

معمولا سرویس خواب نوزاد سنگین است و به راحتی نمی توان آن را جابه‌جا کرد، به همین خاطر ممکن است برای جابجایی تخت نوزاد به یک اتاق دیگر یا جارو کردن زیر آن، با مشکل مواجه شوید.

در چنین حالتی بهتر است سرویس خواب چوبی نوزاد چرخ دار تهیه کنید که بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید و مشکلی از این بابت نداشته باشید، همچنین برای فیکس کردن تخت در یک مکان خاص، به راحتی می توانید قفل چرخ ها را فعال کنید تا تخت حرکت نکند.

اهمیت انتخاب رنگهای ملایم برای سرویس خواب
اهمیت انتخاب رنگهای ملایم برای سرویس خواب

6- انتخاب رنگ درست:

یکی از عوامل مهم در انتخاب سرویس خواب نوزاد، رنگ آن است. اگر بخواهید سرویس خواب چوبی نوزاد را خودتان سفارش دهید، می توانید رنگ دلخواه خود را هم انتخاب کنید. معمولا برای نوزادان از رنگ های خیلی ملایم و لطیف استفاده می شود؛ مثلا رنگ سفید طرفداران بسیار زیادی دارد یا رنگ های آبی و صورتی هم طرفداران خاص خود را دارند. البته رنگ اصلی چوب هم می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد و یک جلوه زیبا به اتاق خواب کودک شما ببخشد.

7- محافظ متحرک:

یکی از امکاناتی که به صورت اختیاری می توانید روی تخت نوزاد خودتان داشته باشید، محافظ متحرک است. معمولا در ماه های اول تولد نوزاد، نیاز است که نوزاد در کنار پدر و مادر خود بخوابد تا به خوبی به او رسیدگی شود، برای راحتی چنین کاری شما می توانید از سازنده سرویس خواب چوبی نوزاد خودتان بخواهید که محافظ یک طرف تخت خواب نوزاد را به صورت متحرک بسازد تا بتوانید آن را جدا کرده و کودک را در کنار تخت خودتان قرار دهید و به او دسترسی داشته باشید.

8- مدل سرویس خواب نوزاد:

معمولا سرویس خواب نوزاد در مدل های مختلفی طراحی می شوند که مدل سرهم، ساده، گرد و کلاسیک از پرطرفدارترین انواع آن هستند. شما باید سعی کنید سرویس خواب را براساس دکوراسیون منزل خود و رنگ اتاق و سایز آن انتخاب کنید تا به خوبی با خانه شما هماهنگ شود و بتوانید استفاده خوبی از آن داشته باشید. اگر در این کار مشکل دارید، می توانید از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید تا دیزاین اتاق کودک را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهد.

ساخت سرویس خواب
ساخت سرویس خواب برای نوزاد

در این مقاله در مورد ساخت سرویس خواب چوبی نوزاد به صورت سفارشی صحبت کردیم و گفتیم که شما می توانید براساس سلیقه و نیاز خودتان، سرویس خواب نوزاد را سفارشی سازی کنید. همچنین گفتیم که چرا سرویس خواب چوبی بهتر از سرویس خواب فلزی و دیگر مدلهای سرویس خواب است و در مورد دلایل آن به صورت کامل توضیح دادیم. در ادامه نکاتی را گفتیم که برای خرید سرویس خواب نوزاد باید آنها را در نظر بگیرید تا بتوانید یک انتخاب خوب و هوشمندانه داشته باشید. امیدواریم این مقاله کمک کند که بهترین سرویس خواب ممکن را برای نوزاد دلبند خودتان سفارش دهید و با ساخت سرویس خواب نوزاد به صورت سفارشی، بتوانید اتاق کودک رویایی خود را برای فرزندتان بسازید.

ساخت سرویس خواب را به متخصصین ما بسپارید

شما می توانید ساخت سرویس خواب چوبی نوزاد تهران، ساخت تخت خواب کرج، ساخت تخت خواب دو نفره شیراز، ساخت سرویس خواب دونفره رشت، ساخت سرویس خواب کودک اصفهان و قیمت ساخت تخت خواب مشهد را به متخصصان هوم سرویز بسپارید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت سرویس خواب چوبی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا