برقکاری ساختمان

تعمیر برق اضطراری خانگی توسط متخصصان ماهر

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی برق و رفع اتصالی هم ارائه میده؟

قطع شدن برق در فصل های مختلف سال، یکی از اتفاقات پیش بینی نشده ای است که می تواند مشکلات زیادی را با خود به همراه داشته باشد و ما را در انجام کارهایمان معطل کند. برای جلوگیری از این مشکل، می توان از برق اضطراری خانگی یا دستگاه ups استفاده کرد که کمک می کند در زمان های موردنیاز، تا چند ساعت برق منزل خودتان را تامین کنید. تعمیر برق اضطراری خانگی یکی از خدماتی است که ممکن است در صورت داشتن دستگاه ups به آن نیاز پیدا کنید. این دستگاه شرایط نگهداری خاص خود را دارد و در صورت نگهداری نادرست، ممکن است دچار مشکلاتی شود. در این مقاله می خواهیم در مورد نگهداری درست برق اضطراری خانگی صحبت کنیم و در مورد تعمیر برق اضطراری خانگی هم توضیحاتی را به شما خواهیم داد. اگر دستگاه ups دارید و از آن برای تامین برق منزل خودتان در زمان قطع شدن برق استفاده می کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نکات جالبی را در مورد این دستگاه یاد بگیرید.

چرا برق اضطراری خانگی مهم است؟

در دنیای امروز، اکثر کارهای ما به تکنولوژی وابسته است و در صورت نبودن گوشی موبایل، لپ تاپ یا تجهیزات دیگر، نمی توانیم به خوبی به کارهای خودمان رسیدگی کنیم. نکته مهم اینجاست که تمام این دستگاه ها با برق کار می کنند و اگر به هردلیلی برق منزل ما قطع شود، قطعا کار ما عقب خواهد افتاد و نمی توانیم به خوبی از پس کارهای خودمان بر بیاییم.

راهنمای انتخاب بهترین محافظ برق ساختمان را از دست ندهید!

در زمان های قدیم موتورهای برق پر سر و صدا که حسابی هوا را آلوده می کردند تنها جایگزین برق بودند و استفاده از آنها در آپارتمان واقعا سخت بود و نمیشد این کار را انجام داد. اما امروزه با استفاده از ژنراتور برق خانگی یا دستگاه یو پی اس به راحتی و بدون سر و صدا و آلودگی می توانید در زمان قطع شدن برق، برق موردنیاز وسایل خانه خودتان را تامین کنید و به کارهای خودتان برسید.

 

دستگاه تامین برق اضطراری
دستگاه برق اضطراری خانگی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی برق و رفع اتصالی هم ارائه میده؟

مشکلات رایج برق اضطراری خانگی چیست؟

ژنراتور خانگی یا دستگاه یو پی اس، ممکن است با مشکلاتی مواجه شود که در صورت مواجه شدن با آنها، باید از خدمات تعمیر برق اضطراری خانگی استفاده کنید تا یک متخصص این مشکلات را برایتان حل کند. در ادامه این مشکلات را با هم بررسی می کنیم:

1- دستگاه روشن نمی شود:

گاهی اوقات ممکن است دستگاه برق اضراری خانگی روشن نشود و این موضوع می تواند در زمان قطع شدن برق، حسابی شما را غافلگیر کند. دلیل روشن نشدن دستگاه می تواند چیزهای زیادی باشد و مشکل در کابل ورودی برق، فیوزهای ورودی، برد صفحه نمایش دستگاه و برد اصلی می تواند مهمترین دلایل این موضوع باشد. اگر با این مشکل مواجه شدید و در ظاهر هیچ ایراد خاصی ندیدید، توصیه می کنیم حتما از یک شخص متخصص در تعمیر برق اضطراری خانگی استفاده کنید تا این مشکل را بررسی و در سریع ترین زمان ممکن برایتان حل کند.

2- دستگاه روشن می شود اما برقی ندارد:

مشکل دیگری که ممکن است برای دستگاه برق اضطراری خانگی پیش بیاید، این است که دستگاه روشن می شود و مشکلی در این مورد ندارد، اما برق نمی دهد و نمی توانید از آن برای روشن کردن چراغ ها و وسایل مختلف استفاده کنید. این موضوع هم ممکن است به دلایل متعددی اتفاق بیفتد اما رایج ترین دلایل آن می تواند مشکل در کابل های خروجی دستگاه، باتری، فیوزهای خروجی و یا اتصالات و اینورتر باشد. در چنین زمانی هم بهتر است خودتان از دستکاری دستگاه شدیدا پرهیز کنید و آن را باز نکنید و از یک متخصص بخواهید بخش های مختلف دستگاه را چک کند و مشکل را پیدا کند و در سریع ترین زمان ممکن آن را برطرف کند.

 

دستگاه ups
انواع مدلهای دستگاه ups

3- باتری دستگاه شارژ نمی شود:

همانطور که می دانید دستگاه برق اضطراری خانگی، به کمک یک باتری کار می کند و برای استفاده از آن و تامین برق خانه، باید باتری دستگاه به خوبی شارژ شده باشد. گاهی اوقات ممکن است با این موضوع مواجه شوید که باتری دستگاه در شارژ شدن مشکل دارد و شارژ نمی شود. این موضوع می تواند شدیدا مشکل ساز باشد و باعث شود نتوانید در زمان قطعی برق از این دستگاه استفاده کنید. شارژ نشدن باتری دستگاه یو پی اس معمولا به دلیل مشکل در کابل های ورودی و فیوزها و اتصالات ورودی دستگاه اتفاق می افتد و خراب شدن باتری و شارژر دستگاه هم می تواند دلیل این موضوع باشد. اگر با این مشکل مواجه شدید، توصیه می کنیم کابل شارژر و مواد دیگر را چک کنید که اتصال آنها به درستی برقرار شده باشد و اگر مشکلی در آنها مشاهده نکردید، حتما از یک تعمیرکار بخواهید تعمیر برق اضطراری خانگی را برایتان انجام دهد و مشکل دستگاه شما را سریعا برطرف کند تا در زمان قطع شدن برق بتوانید از آن استفاده کنید.

 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی برق و رفع اتصالی هم ارائه میده؟

4- دستگاه شما ارور می دهد:

گاهی اوقات ممکن است دستگاه برق اضطراری خانگی شما به خوبی کار کند و مشکلی در این زمینه نداشته باشد؛ اما ارور دادن آن باعث شود که نتوانید به خوبی از دستگاه در زمان قطع شدن برق استفاده کنید. موارد مختلفی می توانند باعث این مشکل شوند و در چنین زمانی باید دستگاه را از نظر بار اضافی بررسی کنید تا متوجه شوید مشکلی از این بابت وجود ندارد، همچنین قسمت میکرو و مدارهای مربوط به آن و فن و سنسورهای دستگاه هم باید بررسی شوند تا مشکلی در آنها وجود نداشته باشد. مورد دیگری که می تواند باعث ایجاد این مشکل شود، خرابی برد دستگاه است که باید توسط یک متخصص بررسی شود و به صورت کامل تمامی بخش های دستگاه چک شود تا مشکلی در آنها وجود نداشته باشد.

باز هم تاکید می کنیم که از دستکاری دستگاه بدون داشتن تخصص کافی پرهیز کنید؛ چون با این کار ممکن است مشکلاتی در دستگاه ایجاد شود که تعمیر برق اضطراری خانگی شما امکان پذیر نباشد. شما می توانید کلیه خدمات برقکاری ساختمان را به تیم ما بسپارید تا به صورت حرفه ای این کار را برای شما انجام دهند.

 

مشکلات دستگاه یو پی اس
مشکلات دستگاه برق اضطراری خانگی

خدماتی که در تعمیر برق اضطراری خانگی انجام می شود چیست؟

در ادامه می خواهیم بگوییم که در زمان تعمیر برق اضطراری خانگی، چه خدماتی به شما ارائه می شود و می توانید برای حل مشکلات دستگاه یو پی اس خودتان از آنها استفاده کنید.

1- تعویض باتری یو پی اس:

گاهی اوقات ممکن است باتری دستگاه برق اضطراری خانگی شما دچار مشکل شود و نیاز به تعویض داشته باشد. نشانه های این موضوع می تواند شارژ نشدن باتری، روشن نشدن دستگاه و موارد دیگری باشد. در این زمان برای حل مشکل تنها راه موجود، تعویض باتری یو پی اس است و این کار باید توسط یک متخصص انجام شود. اگر خودتان تخصص کافی در این زمینه ندارید، بهترین کار این است که تعمیر برق اضطراری خانگی خودتان را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید.

2- تعمیر کابل های ورودی و خروجی:

گاهی اوقات ممکن است کابل های ورودی و خروجی دستگاه یو پی اس، دچار مشکل شده باشند و این موضوع باعث شود دستگاه به خوبی کار نکند یا برق موردنیاز شما را تولید نکند. این مشکل می تواند به خاطر کشیده شدن کابل ها و خراب شدن لحیم یا مشکلات دیگر به وجود بیاید، در چنین حالتی باید کابل ها به صورت کامل بررسی شوند و در صورت نیاز، مشکل آنها برطرف شود تا دستگاه بتواند به خوبی کار تولید برق را انجام بدهد.

3- تعمیر برد اصلی دستگاه:

برخی از مشکلات و شوک های وارد شده به دستگاه یو پی اس، ممکن است باعث آسیب دیدگی برد اصلی دستگاه شود. در چنین حالتی ممکن است برد دستگاه شما نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض داشته باشد. برای تعویض برد دستگاه نیاز است که قطعات آن کاملا جدا شده و روی یک برد جدید سوار شوند، به همین خاطر فردی باید تعمیر برق اضطراری خانگی را انجام دهد که تخصص کافی در این زمینه داشته باشد و بتواند قطعات را به خوبی جابجا کند.

 

تعمیر برق اضطراری خانگی
تعمیر برق اضطراری خانگی

4- تعمیر فیوزهای دستگاه:

گاهی اوقات ممکن است کارکرد نادرست دستگاه یو پی اس، به خاطر مشکل در فیوزهای آن باشد. در چنین حالتی باید یا فیوزها را تعمیر کنید یا به تعویض آنها بپردازید. تعویض فیوزهای دستگاه کاری است که باید به خوبی به آن مسلط باشید تا اتصالی در دستگاه به وجود نیاید و به بخش های دیگر آن آسیبی نرسد. اگر حس می کنید فیوزهای دستگاه یو پی اس مشکل دارند، حتما تعویض آنها را به یک تعمیرکار دستگاه یو پی اس بسپارید.

5- تعمیر یا تعویض شارژر:

گاهی اوقات ممکن است با مشکل خرابی شارژر دستگاه مواجه شوید و نشانه آن هم شارژ نشدن دستگاه است. در این زمان باید یک تعمیرکار شارژر را به خوبی بررسی کند و در صورت امکان، آن را تعمیر کند تا بتوانید مجددا از آن استفاده کنید. همچنین در صورت تعمیر نشدن نیاز است که شارژر جدیدی را مناسب دستگاه خودتان خریداری کنید.

6- رفع مشکل صفحه نمایش و سنسورها:

گاهی اوقات ممکن است سنسورهای دستگاه یو پی اس دچار خرابی شوند و با ارورهای مختلفی روبرو شوید. برای حل این موضوع به تعمیر برق اضطراری خانگی نیاز دارید و باید از یک متخصص بخواهید تا مشکل سنسورهای دستگاه و صفحه نمایش آن را بررسی کرده و سریعا برطرف کند تا دستگاه مجددا قابل استفاده شود.

شما می توانید نصب محافظ برق ساختمان را به تیم حرفه ای ما بسپارید تا این کار را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهند تا بتوانید از وسایل برقی خود به بهترین شکل ممکن محافظت کنید.

در این مقاله در مورد تعمیر برق اضطراری خانگی صحبت کردیم و گفتیم که دستگاه یو پی اس ممکن است با چه مشکلاتی روبرو شود و تعمیر دستگاه یو پی اس شامل چه خدماتی می شود. سعی کنید در نگهداری دستگاه یو پی اس دقت لازم را داشته باشید تا این دستگاه دچار مشکلی نشود.

 

تعمیر دستگاه برق اضطراری
تعمیر برق اضطراری خانگی با هوم سرویز

سیم کشی برق ساختمان و تعمیر برق اضطراری خانه شما با متخصصین ما

اگر با دستگاه یو پی اس به مشکلی برخورد کردید، از خدمات سیم کشی ساختمان، رفع اتصالی و تعمیر برق اضطراری تهران، تعمیر موتور برق کرج، تعمیر ژنراتور اصفهان، تعمیر دینام ژنراتور شیراز، تعمیر دیزل ژنراتور مشهد، تعمیرکار ژنراتور تبریز و تعمیر موتور برق دیزلی رشت هوم سرویز استفاده کنید تا این مشکل در سریعترین زمان ممکن برطرف شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی برق و رفع اتصالی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا