لوله کشی و تاسیسات

اگر به دنبال تعمیرکار شوفاژ هستید، این نوشته را بخوانید!

ویژگی های تعمیرکار شوفاژ حرفه ای

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

تعمیرکار شوفاژ یکی از افراد جامعه است که در فصل های سرد سال، مشغله زیادی دارد؛ زیرا افراد زیادی به خدمات و مهارت تعمیرکار شوفاژ برای سرویس شوفاژ نیاز دارند. اما از سمتی دیگر بعضی از تعمیرکاران شوفاژ هستند که در تمام فصول سال وقت زیادی دارند و افراد به دنبال گرفتن خدمات از آنها نمی روند. دلیل این موضوع چیست؟! چطور باید یک تعمیرکار شوفاژ خوب را تشخیص دهیم تا بتوانیم خدمات موردنیاز خودمان را از او دریافت کنیم؟ اصلا یک تعمیرکار شوفاژ باید چه تخصص هایی داشته باشد و بتواند چه کارهایی انجام دهد تا قابل اعتماد باشد؟ نکته مهم دیگری که ممکن است برای خیلی از افراد جای سوال باشد این است که هزینه سرویس یا تعمیر شوفاژ بر اساس چه چیزی محاسبه می شود؟

در این مقاله می خواهیم در مورد تعمیرکار شوفاژ صحبت کنیم و بگوییم که چگونه می توانیم یک تعمیرکار حرفه ای را از یک تعمیرکار آماتور تشخیص دهیم و اصلا یک تعمیرکار حرفه ای باید دارای چه تخصص هایی باشد و با چه مشکلاتی باید آشنایی داشته باشد تا بتواند تعمیر انواع شوفاژ را به بهترین شکل انجام دهد.

اگر به دنبال پیدا کردن یک تعمیرکار شوفاژ یا یک سرویسکار شوفاژ هستید و می خواهید بهترین فرد ممکن را برای این کار پیدا کنید تا بتوانید از تعمیر درست شوفاژ خودتان مطمئن شوید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات جالبی را در مورد تعمیرکار شوفاژ به دست بیاورید.

فهرست مطالب

مسئولیتهای تعمیرکاران برای تعمیر شوفاژ
مسئولیتهای تعمیرکاران برای تعمیر شوفاژ
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

تعمیرکار شوفاژ را چطور و از کجا پیدا کنیم؟

اولین نکته مهمی که در مورد تعمیرکار شوفاژ برای خیلی از افراد سوال است، این است که تعمیرکار مناسب و ماهر را از کجا پیدا کنیم؟ باید بگوییم که برای پیدا کردن تعمیرکار شوفاژ حرفه ای، روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه آنها را با هم بررسی می کنیم:

1- معرفی اطرافیان:

یکی از بهترین و مناسب ترین روش هایی که می توانید برای پیدا کردن تعمیرکار مناسب از آن استفاده کنید، این است که از اطرافیان خودتان بپرسید شوفاژ خودشان را چگونه تعمیر می کنند و اگر از تعمیرکار خود راضی بودند، از همان فرد متخصص درخواست تعمیر شوفاژ کنید تا خیالتان از بابت حسن انجام خدمات راحت باشد و استرسی در این زمینه نداشته باشید.

2- پیدا کردن از سایت های معتبر:

سایت های معتبر زیادی مانند هوم سرویز وجود دارند که در زمینه اعزام تعمیرکار شوفاژ فعالیت می کنند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. مزیت استفاده از شرکتی مانند هوم سرویز این است که ضمانت کیفیت خدمات دارد و شما در صورت عدم رضایت از تعمیر شوفاژ خودتان، می توانید به صورت رایگان خدمات تعمیر مجدد را توسط یک تعمیرکار جدید دریافت کنید که این مزیت باعث می شود نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید.

همچنین در صورت وجود مشکل در خدمات دریافت شده شرکت هوم سرویز پاسخگوی شما خواهد بود و به مشکل رسیدگی می کند که وجود چنین مرجعی باعث می شود شما نگرانی بابت دریافت خدمات خودتان نداشته باشید.

ما به شما حرفه ای ترین و متخصص ترین افراد را پیشنهاد می کنیم؛ به همین دلیل اگر به دنبال تعمیرکار حرفه ای شوفاژ هستید، همین حالا در سایت یا اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

3- استفاده از تعمیرکارهای سرشناس:

گاهی اوقات در محله های مختلف یا شهرهای مختلف برخی از تعمیرکاران هستند که به قدری خوب کار می کنند که سرشناس هستند. اگر در محله یا شهر شما هم چنین فردی وجود دارد، می توانید از خدمات او استفاده کنید تا بتوانید با خیال راحت از تعمیرات پکیج خودتان مطمئن شوید.

البته معمولا چنین افرادی بسیار شلوغ هستند و به راحتی نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید و در زمانی سریع خدمات موردنیاز خودتان را دریافت کنید و این یکی از موضوعاتی است که باید در نظر بگیرید.

کارهای لازم برای تعمیر شوفاژ
کارهای لازم برای تعمیر شوفاژ

تعمیرکار شوفاژ باید با چه چیزهایی آشنایی داشته باشد؟

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که تعمیرکار شوفاژ حرفه ای باید چه تخصص هایی داشته باشد و با چه مواردی آشنا باشد تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را از آن دریافت کنیم؟ در ادامه با هم چند مورد از مشکلات رایج شوفاژ را بررسی می کنیم که یک تعمیرکار مناسب باید با آنها آشنایی کامل داشته باشد و بتواند آنها را برطرف کند.

۱- کدهای خطای شوفاژ :

اولین نکته مهمی که یک تعمیرکار باید به خوبی با آن آشنایی داشته باشد، این است که بتواند کدهای خطای پکیج های مختلف را تشخیص دهد و بتواند به خوبی آنها را عیب یابی کند. برندهای مختلف شوفاژ معمولا دارای کدهای خطای متفاوتی هستند و یک تعمیرکار مناسب باید به خوبی با این موضوع آشنا باشد و کدهای خطا را تشخیص دهد.

۲- رسوب گیری شوفاژ :

یکی از مشکلات عمده ای که برای شوفاژها ایجاد می شود، رسوب زدگی است و به همین خاطر یک تعمیرکار شوفاژ باید بتواند به بهترین شکل ممکن کار رسوب گیری شوفاژ را انجام دهد و رسوب های آن را به صورت کامل از بین ببرد تا هم مشکلات شوفاژ حل شود و هم فشار آب به طرز مناسبی افزایش پیدا کند.

۳- هواگیری شوفاژ توسط تعمیرکار شوفاژ :

یکی از مشکلاتی که ممکن است باعث ایجاد مشکل و اختلال در کارکرد شوفاژ شود، وجود هوا در لوله های آن است. این مشکل می تواند باعث ایجاد مشکل در فشار آب شود و همچنین باعث می شود که گرمایش خانه به خوبی با استفاده از شوفاژ انجام نشود. پس تعمیرکار باید بلد باشد که به خوبی کار هواگیری شوفاژ را انجام دهد تا مشکلات آن را برطرف کند و از بروز مشکلات جدی برای شوفاژ جلوگیری کند.

۴- صدای زیاد شوفاژ :

برخی از مشکلات مانند رسوب گرفتن مبدل حرارتی و مدار، هوا گرفتن مدار گرمایش دستگاه، خرابی پمپ آب، عدم تنظیم شیر برقی گاز یا مشکل در سنسور حرارتی می تواند باعث ایجاد صدای زیاد در شوفاژ شود. برای اینکه این مشکل را حل کنید و از شر صدای زیاد شوفاژ خلاص شوید، تعمیرکار شوفاژ باید بتواند به خوبی کار بررسی بخش های مختلف شوفاژ را انجام دهد و از سالم بودن بخش های مختلف اطمینان حاصل کند تا منشا مشکل را پیدا کرده و آن را برطرف کند.

۵- انفجاری روشن شدن شوفاژ :

گاهی اوقات ممکن است به خاطر وجود اشکال در دودکش، مشعل، سیستم برق رسانی یا مشکل در سنسور روشن شدن مشعل شوفاژ، شاهد این باشید که شوفاژ به صورت انفجاری روشن می شود و هنگام روشن شدن، صدای شدیدی را از خود تولید می کند.

تعمیرکار شوفاژ در این حالت باید بتواند بخش های مختلف شوفاژ را بررسی کرده و عیب یابی کند که مشکل انفجاری روشن شدن شوفاژ از کجاست و چطور می توان آن را برطرف کرد و پس از عیب یابی بتواند به خوبی مشکل را برطرف کند.

۶- تعمیرکار شوفاژ ماهر جهت عیب یابی گرم نشدن رادیاتور شوفاژ

گرم نشدن رادیاتورها در فصل های سرد سال و مخصوصا در زمستان، می تواند بسیار اذیت کننده باشد و باعث شود که هوای سردی را تحمل کنیم. معمولا گرم نشدن رادیاتورها مشکلی است که نیاز به بررسی چند قطعه دارد و این کار باید توسط یک متخصص انجام شود و خودتان نمی توانید به خوبی انجامش دهید. برای حل این تعمیرکار شوفاژ ابتدا باید چک کند که شیرهای ورودی و خروجی رادیاتور باز باشد و گردش آب به خوبی انجام شود. چون گاهی اوقات ممکن است ما در فصل های گرم سال شیر ورودی و خروجی شوفاژ را ببندیم و در فصل سرد یادمان برود که آنها را باز کنیم.

بخش دیگری که باید بررسی کند، این است که چک کند شیرهای ورودی و خروجی رسوب زده نباشند و بسته نشده باشند، چون این موضوع هم می تواند جلوی گردش آب در شوفاژ و رادیاتورها را بگیرد و باعث شود که آنها به خوبی گرم نشوند. همچنین شیر سه راهی را هم بررسی کنید که مشکلی نداشته باشد و رسوب نداشته باشد.

۷- تعمیرکار شوفاژ سیار جهت تعمیر داغ شدن بیش از حد شوفاژ

معمولا شوفاژها به این صورت هستند که شما می توانید دمای آب گرم و دمای رادیاتورها را به صورت جداگانه تعیین کنید و شوفاژ هم همان دما را به عنوان معیار در نظر می گیرد و آب را به همان اندازه گرم می کند. اما گاهی اوقات ممکن است که حس کنید آب بیش از حد گرم می شود یا رادیاتورها خیلی داغ می شوند. در این زمان است که نیاز به تعمیرکار شوفاژ خواهید داشت.

در زمان مواجه شدن با این مشکل، توصیه می کنیم که حتما ترموستات شوفاژ خودتان را بررسی کنید، چون ثابت نگه داشتن دمای آب وظیفه ترموستات است. اگر آب زیادی گرم است یا زیادی سرد است، معمولا مشکل از ترموستات است و با تعویض این قطعه، می توانید به راحتی مشکل را برطرف کنید. البته این کارها باید توسط تعمیرکار انجام شود و تعمیرکار باید شناخت مناسبی از قطعات مختلف شوفاژ داشته باشد.

۸- کارکرد نادرست شوفاژ :

تمامی قطعات الکتریکی شوفاژ، روی یک برد سوار هستند و این برد مانند مغز شوفاژ عمل می کند و دستورات مختلف را به بخش های شوفاژ صادر می کند، حالا زمان هایی پیش می آید که شما به دلیل مشکلات مختلف، تمامی قطعات را چک کنید و متوجه شوید که مشکلی ندارند، در این زمان است که تعمیرکار شوفاژ حرفه ای باید برد شوفاژ را بررسی کند. برد شوفاژ قطعه ای الکتریکی است که باید به صورت کامل بررسی شود و ممکن است که برخی از قطعات آن مشکلاتی داشته باشند و نیاز به تعویض داشته باشند.

سایر ویژگی های تعمیرکاران
سایر ویژگی های تعمیرکاران

سایر ویژگی های تعمیرکار شوفاژ از نگاه شما

طبق نظرسنجی های انجام شده از مشتریان هوم سرویز، متوجه شدیم که شما از تعمیرکاران انتظارات دیگری هم دارید؛ از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خوش لباس بودن تعمیرکاران
  • آراسته بودن و تمیز بودن تعمیرکاران
  • به همراه داشتن ابزارهای لازم
  • ارائه توضیحات کامل درباره مشکل شوفاژ یا پکیج
  • سرعت عمل بالا
  • دقت زیاد در هنگام کار
  • خوش قول بودن تعمیرکار
  • جمع کردن وسایل بعد از اتمام کار
  • ارائه راهکار برای مراقبت و نگهداری بهتر از وسایل گرمایشی

تعمیرکاران حرفه ای و متخصص هوم سرویز، تمام ویژگی های بالا را دارند و با اخلاق حرفه ای خود، آماده خدمت رسانی به شما در فصول سرد سال هستند.

تعمیر انواع وسایل گرمایشی با هوم سرویز
تعمیر انواع وسایل گرمایشی با هوم سرویز

اعزام مطمئن ترین تعمیرکار شوفاژ

اگر به دنبال تعمیرکار شوفاژ هستید و می خواهید حرفه ای ترین و مطمئن ترین افراد را برای این کار پیدا کنید، همین حالا روی دکمه های زیر کلیک کنید و از هوم سرویز، درخواست تعمیرکار شوفاژ مطمئن و باتجربه کنید:

[one_half][box type=”custom” bg=”#e4f2ff” radius=”10″ border=”#e4f2ff”]

تعمیرکاران مطمئن با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

[/box][/one_half][one_half_last][box type=”custom” bg=”#D6FFE2″ radius=”10″ border=”#D6FFE2″]

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

[/box][/one_half_last]

جمع بندی

در این مقاله در مورد تعمیرکار شوفاژ صحبت کردیم و گفتیم که اصلا یک تعمیرکار شوفاژ حرفه ای را از کجا می توانید پیدا کنید و چطور می توانید با خیال راحت از خدمات این شخص همچنین اگر به اطلاعاتی درباره هزینه تعمیر موتورخانه و ایرادات و راهکارهای تعمیر شوفاژ موتورخانه هستید می توانید سری به سایر مطالب سایت ما بزنید.

همچنین در این مقاله گفتیم که مشکلات رایج پکیج که یک تعمیرکار شوفاژ باید با آنها آشنایی داشته باشد چه هستند و تعمیرکار چطور باید هرکدام از این مشکلات را تشخیص دهد تا بتواند عیب یابی را به بهترین شکل انجام دهد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد در زمینه پیدا کردن تعمیرکار شوفاژ اطلاعات مناسبی را کسب کرده باشید و بتوانید به بهترین شکل چنین شخصی را برای خودتان پیدا کنید.

شما از تعمیرکار شوفاژ خود چه انتظاراتی دارید؟ ما در هوم سرویز تمام انتظارات شما را برآورده می کنیم و به شما بهترین، مطمئن ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران و متخصصان را پیشنهاد می کنیم. اگر می خواهید خیلی سریع و با هزینه مناسب، شوفاژ منزل شما تعمیر شود، کار را به ما بسپارید کلیه خدمات ما نظیر تعمیرات رادیاتور مشهد، تعمیر رادیاتور پکیج تهران، سرویس شوفاژ اصفهان، تعمیرکار شوفاژ تبریز و رشت برخوردار شوید.

در جدول زیر، قیمت خدمات تعمیر انواع شوفاژ هوم سرویز را مشاهده خواهید کرد:

[table id=22 /]

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا