خانگی و ساختمانی
موضوعات داغ

اعلام قیمت توری پنجره | ساخت و نصب انواع توری پنجره

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

نصب توری پنجره در ساختمان های مسکونی به دو دلیل مهم ضروری است. اولین علت نصب درب و پنجره توری حفظ فضای داخلی از ورود حشرات و موجودات مزاحم است. ولی دلیل مهم تری هم برای استفاده از توری پنجره وجود دارد و ان نقش محافظتی تور است. نصب توری درب و پنجره موجب ایمنی بیشتر ساختمان شده و از پخش شدن شیشه در هنگام شکستن جلوگیری می کند. قیمت توری پنجره در مقابل نقش مراقبتی و محافظتی آن بسیار ناچیز می باشد. به طور معمول با توجه به محل نصب توری و بودجه در نظر گرفته شده می توان یکی از متریال موجود را برای توری درب و پنجره در نظر گرفت. قیمت درب توری آلومینیومی و قیمت توری پنجره upvc یکسان نیست.

انواع مختلفی از درب توری و توری پنجره تولید شده که به لحاظ زیبایی نیز ظاهر بهتری را در نمای ساختمان ایجاد می کنند. قیمت توری پنجره با توجه نوع ساخت و ویزگی های آن تعیین شده و از تنوع زیادی برخوردار است. به طور معمول قیمت توری پنجره کشویی با توری پنجره دو جداره تفاوت دارد.

توری پلیسه ای سازوکار متفاوتی از توری های قدیمی ثابت دارد و به لحاظ زیبایی و قیمت توری پنجره معیارهای بالاتری دارد. همه انواع توری درب و پنجره خاصیت محافظتی در برابر حشرات و شکستگی شیشه را دارند و سلیقه مشتری در سفارش ساخت و نصب توری پنجره دخیل می باشد. برای یک ساختمان توری جمع شونده ایده بهتری است و این بستگی به شرایط خاص در محل دارد.

به توصیه کارشناسان بهداشت و حافظان محیط زیست، استفاده از سموم شیمیایی برای دفع حشرات موجب از بین بردن اکوسیستم طبیعی شده و مشکلات جدی برای سلامتی انسان به وجود می آورد. به جای استفاده از انواع حشره کش در داخل ساختمان می توانید با نصب توری در و پنجره از ورود موجودات به داخل ساختمان جلوگیری کنید. دیگر نیازی به حشره کش برای از بین بردن پشه، مگس سفید ، سوسک و … نیست. باز گذاشتن چند دقیقه ای پنجره ها در فصل پاییز و زمستان برای خروج گازهای سمی داخل ساختمان ضروری است. برای ثبت سفارش ساخت و نصب توری پنجره با ما تماس بگیرید. قیمت توری پنجره بهایی است که برای حفظ سلامت اعضای خانواده صرف می شود. حشرات نقال بیماری های زیادی هستند ، اگر کودکی در خانه دارید حتما از توری درب و پنجره استفاده کنید تا سلامت کودکان حفظ شود.

قیمت توری پنجره در هوم سرویز

خدمات ساخت و نصب توری پنجره یکی از سرویس ها و خدمات ساختمانی هوم سرویز برای ساکنین تهرانی است. انواع توری درب و پنجره شامل: توری پلیسه ای، توری پشه ، توری پنجره دو جداره، توری آلومینیومی، توری کشویی و غیره توسط همیاران هوم سرویز قابل ساخت و نصب می باشد. قیمت توری پنجره به صورت شفاف از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است.

قیمت توری آلومینیومی، قیمت توری کرکره ای، قیمت توری پنجره کشویی و قیمت توری پنجره upvc به صورت متر مربع محاسبه می شود. لذا طول و عرض درب و پنجره در تعیین قیمت توری پنجره تاثیر گذار است. اگر نیاز به تعمیرات توری پنجره دارید با ما تماس بگیرید. نرخ تعمیرات و قیمت توری پنجره پس از بازدید رایگان به صورت توافقی اعلام می شود.

شرایط سرویس:

  • مبلغ سرویس نصب توری بر اساس متر مربع محاسبه می گردد و برآورد ارایه شده بر اساس هر متر مربع می باشد.
  • هزینه های اعلامی با احتساب یراق آلات مصرفی می باشد.
  • در محاسبه قیمت، حداقل متراژ کل یک متر محاسبه می شود.

قیمت توری پنجره ثابت
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

عوامل تاثیرگذار بر قیمت توری پنجره

توری پنجره پدیده ای نوظهور نیست سالیان درازی است که از توری پشه برای حفظ فضای داخلی و جلوگیری از ورود حشرات استفاده می شود. امروزه با ساخت توری های شکیل تر علاوه بر کارایی بر روی زیبایی ظاهری توری پنجره نیز کار شده است. بنابر این قیمت توری پنجره تابع شرایط زیادی است که پس از رویت محل می توان تخمین دقیق تری داشت. ساخت و نصب توری یک کار تخصصی است و چنانچه توسط افراد بی تجربه انجام شود، نتیجه خوبی نخواهد داشت.

جنس توری پنجره

امروزه انواع توری پنجره آلومینیومی، توری دوجداره UPVC، توری فایبرگلاس، توری پلیسه ای (توری پنجره رولینگ)، توری آهنربایی (مگنتیک)، توری مش اکریلیک ، توری پنجره گالوانیزه، توری حصاری در کارگاه های درب و پنجره سازی ساخته می شود که متریال مختلفی دارند. نوع قاب پنجره و توری دو عامل مهم در تعیین قیمت توری پنجره هستند. جنس متریال و ضخامت آن و همچنین کیفیت ساخت در کارگاه های مختلف یکسان نیست و با توجه به نوع سفارش در نظر گرفته می شود. قیمت توری پنجره تحت تاثیر ضخامت و جنس قاب و توری قرار دارد.

اعلام قیمت توری پنجره و درب و گنجره یو پی وی سی

اندازه پنجره

محاسبه قیمت توری پنجره بر اساس متر مربع می باشد به این ترتیب اندازه پنجره عامل اثر گذار دیگری است که قیمت توری پنجره را کاهش یا افزایش می دهد. در واقع مقدار توری استفاده شده در پنجره های بزرگتر بیشتر از پنجره های بسیار کوچک است و قیمت توری پنجره نیز به طبع آن بیشتر می شود. البته در صورتی که اقدام به نصب توری سراسری در بالکن کنید می بایست طول و عرض بالکن را در نظر بگیرید که البته قیمت توری پنجره با افزایش نسبی روبرو می شود.

قیمت توری پنجره در تعداد بالا

نصب درب و پنجره توری بر روی ساختمان های نوساز بسیار رایج است. شرکت های خدماتی به صورت توافقی کار ساخت و نصب توری پنجره در ساختمان های نوساز را بر عهده دارند که تخفیف خوبی هم برای قیمت پنجره توری در تعداد بالا لحاظ می کنند. به طور معمول هر چه تعداد پنجره ها بیشتر باشد، قیمت پنجره توری افزایش پیدا می کند. اگر قصد بازسازی منزل و نصب توری بر روی پنجره های منزل یا محل کار را دارید با ما تماس بگیرید. همیاران هوم سرویز منصفانه ترین قیمت توری پنجره را اعلام می کنند. اگر قصد بازسازی کامل ساختمان را دارید ساخت توری پنجره همه واحدها را در زمان کوتاهی بر عهده می گیریم.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

محل قرار گرفتن توری پنجره

قیمت پنجره توری با هزینه نصب یکجا محاسبه می شود ولی چنانچه پنجره در محل نامناسبی باشد و دسترسی مناسبی برای نصب توری پنجره وجود نداشته باشد، همیشه هزینه بیشتری دریافت می شود. هزینه ساخت توری در پنجره هایی با دسترسی دشوار، ثابت است ولی اجرت نصب توری به جهت سختی و طولانی شدن زمان نصب، افزایش پیدا می کند. قیمت توری پنجره برای پنجره های معمولی و با دسترسی مناسب شامل افزایش قیمت نیست.

انواع توری پنجره کدامند؟

قیمت توری پنجره یو پی وی سی

برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل منزل باید توری پنجره بر روی همه پنجره های داخلی از جمله پنجره های سرویس بهداشتی و حمام نیز نصب شود. قبل از نصب توری دقت کنید منبع ورود جانوران موذی، چاهک سرویس بهداشتی و حمام نباشد.با نصب درپوش مناسب می توان مانع خروج حشرات از چاهک حمام و توالت شدو سپس اقدام به نصب توری پنجره کرد. با پیشرفت صنایع انواع توری پنجره با قاب های متنوع ساخته می شود. توری پنجره با قاب یوپی وی سی، قاب آلومینیومی، چوبی و فلزی ساخته می شود که در نوع ثابت یا غیر ثابت قابل تولید است. علاوه بر قاب توری ثابت امروزه انواع توری پلیسه ای، توری پنجره کشویی و توری جمع شونده بر روی پنجره ساختمان های لوکس نصب می شود. قیمت توری پنجره بستگی به جنس نوری و نحوه ساخت آن دارد.

توری گابیون یا توری سنگی جیست؟

توری پنجره آلومینیومی

این نوع توری ها از قدیمی ترین توری های پشه ای هستند که همگی با آن آشنا هستیم. این توری ها بر روی پنجره های آهنی و یا آلومینیومی نصب می شوند که تا حدودی می توانند مانع از ورود حشرات به داخل منزل شوند. قیمت توری پنجره آلومینیومی از انواع جدیدتر کمتر بوده ولی برخی مشکلات در ساختار ان وجود دارد. توری پنجره آلومینیومی دید فضای خارجی را محدود کرده و نیاز به نظافت دائمی دارد. اگر بودجه کافی برای پرداخت قیمت توری پنجره دارید بهتر است از انواع توری های مدرن و جدیدتر روی پنجره های دو جداره استفاده کنید.

توری پنجره upvc

توری پنجره یو پی وی سی بهترین مانع در برابر ورود حشرات است. الیاف فایبر گلاس به همراه رزین پلی استر در ساخت توری یو پی وی سی استفاده شده که جلوی دید را نمی گیرد. الیاف شیشه رنگی و دیگر مواد در فایبر گلاس موجب شده تا دید ظاهری توری پنجره بسیار چشم نواز باشد. جالب است بدانید که این توری دارای خاصیت آنتی استاتیک بوده و حشرات و گرد و غبار را از خود دور می کند به این ترتیب شستشوی شیشه ها در بازه زمانی طولانی تری انجام می شود. قیمت توری پنجره upvc به همراه فریم و قاب محاسبه می شود. فریم ها هم رنگ با پنجره و با ظرافت فوق العاده ای کار شده تا نمای خارجی ساختمان آسیب نبیند. به طور معمول پنجره هایی که با توری یو پی وی سی محافظت شده اند موجب زیبایی نما و پنجره ساختمان می شوند.

قیمت توری پنجره upvc با توجه به ویژگی های منحصر بفرد آن بسیار مقرون به صرفه است. امکان ساخت توری در ابعاد گوناگون با متریال مناسب برای پنجره های دو جداره و قابلیت شستشوی توری پشه از مهم ترین ویژگی های توری پنجره upvc است. این توری در برابر گرما و اشعه آفتاب مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد. دید خارج را محدود نکرده و توانایی دید ۹۰% از فضای بیرون را امکان پذیر می کند. در شرایط آب و هوایی مختلف می توان از انواع توری پنجره upvc برای پنجره های دو جداره استفاده کرد و از این نظر محدودیتی وجود ندارد. استحکام، نصب آسان و قیمت توری پنجره مناسب از دیگر مزایی این توری های مدرن است. انواع ثابت، لولایی توری پلیسه ای و رولینگ از متداول ترین طرح های یو پی وی سی برای پنجره های دو جداره هستند.

توری پنجره ثابت

توری پنجره upvc در پنجره های دو جداره با قابلیت های متنوعی نصب می شود. این توری های پنجره ثابت یکی از انواع توری پشه است که در شرایط خاص و با توجه به محدودیت های موجود نصب می شود. کارایی و قیمت توری پنجره upvc در نوع ثابت با دیگر طرح ها تفاوت دارد. تفاوت اصلی این توری پشه در نوع حرکت آن است. توری پنجره UPVC ثابت تنها برای شستشو از فریم جدا می شود و در بقیه زمان ها به صورت قابت و بدون حرکت روی پنجره باقی می ماند. در برخی از پنجره ها که فضای کافی برای جا به جایی توری وجود نداشته باشد، از انواع توری ثابت استفاده می شود.

توری پنجره کرکره ای

توری کرکره ای دارای فریم ثابت بوده ولی توری قابلیت جمع شدن را دارد. این توری به صورت افقی و عمودی به حالت کرکره ای جمع می شود که اغلب برای استفاده در توری پنجره اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت توری پنجره کرکره ای بستگی به اندازه پنجره دارد. توری کرکره ای افقی برای پنجره های تک لنگه بازشو و دو لنگه بازشو مناسب است ولی کاربرد اصلی توری کرکره ای عمودی برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع است. اگر با نام توری رولینگ در بازار مواجه شدید منظور همین توری کرکره ای است. نصب توری پس از بازسازی خانه همیشه پیشنهاد می شود.

آیا تاکنون از توری آهنربایی استفاده کرده اید؟ برای آشنایی با این توری کاربردی کلیک کنید.

توری پلیسه ای

توری پلیسه ای به لحاظ ظاهری تفاوت زیادی به انواع ثابت و لولایی دارد. این توری از جدیدترین و لوکس ترین توری پشه بند است که بر روی پنجره های دوجداره یو پی وی سی UPVCنصب می شود. جنس توری از فایبر گلاس با کیفیت است و نیازی به تمیز کردن، گردگیری و نظافت دائمی ندارد. الیاف فایبر گلاس هرگز گرد و غبار، دوده و چربی را جذب نمی کنند. به این ترتیب امکان استفاده از توری پلیسه ای روی پنجره دو جداره حتی در فضای آشپزخانه نیز وجود دارد. جالب ترین ویژگی توری پلیسه ای قابلیت جمل شوندگی آن است. قاب محافظ توری پلیسه ای دارای محفظه ای است که در صورت عدم استفاده ، توری را در خود جای می دهد. توری پلیسه ای از انواع توری جمع شونده و توری پنجره دو جداره است که زیبای خاصی دارد. قیمت توری پلیسه ای قدری بیشتر است.

قیمت توری پنجره ارزان تر از همه جا در هوم سرویز

همیاران متخصص ما در ساخت و نصب انواع توری پنجره مدرن بر روی پنجره های دو جداره هستند. اگر به دنبال بهترین شرکت ساختمانی برای ثبت سفارش توری پنجره تهران، نصب توری کرج، نصاب توری مشهد، قیمت نصب توری اصفهان، هزینه نصب توری شیراز، نصب توری پنجره تبریز و رشت هستید با ما تماس بگیرید. قیمت توری پنجره و درب و پنجره یو پی وی سی را از هوم سرویز بگیرید. سپس آن را با جاهای دیگر مقایسه کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا