برقکاری ساختمان

سرویس و تعمیر هواکش دستشویی ✔️ قیمت نصب و تعمیر هواکش صنعتی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر هواکش هم ارائه میده؟

هواکش ساده ترین سیستم برای تهویه دستشویی و توالت است. تهویه مناسب سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد. خانه های امروزی هر روز کوچک و کوچک تر می شوند و دیگر فضایی برای مجزا کردن دستشویی ها باقی نمی ماند. اگر هواکش سرویس بهداشتی ضعیف باشد یا عملکرد مناسبی نداشته باشد، بوی گند در فضای خانه می پیچد و این اصلا خوشایند نیست. حتی اگر سرویس بهداشتی دارای پنجره نیز باشد برای کمک به تهویه مناسب می توان از انواع هواکش کمک گرفت. نصب هواکش دستشویی ساده ترین راه برای خلاص شدن از بوی بد توالت است. البته خراب شدن هواکش و سیستم تهویه یک مشکل بزرگ است اما چاره آن بسیار ساده است. با تعمیر هواکش دستشویی می توان باز هم از آن استفاده کرد. 

اهمیت نصب هواکش در سرویس بهداشتی

هواکش دستشویی یکی از لوازمی است که در همه ساختمان ها وجود دارد. به خصوص اگر سرویس بهداشتی فاقد پنجره باشد، حتما می بایست از هواکش استفاده است. این هواکش های کوچک سهم بزرگی در بالا بردن بهداشت حمام و دستشویی دارند. هر چه وضعیت تهویه هوای سرویس بهداشتی مطلوب تر باشد، سلامتی و بهداشت افراد خانوار نیز بهبود پیدا می کند. تا وقتی که هواکش دستشویی خراب نشود نبودش را احساس نمی کنید. حتی اگر چند ساعت این وسیله پرکاربرد از کار بیفتد، متوجه تفاوت هوای دستشویی می شوید. تعمیر هواکش دستشویی تهران از آن کارهایی است که نمی توان پشت گوش انداخت.

چرا تعمیر هواکش دستشویی ضروری است؟

کمتر کسی است که نداند این هواکش به ظاهر ساده چه نقش مهمی در تلطیف هوای سرویس بهداشتی دارد. پاکسازی هوای توالت و خلاص شدن از بوی ناخوشایند آن بستگی به کارایی هواکش دارد. اما هواکش های خانگی علاوه بر بو، رطوبت داخل حمام و دستشویی را نیز خارج می کنند. این یک مزیت بزرگ است که هر چه سریع تر رطوبت سرویس بهداشتی خارج شود. این رطوبت همراه با باز کردن شیر آب گرم در محیط پخش می شود و به مرور مشکلاتی را ایجاد می کند. همانطور که حتما می دانید رشد قارچ و کپک در محیط های مرطوب بسیار بیشتر است. نم و رطوبت به همراه آلودگی و میکروب های موجود در دستشویی مساوی با یک فاجعه بزرگ است.

قبل از اینکه متوجه شوید قارچ و کپک در درز کاشی ها، گوشه های سقف و … را فرا گرفته است. قارچ و … موجب می شوند تا درز بین کاشی ها و دیوا، سیاه و کثیف به نظر برسد. از طرفی این موجودات می توانند انواع بیماری های پوستی را در انسان ایجاد کنند. تمیز کردن قارچ و کپک کار ساده ای نیست و در صورت وجود رطوبت باز هم امکان رشد مجدد وجود دارد. با نصب هواکش کرج رطوبت سرویس بهداشتی به صورت صحیح به بیرون منتقل می شود.

انواع هواکش صنعتی و خانگی را بشناسید

تعمیر هواکش دستشویی ارزان
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر هواکش هم ارائه میده؟
تعمیر هواکش دستشویی و سرویس بهداشتی

هواکش دستشویی چه ویژگی هایی دارد؟

هواکش ها از لوازم تزئینی و دکوراسیون نیستند پس موقع خرید هواکش تنها به شکل ظاهری آن توجه نکنید. مهم ترین ویژگی یک هواکش خوب، کاربردی بودن آن است. با نصب هواکش دستشویی می توان مشکل نم و رطوبت را به سادگی حل کرد پس کمی دقت در خرید آن ضروری است. معمولا هواکش متناسب با اندازه و بزرگی فضای دستشویی انتخاب می شود. یک هواکش کوچک و ضعیف نمی توان حجم هوای کافی را جا به جا کند. به طور متوسط یک هواکش در ساختمن های مسکونی 8 بار استفاده می شود. بنابراین علاوه بر اندازه ناسب، کیفیت هواکش نیز مهم است. تعمیر هواکش دستشویی شیراز تاثیری در اندازه یا مکش هوای اضافی ندارد. هواکش های کم سر و صدا که توان روشن ماندن  حداقل به مدت 20 دقیقه متوالی را داشته باشند برای منازل مناسب هستند.

تعمیر هواکش دستشویی و حمام

امروزه با تولید هواکش های تایمردار کارها ساده شده است. در واقع می توانید هواکش را روشن کنید و دستگاه پس از زمان مشخصی اتومات خاموش می شود. این امر در منازل بسیار مهم است. معمولا به دلیل کوچک شدن فضا در آپارتمان های نقلی امروزی، فضای حمام و دستشویی در کنار یکدیگر قرار دارد. اصولا از نظر نقشه ساختمان و لوله کشی های آب و برق هم بهتر است که حمام و دستشویی در یک فضا باشند. این امر وجود بخار و رطوبت حمام را هم به دستشویی اضافه می کند. برای از بین بردن رطوبت حمام هواکش دستشویی به مدت بیشتری روشن می ماند و این می تواند موجب کاهش عمر دستگاه شود. در صورت هر گونه مشکل با هواکش دستشویی با سرویس نصب و تعمیرات هواکش صنعتی مشهد تماس بگیرید.

راهکار رفع انواع مشکلات برق ساختمان را یاد بگیرید

خدمات تعمیر هواکش دستشویی

ایجاد صدا و تعمیر هواکش دستشویی

هواکش های استاندارد معمولا سر و صدای خیلی زیادی ندارند. هر چه میزان صدای کارکردن هواکش دستشویی کمتر باشد، قیمت آن بیشتر می شود. اگر به تازگی با روشن کردن هواکش دستشویی، سر و صدای زیادی شنیده می شود حتما یک مشکلی وجود دارد. اگر صدا خیلی زیاد و غیر عادی است هواکش را خاموش کرده و با تعمیرکار هواکش اصفهان ما تماس بگیرید. امکان درگیر شدن پره ها و یا عدم تعادل دستگاه وجود دارد. به هر حال برای اینکه هواکش به کلی خراب نشود بهتر است از یک حرفه ای کمک بگیرید. با توجه به اینکه ثبت سفارش تعمیر هواکش دستشویی از طریق اپلیکیشن هوم سرویز رایگان است، تعلل جایز نیست. 

عیب یابی و تعمیرات تخصصی فن کوئل

نصب و تعمیر هواکش دستشویی سقفی

در برخی از سرویس های بهداشتی برای پوشاندن لوله ها و شبکه های سقفی از سقف کاذب استفاده شده است. در این ساختمان ها از هواکش سقفی جهت زیبایی و تناسب بیشتر با دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده می شود. هواکش هایی که دارای لوله مجزا برای خروج هوا هستند را می توان در هر ساختمانی نصب کرد اما قبل از نصب برای کاهش سر و صدای اضافی باید لوله خروج هوا را عایق بندی کرد. عملیات عایق بندی برای جلوگیری از صدای زیاد انجام می شود و در صورتی که از قبل این سیستم کامل باشد نیازی به انجام مجدد آن نیست.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر هواکش هم ارائه میده؟

نصب هواکش سقفی تداخلی با سیستم سقف کاذب دستشویی یا شبکه های سقفی چراغ دار ندارد. هوای محیط از طریق دودکش سقفی به بیرون از ساختمان هدایت می شود. در هواکش هایی که روی دیوار نصب شده اند هم لوله خروج هوا از قبل در نظر گرفته شده است. در صورت نبود لوله دودکشی می توان هواکش را روی پنجره کوچک دستشویی نیر نصب کرد. به این صورت لازم است تا نسبت به لرزه گیری و کاهش صدای هواکش اقداماتی انجام شود. بهترین حالت اینست که موقع ساخت بنا برای نصب هواکش محل مناسبی در نظر گرفته شود. این محل باید دارای لوله کشی خروج هوا و سیم برق باشد. همه هواکش های موجود در بازار برای شروع به کار از برق ساختمان استفاده می کنند.

نکات خرید هواکش مناسب برای دستشویی

همیشه یک محصول با کیفیت و استاندارد را خریداری کنید. یک هواکش خوب نباید سر و صدای زیادی ایجاد کند.

قدرت هواکش متناسب با اندازه و ابعاد فضای سرویس بهداشتی باشد. هواکش های کوچک برای توالت های خیلی کوچک مناسب هستند و در مکان های بزرگ تر اصلا کارایی خوبی ندارند.

موقع خرید به شکل ظاهری هواکش کمتر توجه کنید و دقت خود را روی کیفیت دستگاه قرار دهید. دستگاه هایی که جنس بهتری دارند به این زودی ها خراب نیم شوند و نیاز به تعمیر ندارند.

نصب و تعمیر هواکش دستشویی

خدمات نصب و تعمیر هواکش

نصب و تعمیر هواکش یکی از سرویس های پر تقاضا است. این سرویس در دو بخش انجام می شود. نصب و تعمیر هواکش خانگی به همراه عیب یابی و تعویض هواکش خانگی برای ساختمان های مسکونی در شهرهای تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و رشت انجام می شود. در بخش دیگر نصب و تعمیر هواکش صنعتی رشت به همراه عیب یابی و تعویض هواکش صنعتی ویژه کارگاه ها و …. ارائه می شود. تعمیرکار هواکش هوم سرویز یک برقکار حرفه ای است و هر نوع هواکش از هر برندی را به سادگی تعمیر می کند. اگر هواکش دستشویی خراب شده یا جوابگوی سرویس بهداشتی نیست با ما تماس بگیرید. ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. کمترین هزینه تعمیرات هواکش و بالاترین کیفیت کاری را از حرفه ای های هوم سرویز بخواهید. خدمات فنی هوم سرویز به صورت صد در صد گارانتی ارائه می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر هواکش هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا