برقکاری ساختمان

سرویس اسپلیت فوری✔️ قیمت گیری و ثبت سفارش رایگان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

سرویس اسپلیت به صورت دوره ای انجام می شود با همین ترفند ساده می توان از آسیب به دستگاه و صرف هزینه زیاد تعمیرات اسپلیت و کولر گازی جلوگیری کرد. سرویسکار با بررسی قطعات و بخش های مختلف متوجه ایرادات احتمالی می شود. به این ترتیب قبل از اینکه دستگاه آسیب بیشتری ببیند، امکان رفع ایراد وجود دارد. در صورت نادیده گرفتن سرویس دوره ای اسپلیت و کولر گازی، خرابی به دیگر بخش ها نیز منتقل می شود. وقتی یک قطعه کارایی مناسبی نداشته باشد همه قطعات درگیر تحت تاثیر قرار می گیرند. هزینه تعمیرات کولر گازی و اسپلیت مبلغ بالایی است ولی با انجام سرویس دوره ای می توان مبلغ زیادی صرفه جویی کرد. این مبلغ در تامین دیگر مایحتاج ضروری خانوار تاثیرگذار است.

سرویس اسپلیت شامل چه مواردی است؟

اسپلیت از دستگاه های سرمایشی-گرمایشی است. این وسیله در تابستان و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین میزان استهلاک قطعات آن بیشتر است. کولر گازی در تابستان و برای خنک کردن هوا کاربرد زیادی دارد ولی دستگاه هایی مثل اسپلیت علاوه بر وزش باد خنک مجهز به سیستم باد گرم نیز هستند. در شرایط مختلف آب و هوایی با روشن کردن اسپلیت دمای خانه متعادل می شود. کارکرد بهینه این دستگاه بستگی به جدی گرفتن سرویس دوره ای دارد. سرویسکار با بررسی پنل داخلی و بیرونی، همه قطعات دستگاه را تست می کند. سرویس دوره ای شامل تمیز کردن فیلتر و لوله تخلیه، بررسی فشار گاز و شارژ گاز کولر گازی، تمیز کردن چرخ های دمنده، رفع چکه و …. می شود.

سرویس فن کوئل در چه زمان هایی انجام می شود؟

سرویس اسپلیت در محل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

مراحل سرویس اسپلیت و کولر گازی

در طی دوران گارانتی، سرویس از سوی سرویسکار مجاز شرکت کاملا رایگان است. اگر به تازگی اسپلیت یا کولر گازی را نصب کرده اید از فروشنده در مورد خدمات و پشتیبانی راهنمایی بخواهید. پس از اتمام دوران گارانتی می توانید از خدمات هوم سرویز برای انجام تعمیرات یا سرویس دوره ای کمک بگیرید. ما در تمام محله های تهران با بهترین سرویسکارهای متخصص همکاری داریم نصب و سرویس کولر گازی اسپلیت تهران در تخصص ماست. اگر از آن دست افرادی هستید که دوست دارید کارهای فنی و تعمیراتی را خودتان انجام دهید بهتر است از قبل در این مورد اطلاعاتی کسب کنید. به طور ساده برای سرویس دوره ای اسپلیت می توانید این مراحل را اجرا کنید:

  • سرویس پنل داخلی اسپلیت

قبل از هر اقدامی حتما برق اصلی اسپلیت و کولر گازی را قطع کنید. این امر اصلا شوخی بردار نیست. وجود جریان برق در حین نظافت و سرویس دستگاه می تواند خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. پس از اطمینان از قطع بودن برق، قاب جلویی پنل داخلی را بردارید. با برداشتن قاب جلویی می توانید فیلترهای دوگانه را ببینید. فیلتر را به آرامی برداشته و برای شستشو اقدام کنید. برای شستن فیلتر ها از آب پر فشار استفاده کنید معمولا با فشار آب همه آلودگی ها و گرد و غبار فیلتر تمیز می شود. از مواد سفید کننده برای تمیز کردن فیلترها استفاده نکنید. در صورت لزوم از چند قطره مایع ظرفشویی برای تمیز کردن فیلتر استفاده کنید. در آخر حتما با فشار آب باقی مانده شوینده را تمیز کنید.

هزینه سرویس چیلر تراکمی چقدر است؟

  • تمیز کردن سنسور داخلی پنل جلویی اسپلیت

اکنون نوبت تمیز کردن سنسور دستگاه است. سنسور وظیفه چک کردن دمای محیط را بر عهده دارد. همچنین فرمان روشن -خاموش شدن خودگار به برد توسط سنسور انجام می شود. پس از مدتی استفاده مداوم، سنسور کثیف می شود و با اعلام فرمان خطا موجب اختلال در کارکرد دستگاه می شود. حتما در بازه زمانی منظم سرویس اسپلیت کرج و کولرگازی باید انجام شود. این کار موجب عملکرد بهتر دستگاه می شود. به خصوص اگر تنها وسیله گرمایشی و سرمایشی ساختمان اسپلیت باشد، لازم است تا دستگاه مدام بررسی شود.

سرویس اسپلیت و کولر گازی

  • تمیز کردن قطعات داخلی دستگاه و کویل ها

برای شستشوی کویل ها و دیگر قطعات داخلی دستگاه اسپلیت از یک اسپری آب پاش استفاده کنید. روی کویل ها را با اسپری آب کامل خیس کنید  سپس با یک برس کوچک نرم می توانید همه پرزها و گرد و خاک روی کویل ها را تمیز کنید. در صورتی که اسپلیت در نزدیکی آشپزخانه نصب شده باشد احتمال اینکه ذرات چربی روی کویل ها را بپوشاند، وجود دارد. در این صورت با استفاده از مقدار کمی  اسپری گاز پاک کن می توانید چربی ها را تمیز کنید.

  • سرویس اسپلیت : پنل بیرونی

اگر برای اولین بار اقدام به شستشوی اسپلیت کرده اید احتمالا تا همینجا هم کلی دردسر داشته اید. برای کسانی که تجربه ای ندارند تمیز کردن و سرویس و شستشوی کولر گازی اصفهان و اسپلیت کار چندان ساده ای نیست. سرویکار حرفه ای می تواند در زمان کوتاهی همه قسمت های دستگاه را بررسی کند. تمیز کردن پنل داخلی که تمام شد نوبت به نظافت پنل بیرونی است. اگر از ادامه کار منصرف شده باشید، کاملا طبیعی است. کارهای فنی و تعمیراتی نیاز به تخصص و تجربه دارد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟
سرویس اسپلیت در تهرانهزینه سرویس اسپلیت چقدر است؟

خدمات نصب و سرویس اسپلیت و کولر گازی

سرویس دوره ای کولر گازی مشهد و اسپلیت در بخش خدمات فنی هوم سرویز قرار دارد. این سرویس به صورت خدمات درب منزل و در همه فصول سال انجام می شود. با توجه به اینکه اسپلیت در برخی از ساختمان ها تنها وسیله گرمایشی است قبل از شروع زمستان می بایست نسبت به سرویس دوره ای و تعمیرات اسپلیت اقدام کنید. هزینه سرویس اسپلیت در همه مناطق یکسان است اما هزینه قطعات یا گاز مورد استفاده جهت شارژ کولر به طور جداگانه محاسبه می شود. در صورت تهیه قطعات توسط سرویسکار، با ارائه فاکتور خرید مبلغ نهایی محاسبه می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا