بنایی و دکوراسیون

✔️ قیمت نصب سرامیک دیوار برای هر متر مربع | نصب کاشی و سرامیک

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاشی کاری و سرامیک هم ارائه میده؟

سرامیک یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی است که قابلیت نصب در هر فضایی را دارد. به طور معمول در موقع بازسازی منزل، سرامیک های قدیمی نیز تعویض می شوند. انواع سرامیک را می توان برای پوشش کف و دیوارهای سرویس بهداشتی، آشپزخانه، تراس و …. به کار برد. هزینه کاشی کاری و سرامیک کاری همیشه یکسان نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. در این مطلب همه مواردی که روی قیمت نصب سرامیک دیوار و کف تاثیر می گذارند را معرفی می کنیم.

نصب کاشی و سرامیک

سرامیک در مقایسه با سنگ قیمت مناسب تری دارد! نصاب حرفه ای می تواند سرامیک دیوار را در زمان بسیار کوتاهی نصب کرد. هزینه نصب سرامیک شامل قیمت خرید و دستمزد نصاب است. پس از ثبت سفارش در سامانه هوم سرویز هماهنگی برای بازدید رایگان و قیمت گذاری انجام می شود. نوسازی کفپوش های سرویس بهداشتی تصمیم مهمی است که بهتر است با مشورت انجام شود. هر نوع سرامیک را نمی توان در این فضا نصب کرد. معمولا سرامیک کارها توصیه می کنند که اندازه ابعاد سرامیک را متناسب با فضا انتخاب کنید تا کمترین پرتی را داشته باشید. 

قبل و بعد از بازسازی خانه های قدیمی به چه مواردی باید دقت شود؟

قیمت نصب سرامیک دیوار دستشویی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاشی کاری و سرامیک هم ارائه میده؟
ابعاد استاندارد سرامیک سرویس بهداشتی چقدر است؟

عوامل تاثیرگذار روی قیمت نصب سرامیک دیوار

همه سرامیک کارها متری کار می کنند. به این ترتیب هزینه نصب سرامیک بر اساس متراژ دیوار مشخص می شود. منظور از متراژ دیوار، طول و عرض آن نیست بلکه هر متر مربع از سرامیک که برای پوشش دیوار استفاده می شود، ملاک کار است. پرت ها و دور ریزها را هم در نظر بگیرید. به طور معمول سرامیک ها در بسته بندی های چند تایی و به صورت متر مربعی به فروش می رسند. باز شدن هر بسته به مفهوم استفاده شدن از آن است پس زیاد روی یکی دو سرامیک باقی مانده، حساس نباشید.

راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی را از دست ندهید.

قیمت نصب سرامیک دیوار در اندازه مختلف

یکی از ملاک های تعیین قیمت برای نصب سرامیک، اندازه و ابعاد سرامیک مورد نظر است. موقع خرید سرامیک علاوه بر طرح و رنگ به ابعاد ان نیز توجه کنید. ابعاد سرامیک تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد. نحوه چینش سرامیک ها ارتباط مستقیم با اندازه هر سرامیک دارد. با انتخاب سرامیک هایی با ابعاد بزرگتر می توانید فضا را بزرگتر از اندازه واقعی نشان دهید. اما سرامیک های کوچک تر و کاشی کاری هم بسیار پر طرفدار هستند. در برخی از منازل ترکیبی از سرامیک های کوچک و بزرگ در طراحی به کار رفته است. انواع کاشی و سرامیک 20 در 20، 30 در 60 تا 30 در 120 را می توان در آشپزخانه و حمام نصب کرد. سرامیک های بزرگتر سطح بیشتری را پوشش می دهند و اجرای سریع تری دارند. همین موضوع می تواند هزینه ها را تغییر دهد.

زمان نصب سرامیک دیوار

اگر چه دستمزد نصاب به صورت متر مربع تعیین می شود ولی برخی موارد قیمت ها را افزایش می دهد. چنانچه محل نصب دسترسی مناسبی نداشته باشد، عملیات نصب سرامیک به سختی و در زمان طولانی تری انجام می شود. هر موردی که موجب افزایش زمان پروزه شود در نهایت هزینه های پرداختی را افزایش می دهد. برای مثال در منزل یک از آشنایان برای نصب سرامیک دیوار دستشویی، لازم بود تا نصاب وان، توالت فرنگی، شوفاژ و … را جا به جا کند تا بتواند دیوار پشت این تجهیزات را سرامیک کند! این عملیات کلی زمان صرف کرد و زمان تلف شده هزینه ها را افزایش داد.

ترفندهایی برای تمیز کردن کاشی حمام توالت

قیمت نصب سرامیک دیوار حمامنصب کاشی و سرامیک در حمام و توالت

قیمت نصب سرامیک دیوار  حمام

از نظر فنی تفاوتی بین دیوار دستشویی و حمام وجود ندارد. معمولا به هنگام نوسازی بنا با هدف زیباسازی سرویس بهداشتی، سرامیک های جدید نصب می شود. در این صورت نیازی به کندن سرامیک های قبلی نیست و سرامیک ها روی مترایل قبلی نصب می شوند. اما در مواردی که دیوار نمور باشد یا ترکیدگی لوله و نشتی دیده شود کار قدری مشکل تر است. در این موارد ابتدا سطح زیرکار بازسازی شده و سپس سرامیک دیوار نصب می شود. هزینه رفع نم و رطوبت یا عایق کاری و ایزوگام حمام به قیمت نهایی افزوده خواهد شد. خرده کاری ها و تعمیرات قبل از نصب سرامیک دیوار انجام می شود.

جنس کاشی و سرامیک

سرامیک ها از سیمان، سنگ، بتون و متریال متفاوتی تولید می شوند. برخی از سرامیک های مدل جدید برای آشپزخانه های اوپن طراحی شده که دارای بافت برجسته و ویژگی های تزئینی است. این سرامیک ها مناسب نصب در سرویس بهداشتی و حمام نیستند زیرا در مجاورت رطوبت مستعد رشد قارچ و باکتری هستند. سرامیک های بافت دار حس سنگ و چوب را القا می کنند و ظاهر زیبایی دارند. از انواع سرامیک های تزئینی و مدل جدید که بگذریم همه سرامیک های ساده نیز دارای درجه بندی هستند. دستمزد نصب سرامیک های درجه یک از برندهای معروف اندکی متفاوت است. مهم تر از بحث قیمت، مهارت نصاب است. سرامیک کارهای حرفه ای مهارت زیادی در نصب کاشی و سرامیک دارند و با کمترین میزان هدر دهی، کار را اجرا می کنند. این امر صرفه جویی زیادی برایتان دارد.

هزینه نصب سرامیک دیوارنصب سرامیک دیوار سرویس بهداشتی

خدمات کاشی و سرامیک

سرویس نصب کاشی و سرامیک هوم سرویز در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری خدمات متنوعی را ارائه می دهد استفاده از نیروهای محلی و ارائه خدمات به صورت منطقه ای موجب شده تا قیمت نصب سرامیک دیوار کاشی و سرامیک کف تا حد زیادی کاهش داشته باشد. این سرویس شامل مشاوره رایگان برای انتخاب نوع و مدل کاشی است. چنانچه در مورد انتخاب کاشی نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. خدمات خرده کاری شامل سرامیک کاری ساختمان تهران، نصب سرامیک نما کرج، سرامیک کاری کف شیراز، سرامیک کار حرفه ای مشهد، هزینه نصب سرامیک کف اصفهان، قیمت سرامیک کاری ساختمان تبریز و نصب سرامیک سرویس بهداشتی رشت پذیرفته می شود. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاشی کاری و سرامیک هم ارائه میده؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاشی کاری و سرامیک هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا