نظافت و پذیرایی

خدمات شستشوی نمای ساختمان با واترجت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نماشویی هم ارائه میده؟

گرد و خاک چهره ساختمان های نوساز را هم کدر کرده است دیگر حال و روز ساختمان های قدیمی مشخص است. آلودگی هوا، بارش های فصلی و …. همگی چهره زشت و کثیفی را روی آپارتمان محل زندگی مان نقاشی می کند. در مورد ساختمان های اداری نیز وضعیت به همین صورت است. با توجه به ابعاد و ارتفاع ساختمان نمی توانید دست تنها، نمای ساختمان را تمیز کنید. شرکت های خدماتی با ارائه سرویس نماشویی کار را ساده کرده اند. این روزها تنها با یک تلفن و یا چند کلیک ساده در اپ خدماتی می توان سرویس های نظافتی را سفارش داد. شستشوی نمای ساختمان با واترجت یکی از رایج ترین شیوه های نظافتی است که در این مطلب به آن می پردازیم.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

واترجت یک وسیله ساده اما بسیار کار راه انداز است. یک لوله یا شلنگ به دستگاه متصل شده که توسط آن می توان آب را به بیرون هدایت کرد. این دستگاه با سیستم آب فشار قوی کار می کند و به خوبی کثیفی ها و آلودگی های سطح خارجی ساختمان را از بین می برد. از واترجت می توان برای نماشویی ساختمان های آجری، شیشه ای، نمای سنگی و ….. استفاده کرد. سیستم پرتاب آب با فشار زیاد در واترجت موجب می شود تا استفاده به مواد شوینده قوی به حداقل برسد. در مواردی که امکان دسترسی به دلیل ارتفاع محدودتر است می توان با واترجت آب را به دورتر پرتاب کرد. برای شستشوی نمای ساختمان تهران، واترجت یکی از کارامدترین دستگاه های موجود است که اندازه نسبتا مناسبی هم دارد. 

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نماشویی هم ارائه میده؟
خدمات نماشویی و کار در ارتفاع 

شستشوی نمای ساختمان با واترجت سند بلاست

در ساختمان های قدیمی نما بسیار کثیف و آلوده شده است. در این موارد لازم است تا لایه برداری به همراه شستشو انجام شود. حذف آلاینده ها از نمای ساختمان در طول عمر بنا تاثیرگذار است و حتی سن ساختمان را کمتر هم نشان می دهد. به خصوص در مواردی که نما با سنگ های برجسته کار شده باشد میزان جرم هایی که جذب ساختمان شده اند، بیشتر است. در این موارد حتما می بایست با واترجت سند بلاست نما را شستشو داد. به این ترتیب به همراه تمیزکاری یک لایه بسیار ظریف از روی کار برداشته می شود که در واقع همان جرم و آلودگی ها هستند. شیوه شستشو با واترجت در شرایط متفاوت یکسان نیست.

قیمت نماشویی در کرج

شستشوی نمای ساختمان با واترجت در ارتفاع

برای اینکه همه قسمت های نمای بیرونی بنا به خوبی تمیز شود لازم است تا دسترسی به طبقات بالایی هم فراهم باشد. کار در ارتفاع خطرات خود را دارد و برای کاهش ریسک کار می بایست همه اقدامات ایمنی رعایت شود. به طور معمول دو شیوه برای کار در ارتفاع و نماشویی ساختمان وجود دارد.

  • الف- نماشویی ساختمان با طناب
  • ب- نماشویی ساختمان بدون طناب

هزینه شستشوی نمای ساختمان با واترجتهزینه شستشوی نمای ساختمان با واترجت

نماشویی ساختمان با طناب راپل

یکی از جدیدترین و ابتکاری ترین راه های نظافت نمای خارجی ساختمان استفاده از راپل است. تیم حرفه ای و متخصص راپل در زمینه کار در ارتفاع دوره های آموزشی -مهارتی را گذرانده اند و دارای گواهینامه از هیئت کوهنوردی هستند. استفاده از واترجت در حالیکه به طناب راپل متصل باشید و در ارتفاع بسیار بلندی هم کار می کنید بسیار دشوارتر از چیزی است که به نظر می رسد. در مواردی که به علت فشرده بودن بافت شهری و یا محدودیت فضا امکان استفاده از داربست نباشد می توان از راپل برای نماشویی استفاده کرد.

انواع متریال نمای ساختمان و نحوه شستشوی انواع نما

نماشویی ساختمان بدون طناب با داربست

داربست به نسبت برای خانواده ها آشناتر است. درست چیزی شبیه به همان داربست های ساختمانی در محل نصب می شود. این روزها داربست ها به دلیل محدودیت فضا کاربرد کمتری دارند زیرا موجب مزاحمت برای ساختمان های کناری می شوند. در پاره ای از اوقات هم داربست به بدنه ساختمان آسیب می زند. اگر فضا به اندازه کافی وجود داشته باشد استفاده از داربست برای شستشوی نمای ساختمان با واترجت بلامانع است. در نظر داشته باشید که عدم رعایت نکات ایمنی در هنگام کار با فشار زیاد آب در ارتفاع می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد. 

نماشویی با طناب اصفهان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نماشویی هم ارائه میده؟

مزایای شستشوی نما با واترجت

این روش سرعت اجرای کار را افزایش می دهد. واترجت را می توان برای شستن هر نوع نمایی به کار گرفت در این زمینه محدویتی وجود ندارد. صرفه جویی در هزینه ها یکی دیگر از مزایای نماشویی با واترجت است.  به خصوص در مواردی که از راپل برای کار در ارتفاع استفاده می شود بخش زیادی از هزینه های جانبی نظیر هزینه نصب داربست نیز حذف می شود که اهمیت زیادی دارد. در ساختمان های خیلی کثیف می توان از اسیدشویی برای شستشوی نما استفاده کرد که نیاز به مهارت بالایی دارد. به طور کلی این شیوه موجب آسیب به نما نشده و کمترین مزاحمت را برای ساکنین به همراه دارد. تمیز کردن کاشی و سرامیک، سیمان، سنگ های صاف و برجسته، نمای کامپوزیتی و ….. با دستگاه پرتاب آب پر فشار امکان پذیر است.

روش صحیح نظافت و کفسابی پارکینگ

خدمات شستشوی نمای ساختمان با واترجتشستشوی نمای ساختمان با واترجت

خدمات نماشویی ساختمان

با نصب اپلیکیشن هوم سرویز به صدها سرویس کاربردی دست پیدا می کنید. سرویس نماشویی از خدمات نظافتی تخصصی در این سامانه است که با توجه به شرایط با شیوه های متفاوتی انجام می شود. پس از ثبت سفارش، هماهنگی برای اعزام همیار به محل انجام می شود پس از بررسی محیط، شرایط کار به مشتری توضیح داده می شود. شیوه نماشویی در همه سفارش ها یکسان نیست و از قبل هماهنگ می شود. یک نکته مهم امکانات آبرسانی در محل مورد نظر است. حداقل یک شیر آب می بایست در حیاط یا محوطه نصب شده باشد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نماشویی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا