نظافت و پذیرایی

کف سابی سنگ چه فایده ای دارد؟

نکات برگزیده مطلب
  • مزایای کف سابی سنگ چیست؟
  • تعرفه سرویس کفسابی در هوم سرویز
میدونستی که هوم سرویز، خدمات کف سابی هم ارائه میده؟

اگر سنگ های کف ساختمان رنگ و روی خود را از دست داده اند و مات و چرک مرده به نظر می رسند، چاره چیست؟ در این مواقع حتی با شستشو نیز کثیفی ها و لکه های سنگ ها پاک نمی شود. به خصوص وقتی چند جای شکستگی و ترک روی کف ساختمان هم باقی مانده باشد که اوضاع از این هم بدتر است. قبل از اینکه به فکر تعویض سنگ های قدیمی بیفتید یک راه حل تضمین شده را امتحان کنید. با  کف سابی سنگ می توانید ظاهر شیک و شکیل سنگ های با ارزش را به آن برگردانید. سرویس کفسابی همه این ایرادات را برطرف می کند کافی است یکبار امتحان کنید از نتیجه شگفت زده خواهید شد.

کف سابی سنگ چیست؟

در طول سالها به مرور لکه های سر سخت روی سنگ های کف ساختمان جا خوش می کنند. ایجاد حفره ها و رسوبات مختلف روی کف بنا نیز دور از ذهن نیست. مواردی از این دست ساختمان را قدیمی و مستعمل نشان می دهند. کفسابی به معنای لایه روبی ار کف ساختمان است. کفسابی بتن، کفسابی سرامیک و کفسابی سنگ با توجه به جنس مواد به کار رفته در کف بنا انجام می شود. اگر کف ساختمان از سنگ مرمر، تراورتن و …. باشد خدمات سنگسابی و کفسابی برای حذف رسوبات انجام می شود. در مورد ساختمان نوساز نیز برای هم طراز کردن سنگ های کف و همچنین لایروبی بقایای مصالح ساختمانی از کف سابی استفاده می شود.

کفسابی در تهران با کیفیت عالی

کف سابی سنگ

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کف سابی هم ارائه میده؟

مزایای کف سابی سنگ چیست؟

سنگ ها از مقاوم ترین و با ارزش ترین مصالح ساختمانی هستند. عمر مفید سنگ طبیعی بسیار بیشتر از سایر متریال است. حتی در آثار به جای مانده از بناهای قدیمی و تاریخی هم می توان سنگ ها را دید که با شکوه تمام بنا را پا برجا نگهداشته اند. امروزه به دلیل زیبایی فوق العاده و همچنین ماندگاری بالا، کفپوش های سنگی در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و …. نصب می شوند. این سرویس در موارد عادی و برای شستشوی کف ساختمان به کار نمی رود بلکه وقتی سنگ آسیب دیده باشد می توان با این روش آن را بازسازی و ترمیم کرد. در ادامه 6 مورد از مهم ترین مزایای کفسابی در ساختمان های مسکونی و اداری را معرفی می کنیم:

خدمات شستشوی نمای ساختمان با واتر جت

  • افزایش عمر سنگ های طبیعی

وجود درزها و شکاف های ریز روی سنگ ها موجب نفوذ آب و دیگر مایعات شده و سرعت تخریب سنگ را افزایش می دهد. با کف سابی همه خلل و فرج روی سنگ ها از بین می رود و درزها و شکاف ها کاملا صاف و هموار می شود.

  • برق افتادن سنگ ها

شستشو با هر روشی که انجام شود نمی تواند سنگ کف پارکینگ را برق بیندازد! برای اینکه سنگ های کف خانه برق بزند باید با دستگاه های مخصوص سنگ ها را صیقل داد. کف سابی حرفه ای تخصصی برای صیقل دادن سنگ های طبیعی است که زیبایی سنگ ها را تضمین می کند.

کفسابی ارزان قیمت کرج

کف سابی سنگ در تهرانکف سابی سنگ

  • از بین بردن ناهمواری بین سنگ ها

انجام صحیح خدمات کفسابی یک مهارت تخصصی است. برای حذف پستی و بلندی های کف بنا روی سنگ ها ساب زده می شود. ساب زنی سنگ طبیعی هیچ آسیبی به آن نمی زند و تنها ناهمواری های روی سطح سنگ را از بین می برد. نتیجه کار بعد از اتمام حتی با چشم هم قابل مشاهده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کف سابی هم ارائه میده؟
  • کف سابی سنگ در ساختمان های نوساز

وقتی کار ساخت بنا و نصب سنگ کف به پایان رسید لازم است تا یکبار کل کف ساختمان با دستگاه مخصوص کفسابی شود. کف سابی به منظور از بین بردن مواد چسبناک نظیر مصالح ساختمانی، گچ، سیمان، دوغاب و … استفاده می شود. این مواد با روش های رایج شستشوی کف، از بین نمی روند و باید با دستگاه تمیز شوند. در مورد بقایا و چسب های به کار رفته در موکت چسبان هم به همین ترتیب عمل می شود.

روش صحیح نظافت و کفسابی پارکینگ

  • ترمیم آسیب ها با کف سابی سنگ

استفاده نادرست از شوینده ها، سفید کننده ها و مواد اسیدی جهت لکه بری، موجب آسیب جدی به سنگ می شود. بسیاری از افراد برای تمیز نگاه داشتن سنگ های کف ساختمان از مواد شوینده قوی و اسیدی استفاده می کنند و ناخواسته ردی ناخوشایند روی سنگ های با ارزش به جای می گذارند. گاهی نیز سهوا ماده ای شیمیایی روی زمین ریخته شده و به سنگ آسیب زده است! خوشبختانه با صیقل دادن و سای سنگ ها می توان این آثار را از بین برد.

  • نوسازی سنگ ها در ساختمان های قدیمی

با گذشت سال ها از عمر سنگ، غبار روزگار روی چهره سنگ را کدر می کند. سنگ های قدیمی کف ساختمان را می توان با تکنیک های کف سابی و سنگسابی مثل روز اول نوسازی کرد. هزینه تعویض سنگ ها بسیار بیشتر از قیمت کفسابی و ساب سنگ است. از طرفی ریخت و پاش و خرابکاری هم ندارد. پس از حدف لایه های آسیب دیده سنگ، لایه نو و جدید زیرین نمایان می شوند. صیقل دادن سنگ های قدیمی به هیچوجه به کیفیت سنگ ها آسیب نمی رساند و برعکس طول عمر سنگ را افزایش می دهد.

خدمات کف سابی سنگکف سابی سنگ در ساختمان های مسکونی

خدمات کفسابی

هوم سرویز با ارائه سرویس های کفسابی و سنگسابی گامی بلند در خدمات درب منزل برداشته است. خدمات کفسابی در دو بخش ساختمان های مسکونی و اداری ارائه می شود. پس از ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن این سامانه هماهنگی جهت بازدید از محل انجام می شود. با توجه به وضعیت کف ساختمان، هزینه های اجرای کار براورد می شود. دستگاه و لوازم مورد نیاز ساب سنگ توسط همیار به محل آورده می شود. همیار اعزامی حداقل 2 یا 3 بار سطح مورد نظر را کف سابی می کند. میزان آسیب به کف، پستی و بلندی و شکست سنگ ها، جنس کف همگی در نحوه اجرای کار تاثیرگذار است. این سرویس شامل تضمین کیفیت است و همیار پس از اتمام کار، کف را کامل تمیز کرده و تحویل می دهد. جهت درخواست سرویس در روزهای تعطیل حتما از قبل هماهنگ کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کف سابی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا