خانگی و ساختمانی

ساخت و نصب بهترین توری پنجره مناسب ساختمان لوکس

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

برای نصب توری پنجره ای چه معیارهایی را در نظر می گیرید؟ بدون تردید جنس مواد اولیه ساخت توری اهمیت دارد اما هر متریالی نیز مناسب پنجره های خانه نیست. بهترین توری پنجره وقتی در مکان نامناسب نصب شود، کارایی خوبی ندارد. برای مثال بر روی پنجره ای که فضا برای باز شدن ندارد نباید از توری های متحرک استفاده کنید. پنجره کوچک انباری به یک توری پشه ای ساده و ثابت نیاز دارد پس بیش از آنچه لازم است هزینه نکنید. نصب توری پنجره یک ضرورت است اما انتخاب های زیادی هم پیش رو دارید. 

بهترین توری پنجره

توری های پارچه ای که با چسب به قاب پنجره نصب می شود یکی از نامناسب ترین محصولات در بازار است. این توری پشه ای برای جلوگیری از ورود حشرات به انبارها یا فضاهای این چنینی به طور موقت می تواند استفاده شود. اما به طور قطع نباید با توری پارچه ای و کمی چسب چوب و … بر روی پنجره دوجداره اتاق پذیرایی توری نصب کنید. این کار همه زیبایی دکوراسیون داخلی را از بین خواهد برد. در ادامه برخی از رایج ترین محصولات برای ساخت توری پنجره تهران را معرفی می کنیم.

نصب توری پنجره آکاردئونی چه مزایایی دارد؟

نصب توری پلیسه ای پنجره

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

بهترین توری پنجره پلیسه ای

توری کرکره ای، آکاردئونی و … نام های دیگر توری پلیسه ای است. این سازه از زیباترین و مدرن ترین انواع توری پنجره در بازار است که مناسب ساختمان های لوکس اداری یا مسکونی است. این محصول طوری ساخته شده که قاب یا فریم کاملا اندازه قاب درب یا پنجره است و توری روی آن به گونه ای متفاوت قرار می گیرد. این توری قادر است بر روی فریم خود حرکت کند و درست مثل پرده کرکره در یک طوف پنجره جمع شود.

مزایای نصب توری پلیسه

  • قابلیت نصب روی انواع درب و پنجره
  • قابلیت نصب در هر مکان بدون محدودیت
  • طول عمر بالا و بدون تغییر شکل در فریم
  • امکان باز کردن توری در خارج از فصل مصرف
  • عدم جلوگیری از نور خورشید
  • قابلیت تعمیر در صورت آسیب دیدن نخ های فایبرگلاس

توری رولینگ یا توری کشویی

بدون تردید این محصول از بهترین توری پنجره کرج به جساب می آید . از نظر کیفیت بین توری پلیسه ای و رولینگ تفاوت زیادی نیست. اما از نظر ظاهری یک تفاوت بزرگ در این دو محصول دیده می شود. برای ساخت این محصول از پارچه آکاردئونی به شکل زیگزاگی استفاده نمی شود. توری رولینگ کاملا صاف است و به صورت فنری باز و بسته می شود در حالیکه پارچه توری پلیسه ای از ابتدا دارای حالت هفت و هشتی و آکاردئونی کار شده است.

مزایای نصب توری رولینگ

  • قابلیت باز و بسته شدن از بالا به پایین ( آلفا)
  • قابلیت باز و بسته شدن از چپ و راست ( حالت بتا)
  • قابلیت باز و بسته شدن دو طرف( حالت گاما)
  • امکان تعمیر در صورت آسیب دیدن فنر

مناسب ترین توری برای بالکن کدام است؟

قیمت توری پنجره آلومینیومی

بهترین توری پنجره لولایی

توری لولایی همه نوع پنجره ای قابل نصب است. ساختار این محصول از یک فریم و توری تشکیل شده که توسط لولا به قاب پنجره نصب می شود. در مقایسه با سایر متریال قدمت استفاده از این توری بیشتر است. در بسیاری از ساختمان های قدیمی از این محصول برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل ساختمان استفاده شده است. کاربری این توری کاملا شبیه به در و پنجره های لولایی است. فریم توری با هر بار باز و بسته کردن، از جایگاه خود حرکت کرده و به همراه توری جابجا می شود. بنابراین در مکان های پر رفت و آمد امکان آسیب به لولا بیشتر است. وقتی مکررا توری باز و بسته شود لولا در معرض فرسایش و شکستگی قرار می گیرد. 

از سوی دیگر امکان جدا کردن این سازه از پنجره نیست مگر اینکه توری را از لولا جدا کنید. همین امر موجب می شود تا در دیگر فصول، سازه در معرض باران و تغییرات دمایی باشد. به این ترتیب میزان آسیب به ساختار خود توری نیز افزایش می یابد. به طور خلاصه این محصول در مقایسه با توری پلیسه ای و رولینگ طول عمر خیلی کمتری دارد و در مدت کوتاه تری فرسوده می شود.

مزایای نصب توری لولایی

ارزان قیمت تر از سایر محصولات است و این تنها مزیت توری لولایی است! هزینه نصب توری اصفهان کمتر به خصوص در درهای بزرگ برترین ویژگی توری لولایی است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

بهترین توری پنجره آهنربایی یا توری مگنتی

این محصول بدون فریم در بازار عرضه می شود و نیازی به نصاب توری پنجره مشهد نیست. از نظر طبقه بندی توری مگنتی در گروه توری های پارچه ای قرار دارد. استفاده از این توری خیلی راحت است و مناسب فضاهای پر رفت و آمد است. همانطور که از نامش مشخص است از آهنربا در این محصول استفاده شده است. سیستم ساده این توری خیلی مورد استقبال قرار گرفته است. در صورتی که دائم درب تراس و بالکن باز و بسته می شود چاره ای ندارید احتمالا خانه پر از مگس و … شده است. برای جلوگیری از ورود پشه و مگس در چنین جاهایی می توانید بک توری مگنتی با اندازه مناسب نصب کنید. موقع عبور افراد پرده را از وسط باز می کنند تا آهن ربای دو طرف پارچه جدا شود. نیازی به بستن توری نیست چون آهنربا خود به خود توری را بسته نگاه می دارد.

نصب توری برای درببهترین توری پنجره

خدمات نصب و تعمیر توری پنجره

در همه فصول سال می توانید سفارش نصب توری پنجره و ساخت پنجره یو پی وی سی را در اپ هوم سرویز ثبت کنید. این یک سرویس فصلی نیست و همیشه سفارش می پذیرد. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان بوده و شامل پرداخت هزینه آبونمان نیست. اگر در انتخاب نیاز به راهنمایی دارید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا مشاوره رایگان انجام شود. قیمت ساخت توری طبق نرخ مصوب بوده و قیمت گذاری منصفانه انجام می شود. یک نکته مهم اینکه کیفیت ساخت توسط هوم سرویز تضمین شده در صورت عدم رضایت هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا