لوازم خانگی

تعمیر آبگرمکن ایستاده ✔️ خدمات نصب و تعمیر آبگرمکن و پکیج دیواری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر آبگرمکن هم ارائه میده؟

آبگرمکن های ایستاده نسل اول آبگرمکن های مدل جدید هستند. این روزها در اغلب خانه ها آبگرمکن دیواری و پکیج وظیفه گرم کردن آب حمام و اَشپزخانه را بر عهده دارد. البته تا همین چند سال پیش آبگرمکن های مخزنی ایستاده، تنها وسیله برای تامین آب گرم منازل بودند. این آبگرمکن ها به جهت اینکه روی زمین قرار می گرفتند به ایستاده یا زمینی با مخزنی معروف شده بودند. حالا به اسمش کاری نداریم ولی هنوز هم در خیلی از خانه های ویلایی، این آبگرمکن های معروف را می بینیم. با توجه به اینکه برخی از این مدل ها خیلی قدیمی هستند تعمیر آبگرمکن ایستاده نیاز به تخصص و تبحر خاصی دارد. نصب و تعمیر آبگرمکن توسط افراد غیر حرفه ای موجب می شود تا در آینده هزینه های بیشتری بپردازید.

تعمیر آبگرمکن ایستاده

انواع آبگرمکن زمینی دارای یک مخزن بزرگ هستند و در مقایسه با آبگرمکن دیواری، توانایی گرم کردن آب در حجم بیشتری را دارند.  در مواردی که تعداد مصرف کننده ها زیاد است، این آبگرمکن ها کارایی بیشتری دارند. آب شهری دارای جرم و املاح زیادی استکه پس از مدتی مشکل ایجاد می کند. پس از مدتی برخی از قطعات دستگاه نیز دچار آسیب می شوند. خبر خوب اینکه اغلب قطعات آبگرمکن استاده قابل تعویض هستند و حتی در صورت خراب شدن کامل یک قطعه، در بیشتر موارد امکان تعمیر دستگاه وجود دارد. قیمت آبگرمکن های ایستاده هر روز بالاتر می رود با هزینه اندکی می توانید در بازه های زمانی منظم، آبگرمکن را سرویس کنید.. در سرویس دوره ای آبگرمکن زمینی، مشکلات و ایرادات دستگاه هم به سادگی شناسایی می شود. در ادامه به برخی از شایع ترین اشکالات آبگرمکن دیواری پرداخته شده است.

تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان

هزینه تعمیر آبگرمکن ایستاده

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر آبگرمکن هم ارائه میده؟
تعمیر آبگرمکن ایستاده

  • روشن نشدن شمعک مشعل آبگرمکن ایستاده

مشعل از قطعات اصلی در آبگرمکن زمینی و دیواری است. این قطعه طوری طراحی شده که امکان روشن شدن شعله را با استفاده از احتراق گاز، ایجاد کند. مشعل دارای قطعات ظریف و حساسی است که خرابی هر کدام از این قطعات منجر به بد کار کردن شعل می شود. برای مثال شل بودن مهره ترموکوبل یا خراب شدن آن و همچنین ایراد در شیر مغناطیسی دستگاه می تواند موجب خاموش شدن شعله شود. تعمیرات این قطعه توسط تعمیرکار متخصص انجام می شود. اگر در این زمینه تجربه یا مهارتی ندارید از یک متخصص کار بلد برای تعمیر آبگرمکن کمک بگیرید. هرگز دستگاه را سر خود باز نکنید امکان آسیب رساندن بیشتر به دستگاه وجود دارد. سیستم مشعل و ترموکوبل و …. قابل تعویض است.

راهکار تعمیر آبگرمکن دیواری سوراخ شده

  • تعمیر آبگرمکن ایستاده و خاموش شدن شعله

خاموش نشدن شعله آبگرمکن بعد از اینکه دما به حد تنظیم شده رسید، به صورت اتومات انجام می شود. در غیر این صورت احتمال اینکه ترموستات خراب باشد، وجود دارد. اگر شعله با رسیدن به دمای تنظیم شده، به طور خودکار خاموش نشود امکان بالا رفتن دما و بروز مشکلات بعدی هست. تعمیرکار آبگرمکن تهران متخصص پس از بازدید دستگاه در مورد تعمیر یا تعویض قطعه تصمیم می گیرد. شاید لازم باشد تا قطعه رگلاتور و همه قطعات متصل به آن تعویض شوند. تعویض ترموکوبل، لوله شمعک، شلنگ گاز، رگلاتور و یا ترموستات کاری نیست که بدون آموزش بتوانید آن را انجام دهید.

علت گرم نشدن آبگرمکن دیواری چیست؟

آموزش تعمیر آبگرمکن ایستاده

  • گرم نشدن آب و تعمیر آبگرمکن ایستاده

گرم نشدن آب در آبگرمکن زمینی به این معناست که آبگرمکن روشن می شود و آب را هم گرم می کند اما میزان گرمای آب، مناسب نیست. شاید کم بودن درجه ترموستات آبگرمکن و یا خاموش بودن پیلوت این مشکل را ایجاد کرده باشد. در این صورت با افزایش درجه ترموستات مشکل اول به طور کامل برطرف می شود و شاهد گرم شدن آب خواهید بود. اما در مورد پیلوت لازم است تا آبگرمکن را خاموش کرده و چراغ پیلوت را تنظیم کنید. 

در برخی موارد لازم است تا زمان زیادی برای گرم کردن آب صبر کنید که این هم به خصوص موقع استحمام اصلا عملی نیست. در این مورد لازم است تا دریچه دودکش و خروجی بررسی شود. با تمیز کردن خروجی دود احتمالا مشکل برطرف می شود. اما مشکل جدی وقتی است که مخزن آب، رسوب گرفته باشد. رسوبات آب روی دیواره های مخزن و همه قسمت ها را اشغال می کنند. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر آبگرمکن هم ارائه میده؟

هزینه تعمیر آبگرمکن ایستاده

سرویس آبگرمکن کرج یک هزینه ثابت و فیکس دارد که در جدول پایین همین صفحه اطلاع رسانی شده است. اما اگر با کارکرد دستگاه مشکل دارید یا کیفیت آب گرم ساختمان دچار اختلال شده لازم است تا تعمیرکار، آبگرمکن ایستاده را از نزدیک بررسی کند. پس از عیب یابی و پیدا کردن مشکل دستگاه، هزینه های نهایی اطلاع رسانی می شود. سوالی که مطرح می شود اینست که چرا این هزینه نیز همانند سرویس آبگرمکن مشهد از قبل اعلام نمی شود. کاملا مشخص است که ایراد همه دستگاه ها یکسان نیست شاید یک آبگرمکن نیز به رسوب زدایی دارد ولی در مورد دیگر، تجهیزات و شیرآلات دستگاه دچار اشکال شده باشد. هزینه های دریافتی ارتباط مستقیم با عیب و ایراد به وجود آمده دارد.

علت خاموش شدن شمعک آبگرمکن چیست؟

نصب و تعمیر آبگرمکن ایستادهتعمیر آبگرمکن ایستاده

خدمات نصب، تعمیر و سرویس آبگرمکن

برای نصب آبگرمکن جدید به دنبال یک متخصص فنی هستید؟ با کارکرد آبگرمکن قدیمی خانه مشکل دارید؟ سرویس های تعمیراتی-فنی هوم سرویز برای همین موقع هاست. با نصب اپلیکیشن به صدها سرویس تخصصی و فنی دست پیدا می کنید. کافیست سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بلافاصله هماهنگی برای اعزام تعمیرکار آبگرمکن ایستاده اصفهان به محل انجام شود. هزینه های تعمیر آبگرمکن دیواری و زمینی، پکیج، شوفاژ و …. به طور شفاف و دقیق در این سامانه اعلام شده است. لیست هزینه های دریافتی را در جدول بالا نیز مشاهده می کنید. ما یک شرکت خدماتی تخصصی هستیم که بهترین متخصص ها را برای سرویس های تعمیراتی به درب منزل اعزام می کنیم. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر آبگرمکن هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا