بنایی و دکوراسیون

ساخت انواع کمد دیواری اتاق نوجوان | ثبت سفارش رایگان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

دکوراسیون اتاق نوجوان سخت ترین کار برای والدین است. انگار سلیقه ها عوض شده و نسل جدید، اصلا سلیقه قدیمی ترها را قبول ندارند. از ریخت و پاش اتاق یک نوجوان هم که دیگر به خوبی خبر دارید. هر وقت وارد اتاق یک فرد 14-15 ساله بشوید با انبوهی از لباس های چروکیده و وسایل در هم برهم روبرو می شوید. روی تخت، کف اتاق و … همه جا پر از لباس و وسایل اضافی است. از حق نگذریم نبود کمد دیواری هم مشکل را بیشتر کرده است. با ساخت کمد دیواری اتاق نوجوان بیشتر این بی نظمی ها، سامان می گیرد. نگران کمبود جا و نداشتن فضا برای نصب کمد دیواری جدید نباشید، این روزها طراحی و شکل و شمایل کمدهای لباس خیلی تغییر کرده و حتی در اتاق های کوچکتر هم می توانید کمد اختصاصی خود را سفارش دهید.

ساخت کمد دیواری اتاق نوجوان

مشکل ترین مرحله تصمیم گیری است. گاهی فضای اتاق خیلی کوچک است و شاید به نظر برسد که امکان نصب کمد دیواری نیست. از طرفی حتما می دانید که تخت و کمد لباس از ضروری ترین لوازم برای اتاق خواب است. برای طراحی کمد جالباسی اتاق فرزندتان حتما با او مشورت کنید. اینجا فضای خصوصی و قلمرو فرمانروانیی فرزندتان است. حق بدهید که بخواهد بعضی لوازم را طبق میل و سلیقه اش طراحی کند. اصلا لزومی ندارد همه کمد دیواری های خانه دارای یک طرح و شکل باشند. برای مثال ساخت کمد اتاق تهران و کمد دیواری پذیرایی اصلا شبیه به هم نیستند. برای اتاق نوجوانان بهترین ایده، استفاده از طرح های فانتزی و جوان پسند است. طرح های مدل جدید باب میل فرزندتان است معمولا بچه ها در این سن، دکوراسیون کلاسیک و سنتی را نمی پسندند.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با قیمت ارزان

کمد دیواری اتاق نوجوان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

طرح کمد دیواری اتاق نوجوان

در انتخاب مدل کمد دیواری به ابعاد اتاق توجه داشته باشید. اگر اندازه اتاق خیلی کوچک است از مدل های جدید و جادارتر استفاده کنید. در فضاهای محدود نباید هیچ فضایی را از دست بدهید. برای مثال بین دو ستون یا فضای قناسی دیوار می توان یک کمد دیواری جمع و جور و البته فانتزی و شیک را طراحی کرد. همه کمد دیواری ها لزوما دارای ابعاد استاندارد و مشخصی نیستند. طبق موقعیت و فضای موجود می توان طرح های متنوع تری را انتخاب کرد. 

رنگ کمد دیواری اتاق نوجوانان

سوالات زیادی در مورد رنگ درب کمد دیواری می شود. بهترین رنگ برای کمد لباس همان رنگی است که برای دکوراسیون اتاق انتخاب کرده اید. در واقع هماهنگی رنگی در طراحی اتاق باید حفظ شود. منظور این نیست که در و دیوار، کمد دیواری، روتختی و …. را از یک رنگ انتخاب کنید. هدف ایجاد تعادل و هماهنگی در دکوراسیون است. این کمد برای اتاق یک نوجوان ساخته می شود پس باید کمی تنوع و هیجان داشته باشد. از انتخاب رنگ های جسورانه نترسید. اگر طرح ساخت درب کمد دیواری کرج زیبا و جذاب باشد، جیغ بودن رنگ زیاد جلب توجه نمی کند.  

  • رنگ کمد دیواری اتاق دختر نوجوان

رنگ کمد دیواری را بر اساس جنسیت هم می توانید انتخاب کنید. معمولا دختران نوجوان به رنگ های شاد و ملایم علاقه دارند. شاید فرزندتان بخواهد همه لوازم اتاق خواب از جمله رنگ درب کمد دیواری را با وسایل خود ست کند. سخت گیری نکنید به هر حال اینجا اتاق اوست.

  • رنگ کمد لباس پسر نوجوان

هیچ باید و نبایدی در انتخاب رنگ کمد دیواری وجود دارد. نوجوانان در این سنین مدام در حال تغییر و تحول هستند. به طور معمول پسرها بیشتر به رنگ های متضاد علاقه دارند. از ترکیب رنگی برای دکوراسیون اتاق خواب کمک بگیرید. شاید بد نباشد درب کمد دیواری را از رنگی متضاد با رنگ دیوارها انتخاب کنید.

ترفندهای طراحی داخلی کمد دیواری

نصب کمد دیواری اتاق نوجوان ساخت کمد دیواری درب ریلی

درب کمد دیواری اتاق نوجوان

در این مورد تنوع زیادی وجود دارد ولی در نهایت با توجه به متریال ساخت و مواد اولیه می توان در مورد درب ها تصمیم گیری کرد.کمد دیواری هایی با درب چوبی و خراطی های شیک و کلاسیک چندان باب میل نوجوان ها نیستند. درب های ساده و مدل جدید آینه ای یا ام دی اف جوان پسندتر است. به عنوان یک پیشنهاد بهتر است کمد دیواری ریلی را برای اتاق فرزندتان انتخاب کنید! به این ترتیب به راحتی امکان دسترسی به همه قفسه ها، کشوها و طبقات کمد هم وجود دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

ساخت کمد ریلی مشهد یک خوبی دارند و آن اینکه موقع باز کردن درب کند دیواری، هیچ فضایی از اتاق اشغال نمی شود. به این ترتیب حتی در اتاق خواب کوچک هم می توانید یک کمد دیواری جادار و کاربردی داشته باشید. قفسه بندی و چارچوب کمد دیواری مطابق با درب ساخته می شود پس از قبل در این مورد تصمیم بگیرید. در ضمن هر چه تعداد قفسه ها و کشوها بیشتر باشد قطعا فرزندتان خوشحال تر خواهد بود. این قفسه ها به زودی با انواع لوازم بزرگ و کوچک پُر خواهد شد.

مدل کمد اتاق نوجوان کمد دیواری اتاق نوجوان

خدمات ساخت کمد دیواری در تهران

ساخت انواع کمد دیواری شیک اصفهان و فانتزی برای اتاق کودک و نوجوان بخشی از خدمات هوم سرویز است. طرح های متنوع کمد دیواری برای اتاق خواب کوچک، کمدهای طرح دار و مدل جدید مطابق با سلیقه نوجوانان مشکل پسند را از ما بخواهید. بهترین متریال برای ساخت کمدهای لباس جادار مطابق با بودجه شما در سفارش استفاده می شود. سفارش خود را به رایگان در اپ هوم سرویز ثبت کنید تا تیم پشتیبانی هماهنگی های بعدی را انجام دهد. در مدت کوتاهی همیار جهت اندازه گیری ابعاد کمد دیواری به محل اعزام می شود. پس از توافق اولیه در مورد مدل و متریال ساخت، هزینه نهایی براورد می شود. در صورت توافق مراحل ساخت در محل کارگاه انجام شده و کمد دیواری برای مونتاژ به محل ارسال می شود. پس از نصب کمد دیواری هیچ هزینه اضافی دریافت نمی شود و دستمزدها طبق توافق قبلی خواهد بود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا