بنایی و دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با قیمت ارزان✔️ بازسازی ساختمان

بازسازی و دکوراسیون

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ساده ترین راه برای ایجاد تغییر در فضایی خسته کننده است. اگر مدتها در یک خانه ساکن هستید وقت آن رسیده که دستی به سر و روی خانه بکشید و ظاهر آن را عوض کنید. با برخی تغییرات جزئی حتی روحیه تان هم بهتر می شود. در ساختمان های قدیمی معمولا این تغییرات در موقع بازسازی خانه انجام می شود. به این ترتیب هم شکل و شمایل خانه نو می شود و هم ایرادات احتمالی ساختمان برطرف می شود. هزینه های اجرای کارهای بازسازی و دکوراسیون با توجه به میزان تخریب یا تغییرات، بالا و پایین زیادی دارد.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی

گاهی با برخی جابجایی های کوچک و تغییرات جزئی می توان فضای داخلی را متحول کرد. این کار با تعویض مبلمان و وسایل منزل شروع می شود و تا تخریب دیوار یا ساخت سازه ای جدید، سقف کاذب، تعویض کفپوش ها و خیلی کارهای دیگر نیز پیش می رود. دکوراسیون داخلی یک تخصص حرفه ای است که بر مبنای اصول و قواعد مشخصی بنا شده است. این اصول همانی هستند که اغلب در موقع طراحی منزل تان انجام می دهید. برخی به طور ذاتی در این مورد توانمند هستند. اما همیشه می توانید روی کمک طراحان داخلی برای شیک تر شدن فضای خانه حساب کنید. 

جدیدترین طرح های پشت دیوار تلویزیون

طراحی دکوراسیون داخلی در تهران

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

تناسب در طراحی دکوراسیون داخلی

تناسب به معنای اینست که همه اجزا از لحاظ رنگ، اندازه، شکل، سبک طراحی و …. دارای استانداردهای لازم باشند. هماهنگی بین لوازم با ابعاد و اشکال و رنگ ها یک تکنیک پایه در طراحی داخلی کرج است. عدم هماهنگی می تواند فضا را ناموزون و بد فرم نشان دهد. این هماهنگی در دیوارها، سقف، کفپوش ها و حتی مبلمان و … نیز دیده می شود.

برای مثال تصور کنید که در یک ساختمان با سقف کوتاه تر از معمول بخواهید سازه ای شکیل با سقف کاذب کار کنید. بدون تردید در این فضا نورپردازی های سقف و همه تجهیزات سقف کاذب، جذابیتی نخواهد داشت. به طور معمول خود سازه سقف، اندکی فضای عمودی را اشغال می کند بنابراین حداقل ارتفاع مناسب باید در نظر گرفته شود.

یا اینکه در یک سالن بزرگ با سقف های بلند، مبلمان راحتی یا پشتی کوتاه اصلا جلوه ای ندارد. در حالیکه با تعویض مبلمان ها و خرید مدل هایی که دارای تاج و پشتی بلندتری هستند، تناسب طراحی حفظ می شود.

طراحی داخلی منزل مدرن 2023

طراحی دکوراسیون داخلی و حفظ تعادل

گاهی با ورود به یک ساختمان احساس می کنید همه چیز درست در سر جای خود قرار گرفته و نظم و هماهنگی بین لوازم وجود دارد. به طور غیر ارادی در چنین فضایی احساس آرامش و صمیمت بیشتری دارید. اگر اجزای دکوراتیو طوری در کنار یکدیگر قرار گیرند که تعادل بین لوازم حفظ شود قطعا فضا دوست داشتنی تر خواهد بود. منظور این نیست که لوازم را ردیف در یک راستا بچینید. تعادل متقارن و نامتقارن هر دو زیبایی و جلوه خاص خود را دارند. این تعادل در همه عناصر دیده می شود از رنگ دیوارها گرفته تا الگویی که در طراحی استفاده کرده اید. اگر مشکل از چیدمان نباشد تنها راه بازسازی منزل و ایجاد تعادل در فضای مورد نظر است.

طراحی دکوراسیون منزل

نقطه تمرکز در طراحی داخلی

یکی از تکنیک های ساده ولی بسیار موثر در طراحی ساختمان، برجسته سازی عناصر خاص است. حتی در یک آپارتمان کوچک هم می توانید یک منطقه خاص که نگاه ها را جلب می کند، داشته باشید. طراحان به این منطقه، نقطه تمرکز یا تاکید می گویند. برای ایجاد چنین فضایی راه های مختلفی وجود دارد از جادوی متفاوت بودن استفاده کنید. برای مثال بزرگترین دیوار اتاق پذیرایی را با کاغذ دیواری پوشش دهید. به همین سادگی نگاه ها جذب این دیوار می شود. این تضاد می تواند در بافت، رنگ، جنس، نور یا … باشد. حتی گاهی یک بی قوارگی خودش بهترین نقطه تمرکز در فضای داخلی است. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

ایجاد کنتراست در طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون خانه مشهد یک کار هنری است که بسیاری از خانم ها به آن تسلط دارند. شاید خودتان هم ندانید که چقدر در این زمینه توانایی دارید. کنتراست از مهم ترین موارد در اغلب پروژه های هنری است. بدون کنتراست همه چیز یک دست و بی روح دیده می شود. کنتراست رنگ و درخشندگی را به نمایش می گذارد. با ترکیب رنگ ها، استفاده از اشکال مختلف و هر چیز کوچک و ساده ای می توان کنتراست را در طراحی به وجود آورد.

برای مثال اگر سرویس مبلمان دارای کنج ها زاویه دار است برای کاهش دید تیز لبه ها می توانید از قاب ها و یا اینه گرد روی دیوار ها استفاده کنید. حتی یک آباژور ساده هم می تواند کنتراست نوری محیط را به زیبایی حفظ کند. با تغییر رنگ دیوارها، تعویض کاشی های آشپزخانه، اجرای نورپردازی در اتاق پذیرایی و کارهایی از این قبیل، کنتراست قوی و پایداری را ایجاد کرده اید که دکوراسیون را خاص تر نشان می دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی

خدمات بازسازی و نوسازی منزل

هوم سرویز بهترین شرکت های پیمانکاری ساختمان و افراد با تجربه در بازسازی و نوسازی را به شما معرفی می کند. در صورتی که بخواهید با پرداخت اندکی بیشتر، می توانید طرح سه بعدی ساختمان را از قبل دریافت کنید. کلیه کارهای اجرایی بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی طبق قرارداد از قبل مشخص می شود. کارها طبق زمانبندی قید شده در قرارداد و با مبلغ توافق شده انجام می شود. صفر تا صد طراحی داخلی را به حرفه ای های هوم سرویز بسپارید. با هر بودجه ای که دارید ما برای تان بهترین ها را آماده می کنیم.

در صورت تهیه مصالح و اقلام ساختمانی، هزینه جداگانه طبق فاکتور دریافت می شود. چنانچه برای انجام تغییرات و بازسازی بنا نیاز به مجوزهای قانونی باشد، مالک ملزم به ارائه آن است. البته خروج نخاله ساختمانی و ضایعات بر عهده همیار پیمانکار می باشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا