بنایی و دکوراسیون

طراحی داخل کمد✔️ ایده های طراحی و ساخت کمد لباس ارزان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

طراحی داخل کمد دیواری نقش مهمی در کاربردی بودن کمد اتاق خواب دارد. محبوب ترین اتاق ها همان هایی هستند که کمد دیواری های بزرگ و جادار با طراحی شیک دارند. نحوه چیدمان وسایل داخل کمد دیواری بستگی به قفسه بندی و طراحی داخل کمد دارد. حتی یک کمد لباس کوچک و خوب طراحی شده نیز می تواند تا اندازه زیادی احتیاجات یک خانواده را برطرف کند. در برخی ساختمان ها، کمد دیواری از قبل نصب نشده است ولی همیشه می توانید سفارش ساخت کمد دیواری جدید را داشته باشید. خدمات نصب کمد دیواری هوم سرویز صفر تا صد اجرای کمد دیواری را بر عهده دارد. آیا در انتخاب طرح داخل کمد دچار تردید هستید؟ در ادامه چند پیشنهاد جالب ارائه می شود پس از خواندن این مطلب حتما ایده های زیادی پیدا خواهید کرد.

اهمیت طراحی داخل کمد دیواری

کمد دیواری یک محفظه با عمق و ابعاد مشخص است که به منظور جای دادن لباس و وسایل منزل، طراحی می شود. شکل ظاهری در ساخت کمد دیواری تهران و نوع درب و دستگیره ها و حتی طریقه باز و بسته شدن درب کمد دیواری روی دکوراسیون داخلی اتاق تاثیر مستقیم دارد. کمد دیواری می تواند بخشی از دکوراسیون لوکس و شیک اتاق خواب یا اتاق پذیرایی باشد. اما همه این موارد بدون در نظر گرفتن طراحی فضای داخل کمد دیواری، اصلا ارزشی ندارد. کارایی این کمدها با توجه به نوع قفسه ها، کشوها و طراحی داخل آن مشخص می شود. بدون طراحی هیچ نظم و ترتیبی در چیدمان وسایل داخل کمد، وجود ندارد. اگر قفسه بندی های داخلی مناسب نباشند حتی در قرار دادن و برداشتن وسایل از داخل کمد هم با مشکل روبرو می شوید.

چگونه طرح کمد دیواری اتاق خواب را انتخاب کنیم؟

طراحی داخل کمد دیواری
میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

طراحی داخل کمد دیواری اتاق خواب

دو نوع کمد دیواری در داخل اتاق خواب، نصب می شود. اولین و محبوب ترین کمد دیواری های اتاق خواب، ساخت کمدجالباسی کرج است. این کمدها در اندازه ها و ابعاد متفاوت در هر اتاقی نصب می شوند. یک کمد لباس خوب طراحی شده باید دارای یک رگال لباس ، کشوهایی برای قرار دادن خرده ریزها، قفسه های باریک کیف و کفش و کلی فضای اضافی برای لباس های تا شدنی باشد. در شیوه مرسوم قدیمی، سرتاسر کمد لباس برای رگال در نظر گرفته می شد اما این روزها طراحی داخل کمد لباس دارای قفسه های متعدد برای پوشاک است. این کمدها بسیار کاربردی و به درد بخور هستند و یک آپشن عالی برای اتاق خواب به حساب می آیند.

گزینه دوم مربوط به ساخت کمد رختخوابی است که نیازی به طراحی و قفسه بندی داخلی ندارد. عمق کمد رختخواب بیشتر است و برای چیدن رختخواب ها در نظر گرفته می شود. قیمت ساخت کمد رختخوابی مشهد از کمد لباس با کشوهای اضافی، کمتر است.

طراحی داخل کمد دیواری اتاق کودک و نوجوان

طرح های شیک و فانتزی برای اتاق خواب بچه ها مناسب تر هستند. درب کمد دیواری و تزئینات آن را خاص و متنوع انتخاب کنید. طراحی داخل کمد نیاز به دقت بیشتری دارد. با کمی خلاقیت می توانید کمدهای چند کاره طراحی کنید. ساخت کمد دیواری اتاق کودک تبریز می تواند برای قراردادن لباس ها و وسایل مدرسه استفاده شود. قسمتی از این فضا را برای میز تحریر در نظر بگیرید. در برخی اتاق ها کمد دیواری و تختخواب و میز تحریر همگی با هم طراحی می شود.

ساخت کمد دیواری جادار برای اتاق کوچک

طراحی داخل کمد دیواری شیک

طراحی داخل کمد دیواری پذیرایی

ساخت کمد پذیرایی را به یک نجار حرفه ای سفارش دهید. این کمدهای زیبا در دید مستقیم مهمان ها قراردارند و باید به بهترین نحو طراحی شوند. عمق داخل کمد پذیرایی در مقایسه با کمد اتاق خواب کمتر است. ساخت کمد دیواری پذیرایی شیراز شبیه به یک بوفه بزرگ است که می توانید اشیا لوکس و قیمتی را در ان به نمایش بگذارید. قفسه های سراسری از مشخصات بارز کمد پذیرایی است. در صورتی که فضای اتاق خواب خیلی کوچک باشد می توانید یک کمد لباس را نیز در اتاق پذیرایی طراحی کنید در این صورت سبک طراحی داخل کاملا متفاوت خواهد بود.

راهنمای بازسازی و طراحی داخلی سالن پذیرایی

طراحی داخل کمد دیواری در خانه کوچک

اگر فضای اتاق به اندازه کافی جادار و بزرگ نیست نیز می توانید یک کمد لباس ( Wardrobe) خوب طراحی کنید. در این صورت از هر فضایی برای نصب کمد دیواری استفاده می شود. قناسی دیوار، فضای خالی بین دو ستون، زیر پله یا هر جای دیگری، مکان مناسبی برای نصب کمد دیواری است. در خانه های کوچک باید از کمترین امکانات نیز به بهترین نحوی استفاده کرد. اگر کمد دیواری در بین دو ستون ساخته شود فضای زیادی برای طراحی کشو ندارید ولی می توانید قفسه های مختلف با عرض کم و زیاد را در این فضا طراحی کنید. قناسی دیوار هم به کلی طراحی داخل کمد دیواری را تغییر می دهد ولی بهترین ایده برای استفاده کاربردی از فضای پرت و بدون استفاده است. مهم نیست چقدر اتاق خواب کوچک است بلکه نحوه طراحی و قفسه بندی داخل کمد، اهمیت دارد.

قیمت طراحی داخل کمد دیواری

چیدمان لباس در کمد دیواری اتاق خواب

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

خدمات ساخت کمد دیواری

طراحی و ساخت انواع کمد دیواری یکی از محبوب ترین سرویس های هوم سرویز است. ساخت انواع کمد جا لباسی و کمد رختخوابی، نصب کمد دیواری اتاق پذیرایی و طراحی کمدهای فانتزی و شیک برای اتاق کودک و نوجوان با هماهنگی قبلی پذیرفته می شود. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. کلیه مراحل طراحی و ساخت در محل کارگاه انجام می شود و قسمت های مختلف کمد برای مونتاژ به محل ارسال می شود. اندازه گیری اولیه، حمل کمد دیواری به محل و نصب و مونتاژ همگی توسط تیم نجار حرفه ای هوم سرویز انجام می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا