بنایی و دکوراسیون

رفع نم با مواد نانو ✔️ رفع نشتی دیوار و سقف بدون تخریب

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

خیلی از افراد فکر می کنند که نم زدگی ساختمان هیچ اتفاق خاصی نیست و مشکلی ایجاد نمی کند؛ اما باید بدانید که نم زدگی می تواند باعث خراب شدن دیوارها، پوسیدگی فلز ستون ساختمان، اتصال سیستم های برق و بسیاری مشکلات دیگر شود که تمامی اینها خطراتی جدی هستند.

رفع نم دیوار در گذشته با تخریب محل موردنظر و ترمیم آن انجام میشد که این موضوع هزینه بسیار زیادی داشت، اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف، رفع نم با مواد نانو و مخصوص این کار صورت می گیرد که نیازی به تخریب ندارد و به راحتی می توان این کار را انجام داد.

در این مقاله می خواهیم در مورد رفع نم با مواد نانو صحبت کنیم و بگوییم که اصلا نم زدگی به چه دلیلی ایجاد می شود و چطور می توانید به راحتی این مشکل را به وسیله رفع نم با مواد نانو برطرف کنید. اگر خانه شما درگیر مشکل نم زدگی است و می خواهید هرچه سریعتر این مشکل را رفع کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روش های ورود نم و راه های رفع نم با مواد

برای رفع نم زدگی دیوار تهران با مواد، باید ابتدا ببینید که این مشکل به خاطر چه دلیلی به وجود آمده است و ریشه اصلی آن چیست.

دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارند که می توانید با بررسی آنها، ریشه نم دادن سقف آپارتمان را پیدا کنید. سریعا این مشکل را برطرف کنید. در ادامه می خواهیم مهمترین دلایل نم دادن سقف را بررسی کنیم تا ببینیم که چطور می توانید این دلایل را برطرف کنید تا نم دادن کامل از بین برود.

بهترین روش رفع نم و نشتی سقف در بارندگی چیست؟

رفع نم با مواد
میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

1- نم دادن سقف آپارتمان ناشی از نشت و ترکیدگی لوله های آب

اگر در طبقات پایین تر ساختمان زندگی می کنید و می خواهید دلیل نم دادن سقف آپارتمان را پیدا کنید، اولین موضوعی که باید بررسی کنید، تشخیص ترکیدگی لوله آب همسایه بالایی است. معمولا در آپارتمان ها این اتفاق زیاد می افتد و اگر آن را جدی نگیرید، ممکن است لکه های زیادی در ظاهر سقف ساختمان شما ایجاد شود و حتی ماندن و شدید شدن این مشکل می تواند باعث ریزش سقف شود.

به همین خاطر توصیه ما این است که اگر در سقف لکه های نم و یا لکه های زرد رنگ مشاهده کردید، حتما این موضوع را سریعا پیگیری کنید و با همسایه خودتان در میان بگذارید تا بتواند با بررسی مشکل آن را برطرف کند.

2- نم دادن سقف آپارتمان ناشی از نفوذ آب باران

اگر در طبقات بالاتر آپارتمان زندگی می کنید یا طبقه آخر هستید، احتمالا مشکل رفع نم سقف آپارتمان کرج به دلیل نشتی آب باران به داخل است. این مشکل معمولا به این خاطر ایجاد می شود که عایق کاری سقف خراب شده است و یا به خوبی انجام نشده و همین موضوع باعث وارد شدن آب باران به داخل شده و سقف را خراب می کند.

برای بررسی و رفع این مشکل باید ناحیه موردنظر که دارای نشتی است را بررسی کنید و آن را سریعا تعمیر کنید تا از مشکلات بیشتر و جدی تر جلوگیری شود.

3- نم دادن سقف آپارتمان ناشی از مشکل در تاسیسات لوله کشی

اگر سقف خانه تان مشکل نشتی پیدا کرده است و نمی دانید که دقیقا این مشکل به خاطر چه چیزی است، باید از همسایه بالایی خودتان بخواهید که این موضوع را بررسی کند. مثلا ممکن است نشتی به خاطر لوله کشی شوفاژ باشد یا همسایه شما جدیدا توالت فرنگی نصب کرده باشد و به خاطر نصب نادرست در سرویس بهداشتی خودتان نم دادن سقف آپارتمان را مشاهده کنید.

همچنین ممکن است اشکال در تاسیسات دیگر نیز باعث این مشکل شود و باید با بررسی این مشکل آن را سریعا برطرف کنید. دقت داشته باشید که اگر سریعا این کار را انجام دهید معمولا با هزینه ای بسیار کم قابل تعمیر خواهد بود. اما اگر تعلل کنید و بررسی را دیر انجام دهید، ممکن است هزینه های بیشتری برایتان ایجاد شود.

دلیل نشتی لوله پلیکا در ساختمان چیست؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

4- نم دادن سقف آپارتمان و ایراد در عایق کاری

در ساختمان های قدیمی تر معمولا نم دادن سقف آپارتمان به دلیل مشکل در عایق کاری است. ایزوگام هایی که برای عایق کاری ساختمان استفاده می شوند، معمولا پس از چند سال بر اثر نور آفتاب شدید یا دلایل دیگر، کم کم شل شده و باز می شوند و این موضوع اولین راه برای ورود آب به داخل ساختمان است.

اگر نم دادن سقف آپارتمان در خانه شما اتفاق افتاده است، حتما عایق کاری سقف را بررسی کنید. در صورتی که عایق ها باز و خراب شده اند، این مشکل را با مدیر ساختمان مطرح کنید. تا سریعا ایزوگام ها را نوسازی کنید و مشکل را به صورت کامل برطرف کنید.

رفع نم و نشتی با مواد

راه های رفع نم با مواد در ساختمان

هر جایی که لوله آب یا فاضلاب از آن عبور کرده باشند می تواند دچار نم و نشتی شود. لوله کشی ساختمان در همه قسمت های خانه کار شده است. سرویس بهداشتی و حمام اغلب از مکان هایی است که اغلب دچار نم زدگی می شود.

کپک های سیاه پای دیوار، لق شدن کاشی های دیوار حمام و لکه های زرد روی سقف دستشویی از نشانه های نم و رطوبت هستند. مشکل رطوبت و نم زدگی در آشپزخانه با تورم کفپوش ها یا باد کردگی کابینت های دیواری خودش را نشان می دهد. برای تعمیر این خرابی ها زمان را از دست ندهید.

بی توجهی به این موضوع می تواند خسارات بیشتری را به وجود آورد. قیرگونی، ایزوگام و استفاده از مواد رایج ترین راه ها برای عایق کاری ساختمان هستند. امروزه تکنولوژی های جدید وارد صنعت ساختمان سازی شده و عایق کاری بدون تخریب را امکان پذیر کرده است.

رفع نم با مواد نانو تکنولوژی ایزوبل

عایق رطوبتی پشت بام از مهم ترین مواردی است که باید در شرایط مناسبی باشد. بارش برف و باران می تواند به داخل بنا نفوذ کند و به مرور خسارت سنگینی به وجود آورد. بدون وجود یک لایه مقاوم در برابر بارش های فصلی، حتی اسکلت فلزی ساختمان نیز در معرض تخریب قرار دارد.

نشتی پشت بام با استفاده از عایق کاری قابل پیشگیری است. مواد نانو تکنولوژی ایزوبل ظاهر خوبی دارند. ولی مهم تر از آن کیفیت و دوام بالای موادی است که در رفع نم ساختمان شیراز استفاده می شود. در ساختمان هایی که برای رفع نم با مواد نانو کار شده است دیگر نگرانی بابت جدا شدن ایزوگام در اثر تغییرات اب و هوا وجود ندارد. سیستم های قدیمی عایق بندی به مرور جای خود را به تولیدات جدید و تکنولوژی های پیشرفته داده اند.

رفع نم بدون تخریب با مواد نانو تکنولوژی

سرویس دستشویی و حمام به دلیل شستشوی مداوم در معرض آسیب بیشتری قرار دارند. استفاده از مواد شیمیایی برای نظافت و پاکیزگی توالت و حمام اجتناب ناپذیر است. به دلیل وجود آب و رطوبت بالا در سرویس بهداشتی همیشه امکان رشد قارچ و جلبک روی سرامیک های دیوار وجود دارد.

پاکیزگی این مکان با بهداشت خانوار در ارتباط است و نمی توان آن را نادیده گرفت. اما مشکل اینجاست که رطوبت و مواد شیمیایی موجب از بین رفتن آب بندی ها و پوسیدگی لوله های فاضلاب می شود. ترک خوردگی کاشی و سرامیک های توالت و حمام به دلیل رطوبت بالای محیط است. پس از تعمیر لوله ها و تعویض کاشی ها لازم است تا به درستی محل مورد نظر عایق کاری شود.

برای از بین بردن نم و نشتی حمام و توالت می توان بین درزهای سرامیک کف و کاشی های دیوار را با ترکیبی از سیمان سفید و مواد نانو عایق، پر کرد. به این ترتیب از نفوذ آب از طریق درز بین کاشی و سرامیک به لایه های زیرین جلوگیری می شود. برای رفع نم با مواد نیازی به برداشتن کاشی ها و سرامیک های کف نیست. این کار بدون تخریب و دوباره سازی انجام می شود.

رفع نم با مواد نانو رنگ

نانو رنگ ها از جدیدترین عایق های رطوبتی هستند که از نفوذ رطوبت به قسمت های دیگر، جلوگیری می کنند. رنگ های نانو انعطاف پذیری فوق العاده بالایی دارند و روی کلیه سطوح اجرا می شوند. طول عمر طولانی بالای 20 سال مواد نانو رنگ از هزینه های عایق کاری و تعمیرات ساختمان کم می کند. با استفاده از نانو رنگ ها در واقع رنگ آمیزی و عایق کاری به صورت هم زمان انجام می شود.

رفع نم سقف با مواد

خدمات رفع نم با مواد بدون تخریب

خدمات رفع نم ساختمان

رفع نم با مواد نانو نیاز به تخصص دارد و باید توسط افراد کامل حرفه ای انجام شود. خیلی از افراد تصور می کنند که این کار آسان است و خودشان می توانند آن را انجام دهند. اما باید بدانید که در صورت نداشتن تخصص کافی ممکن است در آینده مجددا محل موردنظر خراب شده و دچار رطوبت شود.

به همین خاطر هوم سرویز با کمک همیاران آموزش دیده و حرفه ای اقدام به ارائه خدمات رفع نم با مواد نانو می کند. شما می توانید به راحتی این خدمات را سفارش داده و در منزل خودتان با خیال راحت بنشینید و مشکل نم ساختمان را حل کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

یک دیدگاه

  1. سلام ایزوگام کنار کف شور منزل ما در میرداماد بشدت آب میده. آیا فوری امکان تعمیر دارید؟ هزینه مهم نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا